Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa het uis een heel makkelijk dieet niet zoveel gram groenten enzo gewoon normaal eten zal even zien hoe mijn dag vandaag eruit zag

Ontbijt: Special K Melk Chocolade

Ochtend tussendoortje: cracker

Lunch: Special K Melk Chocolade Verander dit gerecht

Namiddag tussendoortje: Een appel

Avondmaaltijd: broccoli met aardappels en stukje vlees

Avondsnack: Bakje vla

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pff ik wil ook de laatse 6 kg kwijt, maar dat dieet hou ik net vol hoor. ik heb sonja bakker eerder gedaan en dat ging makkelijk en goed!1

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Allemaal een fijne moederdag gehad ?

@ Debjes dat lijkt me makkelijk vol te houden.
    Waar heb je dat dieet vandaan ?

@ Pooh ik heb ook sonja gedaan.
    Was toen 14 kilo afgevallen, maar helaas door alle hormonen zat het er zo weer bij.
    Wil binnenkort wel weer beginnen met lijnen (en evt sporten)

@ Linda ik wil je alvast heel veel succes toe wensen voor de aankomende ronde.
    Ga weer mega voor jullie duimen.

@ All
    Vanmorgen lief wakker gemaakt door manlief en kids.
    Heb een nieuwe fietstas gekregen en van mijn zoon een knutsel werkje van school.
    Zo lief dat zelf gemaakte kado (tranen liepen over mijn wangen :cry: )
    Vanmiddag met Mika naar een buiten speeltuin geweest, Nomi heeft daar lekker haar fles gedronken en heerlijk geslapen in haar bak.
    Daarna lekker uit eten geweest :D
    Nu liggen kids in bed en heeft mama even tijd voor zichzelf ;)

Hele fijne avond allemaal
    Liefs

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa, het ging de hele dag goed tot eigenlijk einde van de middag, toen had ik het even gehad met 'deze dag' en kwamen de tranen... tja

trouwens weight watchers helpt bij mij altijd goed als ik wat kilo's kwijt wil, ik doe het nu voor de laatste kilo's voor de bruiloft (moet er nog 2), ik zit dan gelijk weer op mijn streefgewicht voor de behandeling

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda toch wel een moeilijke en confronterende dag! Goed dat het afvallen zo lukt en de trouwdag schiet al aardig op!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden, ff een tijdje niet geweest, druk druk druk! Idd vanmorgen de Senseo (was idd erg lekker he Linda!) gekregen en een tekening van Seth (met een beetje hulp van papa ;) ) Echt superleuk!

En verder bij de oma's geweest, net thuis. Seth was bij mijn schoonouders helemaal over de zeik, ze zijn zo druk met hem! Ligt ie lekker op mijn schoot te dutten, hoppa pakt oma hem gewoon bij me weg! Huilen huilen tranen... echt waar, hij huilt nooooit zo! Ik kon hem niet eens knuffelen en troosten, oma liet dat niet toe, ik kon niet bij hem! Kon zelf wel janken (heb ik ik de auto ook gedaan, was zoooo boos!). Heb toen de spullen gepakt en weggegaan, was er helemaal klaar mee.... brrrrr snap niet waarom ze altijd zo druk en onbehouden met hem zijn... tis een baby! Ben nu echt verdrietig en voel me schuldig tegenover Seth, dat ik hem niet kon 'beschermen'.... Pfffff wat een avond zeg. Hij ligt nu na een flesje lekker te slapen, mijn schatje....

Ga zo ff de rest lezen hoor, moest dit even aan jullie kwijt....

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    hey makkie, he bah zeg, echt balen, zo'n schoonmoeder!!! maar eh, niet schuldig voelen hoor!!! Jij hebt je best gedaan!! mis. even met je vriend overleggen hoe dit in het vervolg te voorkomen? Want 't zijn zijn ouders. Ik bedoel dat niet verkeerd hoor, maar ik laat mijn man ook de dingen met mijn schoonfamilie oplossen:):)

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo dames!
    Zooo even alles bijgelezen (haha, was een heel werk overigens).
    Wij hebben zaterdag ons babykamertje klaar gemaakt.
    Het is SUPER mooi geworden (haha, de meubels zijn er nog niet maar de vloer en muren zijn klaar en de lamp is al opgehangen).
    En gisteren lekker in de zon gezeten en bij de moeders langs geweest.
    Nu weer aan het werk, en ik heb HELEMAAAAAAAAAL geen zin.
    Volgens mij is mijn werklust sinds mijn zwangerschap echt tot het nul-punt gezakt!!!
    Pffff... en gisteren vroeg voor het eerst iemand aan mij hoe lang ik nog moet tot mijn verlof. Jeetje, toen moest ik 'nog bijna 14 weken' zeggen!!! (er zit gelukkig wel 2 weken vakantie tussen).
    Ik ga dus nog even een beetje surfen op internet nu... (schaam schaam)

X

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje Makkie wat is dat dan voor iets raars. Waarom geeft je schoonmoeder hem niet gewoon terug als hij zo huilt! Sommige mensen snappen het ook echt niet! Maar niet schuldig voelen hoor! Seth is het gelukkig zo weer vergeten!

Meisje leuk de baby kamer, foto's ???????????
    Ja duurt nog even voor je verlof maar je zal zien dat het zo voorbij schiet joh!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat vervelend zo'n situatie heb ook zo'n schoonvader die lijkt het een sport te vinden om de kleine stil te krijgen. En je niet zo rot voelen hoor je doet het beste voor Seth en misschien de volgende keer je man er wat van laten zeggen of hij hem terug pakken, maar moeilijke situatie! voel je je vandaag weer vrolijker.... nog 2 nachtjes spannend!!

Meisje ben benieuwd hoe je babykamer geworden is. Ook hier tijdens de zwangerschap helemaal geen zin gehad in werken.

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, dan even wat plaatjes.
    Haha, het is met mijn eigen camera gemaakt, als ik de volgende keer een foto maak dan gebruik ik de groothoeklens van het werk wel (dan kun je de kamer helemaal zien).
    De plintjes en gordijnen ontbreken dus nog he, maar het gaat even om het idee!!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ziet er al heel mooi uit!

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, vooral die radio uit 1910 en dat plastic vuilnisbakje he....

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mooi hoor meisje!!!! :)

@makkie, mijn moeder doet dat ook steeds. ze praat erg hard n als ik hem in slaap aan sussen ben moet ze steeds hard praten of aan hem zitten. ze zegt steeds dat hij zo'n mooi bezit is. wij krijgen daar kippevel van, want volgens ons bezit je een kind niet, maar begeleid je het naar volwassenheid. dat was ook de thema van ons geboortekaartje.
    Jens raakt zoiezo snel overstuur door drukte om hem heen enzo, maar daar springt zij niet op in.

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Ik ben nog steeds verdrietig hoor, wat een SCHIJTdag was het gister (op het laatst dan....) bah, kan me nog steeds zoooo kwaad maken, stomme acties van hun ook altijd. Mijn vriend ergerde zich ook groen en geel, maar vind het moeilijk om er wat van te zeggen. Snap hem wel, vind ik ook! Maar het moet, tis ons kind! Hij gaat er de volgende keer zeker wat van zeggen, anders ga je ook niet meer fijn op visite. Ze komen as woensdagavond hier, dus ben benieuwd... (oja, we gaan in oktober een week met ze naar Center Parcs... NEEEEE kan me daar nu al druk om maken....)

Mooi meisje, super smaak hebben jullie! Ben benieuwd hoe het is met de meubetjes erin! (en werken was bij mij ook naar -0 gezakt hoor... en nog steeds hahahahaha)

Debjes, je schreef het alweer een tijdje geleden, maar lijkt me ook zwaar hoor, alleen voor je kindje een tijd zorgen (RESPECT VOOR SAS!!!) en helemaal als je ziek bent.. petje af hoor! Maar je kunt nu gaan aftellen totdat hij weer thuis komt!

Gister was Linda hier om de medicijnen/hormonen op te halen. Wat een ontzettende lieve meid zeg! Het was erg gezellig en echt mega veel respect voor haar en hoe ze met alles om gaat. Haar trouwerij wordt echt gaaf, zo zouden wij het ook doen! Meid, ik wens jullie echt alle geluk van de wereld toen voor een klein lief wondertje!

Pooh, precies niet zien als het te druk is! En als Seth dan even beetje mopperd omdat hij zijn draai niet kan vinden (twas eigelijk bedtijd, maar geen bedje voor hem) dan gaat ie van oma naar opa en weer terug, of ze pakken hem gewoon van mij af!! Hoe brutaal toch? Nu moet ik stoppen, wordt alweer boos....

Milla, fijn dat het zoveel beter gaat!! Joepieeeee! En nu houden zo, hopelijk heeft de arts gelijk en blijft het hierbij! Denk nog steeds veel aan je hoor!

Lot, hoe gaat het met uitslapen van Tygo? Heeft ie al een keer naar Seth geluisterd?

Er is nog veeeeeel meer geschreven, ga vanaf nu weer braaf alles bijhouden hoor meiden, heb vanaf nu weer wat meer tijd om hier te komen! En morgen weer met Seth naar het CB (prikjes brrrrr) en savonds de echo!!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    makkie morgen de echo spannend hoor!

Ik heb weer keelpijn :S wordt je toch ook niet goed van! had voor mezelf al besloten dat ik vandaag nog dagje thuis blijf, morgen ga ik een dagje werken daarna ben ik lekker 5 dagen van mezelf vrij en kan ik volgende week maandag weer echt er tegen aan!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie Tygo heeft iets geluisterd naar Seth het is de laatste 3 dagen geen half 6 meer maar half 7 dat is al beter. Wat hij vannacht had weet ik niet werd veel wakker even huilen en een kus en dan was het weer goed en dat was vanaf half4, misschien dat hem toch wat dwars zit omdat hij gisterochtend ook wat onrustiger was ach we zullen zien verder is het een schatje!!

Meisje wat een mooie kamer, volgens mij hebben jullie een mooi, oud huis met die glas-in-lood ramen......

Debjes balen als het maar niet weer begint, doe rustig aan.

Makkie nog 1 nachtje dus spannend!! Hoelaat heb je de echo morgen?

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    ha meiden,
    heb hier echt een emo ochtendje.... raar hoor. Geniet gewoon zo van onze kleine meid en ze doet het zo goed!!! Ze heeft een druk weekend gehad (zat: boodschappendoen-opa en oma- meteen door naar verjaardag, daar gespeeld, laatste fles en daar naar bed, toen er uit en hier in bed. zon: 's ochtends lekker gekroeld, naar mijn moeder, daar super geweest, naar huis, niet geslapen, naar de BBQ daar meteen in bed gelegd, lief geslapen, toen daar gegeten en superlang gespeeld met de neefjes/nichtjes, thuis in bed, fles en toen weer naar bed) Dus een weekend vol met prikkels en weinig slaap en vanochtend heeft ze tot 10;00 :confused: :confused: geslapen en nu ligt ze er al weer in. Ze doet het gewoon zooooo goed en ik ben zoooooo trots op mn grote meissie, dat ik steeds tranen krijg :oops: :oops: En vrienden zullen zich nu een breuk lachen, want ik ben normaal wel een nuchter konijn hoor... maar nu..pffffft.maar goed.

@meisje, een hele mooie kamer wordt het! zijn die banen er op geschilderd? heej sjiek hoor! (hm, of chique? dat klinkt nog sjieker/ chiquer, haha). Die prullenbak is helemaal super, maakt het echt af;) (haha, is wel in de kleur van de kamer... :thumup: :thumup: *grijns*) Oh en ik heb nu nog steeds geen zin om te werken, haha.

@Seth, alvast succes morgen! (en mams ook hoor!!)

@all, morgen BHV cursus, dus een hele dag weg:( heb er zoooooo geen zin in!!! bahbahbah, maar goed met tegenzin maak je het niet leuker.. Verder niks nieuws te melden hier.. jawel, nog even een genant vraagje aan de moeders hier: ik kan nog steeds niet springen oid zonder lekkage. :oops: :oops: (of niezen/ hardlopen etc, moet er dan echt heel erg op letten, maar dan nog....) Gaat dat nog over denken jullie? ik heb door mn megaknip werk + aambeien niet die oefeningen kunnen doen in de kraamtijd en daarna eigenlijk vergeten. Probeer nu wel steeds die oefeningen van aanspannen enzo te doen, maar weet niet of dat nu nog nut heeft?? Wel vervelend namelijk, maar goed, hoop maar dat het minder zal worden..

Liefss, Taliaa

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @ Lot, Isa heeft dat ook regelmatig 's nachts. even een huiltje, mis. eng gedroomd ofzo? of ff een scheet die dwars zit?:) Maar knap dat Tygo een uur langer heeft doorgeslapen, het was blijkbaar uitslaapdag in babyland! ze hebben gister ook zo hard moeten werken voor de mama's!

Deel Deze Pagina