hey meiden leuk dat het gezelllig was gisteren. Ik vond het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar zo te zien hebben jullie mij niet gemist. grijns. (ik lees dat jullie iedereen gemist hebben, behalve mij. grijns) Hier gaat alles goed. Die kleine van mij is vandaag al een paar keer uit zich zelf gaan zitten. grappig hoor. en hij vind het prachtig. Hij begint zich ook aan alles op te trekken, dus het gaat hard met het kleine manneke
Sas, natuurlijk hebben we jou ook gemist! Iedereen die er niet bij kon zijn!!!! Dussssseh, volgende keer wel mee hoor! En wat goed van Thijs, grote vent!!
Pooh wat super dat jullie Jens beter leren begrijpen. Het is ook zo lekker om met je gezinnetje lekker op pad te gaan. Leker pronken met je mooie jongen! Milla ik sliep ook veel tijdens mijn zwangerschap. Ze zeiden toen tegen mij de eerste 16 weken slaap je veel, maar ik heb eigenlijk de zwangerschap door wel veel slaap gehad. En jij heb natuurlijk al twee meiden rondlopen die ook aandacht vragen. Sybje ik vind het netjes hoor 34 dagen voor een cyclus. Als ik jou hoor en het verhaal van makkie krijg ik hoop dat ik misschien ook wel een cyclus ga krijgen. En natuurlijk ben je absoluut geen zeur!! Makkie die chips is denk ik inderdaad niet zo handig in de ochtend (heb overigens ook al een halve zak op ) Het was zeker gezellig samen te rijden. Taliaa hier geen anti conceptie meer. Thamaraa jullie zijn lekker opgeschoten. De volgende keer er wel bij zijn hoor! Lot hoop dat dit even een mindere cyclus is en dat het hierna weer beter word. Sas jammer dat je ook niet kon. Hoe is het met jou? Linda de volgende keer hoop ik met heel mijn hart dat jij er bij bent met buikbaby. Chantje hoe is het? Jaimy was helemaal afgedraaid gisterenavond. Vannochtend om 6 uur wakker voor een fles en daarna heerlijk door geslapen tot negen uur. Ook mama was afgedraaid en lag om negen uur op bed .
sas, we hebben je wel gemist hoor!!! @makkie, whaaha, ik heb wel 3x gelezen dat je een broodje paprikachips op ha,d ipv eerst een broodje en dan chips.. maar goed, hoop dat de misselijkheid snel afneemt!!! en ja, ik vond ook echt alle kindje voorbeeldig, echt joh! wat waren ze allemaal rustig en lief. Ik maakte me best een heel klein beetje zorgen om isa, omdat ze nog niet geslapen had, maar die had genoeg te zien met alle kindjes!!! (lief dat je gister nog even vroeg naar mn cyclus...) ennuh snel buikfoto's maken voor je plakboek, want t is écht al te zien hoor!!! Fijn dat Seth zo goed geslapen heeft! zitten jullie nu op 4 flessen? @debjes, ontzettend veel beterschap!!!!! hoop dat je snel opknapt hoor! wanneer komt je vriend weer thuis!! ennuh, even uitkijken met je medicijnen, als je allergisch blijkt kun je er flink last van hebben!! liefss, taliaa
oja pooh, ik herken wat je schrijft en het grappig is dat ik het ook na 6 weken had. ik snapte isa beter en ik durfde er ook weer op uit! fijn joh! ik vond echt dat het genieten vanaf de 6 weken begon!!! fijne dag bij je vriendin!
broodje chips???? is dat geldelands??? hahahah! wij gaan er van tussen nu! toedeloe! oh, sas!!! als je me je email adres stuurt mail ik je de fotos van gisteren effe!!
Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! En alle kindjes zo voorbeeldig waren Talia mijn vriend blijft tot 16 mei weg. is 2 weken vissen. Vind het niet erg hoor het is echt zijn ding karpervissen, maar goed nu je ziek bent mis je wel je wederhelft! Maar goed mag niet zeuren als ik naar Sas kijk die doet het altijd alleen als haar man ver weg is voor zijn werk! Maar nee mijn petje af! Ja ik ben heel erg allergisch en krijg snel rode vlekken van bijvoorbeeld nieuwe wasmiddel, luchtje enz. Dus ik kijk het aan heb er nog geen last van afentoe beetje jeuk bij mijn nek.
haha een broodje paprikachips!! Mmmm moet ik mss maar eens proberen hahaha Gelukkig Taliaa dat je het niet erg vond dat ik je vroeg naar je cyclus.... ik vond het op dat moment nogal brutaal van me, het was eruit voordat ik er erg in had. Maar ik leef ook zo mee met iedereen! Volgens mij gaan we zo wokken, mijn ouders en zus zijn nog even aan het overleggen.... ik heb er wel zin in!!
makkie lekker wokken, ook al heb ik nu geen zin in eten! Ik ga even mijn kleine man eten geven! Hij zit lekker op de grond te kletsen!
@makkie : ooh lekker wokken , ik mis dat enthousiast flexibele gedoe wel , ander mensen met kinderen bij ons in de fam zijn niet zo flexiwiebel @all : oke ben weer gerust gesteld ....zou het liefs deze ronde ovutesten gebruiken maar dat slaat echt op niks ......... @talia : uuhhmmm anti conceptie ???? was das ?
jullie hebben het over jullie cyclus bij mij is het momenteel zo dat ik nog niet de laatste pil heb geslikt of ik ben al ongi. en dan zo er en lang dat ik een 2 weken voordat ik weer ongi wordt bruin bloed verlies. ik vindt het echt jammer dat ik gisteren niet mee kon maar de volgende keer (als het iets meer in gelderland is) ga ik ook mee. morgen moet ik voor 3 weken op cursus in bunnik. ga wel met de trein vanwege de files maar dan moet ik echt lange dagen maken. vertrek s'morgens om 6:45 en kom sávonds om 19:00 weer thuis en dat 5 dagen per week. wat zal ik mijn kleine meisje missen deze 3 weken, maar gelukkig gaan we met hemelvaart een weekend naar centerparcs.
@cira gelukkig zijn we op geschoten. Ben zo blij dat de vloer nu al klaar is in de gang. Nou eens even kijken wat we op de muur gaan doen. @ Makkie ben benieuwd naar je buikje. @ Pooh ja dat gevoel ken ik, eindelijk wat beter in je vel zitten en je kindje beter begrijpen. @ Syb cyclus van 34 dagen vind ik ook netjes hoor. @ Chantje hoe gaat het nou ? Morgen wil ik Nomi weer even wegen. Want sinds een week slaapt ze s'nachts best wel lang (8 a 9 uur) Ze zit dan dus op 5 flessen a 165cc dus even kijken of ze wel voldoende aangekomen is Kermis en markt is vanmiddag niet door gegaan, het was aan het regenen Dus zijn we maar even bij vrienden op visite geweest. Hele fijne avond allemaal. Liefs Thamara
@thamara, ik ga denk ik ook donderdag effe naar het weeguurtje hier. We hebben het idee sinds een dag of 3 dat ie weer meer kan hebben. Hij zit nu op 7x 120 ml, maar opeens komt ie precies of net voor de 3 uur. Jammer dat de kermis niet doorging. Tis hier ook opeens koud, bah. @all, we hebben lekker gegeten bij mn vriendin. Heerlijk een avondje niet koken. Jens was voorbeeldig en heeft al wiegend in de maxi cosi een uurtje geslapen. Nu probeert Steef hem te kalmeren wan hij is moe en een beetje boos. En dan hup naar bed!
Nou, hier ging het wokken niet door helaas... had er juist zoooo'n zin in!! Maar ja, volgende keer maar weer! (mijn zus kon toch niet mee, we wilden of met z'n allen of niet!) Pooh en Thamara, denk dat jullie kindjes echt wel genoeg drinken hoor! En anders ophogen als je denkt dat dat nodig is. Seth drinkt 5 flessen van 170cc, maar drinkt ze nooit allemaal op en toch is hij binnen 3 weken 500 gram aangekomen! Dus ik maak me niet meer druk.... Seth zou veel meer mogen drinken en minder flessen, maar dat doet meneertje gewoon niet en dat vind ik prima. Geen een kindje is hetzelfde en de hoeveelheden op de verpakkingen en van het CB zijn richtlijnen, geen eisen! 1ekindje, pooooeeeffff dat wordt zeker druk! Moet je die cursus volgen ivm je nieuwe baan? En bevalt je baan goed? Verder met jou en Myrthe ook alles goed? En ja, de volgende keer wel meekomen hoor! (iedereen vond het haar van Seth zo leuk en veel... moet je nagaan als we de haren van Myrthe en Nomi zien!!! hahahaha) Syb, dus niet aan de anticonceptie dus! Spannend!! Wie weet is het bij jullie straks ook wel ineens raak... het kan echt! Zou je dat nu dan wel willen? Cira en ik moesten gister toen we weer weggingen zo lachen, wij kwamen als laatste aan en gingen als laatste weg! Voordat wij de wagens en de jongens in de auto hadden... hahahaha
Ik heb vanmiddag /vanavond weer 5 uurtjes geslapen, nu heb ik opnieuw bloedverlies Gelukkig is het maar een beetje oudbruin met stolsels, (sorry voor details) en weer een beetje kramperig gevoel. Ik heb vandaag niet veel gedaan, en uit vermoeidheid alleen maar gezeten/geslapen, dus daar ligt het ook niet aan.. Als het erger wordt gaan we vanavond weer naar het ziekenhuis, bah, had zo gehoopt dat het over zou zijn! @ Pooh, welterusten voor je kleine mannetje, hopelijk een rustig nachtje voor jullie! @ Meisje, hoe was gister je babyshower? @ Thamara, het heeft hier nog niet geregent, hoop dat het droog blijft morgen! @ Syb, zo gek is dat niet dat je ovutesten wilt gebruiken vind ik, dan weet je i.i.g of je ook een eisprong hebt. @ Makkie, wokken is hier favoriet, jammer dat het niet door is gegaan, snap wel dat je niet zonder haar wilt gaan. Vervelend trouwens die misselijkheid, niet dat het wat uitmaakt hoor, maar misschien dan nu een meisje? @ Debjes, pff vissen.. en dat 2 weken! Nou ja als hij maar plezier heeft toch? Snap heel goed dat je hem extra mist nu je ziek bent, beterschap! @ Cira, jij ook al zo moe? Fijn dat Jaimy ook moe was zodat jullie samen uit konden rusten! @ Eerstekindje, dat zijn echt lange dagen idd. Hopelijk vliegen de weken voorbij! Veel succes met de cursus!
@makkie, je vraagt maar raak hoor haha, jullie waren dus als laatste weg jammer van het wokken! @sybje, ja anticonceptie, vaag begrip, is alweer lang geleden! maar ehm, als je denkt aan ovutesten, denk je dan aan zwanger worden of zeker weten dat je een ei hebt?? (sorry als ik te veel vraag!) @all, pfft ben weer moemoemoe en misselijk, ben het helemaal beu. niet zwanger, dus wil ook niet moe en misselijk wezen, wahaha... Denk een virusje wat maar niet door wil zetten.... Liefss, Taliaa
@milla, meid toch hoop zooooo dat het op is gehouden en je niet weer naar het ziekenhuis hoeft....denk aan je! Taliaa
@makkie : nou wij zitten nog met het praktische excuus dat we eerst moeten verhuizen voor een 2e. Dus als het kan nog even niet , hier puur geen anticonceptie ivm de bijwerkingen ( maar dat neem niet weg dat ik wel graag wil) @talia : nee meer ovu testen omdat ik een neuroot ben en zeker wil weten dat mijn lichaam zijn werk doet..,, @milla : ooh jeetje hoe kan dat toch steeds....als je het niet vertrouwd gewoon gaan hoor
Milla, he meid jakkes weer... wat naar, je maakt je dan natuurlijk weer zorgen! Had zo gehoopt dat je een onbezorgde zwangerschap zou hebben! Heeeeeel veel succes en hopelijk was dit echt de allerallerallerlaatste bloeding/krampen! (en ja, wie weet nu wel een meisje....wie zal het zeggen!) Taliaa, hup lijf, doe normaal!!! Jammer hoor, zo blijf je onzeker... heb je dan vandaag weer getest? Ik hoop dat je misselijkheid van een hele prille zwangerschap is, dat nog niet te testen is (mijn vriendin die nu zwanger is teste eerst nega en 2 dagen later ineens positief!) Ik duim hoor!! Syb, o ja, dat vertelde je laatst ook al ja.... en hals overkop verhuizen is ook niets.. en dan is deze 'crisis'.... Snap wel dat het kriebelt, volgens mij blijft dat altijd wel....
Het lijkt niet erger te worden, wil ook niet met elke druppel naar het ziekenhuis, dus we wachten nog even af.. Lees zojuis dat op een ander forum waar ik schrijf (kok, septembermama's) iemand die 21 weken zwanger is, is opgenomen met weeën, nu gaan ze kijken in hoeverre ze ontsluiting heeft.. pff daar moet je toch niet aan denken, heftig hoor! Stom maar dan denk ik weer, gelukkig is het zo erg bij mij niet, wat zeur ik nou. @ taliaa, hier ook al zo extreem moe en af en toe misselijk terwijl ik dat al weken niet meer geweest ben, misschien hebben we het zelfde virus! @ anti-anticonceptie meiden, hopelijk is het snel raak voor jullie allemaal!