Milla, je zeurt niet! Jou zorgen zijn net zo erg als andermans zorgen! Het gaat toch om jou kindje!! En hier kun je altijd je verhaal kwijt en nogmaals, je zeurt niet!! Ik las net op een heel ander forum (jongegezinnen) dat een meid die ik destijds volgde en de IVF-molen inging nu zwanger is van een DRIELING!! Er waren 2 emmys teruggeplaats, maar dit zijn er wonder boven wonder DRIE geworden!!!! Pffffff dat kan dus ook.... ongelooflijk hoor....echt gaaf!
Makkie je hebt gelijk! Mijn eigen zorgen worden er inderdaad niet kleiner van. Wauw een drieling.. dan wil je zo lang, zo graag, en wordt je driedubbel beloont.. bijzonder hoor!
@sybje, wij willen ook érg graag verhuizen, maar in deze tijd niet makkelijk. We hebben bedacht dat een 2e hier(waar we nu wonen) ook ontzettend welkom is En plek maken we, maar goed, dat kan niet overal, dat snap ik best.. Als ik een cyclus blijk te hebben ga ik tempen om een ei te spotten, dus snap je wel hoor! @milla, hmm meis, alleen jij weet wat het beste is, maar ik zou toch zeggen: beter een keer te vaak dan... @Makkie, hahaha, ja die verhalen, daar ben ik altijd naar op zoek.. maar ehm, nee kan eigenlijk niet zwanger zijn hoor! @all, fijne avond, ik ga dalijk lekker pitten...
ged milla, niet weer bloed he?! Ik vind het wel eng hoor...brrr @all, ik ben weer aan de pil hoor! Voorlopig geen baby hier. Maar wat wel door mn hoofd speelt, is dat ik al 33 ben. Ik heb door de pil nu geen idee of en wat voor cyclus ik ga krijgen. Kijk, voorlopig heb ik mn handen vol aan Jens. Maar het idee dat we misschien een jaar willen wachten voor we doorgaan voor nr 2, dan ben ik dik 34!! En dan moet ik nog het geluk hebben weer zo snel met het spuiten zwanger te worden. En dan 9 maanden later ben ik zeker 35! Ik ben er nog niet over uit of ik " zou oud" nog een kindje wil. Is het trouwens niet zo dat je met PCo valse ovulatietesten kan hebben? Ik heb het namelijk ook tijdelijk gedaan, in den beginne, en volgens die dingen was er wel een ei...dus niet!!! Ik ben toen gaan temperaturen. Wat ook niet opschoot omdat ik anderhalf jaar geen ei kreeg...maar wel een stuk goedkoper dan al die dure ovu testen! Ach, we hebben het hier nog niet gedaan...arme vent! Ik mocht zoiezo tot 6 weken na de bevalling niet van de vk en na die onstoken knip...pfff asjeblieft niet!!! hahaha Ben wel benieuwd hoe het weer zou zijn! Maar tis ook wel eng! Deed het bij jullie pijn? Jens was wat druk en huilerig nadat we thuis kwamen. Ik heb hem op bed gelegd, ben naast hem gaan zitten en heb zn handjes vast gehouden zodat ie daar niet mee kon gaan zwaaien.Heb niet tegen hem gesproken en zag zn oogjes kleiner worden...dan wilde zn handjes zwaaien, maar dat ging natuurlijk niet... Binnen 15 minuten sliep ie! Yeah! Misschien toch een geschikte kandidaat voor inbakeren? BTW, heb vandaag nog met veel plezier aan gisteren terug gedacht!!
@pooh tijdens de mmm deed ik een ovutest naast de fm en dat klopte meestal wel Inbakeren kan idd een hele goede oplossing zijn waarschijnlijk weet die massage mw er ook heel veel van ......Jlemer hebben ze toen als voorbeeld tijdens de babymassage ingebakkerd en die was zo weg .....die lag zo te snurken
HEEEY dames! Ik ben er ook weer! @ Milla: Meid, houd je alsjeblíeft rustig!!! Ik hoop dat dat jou helpt tegen het vloeien! @ Pooh: Bedankt voor de foto's! @ De rest die er zaterdag bij was: Ik vond het echt heel erg gezellig! @ De rest die er zaterdag NIET bij was: Het was dus echt leuk, we doen het gauw een keer over met jullie erbij! @ All: We hebben nog een lekker weekend gehad. De babyshower zaterdagavond was super gezellig, maar wel druk en laat (ik lag na opruimen en wat meisjes naar huis brengen pas om 01.00 uur in bed). Zondag ben ik naar de stad geweest (het was koopzondag) en heb ik über schattige babykleertjes gekocht en een positie-sportpak. En 's middags naar een braderie en 's avonds (sorry Makkie...) wezen wokken met nog 4 stelletjes met kids, dus erg druk. Ik hoest al een paar dagen heel erg, en gisteren had ik aan het eind van de dag echt barstende koppijn (ik denk van de drukte én dus het hoesten). Net maar even naar de apotheek geweest, die heeft een hoestdrank meegegeven die ik tijdens de zwangerschap gewoon mag gebruiken. En vanavond naar de zwangerschapsyoga, ben benieuwd!!! X
@meisje, een druk weekend dus.. hey beterschap met je hoesten etc!! Is had btw in de zwangerschap ook ontzettend veel last van hoesten (erg vreemd??) maar ik kreeg de hoestdrank van VSM. Ik ben normaal niet zo'n homeopathisch mens, maar goed, het werkte wel. @all, zooooo, had net een vies hapje voor haar.. bahbah. Gewoon kindermishandeling. Van friso, fruitzuivelgranenhapje, bahbahbah. Hihi, heb haar erna nog maar een potje mango gegeven en die lustte ze wel gelukkig. Haha, wat een gezichten trok die diva. Vannacht heeft ze gelukkig in 1 stuk door geslapen, gelukkig!! papa heeft haar er vanochtend uitgehaald, verschoond en bij mij in bed gelegd, héérlijk. Oja, jullie al plannen voor moederdag? Ik denk dat het bij ons een tranentrekker gaat worden, haha.. Liefss, taliaa
@meisje, klinkt druk maar leuk!! was de kraamfeest leuk? @all, mn ketel heeft kuren. warm water wordt lauw tot koud...dus nu maar wachten op monteur. ik wilde jens in bad doen,maar ik wacht nu maar effe tot ie geweest is. verder werd ik wakker met lage rugpijn. ik wil straks naar het dorp. kruitvat heeft billendoekjes in de aanbieding en ik wil zonneschermpjes voor in de auto. meneertje lag gisteren in de zon terwijl we naar mn vriendin reden.
Pooh beetje zon is niet erg toch? En anders gewoon de kap van de maxi xosi om doen, deed ik ook altijd en soms doe ik het nog als de zon te veel schijnt. Er is een hoop geschreven zeg! Milla hoe is het met je? Meisje jeetje wat een druk weekend maar wel gezellig ! Nou hier nog steeds ziek bah voel me zo beroerd. Jesse was vanacht ook echt vreselijk hele tijd huilen om die gekke speen! En om kwart voor 6 was hij klaar wakker (niet leuk als je zo ziek bent) Ik denk ook dat Jesse in een sprongetje zit want hij is zo dwars! Hoop dat, dat snel over is! Ga zo maar even strijken, want dat moet ook gebeuren! ik blijf lekker hele week thuis!
mmh., jens zat uitgebreid te kleien , kwam door zn broekspijp heen..gedver. lig ik hem te verschonen..alles onder de poep, komt precies de kachel monteur..hahaha! jens snel bloot in zn bedje gelegd. kachel gefixt en jens in bad gedaan!! gelukkig hebben we weer warm water! Jens lag in bed te kletsen tegen zn knuffel! zo lief!
Haha Pooh, lekker verhaal zeg!!! Ik zit op mijn werk maar er komt weinig tot niks uit mijn handen nu... Heb gewoon geen zin, zou het liefst lekker thuis op de bank hangen. Ik heb ook de hele dag geen afspraken dus ben veel op kantoor (op zich wel lekker, maar daardoor duurt de dag wel weer best lang...). Ben echt benieuwd naar de yoga vanavond!
Meisje, fijn dat de avond zo geslaagd was! En ja hoor... jij wel wezen wokken pfffff Hahaha lekker toch!! Veel plezier vanavond! Milla, hoe is het nou? Hopelijk geen bloed meer gezien! Taliaa, hoe weet je of een hapje lekker is...proef je het dan zelf ook even? Zielig dat sommige hapjes gewoon niet te kanen zijn.... En moederdag, jjjjaaaa dat wordt hier ook emo hoor hihihi. Ben benieuwd wat ik krijg van mijn mannen... en verder lekker naar de oma's toe die dag. En jullie? Pooh, lekker weer warm water!! En Jens, lekker hoor, door je broekspijp heen batsen... hihihi. En ach, hoezo arme man! Moet je zien wat je geleden hebt van onderen ... NO WAY dan toch? Als het nog anders was gegaan dan had je het vast alweer geprobeerd. En hier deed het de eerste keer heeeeel even pijn....Over warm water gesproken... toen ik bevallen was en na een uurtje heerlijk wilde gaan douchen (want dat is echt lekker dan!) was bij ons ook de ketel stuk!! Alleen maar koud water brrrrrrr. Toen heeft de kraamhulp me maar op bed gewassen, was wel even balen toen!! Gelukkig werd ie de volgende dag alweer gemaakt.... Debjes, lekker even weekje rustig thuis... nou ja rustig... wat een boef is Jesse nu zeg! Zal idd wel een sprongetje zijn. Balen nu net als je zelf niet lekker bent. Sterkte hoor! Thamara, gaat het slapen in de puckababy nog steeds goed?? Syb, ik had ook tijdens de mmm ovulatietesten die klopten, maar daarvoor had ik ook wel eens een positieve maar geen ei... stomme PCO ook...Hopelijk kun je wel mooi een ei spotten. Kun je natuurlijk checken, als je na ee positest na ongeveer 2 weken ongi wordt, kun je er vanuit gaan een ei gehad te hebben. Nou, Seth werd vanmorgen om 10.00 een beetje wakker, moest hem echt verder wakker maken voor zijn fles... mister sleepyhead... hahaha ongelooflijk! En dan nog niet eens meteen berehonger hebben ofzo he... gewoon heel geduldig wachten! En vanacht heb ik hem weer helemaal niet gehoord =D> . Hopelijk is het onrustige slapen weer een tijdje over! (en dan mogen we nog niet klagen hoor, meneertje slaapt al maanden supergoed!!) Ga zo even met mijn broertje en vader even de stad in. Mijn moeder is met haar moeder en haar zus een paar daagjes met de boot weg, over de Rijn. En mijn vader en broertje hebben nog vakantie. En mijn pa is dol op shoppen hahahaha, dus dat komt goed uit! Fijne dag meiden!
Makkie een vader die dol is op shoppen Seth goed zo jongen weer lekker doorslapen! Meisje druk maar gezellig weekend gehad dus, doe maar lekker rustig aan op je werk! Milla hoe is het nu? Hoop zo dat dat bloedverlies snel stopt! Pooh misschien als je naar het weeguurtje gaat op het cb eens vragen over inbakeren en zeggen dat hij onrustig is met zijn armpjes misschien is dit wel de uitvinding voor Jens. De eerste keer dat ik Tygo inbakerde sliep hij gelijk een uur of 3 had wat in te halen denk ik. Taliaa hoop dat je snel weer een beetje een cyclus krijgt dan weet je waar je aan toe bent! Debjes vervelend dat je zo ziek bent en dan ook alleen bent, nu had je wel een handje extra kunnen gebruiken, beterschap! Zit ik gister even te klagen over bruin verlies en smiddags word ik toch ongi, wel doorgezet dus deze keer was het 38 dagen.... Tygo heeft vannacht weer goed zijn best gedaan, kwart voor 9 laatste fles half 6 wakker, hoorde hem kletsen en mopperen en om 6.15 heeft hij gedronken. Dames die 4 flessen geven of hebben gegeven aan de kindjes om de hoeveel uur kwamen ze toen voor een fles, Tygo komt na 5 a 6 uur pas weer zou dat niet erg zijn? En toen jullie begonnen met hapjes fruit en groente hebben jullie dit toen afgewisseld of beide gelijk gegeven op een dag? Tygo krijgt de ene keer fruit de andere keer groente dus niet beide op 1 dag ben benieuwd vanaf wanneer ik het hem beide op een dag kan geven?
Het bloedverlies is gelukkig weer gestopt! Het blijft zo eng iedere keer, gelukkig was het nu maar een beetje.. Ik ben erg bang dat ik door de krampen en harde buiken die ik er van krijg, vroeg of laat een keer weeën ga krijgen, vanacht kwamen de krampen om de 7 minuten, gelukkig is het nu weer rustig. Ben intussen (hoe stom het misschien ook klinkt) aan het uitzoeken, in welk ziekenhuis ik in welke zwangerschapsweek terecht kan voor als het een keertje door gaat zetten, heb begrepen dat ze in België een kindje eerder in leven proberen te houden.. Hopelijk blijft het gewoon tot 40 weken zitten, maar vertrouw het eerlijk gezegd niet! Vervelend is ook dat ik het totaal niet in de hand heb, gister heb ik niets gedaan dan in de auto gezeten een wasje gevouwen en geslapen, dus daar ligt het ook niet aan. Ik ga zo even het zkh bellen, moet eigenlijk volgende week dinsdag pas weer komen, maar wil graag opnieuw een uitgebreide screening van de placenta in Maastricht. @ Meisje, ohhh wokken.. maak me gek! Daar mag je me 's nachts voor wakker maken hoor! Hoe vonden de meiden jullie cadeau? Fijn dat het gezellig was. Doe rustig aan met je hoestje! Veel plezier met yoga vanavond. @ Makkie wat leuk, shoppen met je vader en je broer, dat hoor je niet vaak, bijzonder hoor! Geniet er van! @ Debjes, rustig aan doen hoor! Hopelijk voel je je snel weer beter! @ Pooh, die Jens! Gelukkig hadden jullie weer warm water! @ Lot, hier voorheen ook altijd bruin verlies voor de ongi, denk echt een pco kwaaltje.
Milla goed dat je voor ejzelf al beetje dat aan het uitzoeken bent, welk ziekenhuis je naar toe wilt! Wil je niet bang maken ofzo, bedoel het positief als het zou gebeuren! Maar mijn zus der vriendin kreeg haar kindje met 26 weken en is nu inmiddels 6 jaar! Maar goed jouw kleine boef blijft gewoon lekker zitten tot 40 weken! Doe lekker rustig aan meid en niet teveel stresse ook al is dat moeilijk!
Milla, gelijk heb je dat je belt en graag een uitgebreide screening wilt. En tjee, dat je daar bezig mee moet zijn he? Voor het geval dat... bah, wat naar toch. Wel goed van je, want mocht het zover komen (en we duimen allemaal heeeeel hard dat je meisje nog heeeeeel lang in je buik blijft) dan weet je mss wel wat je kunt verwachten, waar je heen moet en dat geeft mss ook wel meer rust. Dikke knuffel hoor! Lot, wat goed!! Toch weer een behoorlijke nette cyclus! Jullie laten toch ook de pil, condooms en alle fratsen achterwegen toch? Ben zo benieuwd wie hopelijk spontaan of met hulp de volgende zwangere wordt!! ja, klinkt mss een beetje gek zo, shoppen met mijn vader en broertje... maar ik ben echt heel close met mijn ouders en broertje. Ze wonen vlakbij en mijn broertje is hier heel vaak (hij is 19, heeft verschillende verstandelijke beperkingen, oa ADHD, groei- en leerachterstanden, dyslexie en een dysfatische ontwikkeling, maar is zo'n lieve, sociale jongen en helemaal gek op mijn vriend en Seth en andersom, echt waar als je ziet hoe Seth op hem reageerd, echt geweldig mooi!) en mijn ouders/broertje zijn, naast mijn eigen gezinnetje natuurlijk, mijn alles! Ik ben er veel en ga vaak met ze op pad, bij hun eten of zij hier. En ja, shoppen of een terrasje pakken of gewoon gezellig ergens heen, doen we ook heel vaak! Hihihi, familiemuts dat ik ben!
@ Makkie ze slaapt nog steeds heel erg goed Afgelopen nacht zat er bijna 6 uur tussen, maar de dagen er voor was het telkens zo'n 7 a 9 uur wat er tussen zat (heerlijk hoor kom ik ook aan mijn rust toe) @ Pooh das idd vervelend geen warm water. Hadden wij ook afgelopen weekend, man had in de gang en keuken verwarming eraf gehaald ivm verbouwing (en de ketel niet ontlucht dus geen warm water) Mika al helemaal uitgekleed, Nomi in de luier op de aankleed kussen en maar wachten op warm water (wat niet kwam GRRRR) Dus de kids maar de pyjama aangedaan en naar bed gewerkt (volgende dag s'morgen onder de douche gedaan) @ Milla heb je gelijk in hoor een uitgebreide screening. Ga echt duimen dat je kleine meid heel lang nog blijft zitten. @ Meisje hmmm lekker hoor wokken. @ Debjes heel veel beterschap. Net Nomi wezen wegen de kleine meid weegt al 6140 gram. Ze doet het dus heel erg goed Hele fijne middag. Liefs Thamara
jens heeft net een uurtje geslapem, goed zo. hij is nu met de fles bezig en dan wil ik gaan shoppen. nog even oefenen met het inklappen van de kinderwagen....anders sta ik zo voor joker in de parkeergarage. Ben nog steeds heftig ongi sinds zaterdag. terwijl ik nu mn stopweek n ga met de pil. baal er wel van dat ik nu niet weet wat voor cyclus ik heb doordat ik aan de pil ben, maar ja! @thamara, zo nomi groeit goed zeg!!! super hoor! wat voor flessen krijgt zij nu?? milla, ja blijft spannend voor je! helemaal met krampen om de 7 minuten...brrrr [-X
hallo meiden, Wat fijn dat de meeting zo gezellig was! Hier is het druk druk, morgen een mega evenement dus moet nog veel gebeuren. Wel kom ik ff spammen met onze pretecho. Helaas drie keer terug geweest en nog niet veel kunnen zien want onze meid ligt met haar hoofdje helemaal in de placenta gedrukt.
Nomi krijgt nu 5 flessen. En dan 3 flessen drinkt ze zo'n 165 cc En de avond flessen drinkt ze 200 cc maar anders is ze niet voldaan en wil ze niet slapen. Maar ze doet het idd heel erg goed (ben zo trots op mijn meisje)