Heel veel beterschap Debjes, hopelijk knap je heeeeel snel op! Ennuh, super foto's weer!! Milla, ja hahaha nu de gezichten nog!! heb vandaag mijn koelbox van zolder geplukt maar ben erachter dat ie stuk is... hij wordt in iedergeval niet koud en hij lekt... al gebeld naar mijn moeder, maar heeft er ook geen... dus nu ga ik morgen vroeg even gauw op pad naar een box. En anders haal ik een tas met van dat folie erin, en dan maar alluminiumfolie erbij en hopen dat het dan koel genoeg is.... Lot, super dat je ook komt!! Ga nu echt slapen, in bed verder de Xfactor kijken. Tot morgennnnnn!
Hey Makkie, mocht je dit nog lezen; Heb je wel nog de koelelementen uit je koelbox? Je weet wel die dingen met vloeistof die in je koelbox gaan? Als je deze van te voren in je vriezer legt, en koud verpakt meeneemt, blijven ze heel lang koel. Ik neem ze zelf ook mee en stop de doosjes medicijnen er tussen, bind het vast, als jij deze ook hebt, zou ik ze op die manier ook over kunnen dragen.. Optie is ook nog om even bij het pannekoekenrestaurant te vragen of ze het koel willen houden?
wat moet er koel gehouden worden dan ? het bier ? hahaha oohh ja de namen dat gaat echt heel moeilijk worden mij kun je gewoon syb noemen dat doet iedereen namelijk haha
haha, ben nu toch wel een beetje zenuwachtig. ook of mn meissie het goed doet, hmmm terwijl ik normaal toch wel een nuchtere brabantse ben...maja, tot dalijk meiden (oja, ik zal echt wel de nicknames roepen hoor, ben zo;n muts af en toe...)
Oh jee namen en gezichten. Gelukkig is er inderdaad Hyves waardoor ik wel al wat namen van weet. Meiden tot straks heb er echt zin in.
Nou, ik stap zo de auto in, op naar Cira! Heb er zin in, tot straksssss! Milla, ik moet denk ik maar gewoon het pakketje zo van je meenemen en dan stuur ik de koelelementen je wel toe goed???
voor m'n oude pco-vriendinnetjes: ik hoop dat jullie een hele gezellige middag hebben! milla O en makkie O kan ik toch niet genoeg bedanken, makkie volgende week kom ik het dan ergens ophalen (pb anders even je 06 en adres dan stuur ik je even een smsje als ik terug ben uit Parijs). ik maak me nu even op voor tassen inpakken en huis aan kant brengen want van zo t/m woe zitten wij lekker in Parijs \/ en volgende week vrijdag gaan we in ondertrouw {|= ... hele dikke knuf voor chantje!
Linda veel plezier in Parijs geniet ervan! Meiden fijne dag vandaag het is stralend mooi weer! en wil vanavond nog foto's en verslagen horen
Jullie hebben het nu gezellig Hopelijk kan ik vanaaf hier heel veel foto's bekijken. Hier zijn ze druk met de gang -> tegels leggen. Dan kunnen we volgende week verfen en of behangen, en dan hebben we de gang klaar. En dan de keuken nog helemaal. Liefs Thamara
hoi meiden! Allemaal bedankt voor een heel gezellig meeting! Wij drietjes hebben er in ieder geval veel plezier aan gehad! Ik zeg, wanneer weer??/ De fotos ga ik zo effe doorsturen!
ik heb voor zo er ik email adressen kon achterhalen, alles net gemaild. ben alleen niet goed in fotos verkleinen, dus ik hoop dat alles wel bij jullie binnenkomt. Steef is nu boodschappen doen, als ik dingen terug krijg van mn mailbox vraag ik wel of hij effe helpt! Hopelijk is alles goed ontvangen!
Ik heb ze ontvangen! Wat onwijs leuk! Vooral die groeps foto! En wat een onwijs leuke foto met milla haar dochter (neem aan dat het milla haar dochter was) en Seth zo schattig om te zien! En leuk die zwangere buiken!! Maar ik zag dus een zwangere milla en wie was die andere hahaha. Was dat meisje?
Ja dat was meisje. Meiden ik heb het zo gezellig gehad. Ik sluit me aan bij Pooh wanneer weer?! Ga nu kijken of Jaimy nog wat wilt drinken en hem dan snel in bed gooien. Hij is helemaal af.
Pooh & Man, bedankt voor de vele mooie foto's! Leuk zeg! Inderdaad die met M. en Seth zijn erg leuk! @ All, bedankt voor de gezellige middag, is idd zeker voor herhaling vatbaar!
hai meiden, zo ben net 15 min thuis en isab ligt in bed en ik op de bank. Ik vond het echt kei leuk jullie allemaal in het echt te zien!!! Was echt gezellig!!! Liefss, taliaa ps thnx voor de pics!!! ik ga ze meteen bekijken!!
Hoi Dames, Het was erg leuk jullie te zien in het 'echt'. Het was een gezellige middag! Zeker voor herhaling vatbaar! Linda geen 'oude'pco vriendinnetjes we zijn het nog steeds Heel veel plezier in Parijs lekker genieten! Chantje hoe gaat het we hebben wel aan je gedacht hoor vandaag! Pooh bedankt voor de foto's