Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla
    Jeetje je zult die artsen toch iets aan doen.
    Hopelijk blijft je meisje nog een poos zitten hoor.
    Doe het kalm aan en ik ga heel hard voor je duimen dat het bloeden stopt.

@ Pooh
    Ik denk dat Jens heel veel heeft aan inbakeren.
    Anders even naar het CB daar kijken ze dan de heupjes na en vaak mag ja daar de doeken voor het inbakeren lenen.
    EN als het werkt kun je ze zelf kopen.

Nomi ligt hier nu in de box allemaal geluidjes te maken haha (zo lief)
    En Mika zit lekker tv te kijken.
    Dadelijk aankleden en dan de boodschappen in huis halen.
    Morgen moet Mika weer naar school is zijn vakantie voorbij.
    En donderdag de verjaardag van mijn man, hopelijk word het niet zl te druk (met het zooitje van de verbouwing)

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla! Wat een onzin zeg dat achterlijke Nederland! EEn kind met 24 weken mag dus eigenlijk gewoon dood gaan en een kind met 26 weken kan geholpen worden! Waar praten ze over? Echt kan hier zo boos om worden! Wat is dat voor rare wetregeling!
    Ik hoop voor jouw dat de beeb nog lekker blijft zitten! En hopelijk wil een Belgie's ziekenhuis als het zover is je wel helpen! Maar goed we gaan gewoon keihard met ze alle duimen dat, dat niet nodig is!

Thamara is de vakantie bij jullie al voorbij? Hier duurt het altijd 2 weken (maar school plakt zelf 3 studiedagen er achteraan) Leuk dat Nomi zulke lieve geluidjes maakt, weet dat met Jesse nog zo goed!

Nou hier gaat het ietje beter maar nog niet heel goed. Het hoesten blijft zo en lijkt wel alsof de antibiotca niet aanslaat, maar goed w8 nog even tot donderdag en ander even terug. Jesse krijgt nu ook weer die vreselijk hoest terug (houd het dan nooit op) maar goed het is denk ik echt dat we elkaar steeds blijven aansteken.
    Jesse heeft vanmorgen tot 9 uur uitgeslapen, eigenlijk beetje tot aandringen van mij, om kwart voor 7 kreeg hij de fles en dan leg ik hem terug en slaapt dan altijd tot uurtje of kwart over 8, maar nu maakte meneer er feestje van en rond kwart voor 8 begon hij beetje te jengelen maar is toch inslaap gevallen tot 9 uur, kon ik ook even bij tanken.
    Menneer zit nu in de box en is flink aan het persen, zijn hoofd is zo rood als een tomaat ahaahha dus zo maar even die luier controle doen ;)

1ekindje, ik heb volgens mij iets gemist bij jouw! Gaat het niet goed met je? Of heb je het nu gewoone ven te druk met van alles?

Makkie jouw zwangerschap gaat voor mijn idee ook echt snel!

Sas, spannend straks als je weer echt gaat beginnen! of misschien komt het net als bij Makkie ook spontaan! Jammer dat je man er niet is op moederdag, maar goed 1 troost mijn eerste moederdag vier ik ook alleen (vriend lief zit in frankrijk) mijn vriend voelde zich erg schuldig maarja is niks meer aan te doen!

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla jeetje zeg ik weet er even niks op te zeggen. Behalve dan dat ik zo hard hoop en duim dat jullie meisje nog rustig een tijdje in haar huisje blijft zitten. Wat verschrikkelijk dat de artsen tegen je zeggen dat ze op dit moment niks doen. Een hele dikke knuffel van ons!!! En we denken aan je.

Pooh de HA wet het niet dit is sinds Jaimy zijn geboorte al de zoveelste nieuwe arts. Ze staat in iedergeval achter een allergie test. Want op de een of andere manier denk ik dat het toch ook iets met voedsel oid te maken heeft.

Jaimy drinkt gelukkig deze keer wel behoorlijk. Daar zijn we al heel blij mee. Vannochtend weer een klein flesje voeding en dat gaat goed =D> . Nu maar hopen dat het dit keer weer niet 3 a 4 weken duurd.

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: Meid, meid, meid toch!! Wat een akelig berichtje heb je gepost zeg... Ik heb ECHT met je te doen. Kunnen ze een inschatting geven hoe groot de kans is dat de weeen uit zichzelf stoppen? Oh oh oh, wat kan ik me voorstellen dat je je ontzéttende zorgen maakt. Pfff... ik hoop echt dat ze je in een ander ziekenhuis eventueel wél helpen!!! Ben er helemaal van onder de indruk (misschien nog extra omdat ik zo goed als even ver ben als jij, je moet er toch niet aan denken dat je nu al gaat bevallen!!!!!). Ik denk aan je ......

Verder heb ik niet zo veel zin om hier te gaan zitten 'mauwen' over mijn klachten; het hoesten en de daarmee gepaard gaande hoofdpijn zijn niet over en heb dus bijzonder slecht geslapen. Ik denk dat ik vandaag na mijn laatste afspraak rond 14.30 uur maar naar huis ga, even bijtanken en hopen dat ik daar een beetje van opknap.
    Overigens was de yoga fijn, en best nuttig! En het waren allemaal 'hippe' mensen en niet van die geitenwollen sokken types (daar hadden mijn vriendinnen me namelijk allemaal mee voor de gek gehouden, hihi).

X

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hihi, geitewollensokentypes....;)

@thamara, ik ga donderdag effe naar het weeg uurtje en vrijdag moeten we met jens naar de kinderarts ivm zn heupjes. 6 weken na de geboorte kijken ze daar standaard na bij stuit kindjes. Ik ga het daar dan ook vragen!

@all We hebben net saampjes doorgeslapen na de 7.00 uur fles. Ik voel me niet zo fit. Ben nu al sinds zaterdag behoorlijk ongesteld met veel krampen en bloedverlies. blegh!
    iemand al wat van Milla gehoord??

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee, nog niks!
    Ik zal haar mijn telefoonnummer maar even PB-en, dan kan ze me evt. smsen als er nieuws is...

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, ik heb vanacht en vanmorgen steeds aan je moeten denken! Ben benieuwd hoe het nu met je is. Ik hoop dat je buik rustig is en dat dat heel lang zo blijft. Jee, vind dit echt heftig, ben er gewoon helemaal van ontdaan. Waarom kun je nou niet een fijne onbezorgde zwangerschap hebben, zo oneerlijk! Hele dikke knuffel nogmaals.

1ekindje, doe maar rustig aan, dat bijlezen en bijkletsen komt wel weer. Je hebt het nu zo druk, snappen we echt wel!

Cira, ik duim dat Jaimy er snel weer bovenop is en het nu niet weer zo lang duurt. Wanneer gaan jullie voor die allergietest?

Tharama, hier is de vakantie ook morgen voorbij. Tis dit jaar idd korter ofniet? Veel plezier donderdag! En lief het dat gebrabbel *smelt*zucht*

Debjes, nee toch, niet Jesse nu ook weer hoesten, je blijft zo elkaar aansteken ja! En jij ook geen man met moederdag... wel jammer hoor! Lukt het allemaal goed zo zonder je vriend?

Meisje, hahaha geitenwollensokken gasten ja... daar denk ik bij yoga ook altijd meteen aan, maar dat is helemaal niet zo! Ga je het nu elke weer doen? En is het puur zwangerschapsyoga of gewone yoga?

Pooh, denk dat inbakeren ook wel voor Jens fijn is. Seth hield zichzelf ook vaak wakker met zijn maaiende armpjes/handjes. Maar nadat ik 1x bij een osteopaat ben geweest is dit weg en hoefde ik meteen niet meer in te bakeren! Mss ook een idee?

Nou, ons ventje werd weer pas om 09.45 uur wakker!! En of we nou de laatste fles om 22.30 uur of om 01.00 uur geven, hij slaapt door tot zo laat! Echt super lekker hoor! Hij ligt nu op zijn buik op zijn speelkleed naar TMF te kijken en te lachen en te kletsen! Hahahah zo grappig!

Merk dat ik met opstaan of Seth optillen ineens beetje duizelig en heel even wat zwart voor mijn ogen wordt... ben blij dat ik volgende week voor het eerst naar de vlos kan, even mijn bloeddruk meten. Volgens mij is die een beetje aan de lage kant. En dan ook de 1e echo, JOEHOOOOOEEEEE!!!!

Gaan jullie nog wat doen vandaag met 5 mei? Hier in Wageningen is het groot feest, twijfel of ik daar wel met Seth heen moet gaan, met die wagen door die menigte....

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ged, het zit me echt niet lekker!! :(

9. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve en ondersteunende woorden!!
    We zijn de nacht redelijk goed doorgekomen. Door de spanning kon ik niet zo goed slapen en ook 2 x wakker geworden met fixe krampen en harde buiken, dat is heel erg schrikken, elke keer denk ik van als het nu maar niet begonnen is!! Maar daarna zakte het gelukkig weer af! Vanmorgen heb ik een beetje uit kunnen slapen en net op de wc was er alleen oud bruin, dat ziet er beter uit!
    Het meest rottige is wel de machteloosheid. We hebben inmiddels een ziekenhuistas klaar gezet en alle maatregelen getroffen om op ieder moment naar het ziekenhuis in Leuven (belgië) te kunnen rijden. Niet dat ik verwacht dat ze daar veel voor ons kunnen doen, maar wie weet kunnen ze weeënremmers ofzo geven, je wilt er toch alles aan doen. Ze kijken daar niet naar de zwangerschapsduur, maar het geboortegewicht en de conditie. Ik ben nog steeds ontzettend boos op het beleid hier in Nederland. Ik snap het niet.. Ja ik snap wel dat ze niet iedereen kunnen helpen, maar ik vind dat ze het ten alle tijden moeten proberen een bevalling af te remmen en een leven in stand te houden.. Het is nu niet mijn eerste zorg dat nu aan te vechten, maar het laatste is er door ons nog niet over gezegd/mee gedaan.
    Vanmiddag gaan we naar Maastricht voor de uitgebreide screening van de placenta. Ben benieuwd waar het bloedverlies nu precies vandaan komt en wat de verdere gevolgen zullen/kunnen zijn. Als ik daar moet blijven of wat ook sms ik wel even. Lief dat jullie zo meeleven!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

o fijn Milla, wat van je te horen! Heel veel succes vanmiddag en weet dat we aan je denken!!

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ik zie nu jullie laatste reacties..
    Vind het zoooo lief en hartverwarmend dat jullie zo meeleven en bezorgd zijn!!! Lief en dank je wel!!
    Ik zal proberen jullie of online of via sms op de hoogte te houden en me i.i.g elke ochtend even te melden (ik kan voorlopig toch niks doen behalve plat liggen met laptop op de bank ;) )
    @ Meisje ik zal je mijn nummer ook even toesturen.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ok,fijn te horen dat jullie in ieder geval de nacht door zijn gekomen. ik vind het beleid hier maar niets hoor. als je er de energie voor zou hebben.milla, zou je er eigenlijk iets mee moeten doen. protest aktie starten, weet ik veel wat...

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Milla, ik hoop écht dat ze zullen zeggen dat het allemaal prima zit daarbinnen en dat je je geen zorgen hoeft te maken!
    Houd ons maar op de hoogte want we leven allemaal hartstikke met je mee!

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla
    Fijn om weer even iets van je te horen.
    Het maalt de hele tijd door mijn hoofd heen.
    Hopelijk blijft ze nog een poos zitten, anders kom ik persoonlijk de voordeur van haar huisje dicht houden ;)
    Heel veel sterkte meid.

Liefs -xxx- Thamara

15. Milla

Milla Niet meer actief

Inmiddels heeft iemand via een ander forum het volgende als tip gegeven..

http://www.hbvl.be/limburg/genk/ziekenh ... te-op.aspx

Ik heb contact gezocht met dit ziekenhuis en met mijn zorgverzekeraar, maar je krijgt deze test alleen als je daar in het ziekenhuis bent opgenomen, ook mijn verzekeraar (menzis) vergoed de behandelingen daar niet, je kunt het schriftelijk aanvragen maar daar gaan weken overheen. Met andere woorden, alles wat ze daar doen wordt niet vergoed, wordt er zoooo moedeloos van!!

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oooow Milla, snap goed dat je daar helemaal simpel van wordt!
    Wacht nu eerst vanavond maar eens af, en dan maar eens kijken wat ze in Maastricht zeggen. Misschien dat ze jullie daar hartstikke veel informatie kunnen geven en dat je daar al veel opheldering krijgt. Ik duim voor jullie!!!!!

17. Milla

Milla Niet meer actief

Hoop inderdaad dat ze er in Maastricht meer over kunnen zeggen! Of i.i.g iets kunnen doen.
    Meer als afwachten kan ik nu niet, terwijl ik zo graag iets zou willen doen.

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik wou ook dat ik iets voor jullie kon doen!! maar wat?? Ik kan alleen maar duimen en heeeeeel hard hopen dat alles goed komt en goed gaat!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla ben blij dat je goede nacht heb gehad, elke dag is weer meegenomen!
    Ik ben benieuwd wat ze in maatsricht zeggen! Ik duim hard voor jullie!

Jesse is erg dwars vanmorgen om 11 uur in bed gelegd heeft die een uur echt gehuild (wat die nog nooit heb gedaan) heb hem er maar uitgehaald boterham gegeven en nu speelt hij lief in de box (je snapt er niks van) ik ga hem zo rond kwart over 1 fles geven en dan gaat hij toch echt even naar bed!

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla fijn dat de nacht goed is gegaan. Ik duim dat ze vanavond in maastricht opheldering kunnen geven. Snap het nederlandse beleid ook niet echt. Een simpele test die zoveel duidelijkheid kan scheppen maar nederland wilt er niet aan :evil: . Ik ga echt heel hard duimen voor jullie!

Debjes jeetje alweer verkoudheid bij Jesse. Jullie blijven zo ook in de lappenmand.

Moederdag hier ligt al een kadootje wat Jaimy op het KDV heeft gemaakt. Ben benieuwd wat mijn man verder met Jaimy doet voor moederdag.

Deel Deze Pagina