Haaa dames! Ik heb er zin in hoor! Milla en Taliaa, laten jullie dan nog even horen hoe laat jullie bij mij zijn? Ik denk dat ongeveer 10.15 - 10.30 uur tijd genoeg is?! X
gedverderrie, ben kotsmisselijk van die beelden van koniginnedag. Je zal er maar staan met je kind! Kunnen we nu niet eens meer dit soort dingen vieren?
Lees nu ook dat het griepvirus in Nederland heerst.. kindje van 3.. sneu voor het kindje, hoop maar dat het daar bij blijft!
Jeetje meiden wat er vandaag allemaal neit is gebeurd! ben er zo ondaan van! Dat verschrikkelijke aanslag op koninginnendag! Ik heb beelden gezien die blijven me echt bij! Zat emt mijn neefje naar de koningin te kijken op tv en ineens dit! Een hoogzwangere vrouw werd ter plekke gereanimeerd alleen is ze helaas opgegeven! Een kind van 7 a 8 jaar vliegt door de lucht! Bah zo onwerkelijk
Makkie waar ben je??? ik weet niet hoe je met de fels van Seth zit. maar anders om 11.00 uur ongeveer bij mij vertrekken naar Ridderkerk Zonder gekheid is het ongeveer 45 minuten rijden. Taliaa ik heb vandaag de mama fiets gekocht bij de hema. Is wel een groot stuur maar hij fietst heerlijk. Hij was nnu 300 euro. Mijn eigen fiets laat ik hier gewoon staan. Sas mm buggydrager was ik helemaal vergeten. Kan dat dan met gewone fietstassen? Lot zou wel super zijn als je komt hoor! Pooh hier ook weer een sprong snap weer precies wat je bedoeld wordt soms helemaal galisch van Jaimy en daarbij wilt hij eigenlijk totaal niet drinken. Hoop dat je afgelopen nacht goed geslapen heb en dat je aankomende nacht ook goed slaap. Koninginne dag jeetje wat een misselijk beeld met die auto. Heb gewoon de tranen in mijn ogen toen ik hoorde dat er ook nog eens drie kinderen bij gewond zijn geraakt. Bah wat voor zieke geest heeft die man?! Ik heb ontzettend zin in zaterdag maar ben ook een beetje nerveus.
@ Milla en Taliaa: Jullie zorgen er toch ALLEBEI voor dat jullie bij mij zijn morgenvroeg he? (met andere woorden: ik hoef jullie toch geen van beiden op te halen, en jullie zijn er beiden rond 10.15 uur - 10.30 uur)? Hihi, even voor de zekerheid he... X
goedemorgen, @ Milla nog van harte. Heb je een leuke dag gehad? Bn aan het werk dus heb niet eht terug gelezen. Een hele fijne en gezellige dag morgen voor jullie. Jullie gaan boffen met het weer heb ik gehoord.
Hee meiden, jee wat een dag gisteren he?? Mijn vriend was aan het werk in Apeldoorn, wat was ik blij te horen dat alles goed met hem was. Hij zat toen veilig binnen.... maar wat verschrikkelijk allemaal...hoorde trouwens net de dat dader vanacht is overleden. Ooo heb zin in morgen!! Goed Cira, ik ben om 11.00 uur bij jou, komt prima uit met de fles, meestal tussen 12.00 en 13.00, dus kan mooi bij het restaurant. Ik neem de tomtom mee, dan rij ik in iedergeval goed! En lot, JE MOET KOMEN HOOR!! Gewoon heel rustig aan doen op de weg, en als je later bent, dat maakt niet uit!! Ik wil je met alle liefde mee nemen, maar mijn auto is niet zo heel groot en met onze wagen erin, mijn auto zit dan al bijna vol. Er past niet nog een wagen in.... ooo wel komen hoor!! (waar woon je ook al weer??) Ik denk dat ik wel rond een uurtje of 16.00 weer naar huis terugga, we krijgen savonds eters/visite. Maar Cira, dat overleggen we nog wel even. Ga zo even alles van jullie bijlezen, ben ik weer op de hoogte! Liefsss
Hoi, Tnx voor de felicitaties Ik heb een leuke maar rustige dag gehad!! Om 8.30 uur was mijn mannetje opgestaan om met de kindjes tekeningen te maken en de woonkamer te versieren. Om 9.00 werd ik wakker gemaakt door de kindjes, werd er gezongen en heb ik cadeautjes van hun uit mogen pakken.. zo leuk! Ik ben lekker verwend met een kookboek van Jamie Oliver (had ik om gevraagd) en een leesboek. 's middags zijn we even naar een markt gegaan, daana nog even lekker in de tuin gezeten en gister avond heb ik 3 vriendinnen op bezoek gekregen, in tegenstelling tot andere jaren lekker klein gehouden, maar was super gezellig! Ben nu wel een beetje mijn stem kwijt, hoop maar dat dat morgen over is! @ Meisje, zie mijn eerdere berichtje, ik ben er morgen om 10.15 -10.30, kan ook ietsje eerder zijn, moeilijk in te schatten met snelweg ed. als ik later ben ivm file ofzo (ga ik niet vanuit maar toch) dan bel ik je even! @ Lot, misschien inderdaad toch meerijden met Makkie? Hoe dan ook, ik hoop ook dat je toch kunt komen!
Makkierond 16:00 is een mooie tijd denk ik om terug te gaan. Jeetje wat eng dat jouw vriend daar was. Moet er niet aan denken dat mijn man daar zou zijn. Milla wat super dat je verjaardag zo geslaagd is geweest.
jeetje wat rustig hier Ik heb geen zin meer in werken. Heb wel zin in morgen Jullie zitten zeker allemaal lekker in het zonnetje
dames hoe lang denken jullie morgen te blijven, mijn man wil wel mee rijden en dan gaat hij daar in de buurt mountainbiken vandaar dat ik een beetje wil weten hoelang het duurt??
Schaam schaam Milla sorry, helemaal vergeten je te feliciteren! Ben dan wel een dag te laat, maar alsnog van harte met je verjaardag en fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Lijkt me zo leuk om van je kindjes met je verjaardag en moederdag enzo kadootjes te krijgen! Jajaja meiden, dit jaar mogen we 'officieel' ook meedoen aan moederdag. Vorig jaar had ook wat van mijn vriend gehad, maar goed, toen was Seth er nog niet 'echt', maar lekker in mijn buik Cira, gelukkig dat jou dat ook uitkomt, rond 16.00 weer terugrijden. Dan ben ik wel rond een uurtje of 18.00 thuis (visite komt rond 19.00/19.30 uur). En ja, was echt eng en schrikken toen ik het hoorde van Apeldoorn. Voor hetzelfde geld was hij net aan het werk geweest buiten (bv filmen tussen het publiek...) pffff dat moet ik echt niet aan denken....
Ik dacht toch 12.00 uur he? Wij (lees: Milla, Taliaa en ik) blijven dan denk ik tot 15.30 uur ofzo, dan ben ik nog een béétje op tijd thuis). X