Pooh, is hij als hij wakker is ook veel aan het huilen? en onrustig met zijn lijfje? de reden dat Seth ook zo slecht en kort sliep was zijn KMA.... weet niet of dat mss ook kan zijn?
he pooh, geeft niks hoor. Een potje huilen is soms erg fijn!!! Laat je dalijk maar goed troosten door je moeder! die zal ook zeggen dat het écht wel goed gaat komen!!! Het is nu ook allemaal extra erg, want vergeet niet dat je nog maar pas bevallen bent, dus nog herstellend!!! En dan nog je hormonsters.... Is heftig hoor meid! heeft jens soms last van krampjes? Of komt zijn eten misschien omhoog? daar kunnen ze ook zo huilend wakker van worden. Of maait hij zichzelf met zn armen wakker?? Hey, misschien is het iets om voor vannacht te vragen of je moeder voor Jens wil zorgen? En dat jij eens lekker vroeg te bed kunt en door kunt slapen? Nou wel extra zwaar voor je, zonder je vriend! Zet hem op meis! knuffel Jens maar namens isab! Liefss, taliaa
oh Milla: wat fijn dat het geregeld is met de school!!! waar gaan ze dalijk op school? @makkie, hahaha, ja ik kan ook dan gaan twijfelen... Is ze nog geweest? @all, isab ligt weer lekker te pitten en ik ga dalijk verder gamen. Ben bezig met mn DS, een denk spelletje (prof. Layton). Leuke Liefss, Taliaa
Pooh, ook van mij dikke knuffel.. tis soms zwaar he? taliaa, nee geen buuf meer gezien hahahaha. Ik spreek dr vast snel, dan zullen we weten wat er mis ging! Veel plezier met DSen!! (mijn broertje is daar ook zoooo verslaafd aan hihihi) Meisje, bedankt voor je reactie op mijn vraag bij Zwangerschap! ik wacht gewoon de volgende echo maar af dan... ik maak me alweer veel minder druk gelukkig! het wordt mooi weer van het weekend, lekker! Vriend zou za en zo vrij zijn, maar gaat zondag toch werken en dan is ie volgende week zondag wel vrij... ook goed! Zondag moeten onze beste vrienden ook werken en dan brengen ze hun meisje van 2 hier en na het werken blijven ze eten (werken allemaal net als mijn vriend bij TV gelderland). Mijn beste vriendin is echt zooooo beroerd! Ze is 7 weken zwanger en alleen maar ziek, zo rot voor haar. Kan zo weinig dan he?
Pooh, ook van mij dikke knuffel.. tis soms zwaar he? taliaa, nee geen buuf meer gezien hahahaha. Ik spreek dr vast snel, dan zullen we weten wat er mis ging! Veel plezier met DSen!! (mijn broertje is daar ook zoooo verslaafd aan hihihi) Meisje, bedankt voor je reactie op mijn vraag bij Zwangerschap! ik wacht gewoon de volgende echo maar af dan... ik maak me alweer veel minder druk gelukkig! het wordt mooi weer van het weekend, lekker! Vriend zou za en zo vrij zijn, maar gaat zondag toch werken en dan is ie volgende week zondag wel vrij... ook goed! Zondag moeten onze beste vrienden ook werken en dan brengen ze hun meisje van 2 hier en na het werken blijven ze eten (werken allemaal net als mijn vriend bij TV gelderland). Mijn beste vriendin is echt zooooo beroerd! Ze is 7 weken zwanger en alleen maar ziek, zo rot voor haar. Kan zo weinig dan he?
Pooh even huilen lucht soms op, vervelend dat jens zo onrustig is. heb je het idee dat hij ergens last van heeft of dat niet? Hoop dat het cb tips heeft! Rustig aan! Heerlijk weer weekend nog 2 daagjes werken volgende week en dan lekker 1,5 week vakantie!! Vanavond een bbq met mijn collegas en verder lekker rustig aan doen.
Ja het wakker schrikken, heeft te maken met dat hij over ze toeren in slaap valt en dus niet vast kan slapen. Het beste is toch denk ik troosten in zijn eigen kamertje (waar hij slaapt) weer terug leggen en dit een paar keer doen, zo weet hij misschien toch waar hij aan toe is.
heeft net 2,5 uur op mn buik geslapen en zijn net samen in bad geweest. hij vond het geweldig! eerste keer samen!! thanks meiden voor de steun!!!
lekker ontspannen is dat he? saampies in bad. Als isa overstuur is geweest of een drukke dag heeft gehad ging (en ga) ik ook samen met haar in bad. Lekker huid op huid en heerlijk ontspannen in dat warme water! Nou jens, lekker slapen alvast voor vannacht!
@ Pooh even huilen lucht idd op. Ik herken je verhaal heel erg goed, zo was mijn zoontje de 1ste maanden ook. Ook van alles geprobeerd en hij vond het heerlijk om te slapen in de kinderwagen. Dus als die weer niet wilde slapen en wel moe was deed ik hem in de kinderwagen en ging dan een blokje om en dan viel die in slaap en bleef dan ook slapen. En dan eenmaal thuis liet ik hem lekker in de bak liggen. Hij was zo rond 3 mnd en toen wilde die wel in zijn bed slapen (overdag) s'avonds ging altijd goed het slapen. Dus even volhouden meid en anders Jens een middag bij je moeder laten zodat je even lekker kunt gaan winkelen, als je dan weer terug kom dan kun je het allemaal beter aan. Heel veel sterkte meid, er komt echt een tijd dat het beter gaat. P.S. een slechte moeder ben je echt niet Liefs -xxx-
Pooh, zie je! Iedereen van ons herkent het en snappen precies hoe je je voelt! En echt meid,het gaat beter en gaat over! Heerlijk even samen in bad, lekker ontspannen! Net het nichtje van mijn vriend gesproken. Ik dacht dat ze het al lang wist dat ik zwanger was, haar moeder wist het al veel eerder. Maar niet dus! Ze was enorm verrast en blij voor ons! Leuk altijd die reacties!
Hee meiden, Heb na lange tijd Bloemetje weer gesproken op de hyves en ik mocht haar krabbel hier plaatsen! Gaat allemaal goed met haar en Lieze! *****Hoi Meike, Wat leuk dat je me krabbelt (haha, klinkt ook raar ), ik ken je nog wel hoor. Wat is Seth een prachtige jongen!!! En hij wordt grote broer... wat geweldig!! Wat goed zo snel ondanks PCO, echt super voor jullie, gefeliciteerd! Ik vond het zo stom dat ik niets meer van me heb laten horen op zp. Maar het werd me teveel om bij te houden allemaal. Elke keer dacht ik "ik ga wat schrijven" maar hoe langer je ermee wacht hoe moeilijker dat wordt. Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal! Met Lieze gaat het in ieder geval super, tis heerlijk genieten met zo'n kleintje he! Ik wens jullie een fijne voorspoedige zwangerschap toe, groetjes aan de rest en een knuffel voor Seth. Bloemetje***** Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte!
@pooh meid ik weet hoe moeilijk het is als een kindje zo moet huilen. Maar dat hoort nu gewoon bij zijn fase. Koop anders eens het boek waarom babies huilen. Ik vond het een te gek boek. Dan begrijp je gewoon waarom je babie moet huilen. Een geboorte is voor hem ook heel traumatisch en door het huilen is zijn verwerking ook als hij bv heel veel prikkels heeft gehad. Wat jij gewoon moet doen is je kindje lekker dicht tegen je aan houden en hem heerlijk laten huilen, en hem gewoon de aandacht geven en zeggen het geeft niet dat je huilt, gooi het er maar uit. Mama is er voor je. Tijdens dat huilen blijf je je kindje aankijken. Je zult zien dat hij jou op een gegeven moment ook aankijkt. Gewoon ontspannen blijven. Het kan echt soms anderhalf uur duren voordat ie klaar is met huilen, maar je zult zien dat het vanzelf minder wordt en dat je daarna een opgeruimt kindje hebt. Wat waarschijnlijk heerlijk ontspannend gaat slapen en desnoods laat je hem 1x per dag heerlijk op je buik slapen of zo iets. Bij mij mocht Thijs 1x per dag heerlijk op zn buik slapen (dan sliep ie het lekkerst en diep). Maar dit mocht alleen in de box want dan kon ik hem in de gaten houden. Dit zijn zo wat tips uit het boekje. Ik vond het erg fijn om te weten waarom mn kindje zo moest huilen en wat ik er aan kon doen. Op die manier bleef ik lekker ontspannend als hij zo moest huilen. Ok ik heb er ook wel eens huilend bij gezeten hoor. sterkte ermee. @debjes ik merk dat Thijs nu veel meer beweegt en daardoor wat langer slaapt overdag. In de ochtend meestal anderhalf uur en s'middags zo'n 2 uur. Alleen niet echt regelmatig. Dus het is soms wat lastig plannen. Maar ja deze fase komen we ook wel weer door. @all nou mijn dondersteen kan staan hoor en het vallen gaat gelukkig ook steeds beter. hij valt niet meer plat achterover, maar valt op zn billen. En vanmiddag bij zn middag dutje stond meneer in zn bed. Hij was daar super trots op. Dusseh nu moet ie overdag ook maar in zn slaapzak, dat deed ik nooit. Maar ja hem weer opnieuw toegestopt en er even bij gebleven en toen sliep lekker. Dat was ook echt nodig. Enneh hij heeft ook zn eeste stapjes langs de tafel gezet. oef dat gaat nu hard met hem. En de loopauto lukt nu ook. Hij kan draaien en achteruit rijden. zucht mn mannetje wordt nu echt groot.
hij slaapt al dik een uur in zn bedje!! halleluja!!!!!!!! mama heeft een beetje vrije avond! Even werd ie wakker maar toen heeft mn moeder hem in zn bedje in slaap gekregen...grandma rules!!! mn moeder heeft morgen ochtend een gezichts behandeling en zonnebank voor me besteld! heerlijk Ik kan er weer even tegen! papa belde uit stockholm, alles ging goed daar. Morgen ochtend om 6.00 rijden ze naar oma, dat is dik 3 uur rijden. Om 10.00 uur begint de begrafenis. @sas. onwijs bedankt voor je woorden. Ik heb er veel aan., zoiezo aan al jullie lieve woorden hoor meiden. Ik vertelde net aan mn moeder hoeveel ik aan jullie heb. Ze vind het heel bijzonder!!
@pooh lekker he effe bij je moeder schuilen. Dat kan je soms zo goed doen. Zeker als je man er niet is. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb er heel veel ervaring in alleen voor de kleine te moeten zorgen, en effe schuilen bij je moeder. Geniet er lekker van.
Pooh tis net wat makkie zegt! Wij herkennen het allemaal! Het is gewoon nog een kwesti van je baby leren kennen! En de een heeft daar meer tijd voor nodig dan een ander! En dat is helemaal niet erg! En wat sas schreef koop misschien is een boek erover dat je jezelf wat meer kan inbeelden! Jouw Jens gaat straks echt wel gewoon slapen, en hij zal nu vast ook jouw stress wel voelen waardoor het allemaal wat minder lukt! Lekker dat je morgen een verwen dagje krijgt! Dat zal je vast goed doen je moet jezelf vooral nu in deze tijd niet vergeten. weer even wat energie opladen! Komt allemaal echt goed.
@all ,wat een verschil. meneer heeft van 2030 bijna nonstop geslpaen in eigen bedje. De fles van 2300 en 0300 gingen er slapend in, zelfs toen hij zichzelf onderpiest midden in de nacht en alles uit moest! Werd net wakker meteen lachende baby naast me. Ga zo naar de masseur en zonnebank en hopelij keffe naar de zee vanmiddag! liefs
Pooh wat heerlijk dat jij even tot rust kon komen, en jens goed je best gedaan!! Geniet van je verwendagje! Wat jammer dat bloemetje niet meer zo vaak komt, gelukkig gaat het goed met hun!
@makkie, dank voor je update! @Pooh ah wat fijn meid, dat Jens zo lief geweest is!!! @all, wahaha wat een doos ben ik Stond om 900 op mn werk, had ik geruild en hoefde ik pas om 1200 te begonnen.. Dus tja...dalijk maar weer terug naar t werk