Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas ja gaat zeker hard ineens he! Ja Jesse en Thijs schelen niet heel veel! Bijna zijn eerste verjaardag! Gaat gewoon te snel!

Ryanne lekker rustig aan doen op je werk ;) Ze redden het straks ook wel zonder jullie!

Poeh jesse is met verkeerde been uit bed gestapt geloof ik, hij is niet echt gezellig! Mag die zo weer lekker naar bed :p Vanmiddag gaat hij met beide oma's en zijn nichtje naar de kinderboederij.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    meiden ben 1,5 kilo afgevallen! en ben nu 9 dagen bezig!!!!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ben net op het Cb geweest met Jens. Hij weegt nu 5420 gram en is 59 cm lang. Hij groeit gelukkig goed!
    Heb het uitgebreid gehad over het slaap probleem. Ze gaat het vandaag bespreken met de arts en dan belt ze daar vanmiddag over terug. Ook zijn voorkeurshouding wordt besproken.
    Ze wil een huisbezoek laten doen ivm regelmaat en zijn voorkeurshouding. En ze gaat bespreken of hij ingebakerd mag worden of fysio nodig heeft voor zijn nekje.
    Ze zei ook dat ie zo kan reageren doordat ie mijn vermoeidheid aanvoelt.
    Vanmiddag belt ze me terug hier over.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    pooh fijn dat er toch naar gekeken wordt!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @debjes, wat ontzettend goed!!! doorgaan meid!!!! ik ga wrs vanaf volgende week (ofzo) beginnen met sporten (fitness), want ik val maar niet af....
    En wat gaat jesse ineens hard joh...
    @Pooh, goed gegroeid joh! en fijn dat ze het zo serieus nemen!!! laat je even weten wat ze hebben gezegd?
    @makkie, hoe is het meid? (wat een lieve krabbel stond er op je hyves(van je vriend) haha zag hem toevallig staan laatst)
    @sybje, oei meid, wat is er aan de hand?? vond je al zo stilletjes!!
    @chantje hoe gaat het nu?
    @cira, hm, laat je even weten als je naar de ha bent geweest? ben benieuwd of je provera meekrijgt... En dat over de MMM ingaan, ik snap het, moet je pas doen als je daar aan toe bent!
    @Ryanne, bijna verlof meis!!!!fijn hoor!
    @ sas: JE BENT OVER DE HELFT!!!!! WOEHOEOEOEO.... Ja, ik zou idd de gyn even benaderen hoe het nu zit. Ik dacht dat als je cyclus binnen een x aantal weken was, dat je dan zeer wrs een ei had gehad? maar wat goed joh, zo'n nette cyclus! En je ongi? is die nu ook "normaal"?

@all, hier alles flex! vanochtend samen met isa wezen shoppen. had nog een zwemband nodig, maar nergens kon ik er 1 voor echt een baby kopen, dus nu 1 vanaf dat ze goed kunnen zitten, ach ik laat haar toch niet los. verder zijn de plannen compleet, we gaan morgen op vakantie t/m zondag. Lekker kamperen, dus ajb stuur de zon maar onze kant op!!:):)
    Vanaf morgen ben ik er dus niet...:):):)
    Dikke lebber van Isa en liefss weer van mij, Taliaa

6. @ talia geniet van jullie kampeerdagen. En de zon... die stuur ik jouw kant op.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    taliaa, veel plezier en een natte slobber van Jens terug! ;)
    het Cb belde net terug. Jens moet naar de fysio voor zn nekje. Hij heeft een sterke voorkeurshouding en naar links toe is het te stijf. Dat was ons ook al opgevallen. De fysio komt aan huis zei ze, dat is wel prettig!
    Inbakeren wil ze aan hun overlaten. Zij kunnen zien of Jens daar"geschikt voor is", lichamelijk dan! Het kan zijn dat hij mede daardoor zo onrustig kan zijn!

Heb hem net een half uurtje zitten wiegen in de schommelstoel op zn kamertje en slaap kindje slaap zitten neurien. Hij ligt nu dus te pitten in zijn eigen bedje he!!! Trotse mama/...maar voor hoe lang???

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Pooh wel fijn dat ze van de fysio bij je thuis komen.
    Hopelijk voelt die zich snel beter in zijn vel als die een behandeling heeft gehad.

@ Taliaa hele fijne kampeerdagen, met hopelijk heel mooi weer (de vooruitzichten zijn goed)

@ Debjes wat goed zeg al 1,5 kilo kwijt.

Kom net van de CB af.
    Nomi is weer helemaal goed gekeurd.
    Ze weegt nu 6630 gram en is 63 cm groot.
    Dus flink gegroeid, kon ik al wel merken aan de kleding hoop is haar al te klein :cry: (ze groeit echt veels te hard)
    De verpleegkundige vond Nomi een vlotte tante, ze vond dat ze zelfs al iets te vlot was voor haar leeftijd.
    1ste spuitje gaf ze geen kik ze lachte zelfs naar die vrouw, maar bij de 2de is de vloeistof dikker en dat deed ze wel even pijn (dus heeft ze even een traan gelaten)
    Nu ligt ze lekker te slapen in de kinderwagen, dus laat haar maar lekker liggen.
    25 juni moeten we weer komen en dan krijgt ze weer een spuit :cry:

Hele fijne middag/avond.
    Liefs Thamara

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahaha, niet zo gek dat Nomi uit haar kleertjes groeit! Ik merk het aan Jens zn broeken ook. Hij heeft echt zo'n tussenmaat nu. Broeken maat 62 en sommige shirtjes ook. Maar de ene broek is dan te wijd en de andere nog te lang..pffff
    gaat snel he?!

Die van ons ligt nu te pitten, voelt wat warm aan dus hou effe zn temp in de gaten. Hij is hangerig en huil soms heeel zielig even.

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes Jesse verder wel gezellig geweest nadat hij weer heeft geslapen.

Pooh fijn dat ze goed hebbben overlegd over Jens en niet verkeerd dat de fysio komt misschien heeft hij wel last van zijn nek wat je zegt.

Taliaa een hele fijne vakantie en zal de zon sturen! Geniet ervan!

Vandaag weer gewerkt. Even een klein verschilletje gehad maar dat moet ik morgen even bespreken met mijn baas.
    Ik had met Tygo fotos gemaakt bij de supermarkt deze vandaag bekeken en natuurlijk meegenomen waren we niet van plan maar ze waren allemaal zo leuk, 2 op een linnen doek. Verder gaat het hier prima. Nog een dagje werken en dan vakantie.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden, even snel! Lig al twee dagen wanneer ik daar de kans voor heb in bed, ben echt niet lekker. Mijn vriend was vandaag vrij dus veel kunnen slapen.

Pooh, ben benieuwd of het inbakeren wat is voor Jens. En zielig he die prikjes....hij groeit goed zeg!

Taliaa, van mij ook heel veel plezier met kamperen! Lekker met je gezinnetje en het wordt indd goed weer! Waar gaan jullie ook alweer naar toe? Hoe dan ook, have fun!!

Thamara, jou meisje groeit ook zo goed en hard! Scheelt dan natuurlijk echt wel als ze al wat zwaarder bij de geboorte zijn. En ook de prikjes, bah wat naar he? Wel stoer dat ze bij de eerste helemaal niet huilde! Bikkel!!

Ryanne, vind je helemaal niet te dik! Alleen maar een buik! En wat Debjes al zei (thanx trouwens voor het compliment over mijn buik toen debjes) de laatste paar weken gaat het pas echt hard, tenminste bij mij was dat wel zo. En joh, het gaat ook weer weg hoor! Maar nogmaals, mooie zwangere buik!

Debjes, wat gaat Jesse ineens snel zeg! Grote vent. Kan me nog helemaal niets voorstellen dat Seth straks ook dat gaat doen, het gaat snel, maar dat hij straks ook woordjes gaat zeggen enzo, dat lijkt nog zo snel weg! Hhihihi, geniet er maar lekker van, tis een lekkerding die Jesse!!

Ongetwijfeld hebben jullie nog veel meer geklets, maar ga weer plat, begin weer duizelig te worden..... Hier verder trouwens naast dat ik niet helemaal fit ben, alles helemaal goed hoor! Seth doet het super, buikje groeit goed en tja.... alles zijn gangetje dus!!

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie beterschap!

Debjes Jeetje wat gaat Jesse ineens super snel zeg! Jesse goed hoor vent!! Hier is het rond tijgeren ook helemaal favoriet, maar Jaimy gaat nog niet zelf zitten. wat €super goed van je dat je al 1,5 kg bent afgevallen!

thamaraa wat groeit Nomi hard zeg!

Pooh Jens groeit ook lekker! En fijn dat de fysio thuis komt!

Taliaa veel kampeer plezier!!! Ik zal een stuk zon jou kant opsturen (niet alles want dan kan jaimy niet buitenspelen ;) ). Ik zal het melden als ik bij de HA ben geweest maar had vandaag niet zoveel zin (heb er de laatste weken al zo vak gezeten).

Lot jullie ook al bijna met vakantie lekker hoor!!

Sybje meid hoe is het?? Dikke knuffel!!

Chantje hoe gaat het met jullie?

Hier gaat verder alles goed. Morgen naar de Dietiste ben benieuwd.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden!

Pooh ben benieuwd wat de therapeut zeg! Toch wel fijn dat er nu naar gekeken wordt lijkt mij, misschien zit Jens wel echt niet lekker in zijn velletje!

Sas over de helft heerlijk nog even dan is je mannetje er weer.

Taliaa lekker kamperen heerlijk hoor wordt goed weer!

Tahamra gaat snel he die kleintjes! Jesse heeft wel lang met zijn kleding gedaan, hij gaat nu pas beetje over naar maatje 74 broekjes heeft hij nu echt 74 nodig, hij krijgt ineens lange benen!

makkie griepje onder de leden? of gewoon erg moe van de zwangerschap? Hoort er allemaal weer bij he!

Cira succes bij de dietiste

Nou Jesse was gezellig hoor! Hij is gezelig met zijn 2 oma's opstap geweest! Toen ik Jesse uit me werk ging halen, ben ik nog even bakje koffie blijven drinken bij mijn moeder en daarna is Jesse meteen naar bed gegaan die was echt op!

Ben nu heerlijk 2 dagen vrij! Moet alleen vrijdag hele dag werken, scholen hebben weer vakantie! Pooh soms denk ik wel is was ik maar door gaan leren voor de pabo, dan wa sik nu lerares geweest en had ik ook zoveel vrij hahahaha amar goed wie weet in de toekomst! Zou best eigen kleuterklasje willen!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ben gisteren naar de gym geweest, wat was dat lachen, echt super gezellig! En lekker om er een paar uurtjes uit te zijn! Toen ik thuis kwam lagen de mannen ieder in hun eigen bed te slapen . Ik was zo moe dat ik gevraagd heb of mn vriend alle voedingen wilde doen vannacht en dat heeft ie gedaan. DUs ik heb goed geslapen!!!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames!

X

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedemorgen meisje!!! Weer aan het werk?

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Morgen meiden!

Pooh, dit klinkt als een lekker nachtje, daar knap je van op!

Meisje, nog aand de yoga deze week? Hoe gaat het verder met je buikie?

Nou, hier zijn we net wakker (Seth en mama), heerlijke nacht gehad, maar ik ben nog steeds zooooo moe! Tis echt van de zwangerschap hoor, dus ik weet dat het ook weer over gaat. Vanmiddag naar de tandarts, mijn moeder past dan op Seth en op de kleine van mijn zus... wordt een drukke boel voor haar! Morgen is mijn vriend weer vrij en gaan we met de familie naar Dippie Doeland! Gezellig! Ga vandaag proberen Seth 4x 200cc tegen ipv 5x170cc. Lukt het niet dan niet natuurlijk, maar ga het gewoon weer eens proberen. Fijne dag meiden, tis weer lekker weer! xxx

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Goedemorgen!

Makkie succes vanmiddag bij de tandarts!

Pooh lekker hoor zo'n nacht heerlijk doorslapen!

net de box op de laagste stand gezet :cry: Mijn ventje gaat echt groot worden. Gelijk maar even de hele woonkamer goed gestofzuigd en straks nog even poetsen. De was hangt hier ook al buiten het is echt heerlijk weer!!

Ik ga nu even lekker douchen en dan Jaimy maar wakker maken voor een boterhammetje. Daarna heerlijk op de fiets naar de dietiste.

Fijne dag allemaal!!

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Jeetje wat een nacht ik heb gehad zeg pfff
    Nomi mocht ik niet inbakeren dus was ze om het uur wakker en maar zwaaien en maaien met haar armpjes.
    Nu lig ze in de box te zeuren omdat ze doormoe is, maar ja in bed gaat ze ook niet slapen omdat ik vanavond pas weer mag inbakeren.
    De arme schat dadelijk maar even stukje wandelen dan valt ze wel in slaap.
    Ze heeft gisteren heel erg last gehad van haar beentjes (van de spuit) zo zielig.
    Ze heeft er meer last van dan Mika toen had.

Hele fijne dag allemaal.
    En morgen een fijne hemelvaartsdag, gaan jullie nog iets leuks doen ???

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: Ja hoor, gewoon aan het werk (bleeeh geen zin maar goed, jullie kennen het he).
    Net even lekker BBQ-vlees gehaald, we gaan vanavond lekker in de tuin bbq-en met vrienden, heerlijk!

@ Makkie: Ja, ik heb op maandagavond zwangerschapsyoga, ik vind het echt heel prettig! Enerzijds leerzaam, en anderzijds ook heerlijk ontspannend (en dat komt goed uit voor zo'n bezige bij als ik, die bij voorkeur aan één stuk door praat en bezig is, hihi). A.s. maandag is het partneravond, en gaat mijn vriend mee. Ik ben benieuwd. Super lief, hij had er denk ik in eerste instantie niet super veel zin in, maar hij zei gisteren dat hij dat aan de kant heeft gezet, want dat als ze hem een half jaar geleden gezegd zouden hebben dat hij mee 'mocht' naar zwangerschapsyoga in mei, hij er een moord voor zou hebben gedaan!!! Tja, kwestie van perspectie he....

Deel Deze Pagina