Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    haha Taliaa moet echt even lachen om je, omdat vraagt of ze het erg vinden dat Is afentoe jengelt ik denk dat we allemaal soms wel is een jengel baby hebben ;)

Ben stiekem wel jalours dat ik niet kan komen.
    Maken jullie wel foto's!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier nog een jengelende baby, maar dan zonder tandjes (toch jens ;) )
    hij is net in bad geweest en heeft daarvoor (let op!!!) een uur in zn hangmat in de box geslapen!! tatatataa!!!! trotse mama
    Nu aan de fles en dan zien we wel weer!!! :)

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa even over een moederstuur. Mijn fietsenmaker rade het af, want dan moeten namelijk alle kabels nog verlengt worden, en dat is ook een dure grap ivm het uurloon enz. Ik heb zelf pas een moederfiets aangeschaft en ik ben er echt superblij mee. Op en af stappen erg makkelijk. Ik heb de gazelle bloom gekocht, want die heeft niet zo'n heel supergroot stuur, dus dat ziet er nog normaal uit. En die was ook in een grotere wielenmaat en verder vond ik hem er super stevig uitzien en hij kan ook aardig wat gewicht aan. (wel handig want ik ben niet miss lichtgewicht) Hij was wel duur, maar ik heb hem met het fietsplan van mn werk gekocht. Enneh het is superleuk zo fietsen met die kleine.
    @all leuk hoor dat die meeting doorgaat, laten jullie het wel weten hoe het was. Ik hoop dat ie leuk is, zodat we het vaker kunnen doen. Dan kan ik ook eens mee. pfff ik heb het superdruk gehad de laatste dagen en ik ben nu eigenlijk bekaf. Ik moet de wasmachine en de droger nog op zn plaats zetten en de werkplank er weer boven maken. Maar ik denk dat ik dat morgen doe. Van het weekend ging mn wasmachine namelijk stuk, dus ik heb met spoed een nieuwe gekocht en gelukkig konden ze die vandaag al leveren, dus ik kan weer wassen. Er zitten alleen erg veel knoppen op, dus ik zal eerst een de gebruiksaanwijzing lezen. grijns voordat ik alles verknal. Iedereen een fijne koningine dag morgen.

4. Milla

Milla Niet meer actief

@ taliaa, ik heb je een pb-tje gestuurd.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ha daar ben ik weer, frietjes waren lekker:)
    anyway, Pooh: iedereen heeft dat machteloze wel (gehad en nog steeds) hoor!!! het hoort erbij...:( maar fijn dat ie nu lekker heeft liggen slapen! hoop dat jullie een goede nacht gaan hebben!

@sas, ja de knoop is door, ik ga een moederfiets kopen. En waarschijnlijk ook de bloom, ik heb nl framemaat 61 nodig en heb niet zo heel veel keus. maar hij bevalt jou goed? nog wel goed wendbaar enzo, ook als je ermee loopt? (ik moet de fiets beneden in de berging kwijt nl.) Heb jij de bobikestoeltjesbij? En een buggydrager?

@Makkie, wel een buikfoto plaatsen als er iets te zien is he??:):) Ennuh, fopperd, dus geen tandjes voor Seth tot nu toe;)

@all, fijne koninginnedag! ik ga lekker naar de rommelmarkt, lekker shoppen voor Isa:) hihihi.
    Liefss, taliaa

ps heb mn oeiikgroeiboek erbij gepakt, ze zit nu hartstikke in een sprongetje.. De 26 weken sprong. en dat in combi met tandjes... gezellig

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik ga ook mamafiets kopen! Ook via mijn werk. Ga hem zaterdag uitzoeken!

Ik heb nieuwe foto's op mijn hyves!

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa ik ben er super tevreden over mn fiets. Ik moet hem ook hier beneden in berging kwijt en ik kan er ook goed mee lopen. En ook als ie zwaar beladen is rijdt ie nog lekker licht. Hij rijdt lichter dan de sportfiets die ik heb. Een aanrader is wel dat ie 7 verschnellingen heeft. En het stuurslot is ook geweldig. En ik vind het ook een stabiele fiets, als Thijs er al op zit blijft ie goed staan. En ook met Thijs erin kan ik gewoon met de fiets aan de hand nog een zware berging deur open krijgen. Maar pas de fiets wel eerst bij een fietsenwinkel, want voor een mamafiets heb je andere framematen nodig. Ik heb zelf altijd maat 56 maar nu 53 en ik kan net met de voeten bij de grond, en dat is echt wel belangrijk. En ik heb ook de bobikestoeltjes erbij kunnen kletsen. Een beetje onderhandelen en fietstassen in dezelfde kleur. De buggy drager heb ik nog niet, maar kan er makkelijk op. Ik heb tot nu toe de buggydrager en de buggy nog niet gemist. Maar ik heb ook pas sinds vrijdag een buggy. grijns.

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames, zit nog zo in dubio over zaterdag wil heel graag komen maar rijd eigenlijk nooit zelf zo'n stuk dus weet niet of ik het aandurf heb denk ik nog even bedenktijd nodig.

Die varkensziekte vind ik ook eng, helemaal omdat we over 4 weken naar ibiza gaan als het maar over is dan.

Tygo kwam vandaag op 4 flessen uit dus maar zo gelaten nu heeft hij net zijn papfles gehad en wat gespuugd dus hoop maar dat het goed gaat vannacht dat hij het red tot 6 uur we zullen het zien.

Leuke koninginnedag morgen allemaal!!

Linda krijg je de puregon/ pregnyl niet vergoed of dat wel?

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot, kan je niet met iemand meerijden? Ik weet niet wie er bij jou in de buurt woont?

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    volgens mij niemand behalve chantje, pooh anders was dat wel een optie.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ Lot, weet je niet een punt waar iemand anders langs moet? dat je vanaf daar carpoolt??? Je moet wel komen hoor!!!!!:):):) ik ben niet zo;n kei in de kaart, maar kun je niet richting Makkie rijden?:) Ha, heb even gekeken op routenet en dat is een ruim halfuurtje.. ik opper maar iets hoor..:)anders neem je je man mee? dr zijn er volgens mij mee die hem meenemen, of niet?

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ sas, dank voor de tips,. ik ga zeker eerst passen en meten. maar zag dat ze via internet 200 euro goedkoper zijn. Natuurlijk koop ik hem liever bij de winkel ivm service en garantie, maar 200 euro is toch veel. Maar goed, je kunt er dus wat af of bij praten?:):) mooi!!! nogmaals dank, want ik zat toch een beetje met die berging in mn maag. Ik moet nl een krappe 90 graden bocht om...
    een buggydrager is hier wel handig denk ik, want we hebben maar 1 auto en ik moet nu dus haast alles te voet doen en dalijk éindelijk weer fietsen, maar winkelen wordt dan lastig, hihi..maar goed, ik ga binnenkort kijken, want uitstellen heeft geen zin:) hihi
    Hey heb jij de witte? en heb je hem verzekerd? en incl zitjes enzo?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heeft iemand makkie nog gezien vandaag?? of ben ik nu zo afwezig dat me dat ontgaan is.

btw, mn kaboutertje ligt al 3 kwartier in zn bedje te slapen!! applaus! ;)
    Ben alleen bang dat elk moment het lucht alarm weer afgaat. Maar voorlopig zit mama heerlijk me een kop thee op de bank tv te kijken. papa is uit eten!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke meiden ....ik ga morgen even reserveren voor 7 volwassen en 6 kindjes........ongeveer....
    hoop dat ze nog plek hebben ....haha
    morgen ben ik er niet maar ik probeer op mijn werk wel even online te komen ....want ik moet weten L HOE LAAT WILLEN JULLIE AFSPREKEN ????
    ooh jaa en hoe herkennen we elkaar ?? of zal ik reserveren op een steekwoord ....iets in de trant van PCO mama's hahah ik kan echt niet de echte namen van de nicknames onderscheiden hoor hahah :)

oke ik kom morgen hier nog even buurten
    @milla : rustig aan doen
    @pooh misschien een sprongetje ?

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    wahaha, ja hoe herkennen we elkaar. als je reserveert op jouw naam, dan vinden we het wel, denk ik:) fijn dat je wilt reserveren!!! Ehm, volgens mij 1200 uur was er genoemd, als iedereen dat ok vindt?1300 is wat mij betreft fijner, maar ik denk dat dat voor meisje krap wordt, dus 1200?

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    12 .00 is lunchtjd ...dus mijn idee .....

oke ik ga dus echt niet onder de naam Sybje reserveren ...schaam me al zo voor mijn uberstomme naaam .....want het is helaas niet alleen een nickname...sybje is alias Syb alias nog iets wat heel eng klinkt en je niet kunt eten dus .....
    ik resereveer op de naam JELMER oke ?

17. Milla

Milla Niet meer actief

Ok 12 uur Jelmer it will be!! :D
    Maar jij heet toch eigenlijk Sybrichtje :p ?

Heb er zin in!
    Ik heb trouwens even op de website gekeken die pooh vermeld heeft, maar volgens mij is het een super leuk restaurant, met veel voorzieningen voor kleintjes! Ideaal dus! Goed gedaan Pooh!
    En als zwangere zie ik die menukaart met 80 verschillende pannenkoeken wel zitten =P~

18. Milla

Milla Niet meer actief

Oh ja, Lot, hoop dat je toch kunt komen!!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland

waarom weet jij dat ? hopelijk hyves of zo toch ? :oops: anders durf ik zaterdag niet meer haha

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    :oops: ik hoop dat jullie het er leuk vinden! Wij komen er geregeld en graag! Tis tenslotte maar 5minuten lopen van ons huis en in een recreatiegebied waar je leuk kunt wandelen.
    Oke, mama van Jelmer ;) ! mijn vriend vindt het ook leukom mee te komen!

Deel Deze Pagina