Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, bedankt voor je berichtje, ik ga ook heel hard voor je duimen!!
    Mijn tip: kinderasperine rond de tijd van innesteling, bij mij was het die ronde raak.
    Er is veel informatie over te vinden op internet, artsen staan er over het algemeen neutraal tot positief tegenover, het kan i.i.g geen kwaad.

Hier nog steeds hetzelfde, af en toe wat krampen, gelukkig niet regelmatig en bankliggen..
    Saai, maar alles voor de beeb!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!
    Heb even gauw alle berichtjes gelezen.
    Vooral voor Linda een dikke knuffel meid!
    Ik was de één na laatste van ons clubje, en ik vertrouw erop dat jij als laatste HEEL gauw aansluit meid!

Verder: vandaag 22 weken! De stucadoor is thuis bezig met de babykamer, dus als ik thuis kom dan is dat klaar! Het moet dan wel nog een paar dagen drogen voor we het kunnen gaan schilderen, maar goed, anders ziet het er straks ook niet uit (als we nu al zouden gaan schilderen). Mijn vriendje is thuis vandaag, en die is allerlei klusjes aan het doen. Heerlijk, het wordt steeds 'echter'!

X

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @Linda, we denken hier nog allemaal héél veel aan je!!! Dit jaar moet gewoon jullie jaar worden!!! Hoop het zoooooooo voor jullie!! en meissie, veel voorpret gewenst voor jullie bruiloft!!!:):):)

@Makkie, al 9 weken :confused: :confused: Ik vind het nu zo snel gaan bij jou, heb je het zelf ook, of niet?? hoe voel je je? Wilden jullie het nu trouwens weten? (roze / blauwe muisjes)

@Debjes, hoe gaat het nu met je??

@Meisje, héérlijk he, als het allemaal écht begint te worden.. Kamertje, spulletjes, ja dalijk is alles klaar voor jullie ventje! hoe is het met het namen kiezen?

@ cira, bij jou al iets gemerkt qua cyclus?

@all, héérlijk geslapen.... voel me nu wel wat beter dus. Verder gister weer krampjes gehad, maar nog steeds niks qua ongi ofzo...:(:( maar goed, we wachten maar af he?:) :)
    Liefss, Taliaa

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Milla: kinderasperine heeft mijn arts toch afgeraden, het heeft met name met de doorbloeding te maken als het al ingenesteld is (bijv bij vrouwen die een aantal mk hebben gehad) daarnaast raden ze het vooral af omdat je bij de punctie meer kans op bloedingen hebt omdat je bloed dan dunner is, gevaar is dan weer dat je ontstekingen krijgt dus uiteindelijk zie ik er maar vanaf.

hou je taai meid!

@Makkie: grote brand bij jullie vanacht of niet?

5. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, vreemd, in de kliniek waar ik (en Nikkie en Erikaatje enz) onder behandeling waren stonden de artsen er positief tegenover.. ook met IVF, maar goed ik zou het bij elke vorm van twijfel of afraden inderdaad niet doen!!
    Wat betreft de medicijnen; ik ben de utrogestan en naaldjes vergeten erbij te doen, maar als je die nodig hebt kan ik het altijd nog nasturen!

@ Meisje, leuk de babykamer schilderen, wij moeten het ook nog doen, maar ik laat dat nu maar aan mijn mannetje over!
    Jullie gingen voor grijs toch?

@ Debjes hoe gaat het met jou, voel je je al wat beter?

@ Pooh, al een beetje over de schrik heen, durf je Jens nog wel alleen te laten?

Hier nog steeds hetzelfde, bloedverlies en buikpijn, dus ik lig nog steeds plat.. Volgende week vrijdag zouden we op vakantie gaan, maar als dit niet verbetert gaan we annuleren, jammer maar het is niet anders.

Wat namen betreft, voor een meisje zijn we al heel lang uit. Het grappige is, iemand van jullie (zeg niet wie, wat of wanneer of in welke context) heeft de naam zelfs zaterdag plotseling in verspreking genoemd! Dat was even schrikken haha... deze persoon had totaal niet de intentie die naam te noemen ten aanzien van ons kindje, maar was wel heel gek ineens die naam te horen!! Ik kreeg het er meteen benauwd van, want zo enorm vaak komt de naam niet voor :D

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla wat s*** dat het maar niet stopt gelukkig hou je je rustig dus daar kan het niet aan liggen, hoop dat het snel stopt en je weer wat kan genieten!!

Ik maar denken en denken of ik meisjesnamen voorbij heb horen komen maar kan er nog niet opkomen word er wel nieuwsgierig van :)

Linda jij gaat je dit jaar gewoon bij ons clubje voegen want we missen je hier! Wij denken aan je en gaan jullie steunen vanaf de pc. Hoe ver staan de voorbereidingen voor de bruiloft?

Meisje leuk dat ze bezig zijn in het kamertje, word het steeds echter!

Pooh hoe is het met Jens een beetje goed geslapen!

Makkie 9 weken joh, nog een week en dan kan je naar jullie wondertje kijken!!

Vanmiddag misschien even naar amersfoort, moet nog een zwembroekje halen voor Tygo voor de vakantie want deze word te klein en gelijk even bij de prenatal kijken dus als mijn kleine smurf goed slaapt gaan we vanmiddag even met oma shoppen! Vanavond weer babyzwemmen, Tygo is net van zijn verkoudheid af dus hoop dat dat zo blijft anders komt het misschien toch door het zwemmen.
    Makkie Tygo heeft nog niet zo naar Seth geluisterd maar dat gaat hij vast het weekend doen...

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Milla: zullen afspreken dat we de behandeling afwachten en je ze dan nog altijd kan opsturen? deze liggen natuurlijk niet in je koelkast hihi tenzij je het echt nu kwijt wil dan maak ik even geld over voor de verzendkosten ok?

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tygo, wel naar Seth luisteren hoor! Ook al doe je dat alleen maar za en zo, das al lekker voor papa en mama! En lot, shopse straks en zwemse vanavond!

Milla, oei nu wordt ik ook nieuwsgierig naar de naam! Zou even niet weten elke namen allemaal gezegd zijn.... volgens mij heb ik onze meisjesnaam niet gezegd toch? Die komt namelijk ook bijna nooit (zeg maar nooit) voor.... ZOu jammer zijn als je de vakantie moet annuleren, maar idd alles voor jullie meisje!

Taliaa, hopelijk zorgen de krampjes en de moeheid voor een ongi, zou een voorbode kunen zijn. Maar ja, met PCO weet je het nooit.... en mijn vriend wil wel graag deze keer het geslacht weten, ik twijfel heel erg. Maar als een van ons het niet wil, doen we het al niet. En nee, totaal geen voorkeur. Een meisje, geweldig! En twee jongens, stoer!! Dus we zien het wel!

Meisje, leuk he, de babykamer verder klaarmaken! En dan straks het inrichten en lekker tutten, das is nog het leukste!!

Pooh, hoe is het vanacht met Jens gegaan?

Cira, al wat meer bekend over wanneer de test bij Jaimy is? En heb je je nichtje al kunnen bewonderen?

Chantje, van harte met je mooie meisje! Hopelijk een hele fijne dag vandaag en dat ze maar heel veel cadeautjes mag krijgen!

Linda, ja idd een grote brand hier! Wij zelf hebben er niets van gemerkt, net te ver. Maar er is een school afgebrand precies tegenover mijn ouders huis, echt nog geen 3 meter... dus die waren wel even in de stress. Snel de autos weg kunnen zetten en gelukkig stond de wind gunstig, anders had hun huis ook afgebrand kunnen worden..... jajaja ook in kleine dorpjes gebeuren spannende dingen! Had je me al teruggemaild over de deal?? Ga zo wel even kijken....

Vandaag is Seth precies 5 maanden! Grote vent! En ik ben vandaag 9 weken zwanger alweer (of iets langer of korter...) gaat idd snel hoor! Nog 5 nachtjes slapen voor de 1e echo....

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, jens heeft goed gedaan. van 2230-4.30 en toen tot 7.00. van 9.00 tot 10.30 en toe poepte en pieste hij alles onder met het verschonen! inclusief mama ;)
    dus in bad gedaan en nu aan de fles, wachten op zweedse oma!!!

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Chantje, Vandaag de verjaardag van Suze!! Van harte gefeliciteerd met je kleine meid!
    Hoe gaat het verder met je? Ik moet veel aan je denken, vraag me steeds af hoe met het met je gaat, hoop zo dat het wat beter met je gaat!

@ Makkie, ook spannend, een naam die niet voorkomt, je hebt niets gezegd, maar ben ook benieuwd!

@ Linda is goed hoor, de spullen liggen niet in de weg, dus wil ze nog best een tijd voor je bewaren. Je laat zelf maar weten of en en wanneer je ze nodig hebt, het gaat om een puregonpen, een heleboel puregon naaldjes en een paar doosjes utrogestan.

@ Pooh, heeft de zweedse oma hem nog nooit gezien, wat spannend dan zeg! Is het hun eerste klein kind?

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, nee het is de eerste keer dat ze hem ziet nu dus dat wordt wel speciaal denk ik! We hebben tot nu toe alleen foto's kunnen mailen!
    Het is haar tweede kleinkind. Ze heeft al een kleindochter van net een jaar.

We gaan straks om 1300 uurn aar het weeguurtje. Ben erg benieuwd hoeveel die kleine is aangekomen! Ik schat dat ie rond de 5 kg weegt nu! :)

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Meiden!

Chantal van hartew gefeliteerd met Suze! Alweer een jaar! Ik hoop ondanks alles dat jij en je man toch nog een leuke dag hebben met zijn 3en!

Makkie 9 weken zwanger jeetje zeg! Wat gaat dat toch snel he! ben benieuwd naar je eerste echo!

Milla jeetje schrkken zeg voor je ouders! gelukkig liep het goed af!

Pooh ook lekker kunnen uitslapen dus?

Ryanne hoe gaat het met jouw? Wanneer ga je met verlof?

Nou hier gaat het iets beter, heb nog wel die nare hoest maar goed. Slik ook sinds een dag geen anitibiotica meer dus die zit vast nog wel in me lijf om me op te laten knappen, de huisarts wil ook nog even geen nieuwe voor schrijven!

Mijn vriend gaat nooit meer 2 weken vissen hij mist ons verschrikkelijk hahaha. Tot nu toe nog niks gevangen (denk dat dat ook mee speelt) Ik had hem al gezegd dat hij er niet tegen zou kunnen, 2 jaar terug ign hij ook een week vissen met 1 vriend en toen is die dag eerder thuis gekomen. Nu zijn ze dan met zijn 7en wel grote ploeg lijkt me zelf ook wel iets leuker.
    Nou ja volgende week zaterdag komt hij thuis.

Jesse is nu boterhammetje aan het eten en dan gaan we zo maar even naar mijn moeder wandelen want ik moet er echt even uit.

13. Milla

Milla Niet meer actief

@ Debjes, ik denk dat je Makkie bedoeld ;)
    Geeft niets hoor! Ik wordt graag met haar (postuur) vergeleken :)

14. Milla

Milla Niet meer actief

Mijn mannetje is vanmorgen gaan werken, nadat hij M. op school heeft afgezet. Ik ben nu alleen thuis met D. maar heb weer ontzettende buikpijn. Ik heb net een luiertje verschoond, maar opstaan doet echt zeer.. De pijn is zo heftig dat ik er zelfs tegen op zie tegen boterhammen smeren, mijn man komt zo weer naar huis om voor ons te zorgen, baal zo van die afhankelijkheid!! We gaan nu kijken of we in aanmerking komen voor thuiszorg, ik hoop dat het binnen een paar dagen wegtrekt, maar hij kan moeilijk nog 4 maanden thuis blijven.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla ja sorry was even omgekeerde, jullie namen haal ik nog wel is door de war hahaha

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef, meneertje weegt nu 5020 gram!!! we mogen ipv 7x125 ml nu 6x 135 ml proberen!

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: Doe ALSJEBLIEFT rustig aan, en als jouw man zorgverlof moet aanvragen, tja dan is dat niet anders!!! Maar natuurlijk zou ik ook proberen of je thuiszorg kunt krijgen of iets dergelijks! Alles voor de beeb zullen we maar zeggen he... Hou je taai!

@ Pooh: ZOO hele kerel is het al zeg!!!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    milla, doe voorzichtig he...gedsie wat een toestand!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh is dat te zwaar voor 1,5 maand oud?

Milla ja gewoon lekker rustig aan doen! Het lijkt me ook vervelend hoor afhankelijk zijn, maar goed het is maar voor paar weken!

Ben nog steeds niet weg geweest (ja alleen de hond uit wezen laten) kan de moed niet opbrengen! Maar goed ga toch zo even boodschappen doen.
    Jesse doet al de hele dag haazeslaapjes 2 slaapjes gedaan van half uur! Maar hij blijft vrolijk! Hopelijk slaapt hij vanavond goed!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    ha meiden,

@milla, doe iid ajb rustig aan!!! alle beetjes helpen!!!! Ben zoooo naar namen aan het denken... Is het btw wel weer een scandinavische naam?
    @Makkie, je hebt nog even om er over na te denke:) En we tellen samen met jou de dagen af naar de 1e echo, spannend hoor!!!!
    @all, vanmiddag wezen shoppen met vriendin en baby (4,5 week) De kleintjes zijn echt super lief geweest! En mn vriendin loopt erbij alsof ze nooit bevallen is.. jeetje dat had ik niet na 4,5 week al hoor.. maja:)

Oja, diva van ons: Ik dacht eens lekker bruine boontjes te maken voor haar. Vond ze uit het olvaritpotje echt heel lekker, dus ik: de bonen een nacht in de week, 1,5 uur koken, aardappels geschild en gekookt, appeltjes geschild en gekookt, alles door de staafmixer, bijna 10 bakjes kunnen vullen en net mn kind dr slab voor en ..... niks, ze weigert t gewoon te eten. De hapjes die ik in dr mond krijg spuugt ze niet uit, dus écht vies vindt ze het niet, maar ze wil het niet... maar ik geef niet op: ze ligt nu te spelen en als ze zo honger krijgt, krijgt ze het gewoon weer, hahaha:):)

Liefss, taliaa

Deel Deze Pagina