@ Milla Gelukkig goed nieuws =D> Heb vannacht met de fles aan Nomi geven nog aan je gedacht. Lekker kalm aan doen en laat je lekker verwennen door je man. @ All Ga nou de bedden verschonen, wilde ik gisteren al maar is er niet van gekomen (Nomi had gisteren een nuttel dag pfff) Mika net weer naar school gebracht, en de schoolfoto's waren klaar hij staat zo leuk/lief op de foto. (en wat denk je heb ik mijn portomonee vergeten ) Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Nacht ging redelijk, nog steeds behoorlijke krampen, en bruinverlies, maar wetende dat ze niet voor ontsluiting zorgen zijn ze best te hebben! Ik blijf me toch nog wel wat zorgen maken, vandaag dan ook weer een dagje plat. Gelukkig gaan mijn kindjes straks naar mijn moeder toe zodat ik ook echt kan rusten en mijn mannetje weer kan werken. @ Cira, gefeliciteerd met je nichtje! @ Pooh, succes bij je gesprek @ Jada, fijn dat het in jou geval ook goed gekomen is! @ all, morgen de verjaardag van Suze, hoop dat alles goed gaat met Chantje en dat ze toch een beetje kan genieten van Suze's eerste verjaardag!
Goede morgen meiden! Milla gelukkig dat alles goed gaat! Hoop dat de krampen snel afnemen! En vandaag lekker rustig aan! Makkie bah ik weet nog zog oed hoe die luchten roken, ik ging natuurlijk overal van over me nek maar vooral als mijn vriend gehakt aan het braden was. Leuk moederdag kado! Thamara moeten jullie meteen de schoolfoto's betalen dan? Bloemetje succes met Jens! En altijd even prettig vootr jezelf je bevalling bespreken! Rot dat je nog ongesteld ben, k was de eerste keer 3 weken ongsteld. en daarna aan de pil gegaan omdat ik geen zin had in onzekerheid en weer zolang ongesteld te zijn. Chantje morgen de grote dag van Suze (toevallig is mijn berner sennen (hond) morgen ook jarig maar die wordt 5 ) Ik hoop dat je toch nog een leuke dag hebt en dat jullie samen terug kunnen kijken op een jaar geleden! Ik wens je ook veel sterkte zal vast even zwaar zijn, of zijn er inmiddels al veranderingen tussen jouw en je man? Jada nu je hier toch bent welkom ! Je schreef dat je met 28 weken bent bevallen, is datpas geleden?> En hoe gaat het nu met joyw tweeling? Oke als ik even iemand vergeten ben sorry! Nou hier weinig nieuws, iets meer opgeknapt maar ga morgen toch nog even naar de huisarts voor dat hij op vakantie gaat. Wilde eigenlijk vandaag even naar buiten, van dat binnen zitten wordt je ook gek maar goed het is echt slecht weer, dus ik kijk wel even! Anders straks toch even boodschappen doen.
@debjes Ik ben bevallen op 29 september van 2 jongens. Het gaat echt heel goed met mijn jongens. Ze zijn wel iets vaker verkouden en ziekjes maar buiten dat om gaat het heel goed. De ontwikkeling gaat ook prima. Als je ze corrigeerd naar de leeftijd die ze eigenlijk moeten zijn dan liggen ze heel goed op schema, ook qua gewicht etc. Ben echt heel dankbaar voor alles dat het zo goed gaat. De kleinste woog bij de geboorte 1272 gram en mijn andere mannetje woog 1500 gram. Ze hebben 3.5 week op de neo gelegen in het UMCG (groningen) en daarna nog 5 weken bij ons in het ziekenhuis. Is jou kleintje ook te vroeg geboren?
Nee Jesse is op de uitgerekende datum geboren 14 juli. alleen mijn verloskundige hield het bij 16 juli maar mijn berekening was altijd 14 juli fijn dat het goed gaat met jouw 2 kindertjes! Zal wel zware tijd zijn geweest als ze zo lang in het ziekenhuis liggen. Hoe heten ze?
hey Milla, sorry dat ik zo kort maar reageerde, maar kon ff niet anders. ik zat al de hele tijd met een half oog zp in de gaten te houden, meis toch, ik was zooooooo blij toen ik je goede bericht las! nou, doe lekker rustig aan, en idd wieweet blijft jullie meissie wel tot de 42 weken zitten @Pooh, wat was er dan met Jens net na de geboorte?? pfft, die ongi, bah... @makkie, oh wat een verwennerij! ik wil die eigenlijk ook,maja, net een nieuwe senseo (gewone) Dus ik gebruik maar de cappucinopads, haha. @cira, gefeli!!!! is alles goed met je schoonzusje en de kleine? ik weet nog wel ja, akelig verhaal was het toen... @Lot, haha, dus elk cb geeft weer een ander advies, hier was het advies dus eerst groente en dan fruit, maar goed, maakt niet zoveel verschil. Wat goed dat Tygo t zo goed eet En de flessen? 4 nu? @chantje, we denken aan je!!!! @debjes, meis beterschap hoor!!!!! hoop dat je toch even naar buiten kunt vandaag, ff frisse neus halen (hele rare uitdrukking trouwens...) @all, haha die meid van ons kan niet wachten tot ze kan kruipen. Ligt me toch een partij moeilijke geluiden te maken in de box, niet normaal. Dan kan ze ergens niet bij... Oja, die terugdraaiactie (van buiknaarrug) is echt maar eenmalig geweest maar ze kan wel steeds beter op dr buik blijven liggen... *trots* Vandaag heb ik een binnenblijfdagje.. Oja, mijn man en ik doen een wedstrijdje wie er het eerste 5 kilo is afgevallen... Ik ben namelijk, alle goede voornemens ten spijt, nog steeds niks kwijt... Dus ik verwacht wel wat aanmoedigingen hier.. (grapje hoor) Liefss, taliaa
Taliaa ik doe met je mee, hier moet ook echt wat af! We gaan elkaar aanmoedigen! Ik ben echt vanaf vandaag goed begonnen! Weg met alle zoetigheid, chips koekjes ijsjes etc!
@ Debjes ja we moeten de foto's gelijk betalen. Eerder mocht je ze wel mee nemen, maar denk dat de meeste mensen ze dan thuis gingen in scannen en ze dan weer terug brachten. @ Milla hopelijk stopt het allemaal snel. @ Taliaa ze heeft je gehoord haha Zal ze het nu wel vaker gaan doen. @ Makkie ik lust dan wel geen koffie, maar je word maar verwent door je 2 mannen. @ CIra gefeliciteerd hoe heet de kleine ? @ Lot hier ook eerst fruit en dan groente (maar dat duurt hier nog 2 maandjes) @ Chantje hopelijk heb je morgen toch nog een leuke dag. Je meisje alweer 1 jaar is snel gegaan he. Voor alle dames die aan het afvallen zijn SUCCES
Ben voor jan doedel naar het ziekenhuis geweest. Heel gedoe met jens, flesje geven etc etc...ben ik amper 2 minuten binnen geweest bij een co assistente die volgens mij e nstuk jonger was als ik. Niets gecontroleerd van mn wond of bloeddruk ofzo. Alleen verteld over mn ontstoken knip, zegt ze, tis littekenvlees, gaat van zelf weg, maar nooit helemaal. Nou, lekker dan. Vrijdag moeten we weer met jens, dan naar de kinderarts. Dus hopelijk kan ik daar wat meer vragen stellen..pfff @taliaa, jens zat door die stuit met zn hoofdje vast en bleek een apgar van 4 te hebben de eerste minuut. Dat is me nooit verteld en hoorde ik van mn kraamhulp. En dat vind ik niet netjes. ik wist niet dat het effe heel slecht met hem ging, al was het dan de eerste minuut.
Pooh wat een slecht zeg van het ziekenhuis! Ze moeten toch de onderkant controleren hoor! of zelf er op staan, want wil je niet bang maken. Maar bij mijn nicht hebben ze het toen ook nooit gecotnroleerd en haar littekens waren aan elkaar gaan groeien, met als gevolg dat ze opnieuw geknipt moest worden! Dus zal het toch maar even navragen.
@pooh, dat is ook niet netjes zeg!!!En ook niet dat je niks wist van die slechte 1e minuut! pffft.Hey als je je knip niet vertrouwt, gewoon even naar de huisarts hoor!!! is wel belangrijk dat dat goed heelt!!!
Pooh, dat is zeker niet netjes, dat ze je dat nooit verteld hebben... en hoe kan het dan jij een heel ander beeld van de bevalling hebt dan je vriend en moeder? En ik zou ook eisen dat ze je onderkant nog even bekijken, ook al is het dan voor je eigen gemoedsrust.... Jada, wat fijn dat je 2 ventjes het zo goed doen!! Hoe oud zijn ze nou en hoe heten ze? Taliaa, ja gaaf he die Senseo! Mag nu natuurlijk niet te veel koffie, maar 2 kopjes capuccino mag toch wel per dag? En ik vond dat je er bij de meeting echt heel goed uitzag! Ik vond echt niet dat er 'ergens te veel zat'. Maar goed, je weet zelf hoe je figuur voor de zwangerschap was natuurlijk en je doet het voor jezelf!! Debjes, jij dan ook veel succes met afvallen, ik ga jullie beide supporten hoor! Zullen we afspreken dat ik gewoon aankom en dat elke kilo die ik aankom er bij jullie afgaat? hahahaha Milla, fijn een redelijke nacht dus! Moest met plassen vanacht ook nog aan je denken. Ik leefde altijd al zo met iedereen mee, maar nu ik jullie ook in het echt gezien heb, is dat nog sterker geworden. Lekker dagje niksen meid! Cira, hier ook nog een dikke feliflapstaart!! Leuk een nichtje! Super voor hun dat dit kindje helemaal gezond ter wereld is gekomen. Hoe gaat het verder met Jaimy? Mag ik even opscheppen?? Wat is dat ventje van ons toch een heeeeerlijk lief vrolijk tevreden en gezellig mannetje!! Gister is hij de hele dag meegeweest naar Wageningen, groot feest ivm 5 mei. Kei en keidruk, lawaai en chaotisch. Meneertje vond het prachtig! Heeft heerlijk geslapen tijdens het lawaai (optredens ed), flesje in een restaurant gedronken en heerlijk tijdens het voetje voor voetje door de drukte lopend op zijn buikje in de wagen gelegen en over de rand heerlijk mee zitten kijken! Wat een voorbeeldig kind heb ik zeg! Niet huilen of mopperen, alleen maar kletsen en lachen en met iedereen sjansen... ben zooooo trots! En dat is niet de eerste keer hoor, we kunnen hem werkelijk altijd overal mee naar toe nemen! En hij heeft vanmorgen weer tot 10.00 liggen pitten.... **zo de opschepmodus is weer uit**
Makkie lekekr he zo'n makkelijk kind! Wij hebben dat ook hoor, wordt ook vaak tegen ons gezegd! Jesse huilt ook nooit in de kinderwagen slaapt overal doorheen! Mijn nichtje daar in tegen was echt anders! Die wilde altijd recht opzitten, mopperen tijdens winkelen alles. We hebben het getroffen Ennuh goede deal elke kilo die er bij jouw aankomt gaat er bij osn af! Hopelijk kom je dan wel wat aan anders blijft het bij ons zitten hahahahhaha
@makkie, hihi, tuuuuuuurlijk mag je opschepmodus aan! doen we toch zeker allemaal! en heeeeerlijk zo'n relaxed ventje zeg!! ik mag ook niet klagen hoor... En ja, 2 kopjes mogen zeker!!!! En haha, lief van je, maar ik zie bij mezelf toch nog te veel zitten hoor. Eerst die 5 kilo en dan eigenlijk nog een beetje, hihi... Dus ehhh buikbaby van makkie, groei maar flink, dan vallen debjes en ik ook flink af
Meiden willen jullie even stemmen op Jesse http://fotowedstrijd.prenatal.nl/ je moet dan even naar deze foto zoeken of gewoon bij het vakje zoeken Jesse in tikken http://94.100.114.14/364400001-36445000 ... _AjO4.jpeg