Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Zal even stemmen!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb ook op jesse gestemt!!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Even vraagje aan de dames die ook een baby hebben rond de 9 maanden.

Wanneer gan jullie je kleintje in de autostoel zetten (dus geen maxo cosi meer)

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo shit zeg, ben me net lam geschrokken.
    Jens viel na zn fles in slaap dus ik heb hem in bed gelegd. Krijsen natuurlijk, dus ik bleef er effe naast zitten, maar zo dat ie me niet kon zien. dat ging wel 10 minuten door, totdat ie haast erin stikte. Hij gilde heel hard een harde piep, liep paars aan en ik heb hem gelijk uit zn bedje gevist. Ik schrok zo en hij ook, dus we hebben samen door zitten janken.
    Daarna viel ie weer in slaap, maar ik durfde amper zn kamertje uit te gaan... echt eng!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Dat is even schrikken ja! Misschien iets eerder troosten? Moeilijk he als ze zo klein zijn!
    En snap dat je zelf ook even moest huilen!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden

heb vandaag spulletjes besteld voor Jesse zijn verjaardag!
    zijn Thema is woezel en pip dus heb ik ballonnen besteld ervan slingers, servetten, uitnodigingen, toeters .
    Echt zo leuk!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla de dag rustig doorgekomen op de bank! Fijn dat je je iets zekerder voelt en blijf aan je denken en voor je duimen!

Debjes leuk die dingen voor zijn 1ste verjaardag!

Pooh jeetje schrikken zeg! Snap dat je ook even verdrietig was. Nog naar het cb geweest en over inbakeren gehad?

Taliaa Tygo zit nog op 4 flessen alleen smorgens kan hij er zo 5 a 6 uur op teren zal het volgende week eens vragen. De sperziebonen vielen niet zo in goede aarde dus volgende week nog maar eens proberen.

Chantje ben erg benieuwd hoe het met je gaat? Hoop dat je morgen een leuke dag hebt met Suze! We denken aan je!

Vandaag weer gewerkt en Tygo heeft zich voorbeeldig gedragen bij oma. Het is ook zo'n heerlijk mannetje kan zo genieten als ik naar hem kijk. En hij is zo gek met mijn vader die hoeft maar te kijken en hij lacht zo mooi om te zien.

Oh ja Seth wil je eens met tygo praten over dat uitslapen tot 10 uur van jouw, vertel hem maar hoe dat moet! :) Want hij is er gewoon rond 6 uur dus hij moet even bij jouw op les ;)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jens had een jank middagje maar viel uiteindelijk om 1630 uitgeput in slaap op mn buik, totdat papa thuis kwam om 1830. Nu ligt ie te kletsen met zn vader en heb ik effe tijd om de boel op te ruimen hier.
    Morgen komt mn schoonmoeder over uit zweden en die checkt altijd of mn huis schoon is... :(
    Ze gaat zaterdag weer weg, dus het is wel een bliksem bezoek. Maar het is de eerste keer dat ze haar kleinzoon ziet, dus ik zal me maar koest houden...;)

Morgen is het inloop uurtje bij het CB en vrijdag de kinderarts. Hopelijk krijgen we dan wat handgrepen!

Ik blijf trouwns helemaal leeg lopen van de menstruatie. Ik voel het echt lopen, bah!
    Is dat normaal??? Ik ga dus morgen ook maar de vk bellen...pfffff
    ben op!!!!

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie hier heb je alvast mijn 10 kg die ik nu in 7 weken tijd ben afgevallen. Enneh ik moet er nog 10, maar ik weet niet of je er zoveel wel wilt hebben. grijns grijns. Ik vond mijn 13kg tijdens mn zwangerschap genoeg.
    @debjes. Thijs zat met 8 1/2 maand in de maxi cosi tobi, want hij wilde echt niet meer in de maxi cosi zitten en hij was 9 kg dus het mocht. Ik heb hem nog wel steeds in de slaapstand zitten. Maar dat maakt hem niet uit. Ik ben trouwens wel super tevreden over het stoeltje. Je kan hem met de gordelspanners ramvast op de achterbank vast zetten en het tuigje in de stoeltje blijft open staan als thijs er niet inzit. Op die manier is het heel makkelijk erin te zetten. En je hoeft daarna niet achter je kind te graven naar de gordeltjes. ideaal en hij is ook niet zo hard qua zitting. Het is een erg comfortable stoeltje en Thijsje zit er heerlijk in.
    Trouwens waar is je man karper vissen in Frankrijk. Toch niet toevallig bij Lac du Chanteqoc.
    @all zo hier deze rotdag ook weer doorgekomen. Mn man is namelijk jarig maar niet thuis. Dus ik had het er wel wat moeilijk mee, en dan ook nog eens de dodenherdenking en bevrijdingsdag. bleh. Maar gelukkig zijn deze dagen nu voorbij.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Seth aan Tygo: dadada bababa grrrrr grrrrrrr hihihihi hooooooohaaaaaaahiiiiii...
    (vertaling: joh lekker blijven pitten tot wat later, das echt zo relaxed!)

Meiden, ik stem ook op jullie mannetjes straks!

Pooh, wat schrikken meid.... bah... snap dat je zelf ook mee moest huilen!

Sas, hahaha nou das wel heel veel van het goede hihihih. Wel knap dat je er al zoveel afhebt!!

Vanmiddag lekker met Seth naar de Ikea geweest, echt een superleuk en groot speelkleed voor hem gekocht. Echt leuk!

O het eten is klaar, gan nu ff eten!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Seth aan Tygo: dadada bababa grrrrr grrrrrrr hihihihi hooooooohaaaaaaahiiiiii...
    (vertaling: joh lekker blijven pitten tot wat later, das echt zo relaxed!)

Meiden, ik stem ook op jullie mannetjes straks!

Pooh, wat schrikken meid.... bah... snap dat je zelf ook mee moest huilen!

Sas, hahaha nou das wel heel veel van het goede hihihih. Wel knap dat je er al zoveel afhebt!!

Vanmiddag lekker met Seth naar de Ikea geweest, echt een superleuk en groot speelkleed voor hem gekocht. Echt leuk!

O het eten is klaar, gan nu ff eten!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    heyhey meiden,

@milla, hoe is het nu meid? blijf aan je denken hoor!
    @Lot, Isa zit ook op 4 flessen, en teert er alleen 5 uur op als ze ook nog dr fruit erbij heeft gehad. anders 4 uur (na de groente krijgt ze 150/5 ipv 210/7) Oja 's ochtends pap ipv de fles. wahaha,. lekker warrig verhaal. hey bij mij hielp het om iets wat ze niet lustte, een paar dagen achter elkaar te geven, dan wende ze eraan.
    @Pooh, snap dat je geschrokken bent meid! Nu lekker rustig aan doen! hey als je toch de vk belt, kunt je meteen even naar je knip vragen. Ik begreep trouwens wel dat je de 1e keer flink ongi kon zijn. Oja succes met je schoonmoeder alvast!
    @ sas, :( toch gefeli met je man hoor!!!!
    @all, hier alles prima. Isab ligt alweer te bed, héérlijk. Ik zelf ben retemoe, bahbah...
    Liefss, taliaa

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Scrolde even door dit topic en de schrik sloeg me om het hart! Milla doe aub helemaal niets meer vanaf nu, nouja makkelijker gezeg dan gedaan natuurlijk. Je uitgebreide verhaal stelde me wel gerust, nu dus duimen! pppfff ik duim heel hard mee!

Makkie ik stuur jou zo ff een mailtje ivm ons dealerswerk ;)

Groetjes aan jullie allemaal!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, hoe is het met je? sorry, ben soms te druk met mezelf om aan je topic te denken, sorry sorry sorry! maar ik denk wel aan je!
    Ik zie dat je volende maand weer gaat beginnen!! spannend! Ben je er weer klaar voor?!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gevoelsmatig wil ik me altijd voorbereiden op een behandeling dus ik ga vanaf zondag (4 wkn voor start) weer erg gezond leven, zodat ik me wat dat betreft goed en zeker voel. Niet té overdreven hoor maar wel bewust zeg maar. Verder hebben we besloten het dit keer wat 'stiller' te doen. Tegen onze omgeveing hebben we gezegd dat we dit keer niet iedereen op de hoogte gaan houden. Iedereen weet wel dat we verder gaan maar we hopen het op deze manier wat meer 'erbij' te doen. Natuurlijk ben je er elke dag mee bezig en ik zal weer een week thuis blijven maar voor je gevoel pak je het dan toch weer anders aan. Eerlijk gezegd hebben we alleen nog hoop maar achten we de klans erg klein dat het lukt. Het voelt een beetje alsof we 'toch altijd pech hebben'. We merken aan alles dat we er totaal geen rekening meer mee houden dat het wel eens zou kunnen lukken terwijl we dat eerder wel deden. We staan wel positief tegenover de behandeling zeg maar maar we denken dat het nu op Geluk aankomt. Een beetje lastig uit te leggen. In ieder geval gaan we er wel voor anders zouden we het ook niet doen. En gelukkig blijf ik veel aan het forum hebben en wete je daardoor dat het echt KAN!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda meidhet is je zo van harte gegunt!
    Ik hoop echt op een mega wonder! Het moet dit jaar toch ook jullie jaar worden!

Sas gefeliciteerd met je man!
    Mijn vriend is vissen in Etang de la Poiteviniere.
    Die maxi cosi tobi lijkt me ook ideaal, wij hebben al een autostoel kado gekregen van mijn vriend zijn neef. Scheelt wel in de koste. maar als ik zelf had mogen kiezen had ik ook die tobi genomen! Nu hebben we gewoon autostoel ook van maxi cosi black.

Bloemtje! he een huilbui is die zijn frustraties weer kwijt!
    Gezellig je schoonmoeder ;) moet ik zeggen sterkte hahaha.
    Ach voor haar wel leuk dat ze voor het eerst haar kleindkind ziet.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    linda ik hoop dat jullie alle geluk nu krijgen en de poging deze keer gaat en mag slagen het is jullie zo gegunt. FIjn dat jullie wel positief zijn! Hoe was het in Parijs?

Debjes je bedoelt Pooh denk ik ipv bloemetje....

Makkie Tygo heeft net Seth zijn stukje gelezen en gaat het proberen :)

Pooh succes alvast met je schoonmoeder wel leuk dat ze voor jens komt! En lekker slapen zo als je het zat bent.

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @linda, effe een tip wat bij mij wel werkte de laatste ronde.
    Absoluut geen cola drinken, etos zwanger worden vitamine slikken en zo min mogelijk koolhydraten eten. Ik volgde een soort diabetis dieet. Mocht je intresse hebben, laat het me dan weten, want ik heb hem digitaal staan. zo heel veel aanpassingen heeft het niet nodig. En koolhydraten minderen is erg goed voor een pco patient. Dit helpt misschien bij het gezondere leven.
    succes met je behandeling.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    stuur maar door, ben in voor alle tips! bedoel je met geen cola ook geen cola light? ik drink frisdrank ook niet of nauwelijks tijdens een behandeling hoogstens 1 of 2 glazen maar desnoods schrap ik dat helemaal! lief dat je zo meedenkt!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, ik heb je teruggemaild hoor! Ik hoop ook zo dat jullie deze poging alle geluk van de wereld meehebben. Wel heftig als ik jullie verhaal qua gevoel zo lees.... ik, wij allemaal, duimen voor je hoor!!

Deel Deze Pagina