Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

dank lieve meiden!

hier een foto van ons wurmpie!! Lief!!!!(links hoofdje, rechts lijfje, met gezichtje naar voren)

En morgen volgt natuurlijk een foto van Seth is zijn Grote Broer t-shirt!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, wat fijn!! Over de helft! Ik tel met je mee af hoor, totdat je mannetje weer veilig en heel thuis is!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ahhhh wat een lief mini mensje!!

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Moest vanmorgen gelijk aan je denken Makkie.
    Maar gelukkig is alles goed en hebben jullie een mooi mini mensje gezien SUPERRRRR
    Mooie echo hoor.

Ben heel benieuwd naar Seth met zijn t-shirt aan :D

5. @ makkie wat heerlijk. Je bent het eerste waar ik vanochtend naar kom kijken (zo nieusgierig ben ik ;))

@ sas wat fijn dat ie 2 aug weer thuiskomt. Als je kunt gaan aftellen gaat het vaak snel hoor. We tellen met je mee.

6. Gister een geborotekaartje ontworpen. Heb de proefdruk besteld die zal vandaag in de bus liggen en mij kennende pas ik het toch weer wat aan maar het begin is eindelijk gemaakt. Heb het voorbeeld in mn album 'algemeen' geplaatst.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jullie zijn allemaal zo lief!!!!

Ryanne, leukkk! Ik vond de kaartjes uitzoeken erg moeilijk maar wel superleuk! Dan komt het echt ineens zo dichtbij allemaal he? Ga even in je album kijken.... mooi hoor! Vooral dat gedichtje!! Maareh, de naam van jullie meisje begint dus met een F? Mogen we gaan raden dan hahahahaha! :)

Vanacht onrustig geslapen hoor.... ondanks de goede echo... als ik bedenkt dat ik dus wat korter ben dan ik dacht, dan heb ik dus niet met 4 wk en 3 dg positief getest maar ergens in de 3 weken... en hij was echt knetterpositief, maar dat kan dan toch nog niet?? We gaan zo naar de vlos, de intake en nogmaals eens vragen..... pffffff de onzekerheid is dus nog niet geweken hoor! Maar aan de andere kant weet ik ook wel dat het goed zit!

Tot straks meiden!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Even kort:
    Makkie wat super! Ben helemaal blij voor jou, wat schattig! Geniet ervan!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @makkie, wie weet maakte je wel super veel HCG aan!!! Komt goed joh! jullie minimensje ziet er super goed uit! veel plezier bij de vlos gewenst!

@all, vanmiddag een identiteitskaart aanvragen voor Isabella en dus pasfoto's maken:)
    Liefss, Taliaa

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanna leuk zeg je kaartje! En net wat makkie zeg begint de naam et een F ;)

Makkie zo ja als je dat zo bekijkt heb je wel supper HCG. Nou ja je moet maar zo denken alles zag er nu goed uit, het hartje klopte! Ben wel benieuwd wat je vk er van zegt.

Taliaa succes met die pasfoto's is altijd zo''n gedoe vind ik.

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie; Wat een goed nieuws meid! Super

@ Sas: Thanx voor jouw reactie. Gelukkig hebben wij in Saint Maxime ook een vakantievilla met airco en privé-zwembad (wij zijn niet zo'n strandgangers namelijk). Het is voor ons vooral belangrijk dat er wat te doen is in de omgeving en dat er wat 'leven' in het dorpje is. Ik begrijp uit jouw berichtje dat dat gelukkig in Saint Maxime ook het geval is. Ben benieuwd!

Verder heb ik gisterenavond een voorlichtingsavond over borstvoeding gehad, was heel erg nuttig!
    X

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanne, leuk kaartje en wat een super babykamer!!!!

@makkie, ja dat is wel gek, maar misschien klopt de termijn niet helemaal.??

@all, hier een goed nacht gehad, om 2,30 en 6. 30 een fles gegeven en nu zijn we samen net wakker!!! heerlijk!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden,

Goed zo Jens, lekker geslapen dus!

meisje, ik vond die voorlichtingsavonds erg leuk om te doen, maar echt nuttig vond ik hem niet. Er werd volgens mij bij ons toen niet veel nieuws verteld (wat wij niet al wisten tenminste), maar goed, twas wel gezellig met al die zwangere vrouwen bij elkaar.

Taliaa, pasfoto maken van Isa! Wat leuk! Maareh, ze kan toch ook bijgeschreven worden bij een van jullie? Of is dat niet meer zo?

Milla, hoe gaat het met jou meid?

Nou, bij de vlos (andere als gister) was het leuk! Weer alles doorgenomen, gegevens enzo... voelde heel vertrouwend, net af ik niet weggeweest was hahaha. Ik moest me geen zorgen maken om de paar dagen verschil. De reis naar de baarmoeder vanaf de eisprong/bevruchting, duurt tussen de 5 en 10 dagen (met uitzonderingen zelfs van 2 weken!) waarschijnlijk heeft de reis bij mij ook wat langer geduurd, maar dat maakt niets uit. Had wel meteen heel veel HCG in mijn lijf, omdat ik dus al zo snel posi testen. Maar over 3 weken heb ik weer een echo, dan zullen we de exacte duur pas weten. Ben wel gerustgesteld en niet meer zo onrustig van binnen. Met Seth gaat het wel beter, maar helemaal fit is hij niet. Is veel moe en voor zijn doen erg rustig. Hij ligt nu weer lekker te slapen.

Tword super lekker weer vandaag, vanmiddag lekker eruit met de beebjes meiden!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @makkie, nou gelukkig meid! en weer helemaal gerustgesteld! dan nu lekker pronken met Seth, zn t shirt en je buikje! (zag net pas je foto in je album, wordt al een mooi bolletje hoor!!) Oja, bijschrijven kan nog steeds hoor, maar wij hebben geen paspoort, maar allebei een id kaart en dan kan dat dus niet:) Dus ze krijgt haar eigen kaartje! Dalijk erop uit als ze wakker is en gegeten heeft!

@milla, hoe is het nu meid??

@all, haha onze diva heeft net stukjes gegeten. Heeeeele kleine stukjes banaan door de peer heen geprakt en ze heeft het nog op ook, applaus:):):) Ik wilde haar wat water geven maar een tuit(antilek)beker snapt ze nog niet, maar ze vond het wel mooi, haha...

Liefss, taliaa

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Zo heb bijgelezen maar ik hoop dat ik alles nog weet.

Chantje wat super dat je man voor jullie kiest! Ik hoop dat jullie er sterker uitkomen! Dikke knuffel voor jullie!

Sas wat super dat je weet wanneer je man weer thuis komt!

Lot hier is Jaimy ook van het bed af gerold voelde me ook zo slecht.

Makkie wat een super mooie echo!!! Ben zo super blij dat alles goed is! en vandaag lekker pronken met Seth in zijn Shirt. Hoe zwaar is Seth nu eigenlijk?

Pooh fijn dat Jens goed geslapen heeft. Jaimy hield ook altijd van regelmaat.

Debjes jeetje nog steeds keelpijn. Blijft wel lang hangen. Beterschap.

Meisje wat een mooie kamer! en dan is het niet eens af.

Taliaa succes met de pasfotos maken vanmiddag.

Nou hier gaat het redelijk. Jaimy is weer aardig beter, maar zijn gewicht is echt drama. Mijn ventje is pas 7420 gram en zit nu echt op het aller onderste randje met zijn gewicht. Je ziet ook in zijn groeischema dat hij de laatste maanden bijna niet meer aankomt in gewicht. Zijn lengte gaat hartstikke goed hij is nu 71 cm. Zijn ontwikkeling is ook perfect. Maak me momenteel best veel zorgen om hem. Hij heeft geen stukje vet meer aan zijn lichaampje en als we hem oppakken ben ik bang dat hij breekt. :oops: . Gisteren weer bij de HA maar die durft hem niet meer te zien voor advisering. We moeten weer volledig terug naar de KA. Vandaag gebeld en dadelijk om 13.15 weer terug bellen. Wellicht kon ik dan vanmiddag :confused: nog terecht. Sowieso moet ik vanmiddag met de KA telefonisch overleggen. Verder hoest Jaimy nog steeds en word daar af en toe helemaal blauw van rond zijn mondje. Al met al veel huilmomenten. Gisteren bij het CB stond zelfs de arts daar te kijken. Ik was dus een luier vergeten (lekker blond he) en ze hadden daat nog een pamper maat 1 liggen. Dus ik van nou dan knoop ik er zijn katoenen luier wel om. Maar dat hoefde niet de luier kon nog gewoon dicht :confused: :cry: .

Verder blijven mijn schildklier waardes ook niet goed. Is niet ernstig (minimale afwijking) maar gezien het in de familie vaker voorkomt moet ik regelmatig bloed laten prikken en alle symptomen goed in de gaten blijven houden.

Overigens ik ben nog steeds niet ongi! Ik heb nog niet getest maar als ik van het weekend nog niet ongi ben ga ik testen. vind het wel spannend hoor.

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    ISA goed zo!!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, jakkes wat een zorgen om jullie ventje... tis idd niet goed als hij zo minimaal aankomt en hij is wel licht ja... .(seth weegt nu 6530 gram, ook een kleintje hoor). Ik hoop dat ze je snel (hoop vandaag!) verder kunnen helpen in het ziekenhuis bij de KA. Moet nu maar eens goed onderzoek gedaan worden. Mss is het wel iets onschuldigs, maar dat weet je tenminste wat! En ooooei spannend, nog geen ongi! Was je al wel een keer ongi geweest na het stoppen van de pil? Nou wie weet is het ook wel raak zeg, hihihi. Ik duim!

Taliaa, grote meid die Isa!! laat je de pasfoto hier ook even zien, vind het wel schattig!!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, oeh spannend!!! Dat wordt duimen draaien! ;)
    Wel balen dat Jaimy zo slecht aan komt .Daar zou ik me ook zorgen over maken. Misschien maar beter dat jullie doorgestuurd zijn naar de KA ipv de huisarts. dan maar door de mallemolen om te zien wat er aan de hand is. Met al die diaree, hebben ze hem wel eens bekeken op een darmstoornis zoals crohn ofzo? Ik weet niet of zulke kleintjes dat ook al kunnen hebben...

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @cira ik zou wel wat aan je schildklier laten doen. Ik ben ook altijd een grens geval geweest, maar in de mmm vonden ze het belangrijk dat mn schildklier goed was. Ik ben daar nog steeds blij om dat ik toen eindelijk minimale medicatie kreeg. Ik voel me zo veel beter bij. Ben emotionleel veel stabieler, minder moe en veel energieker. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik er niet veel eerder wat aan heb laten doen. O ja het afvallen lukt nu ook, omdat de schildklier goed werkt. Ook ik had altijd minimale waardes en was een grens geval. Ook als je straks weer zwanger wilt worden, dan is het ook handig dat je schildklier goed werkt. Het kan een zwangerschap anders in de weg staan.
    @makkie joehoe het grote genieten kan beginnen.
    @all hier gaat alles goed. Lekker gezwommen met Thijs en als ie straks wakker is lekker een stukkie fietsen.

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Sas Thanx voor de tip. Ik ben inderdaad altijd snel moe en probeer weer zwanger te raken. Wellicht toch eens terug om erover te beginnen.

Makkie jeetje wat groeid Seth goed! Ja we hebben slanke mannetjes, echt dik zullen ze waarschijnlijk nooit worden (hoeft ook niet).

Pooh daar had de KA het de eerste keer ook al over eventueel iets met de darmen.

Verder is Jaimy overigens super vrolijk hoor! hij eet super veel en slaapt perfect.
    Oh ja ik weet niet meer of ik het al verteld heb maar ons mannetje kan nu echt behoorlijk goed staan aan de tafel! Alleen als hij iets wilt pakken wat te ver ligt verliest hij zijn evenwicht.

Ik ben alleen momenteel een echte zenuwpees. ik ben zo zenuwachtig voor het bellen zo. Hoop zo dat ik vanmiddag nog kan komen. En dan ben ik dus weer zenuwachtig over wat de KA zegt. Ben eigenlijk best een muts :oops:

Deel Deze Pagina