Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zeg muts ;) (geintje), niet druk maken over dingen die misschien gezegd kunnen gaan worden. Hij wordt onderzocht en daar kan van alles, of niets uit komen. Rustig blijven en schrijf wat vragen vast op papier, want ik ben zo'n muts die altijd weer van alles vergeet te vragen. Kom voor jezelf en je mannetje op. Vertel wat je dwars zit, opvalt etc en maak duidelijk dat dit niet normaal is.
    succes he?!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, tuurlijk voel je je zo als het om je kindje gaat! Is ook 'eng' allemaal! Dusse, je bent echt geen muts hoor, we snappen je allemaal precies! Heeeeel veel sterkte straks, als je weer gaat bellen....

Hee, hebben jullie trouwens gelezen op deze site dat we deze maand WEER overgaan op een andere site? Die schijnt gebruiksvriendelijker te zijn. Hahaha zijn we net hier gewend, ach ja, mij maakt het allemaal niet uit!

Hier de beloofde foto van Seth en zijn shirt! Hij ziet zelf een beetje pips, is niet helemaal fit. Zielig hoor.... :cry:

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pooh en Makkie Thanx!!

Seth wat een stoer shirt!!!

Meiden vanmiddag om 16.15 uur kunnen we terecht bij de KA. Ik ga zo bij de
    HA een kopie van zijn groeicurve (gisteren daar achtergelaten) ophalen die wouden ze gelijk zien, omdat het CB natuurlijk meer meetpunten heeft gehad van Jaimy dan de KA.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes cira!!! zet hem op!

@makie, lief!!!!! smelt smel

ik ga snel meneertje wakker maken, ligt nu al dik 2 uur te pitten en tis tijdvoor een flesje!
    Ik vind het soms wel moeilijk om te beslissen wat belangrijker is, effe wat langer laten slapen of zn flesje. uh oh, ik hoorgeluid ....dusse toedeloe!!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, succes meid!!

Pooh, slapen gaat voor vinden wij. Hij meld zich wel als hij honger heeft!

6. @ cira succes meid!
    @makkie wat een schattige foto van Seth zeg.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Cira jeetje ja het is wel licht, Jesse was met 9 maanden 8 kilo (ook geen dikkertje) en 72 cm lang.
    Dat hoesten en dat blauw aanlopen, lijkt me niet goed! Maar als ik dan weer hoor dat Jaimy al staat dan denk goh toch best flinke kerel, qua ontwikkeling loopt hij dan zeker niet achter! Want mijn kleine man is 10 maanden en van het woordje staan heeft hij nog nooit gehoord ;) (maak me daar niet druk om ofzo hoor)
    Ik hoop dat ze straks bij de KA wat meer kunnen vertellen, het is niet leuk als jij je zo'n zorgen maakt om je mannetje! Sterkte! En spannend niet ongi ;)

Makkie!!!!!!! SMELT wat een gaaf shirt zeg! En wat een knapperd is het he!

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    pooh wij laten slapen ook voor gaan.

wij gaan naar het ziekenhuis.

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkkie wat lieffff
    Staat hem goed dat shirtje.

@ CIra succes in het ziekenhuis.

@ Pooh hier vinden we slapen ook belangrijk, als ze honger hebben dan melden die kleintjes zich echt wel hoor.
    Of als ze super slecht drinkt dan maak ik ze wel op tijd wakker.

Ga er hier 1 troosten , ze blijft maar huilen.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, succes!

Thamara, zielig als ze dan ineens zo ontroostbaar zijn he? Lekker knuffelen met je meissie!
    Hoe gaat het trouwens met de verbouwing en grote broer Mika?

Debjes, ach joh, lopen gaat ie vanzelf wel doen!! Ieder kindje is weer anders... ik zelf liep met 10 maanden al!! Hihi, ben benieuwd of Seth dat van me over gaat nemen, hij is ook zo snel met alles....

Seth is echt niet fit.. hij slaapt, wordt wakker (wel gezellig en vrolijk) maar valt dan weer in slaap. Ach ja, kan ik mooi ff boven alles goed poetsen. Hoop wel dat hij snel weer de oude is!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    makkie ik zelf liep pas met 1,5 jaar hahaha dus jesse heeft het van niemand vreemd he! Ik was 9 maanden en toen zat ik nog lief stil in een wippertje beetje voor me uit te kijken, nou Jesse is eigenlijk ook na 9 maanden pas beetje echt gaan bewegen, tijgeren echt goed zitten etc.

heb een nieuw blog geplaatst op me hyves ;)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zoo,hier meldt een trotse mama zich.Jens had zn flesje op en was in een super goed humeur, lachen,kletsen etc! Toen heb ik hem voor het eerst onder de babygym gelegd, zo'n speelkleed met mobiel van winnie de pooh. Heeft ie een half uur liggen trappelen, kletsen en kijken. helemaal geweldig vond hij het! dat is echt voor het eerst!!smelt smelt!
    over het algemeen laten wij hem ook slapen hoor, al is het tijd voor een flesje. gelukkig was hij nu net ook aan het woelen om wakker te worden. maar hoe lang laten jullie ze doorslapen overdag?? ik ek het wel eens tot een uutje, maar anders komt ie zo moeilijk aan zn 6 flessen!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh kinderen krijgen daar als ze ouder worden een ritme in, als ze klein zijn slapen ze gewoon aan wat ze nodig hebben! Ik heb Jesse eigenlijk nooit wakker gemaakt. Ja misschien wel is een keer dat ik dacht ja nu moet je echt wakker wordenvoor dat je aan je ecte nachtslaap moet beginnen. Ik zeg je ik heb hier een slaapkop! Die overdag nog steeds 3x slaapt anders red hij het niet. En vaak is dan 1 slaapje een uurtje het 2 de slapen 1 a 2 uurtjes en derde slaapje is alleen eigenlijk als Jes 2 slaapjes van een uur heeft gedaan.
    Toen Jes klein was was hij gewoon 2 uurtjes op en weer naar bed. Van slapen worden ze groot zeggen ze ;)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik merk ook aan jens als hij langer dan 2-2,5 uur wakker is, dat hij huilerig en moe wordt. Ik probeer hem dan ook altijd rond die tijd weer te laten slapen en dan gaat het goed.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    pfft, wat lees ik toch over Jaimy:( Cira meis, ik hoop echt dat alles toch meevalt bij de KA!!! Kom op Jaimy, nu gaan groeien hoor vent!!!
    Ennuh cira, spannend hoor mbt zwanger worden!!

@makkie, wat een leueueueueueke foto!!! heb je al reacties gehad? of ben je lekker binnen gebleven vandaag? en die pasfoto is een beetje duf, maar zal hem keertje inscannen.

@Pooh, haha, gaat hard nu he, de kleine vent al aan het spelen...

@all, sta ik daar bij t gemeentehuis voor een idkaart voor Isa, hebben ze nota bene een handtekening én id kaart van mn MAN nodig. pfft, ben toch zeker getrouwd? wat nou als hubbie voor zn werk in het buitenland had gezeten?? wat een onzin zeg. (nou ja, zal vast ergens goed voor zijn) Ik had gister nog éxtra goed gekeken op de site, stond niks van in... Naja, morgen dus terug en dan maar hopen dat dr kaart woensdag klaar is, anders kunnen we niet naar duitsland met de hemelvaart (gaan we héél mis. heen, mn schoonouders zijn daar dan op vakantie)
    Maar goed, onze meid is supervrolijk zolang ze maar bij je zit, in de wagen/ wipstoel/ box is het echt Drama, met een D... maja, wel gezellig.
    dussss, morgen weer naar t gemeentehuis. maar eerst naar de fysio, ben zoooo benieuwd wat ze ervan vindt. volgens mij doet Isa het goed, maja...
    Fijne avond allemaal,
    liefss, taliaa

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa dus als je naar duitsland gaat moet je baby een eigen id hebben, als jezelf geen paspoort heb. Ik dacht eigenlijk dat die kleintjes altijd bij je ingeschreven stond als je niet buiten europa gaat, maar niet dus. Ik moet dan voor Jesse ook een ID aanmaken als wij in Sep op vakantie gaan.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh shit, wij dus ook ja.. wij gaan in september naar zweden en in november naar portugal. Moet ik er inderdaad op tijd aan denken om een id voor hem te maken. Mensen, hoe zet je zo'n smurfje nou op een pasfoto!! hahaha!

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Zijn we weer! De KA kan nog wel leven met zijn gewicht. Hij komt wel goed aan als hij niet ziek is, maar we zitten op een punt dat het niet meer toereikend is met aankomen vanwege de vele darminfecties. Hij eet verder veel en goed. Wel moeten we naar een dietiste om te kijken of we zijn eet patroon beter kunnen aanpassen om hier zoveel mogenlijk voordeel mee te doen.
    Verder zijn er drie buisjes bloed afgenomen van mijn ventje. Hij moest echt super huilen. (ik kon me nog net inhouden met huilen). Ze deden het net als bij ons in de arm omdat het teveel is om via een vingertje of hieltje te doen. Het bloed gaan ze overigens overal op testen (meest uitgebreide). Ook moeten we drie keer ontlasting in buisjes scheppen voor een uitgebreid onderzoek (parasieten oid).
    Hij denk niet aan iets chronisch aangezien ook wij en de opa en oma's elke buikgriep krijgen als hij het heeft of heeft gehad.
    Verder alleen maar lof over zijn ontwikkeling wat de KA ook een zeer geruststellend iets vond.
    Over vier weken hebben we een telefonisch consult met daarin de uitslagen van de onderzoek en hoe het gaat bij de dietiste. En of Jaimy natuurlijk nog ziek is geweest.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ok cira, wel fijn dat ie goed bekeken wordt maar zoooo zielig als ze bloed afnemen!! :(

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat een super nieuws dat de echo goed was! En dat shirt van Seth super zeg! Nu proberen te genieten en over 3 weken weer naar jullie wondertje kijken.

Cira wel fijn dat Jaimy zo goed onderzocht word is nooit weg en gelukkig was de arts wel tevreden!

Isa goed zeg stukjes gegeten, grote meid!

Tygo is vandaag alweer 6 maanden!! Wat gaat het hard!!

Deel Deze Pagina