Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ CHantje wat verschrikkelijk voor je meid.
    Heel veel sterkte meid.

@ Makkie ja ik heb hem ontvangen, en ze slaapt er goed in :D

@ CIra heel veel sterkte voor je moeder, hoe gaat het nou met haar.

@ All
    Wij komen niet naar de meeting.
    We vinden het te ver rijden, en de vooruitzichten met het weer zien er ook niet goed uit.
    Als er in de toekomst nogmaals een meeting komt (dichterbij) dan wil ik graag komen.
    Maar vind 2 uur rijden te ver, met Nomi (vind haar er nog te klein voor)
    Heel veel plezier voor de gene die wel gaan.

Liefs Thamara

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier zitten we geloof ik in de beroemde groeiweek 5! pffff. Jens krijst wat af en wil alleen maar op schoot. Net sliep hij en legde ik hem zachtjes in de box... maar hij werd gelijk wakker!! En ik wil ook wat eten en drinken!!!

@milla, bexedyl zijn van die zoutwater ampulletjes voor babies neusjes/oogjes!

@all, ik wil best naar de meeting, maar wil niet te ver weg voor jens!

3. @ pooh zielig is dat he die kleintjes als ze ziek zijn.
    @ me ik ben 10 juli uitgerekend en ga idd met 34 weken met verlof. We hebben een stagiaire tot 1 oktober die mijn taken overneemt dus dat past allemaal prima. ( heb wel nog al mn vakantie dagen dus die neem ik in november of december nog op)

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tygo met zijn 3 dagen oudere neefje

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    lot wat een schatje zeg

cira waauw wat doet jaimy dat goed zeg... malika staat nu recht in haar park als ze haar vast houdt, maar stappen nog niet... zal het dit weekend eens proberen. Ze kruipt ook nog niet hoor. Ze begint nu wel de beweging te doen met haar benen maar komt nog maar een 2 cm vooruit :)
    Sorry weet dat ik hier niet veel aanwezig ben :(

ryanne@ Het begint inderdaad al in te korten hé

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, wat een leuke foto! En wat fijn dat Tygo zo goed eet en het lekker vind!

Ryanne, echt midden in de zomer uitgerekend! Hopelijk is het met de laatste loodjes geen hittegolf! Maar wel fijn in de zomer, kun je al lekker snel wandelen met de kleine!

Cira, grote vent Jaimy!! Oja, als wij samen rijden, moeten we even kijken hoe we dat doen... als ik Seth en de wagen in mijn (kleine) autotje heb, dan is ie al vol hahaha.

Milla, it's almost your birthday!! Nog leuke plannen voor die dag?

Debjes, fijn om te horen dat de antibiotica aanslaat, hopelijk is Jesse heel snel de oude!

Mariska, wacht maar, nog even en je kleine meisje kan ineens kruipen hoor!

Thamara, fijn dat Nomi lekker slaapt in de Puckababy!

Taliaa, hoop dat je lijf snel de boel weer oppakt... gaan jullie anders niet weer naar het ziekenhuis dan? Tot wanneer geef je je lijf zelf de kans voordat jullie de mmm weer in gaan?

Syb, hoe gaat het nu met Jelmer? Geen nare reacties oid meer gehad? En drinkt hij nog nutramigen?

Sorry, ben vast een heleboel vergeten van de rest....

Hier alles goed, ventje doet het super en mijn buikje begint ook weer te komen!! Ga morgen naar mijn vriendin, even gezellig haar zwangerschap vieren! (dat wordt vast brullen geblazen met al die hormonen hihihi) Eerst nog even een kadootje halen bij Prenatal. En over 2 weken de 1e echo, schiet nu alweer wat meer op gelukkig. Vanmiddag had Seth in zijn eentje de slappelach in de box.... hij kon niet meer stoppen met lachen en schateren, we zijn er alleen nog niet achter waarom hij nou zo'n schik had hahahahaha. Slaap lekker alvast allemaal! xxx

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie, wilde nog tegen je zeggen dat je hier hier juist MOET blijven posten mbt je zwangerschap! ik geniet ervan!!!(en vele met mij he!!) We willen dit met jou delen!! en we genieten op afstand met jou mee!
    Mbt MMM enzo... tja ik weet het niet... Ik weet ook niet wanneer je weer naar de dokter "mag". En ik weet ook eigenlijk niet zo goed wanneer ik daar weer aan toe ben. Dan wordt het weer MOETEN. En dan bedoel ik niet alleen seks, maar ook het zwanger worden, dan komt er weer zo'n druk op en word je weer geconfronteerd met je onvruchtbaarheid, snap je? Laat mij genieten van jouw banner en je verhalen, dan hoop ik stiekem, heel stiekem op ons eigen 2e enorme wondertje:):):)
    Maar goed, jij lekker brullen met je vriendin!!:) bijzonder hoor!

@all, heb zin in zaterdag!! We komen er toch wel uit wat we gaan doen he??? heb dr zin in!!

Liefss, taliaa

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie, wat krijg je trouwens al vroeg een echo?is dat een extra of de "12 weken"???

9. goedemorgen...

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een rot nacht hier. Jens sliep goed tot de fles van 3.00 uur. daarna brullen, niet normaal!
    We kregen zelf haast mot over hoe lang we hem moesten laten brullen. Het ging door mn hart heen!

Nu net krijgen we te horen dat de opa van mn vriend in zweden vannacht is overleden. Zo'n lieve man, 86 jaar oud..een rots in de familie! :(

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey goedemorgen!

@ Pooh: aaaaah zielig hoor! (hihi, ook voor jullie, met zo'n kort nachtje!!!).

@ De rest: Hier geen nieuws. Vanavond weer naar de vk, kunnen we weer op de weegschaal (pfff... ben nu ruim 3 kilo aangekomen in verhouding tot mijn gewicht vóór mijn zwangerschap. Hoop dat het niet uit de klauwen gaat lopen, en dat ik rond de 10 kilo uitkom ofzo).

X

12. Milla

Milla Niet meer actief

@ Pooh, gecondoleerd!

@ all, gister avond zijn we weer met spoed naar het ziekenhuis vertrokken. Ik had ineens weer flink bloedverlies.. schrikken dus! Omdat ze bij de 20 weken echo gezien hadden dat er een stukje van de placenta los zit, werd toen al gezegd dat ik bij bloedverlies meteen naar het ziekenhuis toe moet, dus we hebben snel oppas geregeld en zijn meteen vertrokken.
    De gyn was niet in het zkh en moest van huis uit opgepiept worden, dus we moesten ook nog half uur wachten, terwijl ik het bloed voelde stromen, dat leek wel uren te duren voor die man kwam! De vlos in het ziekenhuis zei ook nog dat de tijd niet uitmaakte omdat het kindje mocht het mis gaan nu toch nog geen schijn van kans had... lekker geruststellend!
    Later bleek dat het kindje het gelukkig goed doet, maar op de echo was nog steeds een flinke bloedprop te zien bij de placenta (tegen het hoofdje van het kindje aan). Voorlopig moet ik het rustig aan doen van de gyn en bij bloedverlies steeds terug komen. Heel rustig aan doen zit er niet in met een peuter en kleuter in huis, dus dat is lastig.
    Verder gaat het in de meeste gevallen goed als er een bloedprop zit maar er is wel meer kans op complicaties, met als grootste risico loslating van de placenta.. Vind het echt heel eng, voel me niet prettig en maak me zorgen, hoop dat de komende weken snel voorbij gaan zodat het kindje i.i.g levensvatbaar is, ik ben erg bezorgd.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    milla, sterkte!! =klinkt heeeel eng!

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    JEEEETJE Milla, wat moeten jullie wéér geschrokken zijn!!! Wat een verhaal zeg! Doe inderdaad maar rustig aan (lees: zo rustig als mogelijk is), des te beter blijft jullie kleintje daar binnen zitten!!

@ Pooh: Stom, ik vergeet jou helemaal te condoleren. Sorry.... bij deze dus!!! Gaan jullie naar de uitvaart (of jouw vriend)?

15. jeetje Milla veel sterkte meid!
    @ Pooh gecondoleerd met dit verlies.
    @ meisje vindt je 10 kilo uit de klauwen lopen :rolleyes: :rolleyes: Zit hier helaas al op 9 dus ben bang dat ik over de 10 heenga :(

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Milla, wilde je even veel sterkte wensen. Iemand hier op mijn werk heeft precies hetzelfde en dat gaat nog steeds goed. Zij is 27 juli uitgerekend. Knuf.

Knuf ook voor jullie allemaal, lees soms nog mee hoor!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @milla, wat ontzettend schrikken meis!!!! we hopen dat het goed gaat met jullie wondertje! we tellen samen de weken met je af hoor!!

@meisje, hmmm, ik zat op 25 kilo aan het eind. en ik hield geen vocht vast :rolleyes: :rolleyes: (niet meer dan normaal...) He 12 kilo is gemiddeld, dus je hebt nog een ruiuiuiuime marge! he maken jullie het algemeen bekend dat het een jongetje is??

oh heb bezoek, liefss, Taliaa

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

he gatsie Milla, nu dit weer! Vind het niet eerlijk voor je hoor, toch zoveel zorgen tijdens deze zwangerschap. Hopelijk kun je met de rust die je kunt houden de boel rustig houden. Maar jullie meisje is sterk hoor, komt helemaal goed!! Hele dikke knuffel!

Linda, wat lief dat je hier toch nog af en toe komt meelezen en reageerd! Ik hoop zo dat je hier snel elke dag mee kan kletsen....

Taliaa, ja ik snap wat je bedoelt als het allemaal weer een 'moetje' wordt en die druk/spanning erbij. Dat wil je nog helemaal niet. Ik blijf gewoon hopen dat er bij jullie ook een wonder gaat gebeuren!! En nee hoor, de echo is gewoon de eerste echo. Geloof dat ze het bij meerdere praktijken al wat eerder doen, rond de 10 weken.

Pooh, heftig nachtje zeg... soms weet je dan echt niet wat die kleintjes hebben! En ook gecondoleerd.

Meisje, 10 kilo is echt heeeel netjs hoor! Ik ben ongeveer 15 kilo aangekomen bij Seth.
    En joh, het gaat er allemaal wel weer af....

Lot, hoe gaat het met slapen van Tygo?

Meiden, gelukkig dat ik hier gewoon kan blijven kletsen over mijn zwangerschap. Ik ben zo in de 7e hemel, maar ik wil hier niemand daarmee kwetsen of verdrietig maken, vandaar dat ik het vroeg....

Seth heeft vanmorgen WEER tot 09.30 uitgeslapen, echt waar, wat een slaapkop! Maar wel lekker hoor hihihi.

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant

Neeeeee!!! Die 10 kilo vind ik dus juist nog wél acceptabel, maar hoop niet dat het veel meer wordt (en dán dus uit de klauwen loopt!) !! ;)

20. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ga inderdaad proberen rustig aan te doen! En intussen de weken aftellen!

@ Linda, lief dat je even reageert en soms meeleest! Dat van jou collega is voor mij een geruststellend idee, hopelijk blijft het bij mij ook goed gaan!

Wat betreft de kilo's ik ben nu 5 kilo aangekomen, ik vind dat meevallen want de vorige zwangerschap kwam ik door medicijnen meer dan 40kg aan. (van 60 kg naar 104 kg!) Na de zwangerschap woog ik 92, dus er moest nog veel van af, en daar heb ik hard voor moeten vechten, dat wil ik liever niet meer. Nu ben ik met 5 kg heel tevreden, ik hoop dat ik niet meer dan 15 kilo aankom. Tijdens de eerste zwangerschap kwam ik 20 kilo aan maar die waren er binnen anderhalve week na de bevalling ook weer van af (en 5 kilo extra). Dus ook 20kg hoeft niet perse een probleem te zijn! UIt ervaring weet ik wel dat het tot een week of 25-30 nog niet zo hard gaat, meestal vliegen de kilo's er daana pas echt aan.

@ Taliaa, ik hoop dat er voor jullie ook een spontaan wondertje in zit!

@ Makkie, tuurlijk moet je blijven schrijven over je zwangerschap, zou niet weten waarom niet!

Deel Deze Pagina