Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Bah heb nu weer kramperig gevoel en weeeer bloedverlies wordt er helemaal niet goed van! :( Kramperig gevoel voelt meer als zeurende pijn.. Heb zojuist een telefoontje gekregen van het ziekenhuis, dat ik morgen om 17.30 terecht kan in Maastricht. Vind tot morgen avond wachten nog vrij lang. Ik ga nu kijken of ik ergens anders eerder terecht kan bijvoorbeeld nijmegen. Als dat niet gaat gaan we zometeen naar het streekziekenhuis ter controle.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne wel heel netjes dat je zovaak mocht terug komen! ik had mijn pretecho en ik heb meer foto's en film van voeten en benen dan van Jesse zijn gezicht, hij wilde het gewoon niet laten zien, lag steeds met zijn haden voor zijn ogen of draaide zich weg! Gelukkig heb ik 2 foto's waar zijn gezicht op te zien is.

Heel mooi wat een lief neusje

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla Jakkes zeg alweer bloedverlies. En dan die krampen. Bah. Hoop dat ze je gelijk doorsturen voor een screening als je erom vraagt.

Meisje Lekker druk weekendje. En denk je dat je zelf ook een baby shower krijg? Hoe was de zwangerschaps yoga?

Makkie ja moest er ook wel om lachen. We waren ook wel lekkere mutsen toen we de kinderboerderij opliepen. Lekker toch om vaak met je familie op stap te gaan en te koffieleuten. Vrieden kun je uitzoeken maar je familie niet. Ook super van Seth dat hij weer lekker rustig slaap.

Pooh mmm raar he PCO en de pil. Die combi werkte bij mij ook niet was vaak niet ongi met de stopweken en dan af en toe tussendoor een beetje. Jens ik denk ik inderdaad wel een inbaker kandidaat als ik het zo lees. OW ja dat poep ken ik. (hier vandaag al een slaapzak vol en zijn hele bed er een keer onder)

Thamaraa wat groeit Nomi goed! Succes met de muur in de gang.

Lot wat een nette cyclus! Hoop dat dat zo door blijft zetten voor je. Jaimy kwam met 4 flessen ook vaak pas na 5 uur. Wij gaven jaimy in het begin alleen groente 's avonds en een week of twee drie later fruit 's ochtends.

Debjes jeetje nog steeds niet beter en dan ook nog zo'n Boef! Beterschap.

Ryanne wat een mooie echo *smelt*

Taliaa mmm jouw cyclus schiet dus niet echt op. Balen zeg. Fruitzuivelgranenhapje is hier wel een kleine favoriet. Bibaboerderij toetjes meer :) En wat heeft I goed geslapen!

Syb hier ook goede posi ovulatie testen gehad. Inderdaad testen en als je dan twee weken later ongi wordt dan weet je het.

1e kindje heftig hoor drie weken cursus.

Meiden hier is het weer bal. Ben net naar huis gekomen omdat Jaimy weer niks anders doet dan kotsen en hel flinke diarree luiers (en slaapzak bed etc). Net weer naar de HA geweest en waarschijnlijk dus weer een maag darm infetie. Dat is nummer drie al de laatste is pas 8 weken geleden (ongeveer) over. Heb nu wel aangegeven dat ik een allergietest wil, want voor ons gevoel heeft het toch te maken ook met voedsel. Hoe meer bijvoeding hoe vaker hij ziek is (ook eczeem in zijn gezichtje). Hij blijft maar verkouden en aankomen doet hij bijna niet. Het is meer kleding en pamper dan dat er gewicht in zit. Alle broekjes nu zakken ondanks knoopgat elastiek op zijn strakst gewoon af. En dan hoop ik maar dat hij weer wat is aangekomen aankomende donderdag op het CB. Nu eerst maar weer deze infectie over laten gaan en dan moeten we terug voor de verwijzing mbt de allergietest.

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla jeetje zeg! hoop dat je direct mag komen want dit is ook niks. Sterkte en een dikke knuffel

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla
    Bah meid het zit je ook niet mee.
    Ik zou gewoon voor controle gewoon vandaag al gaan hoor, mss dat hun dan iets kunnen regelen zodat je sneller voor een screening echo kan komen.
    Heel veel sterkte meid.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @milla, he bahbahbah, ik krijg er zelf helemaal een naar gevoel van!!!! Ehm, misschien raar ofzo van iemand die je niet kent, maar als ik ooit iets kan doen voor jullie, dan hoor ik het wel hoor!!! jouw "streekziekenhuis" is immers dichtbij mij!
    Maar goed, ik hoop dat jullie meissie nog flink wat weken blijft zitten!!!!

@Ryan...*smelt* wat een scheetje!! en dus nog steeds een meisje:):) hoe gaat het met je?

@Makkie, fijn dat jullie zo close zijn, ik herken dat wel! Hoewel mijn papa er niet meer is:( Maar de rest is ook super close! Echt fijn he, om zo'n "achterban" te hebben, toch? Heb je nog wat leuks gekocht?
    Ja moederdag, jeueueueueh, éindelijk een echte! vorig jaar was natuurlijk al een beetje bijzonder, maar nu..:):):) Ik verwacht ontbijt op bed en ik heb mn man gehint dat hij wel wat moet kopen namens Isab. Bij de geboorte had ik een mama-blond mok gehad (ik spaar dat servies) en nu zag ik dat ze er ook bordjes van hadden, dus ik heb dat maar even heel subtiel laten zien, hahaha (hey schat, dat is nu echt iets voor moederdag, hihi) en voor de rest gaan we 's middags met mijn fam (gezin) bbq'en:) hmmmmmm

@Meisje, sportze op de yoga;) daar is vast je nieuwe sportpak voor!!!:)

@Thamaraa: nomi groeit idd érg goed zeg! goed hoor!!

@lot, wat netjes, een cyclus van 38 dagen!!!! goed man!!! Over groente/ fruit. Ik gaf isa eerst alleen groente en toen ze dat goed at ook fruit (dus tegelijk dan). Ik gaf en geef trouwens de groente voor de fles en dan daarna de fles als toetje (en dat wordt dus steeds minder, want ze eet steeds meer) Hoe eet Tygo?? Lust hij het een beetje?

@all, ik moet zo werken:( slaapdienst, dus tot morgen weer!!

Liefss, taliaa

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla jeetje het houd niet op, kan je vandaag nog terecht? Duim echt zo met jullie mee dat jullie kleine meisje nog heel veel weken blijft zitten!

Makkie, tot nu toe gebruiken wij nog condooms, en ik twijfel nog steeds of we gewoon zien wat er gebeurt, als het aan mijn man ligt gaan we er weer voor.
    Dat van je familie kan ik me helemaal in vinden ben ook erg gek met mijn ouders en broertje en kom er vaak, de laatste weken veel met mijn moeder op het terras gezeten en ze is super gek met tygo.

Taliaa, Ik wissel groente en fruit af dat zei het cb als je begint. Geef vaak 2 dagen fruit(hetzelfde) en dan weer 2 dagen groente, tot nu toe banaan, appel en peer gehad dit vond hij heerlijk en vorige week voor het eerst groente, worteltjes ook dit vond hij lekker.

Cira wat balen dat jaimy weer ziek is zeg zou gewoon een allergietest doen als je je twijfels hebt.

Ryanne mooie foto zeg!

1ekindje succes met je cursus! Wel lange dagen zeg.

Makkie ga je nog wel werk zoeken of blijf je voorlopig lekker thuis?
    Zou best nog even thuis zijn maar financieel gezien gaat dat denk ik niet lukken. Mis mijn mannetje zo als ik weg ben.
    Moederdag ben erg benieuwd of ik wat krijg van mijn mannen! Ben alleen al blij dat ik eindelijk moederdag kan vieren!!
    Tygo ligt naast me op de grond te rollen en dan zie je dat kleine kontje de lucht in gaan mooi gezicht is dat!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    milla ik krijg er een naar gevoel van in mn buik. dit is echt niet goed hoor!gedver...
    hoop zo dat die kleine nog lang blijft zitten ...in ieder geval zo lang mogelijk dat ze levensvatbaar is! klinkt stom, maar ik zou liever hebben dat ze je opnemen en volstrekte bedrust geven!

!cira, ged wat naar dat ie weer zo ziek ervan is! wat zegt de huisarts ervan?

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Pff.... Milla, wat een akelige bedoeling zeg.
    Ik zou zeggen: volledige bedrust en die beeb zo lang mogelijk laten zitten daarbinnen. Maar ja, je geeft zelf al aan dat rust niet per definitie helpt (en dat als je weinig tot niks doet, je ook soms vloeit)...
    Ik denk aan je hoor meid.
    Veel sterkte en binnenhouden die kleine dwerg!

@ Taliaa: Jaaa, daar is mijn sportpak voor inderdaad! Ik heb nog wel een (mooi) 'fitness' pak (zo'n strakke zwarte sportbroek met een hemdje erbij) maar die broek zit niet lekker meer op de band. Als ik 'm over mijn buik heen trek, dan lijkt het wel een 3/4 broek en dat ziet er ook niet uit. En als ik 'm dus 'laag' heb zitten dan knelt het behoorlijk. Dus nu bij de H&M een grijze sportbroek met jasje gekocht, zit héérlijk! Ook een goede optie voor na de bevalling denk ik!!!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla laat wat van je horen als je bent geweest! maak me ook best zorgen!
    Net wat pooh zegt anders nemen ze je maar op! Ik duim voor je!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

he bah Milla, ik maak me nu ook echt zorgen! Laat je ons even weten, als je daaraan toekomt, hoe het verder gaat? Ik denk aan je en duim voor je!

Cira, nee toch niet weer! Jee, je blijft ook zo maar bezig met je mannetje. Wat een zorgen steeds.... ik zou ook op mijn strepen gaan staan en een onderzoek eisen, dit is wel heel vaak! dikke knuffel voor jullie!

meisje, veel plezier met yoga in je nieuwe outfit! Is ook wel erg leuk om er goed en mooi uit te zien met je dikke buik! En ik vond jou buik ook al zo mooi en groot! Geniet er maar lekker van!

Thamara, jee zoveel drinkt Seth echt nog niet! Maar goed, hij groeit goed, tis gewoon een licht mannetje, maar doet het verder goed. Fijn dat ze zo goed gegroeid is! (seth was 2 weken terug 6500 gram, moet je zien joh, hij is veel ouder!)

Lot, fijn dat Tygo zo lekker kan eten! Ik ben benieuwd hoe dat straks met Seth gaat, eerst nog een afspraak maken met een dietiste. En tja, zolang je twijfeld zou ik die condooms maar fijn erom heen laten, je moet er natuurlijk wel achterstaan.... en je ziet het, het kan dus wel! Wel schattig dat je mannetje al wel weer zou willen....!

Ryanne, vind die foto echt wel duidelijk! Schattig hoor! Maar jammer dat het vaak niet goed te zien was, eigenwijs meisje dus nu al!

Was gezellig in de stad. 2 zonneschermen voor in de auto gekocht van Cars, verder niet veel. Oja, lekker gegeten, een uitsmijter mmmmmm!

Milla nogmaals, HEEL VEEL STERKTE EN SUCCES, HOPELIJK BLIJFT JULLIE MEISJE NOG VEILIG MINIMAAL 15 WEKEN IN JE BUIK!!

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @milla he getver wat vervelend zeg. Ik hoop maar dat ze je willen opnemen. Dan ben je verplicht om het rustig aan te doen. Hopelijk kan je familie dan je gezin opvangen. Ik gun het je niet hoor, maar zekerheid voor alles. Misschien doe je onbewust toch te veel.

@taliaa hier wordt geen anticonceptie gebruikt. Ik heb gewoon mn vent weggestuurd. grijns. Nee hoor. De gyn wilde niet dat ik het ging gebruiken omdat het de pco behoorlijk in de weg kon staan. We hebben wel even condooms gebruikt omdat ik niet zwanger wilde wezen als mn man er niet is. Maar straks als ie thuis is gaan we gewoon los. grijns grijns. Ik denk dat ik half juni maar eens contact opneem met het ziekenhuis. Misschien willen ze een cyclus volgen. En dan in September maar weer eens beginnen met spuiten. Ik ga er eigenlijk helemaal vanuit dat dit weer moet gebeuren. Maar eerst lekkker op vakantie. Enneh mn cyclus is eigenlijk wel redelijk. Er zit zo'n 5 tot 6 weken tussen. Dat is al veel meer dan voor mn zwangerschap.
    @pooh ik snap het helemaal hoor dat met je leeftijd. Maar kijk je daar niet op stuk aub. Ik was 35 toen ik de mmm inging en 36 toen ik zwanger werd en 37 toen Thijsje geboren werd. Enneh stel dat ik dit jaar nog zwanger raak dan ben ik al 38 en dan 39 tijdens de bevalling. Het is wat laat, maar ik kwam pas laat de ware tegen. Het is alleen als je zo laat nog zwanger wordt, dat het gewoon wat zwaarder is. Verder maakt het volgens mij niets uit.
    @all hier gaat verder alles goed. Thijsje was een beetje moe vandaag. Ik had gehoopt dat hij gisteravond in de 2 uur durende autorit zou slapen, maar helaas dat deed hij niet, dus hij ging pas laat slapen. Maar ja vandaag rustig aan gedaan zodat hij kon slapen als ie moe was. Morgen weer werken, na een week. Dus er zal wel veel te doen zijn. Lekker dan gaat de dag lekker snel.
    @taliaa o ja heb het maar niet over moederdag hoor. Ik heb daar zo de pest overin. Ben ik eindelijk moeder en dan wordt er niets aan gedaan omdat mn man er niet is. grrrrrr. Maar ja het kdv knutselt wel iets met Thijs, dus ik ben benieuwd.

13. Milla

Milla Niet meer actief

Even ego..
    Ik ben in het streekziekenhuis geweest. Ik heb helaas weeën activiteit! De weeën zijn niet regelmatig (gelukkig!) en komen van het bloedverlies, door het bloedverlies wordt de baarmoeder constant geprikkeld om samen te trekken, en het bloedverlies komt weer door een hematoom (bloedprop) in de placenta. Met de baby is alles goed, ze is druk, lekker actief en doet het goed, het frustrerende is, het ligt niet aan haar, maar aan haar 'huisje'.
    Niet goed dus, ik voel het constant krampen, ik lig nu thuis op de bank en moet me rustig houden.. Nu het grote probleem.. ZE WILLEN NIETS VOOR MIJ DOEN!! Als het nu doorzet, heb ik pech en zal de baby overlijden, vanwege de zwangerschapsduur sturen ze mij niet naar een ander ziekenhuis, en mogen ook geen weeënremmers geven, terwijl daarmee een bevalling soms weken op zich laat wachten!
    Over dat laatste ben ik zooooo boos! Het is landelijk bepaald, etische bullshit, (sorry heb er geen andere woorden voor) dat dat pas mag met 25 weken zwangerschap. Vanaf dat moment mogen ze me pas opnemen, weeënremmers geven, de baby beademen, de baby medicijnen geven, reanimeren enz.. tot die tijd moet je het in Nederland maar uitzoeken en doen ze niet meer dan de baby zo pijnloos mogelijk te laten overlijden, of afwachten of een baby het volledig op eigen kracht haalt tot 25 weken. In België willen ze waarschijnlijk wel helpen (vanaf 23-24 weken).. daar zijn de regels landelijk anders, dus de kansen ook groter. We zijn nu contact aan het zoeken met een ziekenhuis daar. Misschien kan een bevalling met weeën remmers nog heel lang worden vermeden. Morgen avond moeten we naar maastricht voor een screening van de placenta, maar ook zij mogen niet meer doen dan dat.. we voelen ons heel machteloos!
    Ik ga er niet vanuit dat als de baby nu komt dat het in België wel goed zal gaan, maar wij willen er in ieder geval wel alles aan gedaan hebben, ik kan gewoon niet machteloos afwachten tot het mis gaat. Die kans is is zelfs in België heel klein dat alles goed gaat, dat realiseer ik me, maar ik moet er voor mezelf alles aan doen.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo milla,weet niet zo goed wat te zeggen!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat de weeen stoppen en niet meer terugkomen!! Ben echt even helemaal van de leg, wat een vreselijk onzekerheid en angst is dit voor jullie. Ik blijf aan je denken meid en heeeeel hard duimen!!

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @milla duim duim beebje blijf nog 4 weekjes zitten. please please please. Milla ik zou me niet meer durfen te bewegen. Heb je vrienden of familie die je kunnen helpen met je kindjes, zodat je niets meer hoeft te doen. Neem anders contact op met je huisarts, misschien dat hij iets kan regelen met thuiszorg of zo. Ik probeer alleen maar met je mee te denken hoor. O meidje ik zal voor je duimen hoor dat alles goed mag blijven gaan. probeer te ontspannen, dat is voor het beebje ook veel beter. Misschien kan een voetreflex iets voor je doen. baarmoeder rustig houden of zo. Ik denk heel veel aan je.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    neeee milla wat is dat hard om te horen voor jullie! dat ze gewoon niet knokken voor je knidje. vreselijk!! Krijg er kippevel van!
    Wat is de kans dat dit doorzet en je toch gaat bevallen?

17. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @makkie mijn nicht heeft ook een drieling gekregen (zonder ivf) en ze hadden al een zoon, maar 3 in een keer is wel heel veel hoor.

ik was vandaag om half 7 weer thuis en met een hoofd vol met informatie. dit is een zelf studie en als je vragen hebt kun je het wel vragen en als je een beetje doorwerkt ben je eerder klaar ( dus ik hoop dat ik voor de einde van week 3 klaar ben)

ik heb niet alles nagelezen moet pagina 617 en 618 en de helft van 616 nog maar ik kan het niet meer opbrengen om meer te lezen. sorry dat ik niet op iedereen reageer.

18. Milla

Milla Niet meer actief

Mijn man blijft nu een aantal dagen thuis van zijn werk om de kinderen en het huishouden op te vangen, ik blijf zo veel mogelijk platliggen!
    Hoe groot de kans is dat het doorzet weet ik niet. Als de krampen regelmatig om de 5 mintuten komen en sterker worden, is de kans groot dat er geen weg terug is aldus de vk. Tot die tijd kan het alle kanten op. Als het bloedverlies stopt, zullen ook de krampen weer afnemen en kan het nog wel maanden duren voor het kindje komt, het is afhankelijk van het bloedverlies en de staat van de placenta. Morgen krijgen we daarvan een screening.
    Aangezien het bloedverlies vanaf 19 weken al om de paar dagen terug komt ben ik bang dat dat zo zal blijven.. maar hoe later hoe beter!
    Ik ben heel bang voor de nacht, probeer me rustig te houden, maar dat is niet makkelijk, hoop zo dat het goed blijft gaan!

19. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @milla ik ben echt sprakeloos. je zou de artsen in nederland echt wat doe om je maar weeenremmers voor te laten schrijven. doe het rustig aan. kunnen ze je niet opnemen in het ziekenhuis en zorgen dat je bed rust houd. (dan zetten ze toch op papier dat je voor iets anders in het ziekenhuis ligt). ik duim voor je dat jouw beeb nog lang bij jouw in de buik blijft zitten.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, hoe is het vannaxht gegaan??

jens lag gister avond om 2100 uur op bed en werd weer wakker van zn maaiende armpjes. Ik heb 20 minuten in het donker naast hem gezeten en heb zn armpjes vastgehouden. En dat hielp. Uiteindelijk viel hij in slaap. Toen ik los liet op dat moment vlogen allebei zn armpjes weer in de lucht, ogen open e neen soort van grote zucht kwam eruit. Het leek net en scene uit de excorsist, zo in het donker. Ik schrok er van .hahhahaha!
    Maar gelukkig sliep hij door en kon ik tv gaan kijken.

Deel Deze Pagina