Hee meiden! Echt super bedankt voor de hele leuke en gezellige middag! Vond het echt zoooo leuk! En wat een mooie kindjes hebben we toch allemaal! Ennuh, ik zeg ook, wanneer weer?? Cira, was gezellig samen rijden, nog bedankt voor de lift! Linda, heeeeeel veel plezier in parijs! Ik mail je snel mijn 06, dan hoor ik wel wanneer je komt. Ga nu even de pics bekijken!!
Pooh, heb je mij ook de foto's gestuurd? Denk dat je mijn email niet hebt. Mijn email is: mbierman@xs4all.nl Zou je ze hier naar willen mailen? (of iemand ze even doorsturen??) Dank je, ben heel benieuwd!!
j makkie, heb ik gedaan, alleen zie ik nu dat ik m.bierman heb gedaan..ik stuur ze gelijk nog effe op!
Hee pooh, thanx maareh... er zitten geen bijlagen bij!! Kan gebeuren, wil je het nogmaals doen?? hihihi!
hey meiden ! ik vond het ook super ! Doen we snel over oke ? Effe wat anders ....( wil niemand tegen de borst stuiten waarschijnlijk zullen er heel veel zeggen mens zeur niet je hebt een cyclus ) maar ik ben vanochtend weer ongesteld geworden ....had nu een cyclus van 34 dagen .....beetje lang of niet ? krijg er de zenuwen van
hoi meiden ik hoor dat jullie het heel erg leuk hebben gehad, de volgende keer ga wij wel mee. willen jullie mij de foto;s ook doorsturen mijn email is scharony@live.nl. be best benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien zo bij elkaar
hoi meiden, Blij dat jullie het heel leuk vonden de meeting... Ben toch ook reuzebenieuwd naar de foto's hoor. Willen jullie ze ook eens doorsturen naar mij? mariskadelanghe@hotmail.com groetjes Mariska
@ Sybje, Ik vind 34 dagen heel netjes voor een cyclus met PCO, misschien heb je nu toch (misschien rond dag 20) een eisprong! En nee je bent geen zeur. @ Taliaa, M. praat nu nog steeds over Isab. Of het van het autorijden komt weet ik niet, maar ik was zo moe gisger avond, heb van 22.00 tot vanochtend 9.00 geslapen, ben sowieso heel moe de laatste week.. is dat normaal in dit termijn? (misschien door groeispurt van de baby?) Ik zou de hele dag wel kunnen slapen.
wij drietjes waren ook moe. Jens sliep al om 1930 en is nu pas echt goed wakker. Hij heeft al wel 3 lessen op, maar sliep daarna lekker door. Toch veel indrukken opgedaan denk ik Mariska, ik mail je zo effe de fotos! @sybje, klinkt niet gek hoor 34 dagen cyclus! Ik ben gisteren ook voor het eerst ongesteld geworden. raar want ik zit nog midden in een pil strip... ?????
Syb, tuurlijk ben je geen zeur! Maar netje hoor! Ik had na de bevalling een cyclus van 30 dagen en 32 dagen... vind 34 dagen echt niet te lang hoor, zeker niet met PCO! Milla, tja weet ik niet... ik had na de 20 weken juist energie voor 10.... maar het kan heus wel toch? Je hebt ook nog je gezinnetje waar je heel druk mee bent en je maakt je heel logisch toch wel erg druk nu met je placenta... door zorgen kun je ook moe worden! Ennuh, wat dacht je van die buik die je de hele dag mee moet zeulen?? Hahahaha! Vind echt dat je nu al een keigrote buik hebt!!
Sybje denk dat 34 dagen best wel mooi is, de meeste hebben 28 dagen en daat zit je niet ver vandaan. Debjes hoe voel je je? Chantje ben benieuwd hoe het met je is? Zo was gisteravond best moe, moesten nog even op visite maar was blij toen ik in bed lag en heerlijk geslapen tot kwart voor 7 toen de fles gegeven en weer lekker geslapen tot 10 uur, mijn man ging er met Tygo uit kon ik even blijven liggen. Ik had een beetje een cyclus wisselde wel maar niet veel maar nu heb ik weer wat pco tekenen denk ik want heb sinds donderdag bruin verlies niet veel maar het is er wel hoop snel ongi te worden. Wat een bewolkte dag vandaag jammer, oh wat zijn we verwend met de zon begin gelijk te 'zeuren'. Vandaag over 3 weken lekker op vakantie, hoop dat het gaat bevallen met zo'n kleine smurf!
Wat een leuke foto's Wanneer is de volgende meeting Hopelijk kunnen we dan wel. De vloer is klaar in de gang, ze zijn net klaar met de voegen inwassen. Vanmiddag gaan we naar een markt/kermis zodat Mika zich even lekker kan uitleven. Hele fijne middag allemaal. Liefs Thamara
nogmaals ik vond het ook écht gezellig! isab was wel uit haar doen, maar daar moet ze maar aan wennen. Begin van de nacht vaak wakker geweest, maar nu is ze toch wel bijgeslapen! @Milla, ik vond het ook écht leuk hoe hoe M met Isab omging!! Komt wel goed, dalijk met de baby! Ennuh, ik kon heeeel wisselend moe zijn, echt een energieboost heb ik niet gehad.. Dus t hoort er allemaal bij! anders voor de zekerheid even je hb laten checken? @Syb: hmmm, die foto van I en J En 34 dagen, lijkt me heeeeeel netjes hoor! voor ik aan de pil ging had ik nog wel langere cyclussen. En trouwens, mét de clomid waren mijn cylcussen ook nog langer dan 34 dagen! dus ik zou zeggen: netjes!!! Even privevraagje, gebruiken jullie nog wel anticonceptie? @all, yups, wanneer weer? maar dan wel MET Linda die zwanger is hoor!!!! @Linda, we hebben je gemist gister! we hebben aan de gedacht en de volgende keer ben jij erbij! met buikbaby!!!! @Chantje, ook aan jou hebben we gedacht!!! en je gemist! hoe is het nu meid? Liefss, Taliaa
@mariska, ik heb de fotos net doorgemaild!!!! @thamara, ja je moet er echt bij zijn hoor, de volgende keer. Het was echt heel gezellig! Jens was gesloopt maar hij deed het wel goed daar! trotse mama!! @chantje, we hebben gisteren veel aan je gedacht hoor. Hoe is het nu? Hebben jullie al wat kunnen beslissen, is er een kans dat jullie er samen uitkomen! des ondanks hoop ik dat Suze's 1e verjaardag leuk is! @all, wij gaan vanmiddag naar Vlaardingen. Eten bij een vriendin van ons! heb er zijn in! Weet je, ik kan er echt weer van genieten dat mn wereldje wat groter wordt. Eerst al die weken tijdens mn zwangerschap dat ik liep te tobben met bekken en hoge bloeddruk. Daarna die verrotte knip. En nu voel ik me beter, ik leer Jens beter begrijpen. En dan kan ik er echt van genieten om "gezinnetje te spelen: en er opuit te gaan, zoals gisteren!
Hier nog steeds ziek, heb ook uitslag van de medicijnen dus even aankijken! Blijf lekker weekje thuis van me werk, anders ben ik straks weer ziek. Moet ook alles alleen doen mijn vriend is natuurlijk vissen in frankrijk
Debjes, he balen, nog zo ziek! Heeeeel veel beterschap en de volgende keer willen we jou en Jesse ook zien hoor! Pooh, wat heerlijk meid! Lekker genieten zo! En het idd zo dat je ineens je kindje beter begrijpt en daardoor wat meer grip op alles hebt en heerlijk kun genieten en dingen gaat ondernemen!! Lekker blijven doen. Vond het trouwens knap van kleine Jens gister dat ie alles best vond, zo lief!! Trouwens, vond alle kindjes echt VOOOOOORBEELDIG!! Vanacht trouwnens heeeeerlijk geslapen (seth sliep de laatste nachten wat onrustig, hij draaide steeds op zijn buik om mopperd wakker te worden. En dat soms wel 5 keer in de nacht.... maar mijn vriend heeft gister een rolletje handdoek naast hem neer gelegd, zo kon hij heerlijk op zijn zij slapen zonder door te rollen! Hoorde hem vanmorgen om 06.45 voor het eerst en heeft daarna nog tot 10.00 uitgeslapen! Ben zelf al de hele ochtend misselijk (gister zei ik nog dat het zo goed ging met de misselijkheid...) maar mss ook eigen schuld hoor... omdat ik vanmorgen zo misselijk was heb ik na een broodje meteen paprikachips gegeten... niet echt verstandig geweest denk ik...hihihihi