Hahah Taliaa moet even lachen dacht jij lekker te koken, Denk Isa dag mam heb even geen trek Kleine deugniet! Ik was eigenlijk even benieuwd wat voor kinderwagens jullie hebben Of gaan kopen en of hij jullie ook bevalt. Ik heb de quinny Buzz black. Ondanks dat mijn onderstel al 2x kapot is gegaan heb geen spijt van mijn aankoop van de wagen. Ik vind het zo'n lekkere compacte wagen! En wat ik helemaal ideaal vind vooral als ze nog zo klein zijn dat de zit gedeelt ook naar je toe kan. Zodat je naar je kindje kan kijken.
Mn schoonmoeder is er nu met haar vriend. Ze zijn gek op Jens en kletsen heel wat af tegen hem in het Zweeds. Hij is super lief vandaag, slaapt goed, is vrolijk etc etc. We zijn met hem naar het weeguurtje geweest en hebben daarna gewandeld en op het terras van HETt pannekoekenhuis gezeten. (we werden gelijk herkent ,ahahah)Bij de kinderboerderij ernaast hadden ze veel baby geitjes, schattig!!!
@ CHantje nog gefeliciteerd met Suze @ Makkie 9 weken alweer jeetje wat gaat het snel zeg. Groeit je buikje goed ? @ Pooh ik was de 1ste x na de 1ste bevalling (KS) ook heel erg ongi voelde het ook gewoon lopen SORRY EN wat doet Jens het goed zeg, en slapen gaat zo te lezen ook steeds beter. Nomi heeft ons afgelopen nacht weer verwent ze heeft de fles om 21.30 gekregen en geslapen tot 06.20 vanmorgen @ Debjes wij hebben de mutsy urban rider. Kun je het zitje ook naar je toe zetten, vind ik wel fijn vooral als ze nog zo klein zijn. @ Taliaa en heeft ze jou zelf gemaakte hapje nog opgegeten ? @ Milla hoe gaat het nou met je ? Je houdt je toch nog wel rustig he ? Dadelijk weer voor mijzelf en Nomi naar de therapie (is haar nekje nu nog steeds zo soepel dan is dit voor Nomi de laatste x) Sinds een week wil Nomi echt rust en naar bed als ze moe is, anders blijft ze maar huilen. Gisteren was mijn man thuis (omdat die jarig was) dus heeft Nomi lekker veel in haar eigen bedje geslapen Hele fijne dag en alvast een fijn weekend. Liefs Thamara
Goede morgen meiden Even ego berichtje! Pff voel me echt zo rot! Vind moederschap alleen echt zwaar (sas heb bewondering voor je) en tis nu niet dat Jesse zo vervelend is. Maar gewoon alles bij elkaar. Jesse, de hond, huishouden boodschappen etc etc. Zo even geklaagt!
@ Debjes: Oh meid, ik gelóóf het meteen!!!! Ik kan me sowieso nog niks bij het ouderschap voorstellen (hoewel ik echt wel denk dat het ons zal lukken hoor), maar als je het dan ook nog allemaal alléén moet doen?! Petje af hoor! X
@debjes ik kan het me helemaal voorstellen. Ik had vorige week woensdag zo'n moment. Ik had al anderhalve week lopen rennen en vliegen voor mijn gevoel, en toen ging de wasmachine ook nog eens stuk. Toen had ik het helemaal even gehad.Woensdag kreeg ik een nieuwe wasmachine en lag ik heel erg achter met mn was. Ik heb toen mn spullen ingepakt en ben toen lekker een lang weekend naar mn ouders gegaan. Effe bijkkomen en niets doen. En nu gaat het gewoon weer. Ik moet wel zeggen dat ik nu 4 uur per week minder werk (ouderschapsverlof) maar Thijsje gaat dan wel lekker naar de oppas, dus dat is dan echt mijn ochtend. Enneh ik doe dan ook alleen even echt iets voor mezelf, zoals nordicc walking of lekker even met een boek op de bank. Het huishouden is nu gewoon iets minder perfect. Maar de 1e weken zijn het moeilijkst. Dus als jij nu net een ritme gevonden hebt, dan komt je mannetje weer lekker thuis. En het thuiskomen is ook erug leuk. grijns grijns. Ik ben gelukkig al bijna op de helft of misschien zelfs al over de helft, maar we weten nog niet de precieze terugkeer datum, alleen de uiterste terugkeer datum. Ik ben echt blij dat ik een lekker makkelijk kindje heb, die supergoed slaapt. Maar debjes het komt allemaal goed hoor. Vergeet je eigen ontspanning niet en die heb je als Jesse slaapt, het huishouden loopt niet weg. Sterkte en ik weet hoe je je voelt.
Even kort: Debjes, ik snap dat het niet makkelijk is, wanneer komt je man weer terug? Hier lijkt het wat beter te gaan, vanacht geen last meer gehad en ook nu voel ik geen krampen meer! Ik doe wel nog steeds rustig aan. We hebben inmiddels contact gelegd met gezinshulp, we hebben voorrang op recht op zorg omdat we ook 2 kleine kinderen hebben (fijn!), vandaag krijgen we een aanvraag formulier. We wachten nog een paar dagen af of het beter zal gaan zoals de arts heeft gezegd ofdat het zo blijft/ verergert. Indien nodig hebben we binnen werkdagen hulp (een fijne gedachte). Fijn weekend allemaal!
@debjes, ik kan me er alles bij voorstellen!!! Petje af voor de alleenstaande ouders, zeggen wij al vanaf het begin! Het is echt en fulltime baan, ouder zijn! Wanneer komt je vriend/man weer thuis? hier gaat het erg goed. Gisteren is Jens super lief geweest. Goed geslapen, goed gegeten, echt voorbeeldig! Vannacht om 0.00, 4.00 en 7.00 flesje gehad en toen door geslapen tot 11.00!!! wauwie! Straks nar de kinderarts voor zn heupjes te laten nakijken!
Meiden ben zo blij dat ik even bij jullie mag klagen! Sas echt waar nogmaals heb zo'n respect voor je, dat je het zo allemaal alleen red! Je man is toch echt weken/maanden weg! Mijn vriend komt volgende week zaterdag thuis, hij wilt zelf ook geen 2 weken meer vissen, hij vind het te lang dat hij weg is van ons! Maar goed het doet je relatie vast weer goed! Nu weet je ook weer hoeveel je van elkaar houd! Jesse heeft vanacht heel slecht geslapen Ik denk dat hij in een sprongetje zit, ga straks maar even kijken in dat oei ik groei boek (heb ik dus al maanden niet in gekeken hahaha) Pooh lekker dat Jens zo goed heeft geslapen! Milla fijn dat je hulp krijgt! En helemaal super dat je voorrang hebt!
@milla, wat fijn joh, dat jullie hulp krijgen! hey niet aarzelen, maar gewoon aanvragen hoor!!! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Ik scrolde meteen door naar een berichtje van jou, poe hee, ben elke keer helemaal blij als ik goed nieuws lees!!! oja Isabella zegt: hai lieve Marit (ze zei eigenlijk bladiblaururururaiaiaia, maar dit is de vrije vertaling) @Debjes, lekker klagen hoor! Ik vond het al vre-se-lijk als mn mannetje een weekendje of weekje weg was en dan had ik nog niet eens een kindje nog even meid, dan is hij weer thuis! Oja, wij hebben de mutsaerts transporter, op zich ben ik érg tevreden (rijdt lekker, wendbaar, licht, klein in te klappen, geen luchtbanden dus niet pompen/plakken), maar het zitje kan dus niet naar je toe en nét niet plat, maar goed, dat is het ergste niet... @Sas: groot gelijk, lekker momentjes voor jezelf inplannen! en al op/over de helft!!!!! Fijn joh! Spreek je je hubbie nog regelmatig? is het rustig in kamp holland? (daar zit hij toch?) Wanneer krijgen jullie de datum te horen dat hij terugkomt? @Makkie, hoe is het bij jou meis? hoor ff niks van je? hihi, we zijn gewend dat je elke dag wel langs komt hier @Chantje, lees je stiekem nog mee? we missen je hoor!!!! Hoe was de verjaardag? @meisje, haha, ja gaat jullie zeker lukken hoor! hoe is het met het stucwerk? @Pooh, joehoe Jens, goed gedaan! gaat het een beetje met je schoonmoeder in huis? vond ze het schoon? *grijns* @Thamaraa: wat een slaapkoppie en ja, ze heeft de bruineboontjes nog gegeten joehoe en vanmiddag krijgt ze het weer, haha, ze zal het eten hoor! @all, zo vanochtend meegedaan aan het onderzoek in het ziekenhuis. Afstudeerscriptie van iemand, ze doet onderzoek naar matig te vroeg geboren kindjes, hun ontwikkeling en de interactie met de moeder. En wij zaten dus in de controlegroep. OOPS, eigenlijk was het gister, helemaal vergeten Maar goed, vandaag dus alsnog geweest, was wel leuk. Moest eten geven en dat werd gefilmd, nou ben blij dat ik daar iemand mee kon helpen. Verder alles prima hier! Oja, gister weer negatief getest, had ook niet anders verwacht, maar goed...Toch ff checken ivm alcohol en rood vlees enzo (niet dat ik zo'n bourgondiër ben, maar toch...) Liefss, taliaa
he bah, t giet hier en ik moet dalijk naar mn werk, dus lopend naar mn moeder met Isa en dan op de fiets naar mn werk, bahbahbah. Nouja, kan ik de regenhoes van de wandelwagen uitproberen.... En bah, dr stinkt hier iets in huis en ik weet niet wat, hahaha. Lekkere klaagzang Fijn weekend alvast, de mijne begint morgen om 1200
Taliaa Giet hier ook! Was net optijd thuis om mijn was binnen te halen hahaha. Jammer dat je negatief testen ondanks dat je eht toch al wist, is het toch iedere keer weer stukje teleurstelling? Jesse ligt op bed! De hond is echt enorm waaks nu mijn vriend weg is, blaft om alles wat hij hoort, wordt je soms wel moe van, want net lag die kleine ook te slapen en hup begon ze weer te blaffen! Chantal ben benieuwd hoe het was met de verjaardag van Suze
Milla zou wel fijn zijn als je snel gezinshulp hebt dan kan jij goed rustig aan doen. Gelukkig dat het nu wat beter gaat hoop dat het zo blijft. Hier goot het net ook en waaien joh! Sas heerlijk dat je op de helft zit, vind het wel knap dat je het alleen doet en het huishouden mag je best een beetje de boel laten lekker naar je ouders en zelf ontspannen op de bank is ook goed voor je. Nog 2 maandjes zie ik en dan is Thijs alweer 1! Chantje hoop dat je nog meeleest we missen je wel en denken aan je! Isa lekker smullen vanavond het van de bruine bonen. Wij hebben het weekend de hond van mijn ouders in huis, maar dat is hij niet gewend hij moet echt wennen is onrustig hoort van alles, moet even zijn draai vinden. Heerlijk weer weekend, ben het zat dus lekker uitrusten denk ik maar. Net even bij mijn oma op de koffie geweest die is zo gek met tygo en mijn nichtje van 8 was er ook die is ook zo gek met hem vind hem helemaal leuk! Zo leuk om te zien. Gister bij de supermarkt hier een fotosessie laten maken van Tygo en hij vond het helemaal leuk ben benieuwd of ze leuk zijn geworden. ( zit soms echt te denken of ik sommige dingen niet al verteld heb of fotos al laten zien heb ben soms nog vergeetachtig dus als ik het dubbel post sorry De neefjes vind hem zo leuk!
Lot maakt niet uit hoor als je foto's dubbel laat zien! We zijn gek op foto's! heerlijk ventje Tygo! Wat groeid hij hard he! Geniet van je weekend. Wat voor hond hebben je ouders? Hoop dat hij/zij snel zijn draai vind! Wij hebben net gegeten bruine bonen Jesse gaat zo lekker in bad. En dan komt mijn vriendin even op visite.
Ben erg blij voor je Milla!!! Makkie ik had je nog wel gemaild over morgen maar volgens mij ben je de afgelopen dagen erg busy Ik hoor het wel, het is toch om de hoek!
@taliaa ja ik spreek mn mannetje bijna dagelijks via de email, en een keer in de week over de phone. En volgens mij is het rustig in Kamp Holland, maar echt volgen doe ik het niet. Ik ben een beetje een struisvogel, des te makkelijker is het te leven hier en maak je je niet zo'n zorgen. @milla ik hoop dat je thuiszorgt krijgt, dan kun je rustig aan doen en je beebje lekker laten groeien. @all bleh volgens mij krijgt Thijs weer tanden, want ik heb al 5 spuitluiers gehad, gelukkig bleef alles in de luier, maar het stinkt verschikkelijk en daarstraks had ie vuurrode billen en ballen. Dus net maar goed gesmeerd. Misschien dat ie daarom niet meer wilde zitten en dan alleen maar zichzelf aan alles aan het optrekken is en alleen maar willen staan. We merken het wel.
Deborah ik heb gestemd! Jaimy zit ook al in de grote jongens stoel . Hij begon alles bijelkaar te schreeuwen in de maxi cosi dus denk dat hij nu zo'n halve maand al in de grote stoel zit. Wel in slaapstand. Wij hebben een Mutsy kinderwagen ook wij kunnen het zitgedeelte naar ons toe zetten. Dikke knuffel! Taliaa en deborah succes met afvallen Pooh ik heb gestemd! Jeetje schrikken zeg gelukkig ging het snel weer goed met Jens! Wat irritant dat je nog zo ongi bent. En wat raar zeg van het ziekenhuis dat ze niet eens je knip nakijken. Wellicht kan je dat aan je VK nog vragen. Snap niet dat ze je ook niks over de apgar score hebben gezegd. Die Jens lekker kletsen tegen zijn oma! Sas wat vervelend dat je man niet thuis is op zijn eigen verjaardag. Heb je hem nog wel gesproken over de phone? ooh Thijs krijg je weer tanden? Laat ze maar snel komen dan hoeft je mama niet zoveel spuitluiers te handelen. Makkie een blauw speelkleed (iets van 25 euro?) Met een rups en lieveheersbeestje? Jeetje Seth alweer 5 maanden en jij alweer negen weken zwanger. Wat gaat de tijd snel. Wel eng ook voor je ouders hoor met die brand. Het zag er heftig uit op tv. Linda ik zal denken aan je en een kaarsje branden. Dit keer zal het geluk toch ook op jullie pad moeten komen. Dikke kus en knuffel. Taliaa vandaag mijn NOD maar merk niks. Heb niet het gevoel zwanger te zijn, maar vond de viskraam wel weer aanlokkelijk ruiken (normaal niet echt). Dus even afwachten. Wel balen dat het bij jou niet doorzet. Die Isa mama lekker koken en zij weigeren. Meisje leuk he klussen aan de kinderkamer. Ik kon daar echt uren bezig zijn. Milla balen dat het maar niet ophoud. Maar zolang er maar geen ontsluiting van komt. Hoop dat de thuiszorg jullie snel kunnen helpen. Ik ben nu ook heftig aan het denken welke naam. Lot geslaagd met shoppen? Dubbelle fotoos is niet erg hoor! Wat een leuke ventjes bijelkaar zeg! Thamaraa nog gefliciteerd met je man. Chantje hoe is het? Nog super gefeliciteerd met Suze. Ik hoop dat jullie toch hebben kunnen genieten. Meiden hier is Jaimy nog steeds ziek. Het kotsen is stukken minder gelukkig. De diarre is ook minder in hoeveelheid maar het is net water een klein beetje loopt al zo zijn luier uit. Dinsdag woensdag en donderdag heeft hij nog flinke koorts gehad (woensdag zelfs bijna 40 graden). Dinsdag op woensdag nacht is het hier ook echt crisis hij heeft bijna niet geslapen. Woensdag op mijn werk viel ik echt steeds bijna in slaap. Gisteren overdag maar veel proberen bij te slapen en verder is het wassen/wassen en nog eens wassen. Maar heet begint weer wat beter te worden. Afgelopen donderdag weer op controle geweest bij de HA en nu moeten we dinsdag weer terug als hij zich behoorlijk goed voelt. Dan gelijk verder bespreken over de allergietest en hoe hij groeit. Dus ben zeer benieuwd. Met ons nichtje gaat het goed alleen nog het drinken wat niet super gaat! Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties. Ze heet Novalee is 48 cm lang en 2710 gram schoon aan de haak. Mijn schoonzus maakt het ook goed en ze zijn super trots op hun meid. Morgen gaan we ze bewwonderen. Jaimy gaat morgen naar oma als we naar zijn nichtje gaan kijken, want ja dat risico willen we niet nemen. Zo nu stop ik want het is al een behoorlijke lap geworden volgens mij. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.
Taliaa ik ga vanaf maandag het Kellogg's Corn Flakes dieet volgen! 2 weken lang! Ik hoor er goede berichten over.
Meiden allemaal een fijn weekend! Wij gaan straks naar mijn schoonouders en daar blijven we slapen. En natuurlijk vandaag op kraambezoek.