Hey dames, Ik heb niks te melden. Voel me een beetje emo, weet niet waarom... Maar goed, ook dat komt goed! X
Hee meiden,ben ik ook weer even! Meisje, tja die emo momenten... had ik ook veel bij Seth en dat begint nu weer! hahaha, hoort erbij! Pooh, klinkt goed zoals het nu gaat met jens! Wat fijn zeg! Lekker van genieten! Sas, veel plezier met kamperen, thijs klinkt echt voorbeeldig zo! Lot, hoe laat krijgt Tygo zijn laatste fles? Mss een uurtje later geven zodat hij een uurtje langer slaapt? En die mopperdagen zijn hier ook bekend, waarom geen idee! Maar duurt vaak maar een dagje....En bijna op vakantie toch? Cira, hoe was het bij de dietiste gisteren? wat is nu het stappenplan? Hoe zou het trouwens met Milla gaan? Ik moet veel aan haar denken, hoop zo dat de bloedingen en krampen helemaal weg zijn gebleven en dat ze heerlijk van haar gezinnetje en de vakantie aan het genieten is! taliaa, jij ook lekker aan het kamperen, heerlijk hoor, tis echt super lekker weer hier (en hopelijk dus ook daar ) Ryanne, nog even en dan verlof!! Echt aftellen dus en dan heerlijk alleen maar aan jezelf en de baby denken, dromen, uitrusten en voorbereiden op de bevalling.... (euh, dat kan eigelijk niet hoor hahahaha, dat riep iedereen bij mij, maar hoe doe je dat dan?!?!) 1ekindje, hoe gaat het met jou en je nieuwe baan? Nog steeds zo druk? Thamara, goed idee om Nomi en Seth straks te koppelen, ik ben voor!! Verder alles goed?? Nou, hier een trotse mama! Seth drinkt na al 2 dagen 4 flessen van 200cc! (ze gaan niet allemaal helemaal op, maar wel zo goed als!) en hij vind het prima. Gister de laatste fles om 22.00 uur gegeven en meneertje heeft gewoon weer tot 9.30 uur geslapen! Dus dat is echt super fijn! Weer een sprongetje vooruit dus! Ga vanavond de laatste fles een keer met rijstpap geven, kijken hoe dat gaat. Met mij gaat het weer beter, ben niet meer zo beroerd geweest, wel nog erg moe. Gister een dagje met de fam naar Dippie Doe land geweest, was erg leuk. Morgen verjaardag van mijn oma, weer lekker met Seth en buikje pronken! Ga nu even aankleden, fijne dag meiden!
Meisje Hormonen doen een hoop met je. Pooh lekker hoor zo dicht bij de Biesbosch je kan er heerlijk wandelen en ook fantastisch kanoen. Wat een super lief lachje van Jens! *smelt* Debjes Lekker hoor BBQ met dit heerlijke weer. En wat super dat Jesse zo lang slaapt 's nachts. Lot Dus Tygo heeft de meeste bagage (en dan roepen ze altijd zoveel over vrouwen met bagage ) Makkie wat goed van Seth 4 flessen van 200cc en dan nog zo heerlijk uitslapen! Super dat je je eigen weer lekerder voelt. Dietiste had eigenlijk weinig op te merken voeding is goed en ruim voldoende. Ze heeft niet het idee dat het door teveel suikers of verkeerde vetten komt. Dus over 6 weken weer terug dan weten we ook de uitslag van de onderzoeken. Sas wat super dat Thijs zijn eigen goed heeft vermaakt tijdens het autorijden. Veel plezier in Frankrijk!!
Makkie het maakt niet veel uit hoelaat ik de fles geef. Maar Debjes geeft hoop hihi 12 a 13 uur slapen. Makkie goed dat Seth het red met 4 flessen krijgt hij ook al fruit/ groente? Wij gaan zaterdag of zondagnacht weg we gaan om 6.00 uur de lucht in. Vind het allemaal wel spannend. Denk dat Tygo in zijn 26 weken sprong zit hij is niet echt gezellig, veel mopperen en weinig zelf kunnen vermaken maar ook dat komt vast weer goed. Cira mannen kunnen er ook wat van Meisje emo moment ja ik moet zeggen heb het nog wel eens. Chantje hoe is het met jouw?
effe een dilemma vraagje aan de moeders. Voorbeeld, gisteren aan het begin van de middag kregen we hem niet in slaap ,dus hadden we bedacht met hem te gaan wandelen, want dan valt hij altijd wel in slaap. Dus tas gepakt, auto vol geladen, Jens moest in de maxicosi, ligt ie net te pitten bij oma op schoot. ga je dan nog weg ja of nee?! Wel weg gegaan en ja in de wagen sliep hij een uurtje. Kom je thuis, slaapt ie, maar ik wilde niet dat ie in de maxi cosi zou blijven liggen. Dus zachtjes op getild naar boven en daar lukte het niet om hem slapend in bed te leggen. duh! daarna was het drama. Hij leek oververmoeid en kwam slecht in slaap. Gelukkig heeft hij vannacht wel weer goed geslapen. We hebben een boek waarin staat dat je tijden slaapjes tijd juist moet gaan wandelen/ boodschappen doen. Maar dat klinkt zo tegenstrijdig?! Moet je dat juist niet doen als ze al geslapen hebben? Vraag is dus, wat zouden jullie doen? @makkie, lekker pronken!!! Enne milla schreef op haar hyves dat ze genoot van haar gezinnetje en zwangerschap. Dus neem aan dat het wel goed gaat daar!
Pooh moeilijk het moet zeggen ik ga vaak ook weg als Tygo zijn slaapje heeft gehad maar hij slaapt goed in bed, als Jens in de wagen beter slaapt zou ik gaan wandelen maar ook moet hij aan zijn bedje wennen denk ik. En als hij bij oma slaapt maakt het misschien niet veel uit wel of niet weggaan want waarschijnlijk als hij vanuit oma haar armen naar bed gaat word hij ook wakker of niet.
Hoi hoi, Als jullie het goed vinden spring ik vanaf hier weer in (beetje veel om terug te lezen!) Onze vakantie was heerlijk, lekker genoten, veel leuke dingen gedaan enz! Heel even had ik weer krampen en wat bloedverlies, maar gelukkig was dat binnen een halve dag weer weg. Het blijft toch schrikken elke keer, ik wen er waarschijnlijk nooit aan. Verder ben ik inmiddels de 25 weken over! Nog een paar dagen en dan is het levensvatbaar, wat een opluchting. Verder druk weekend voor de boeg met veel leuke dingen, ik kom later dit weekend nog even terug om op jullie te reageren! Fijn om (ook hier) weer terug te zijn! @ Lot, ik was inderdaad heel dicht bij jou in de buurt!
Milla, welcome back!! Fijn dat het zo goed gaat (behalve dan weer die keer, schrikken zeg.....) en dat jullie het zo fijn gehad hebben. heel fijn weekend verder!! Pooh, ik ging/ga ook vaak juist smiddags op pad, wandelen, met de auto weg, shoppen oid omdat Seth overdag weinig slaapt maar wel in de wagen/auto. Maar dat wordt wel minder, hij slaapt toch weer wat meer wat uurtjes overdag en hij kan ook langer wakker blijven, dus hij zit zichzelf dan ook niet in de weg als ie wakker is/blijft. Maar hier een slapende Seth van wagen/maxicosi op bed leggen.... werkt ook niet hoor! Tenminste, niet overdag, Savonds wel.... doen wat JIJ wil meid! Lot, ja spannend hoor een vliegreis en ver weg met een kleintje! Komt goed, wordt hartstikke leuk en lekker met Tygo pronken daar! En ja, geloof graag dat je voor Tygo het meeste mee moet nemen! Nee, Seth krijgt nog geen bijvoeding, over een poosje voor het eerst naar de dietiste, dan kunnen we beginnen. Ga nu even stofzuigen, heb Seth net in bad gedaan, maar hij wilde weer slapen, dus kan ik ff het huis snel doen!
ja shit zeg... zit ik een lang verhaal hier te typen, loopt het forum vast,,,weg lang verhaal! Oke, gaan we weer. We zijn vanochtend schoenen wezen kopen voor ons en grotere rompers en een fotoalbum voor Jens bij de Hema van Jip en Janneke. Ook zijn we bij een zonnescherm showroom geweest. We willen een rolluik voor Jens zn kamer raam. Hij slaapt op de zonkant en het wordt er nu al 23 graden, terwijl het geen zomer is en ik heel de dag zn gordijnen en lamellen dicht houd. Ze komen maanden zijn raam opmeten. Hij doet het vandaag goed. Ik legde hem op bed na de boodschappen maar toen ging hij tegen zn schaap liggen kletsen en lachen. Dus heb ik hem beneden op het speelkleed gelegd en daar is hij nog een half uur flink weze gymen, lachen en kletsen. Daarna de fles en gelijk boven gaan boeren. Toen viel hij al slap tegen me aan dus hup inbed(zonder morren). Ik heb een tijdje naast hem gezeten, waar hij me niet ziet. En gekeken wat hij doet. Hij gaat dus rustig liggen, armpjes omhoog, handjes open, oogjes ducht,en na een 2-3 minuten schieten die armpjes de lucht in. Dan schrikt ie, ogen open en begint weer opnieuw. Dat gebeurde dus een paar keer. Hij slaapt nu dus, goed he?! Dinsdag komt de kinder fysio aan huis. Hopelijk kan zij me helpen leren inbakeren!
Pooh, dan heeft jens last van zijn armpjes, ze hebben daar nu nog totaal geen controle over. Dat had Seth ook zo erg. Maar na 1 bezoek bij de osteopaat was dat zoveel minder, hoefde hem ook niet meer in te bakeren. Mss ook een idee bij jens? **grrrrrr wat doet het forum irritant zeg!!**
maar die reflexen zijn heel normaal hoor. Baby's hebben nog geen controle daar over en krijgen daarom van die stuipjes. Elke baby heeft dat eigenlijk. Jesse werd wel vaak vaker door die reflexen en daarom heb ik hem toen op verzoek van de kraamverzorgster losjes in een doek gewikkelt met zijn armpjes bij elkaar en zo sliep hij rustig. Meiden hebben jullie ook zo'n last op het forum te komen, soms lukt het mij niet eens of duurt het minuten.
het forum doet lastig en traag maar op de begin pagina staat er iets over vermeld. Ze zijn blikbaar bezig! Ik weet het , ik klink soms als een "groene moeder". We vinden het soms nog wel moeilijk hoor, hoe doe je het goed etc etc
Wagen nog een poging om iets neer te zetten net was het weg. debjes hier dus ook geen goede verbinding met het forum, word vast snel beter hoop ik. Pooh Tygo krijgt ook zo'n rolluik op zijn kamer is het ook zo snel warm en krijg het niet kouder. Pooh lijkt me een normale reactie hoor alles is nieuw en wennen en gelukkig kunnen we bij elkaar terecht. Milla super dat jullie genoten hebben van jullie weekje vakantie en alles is aardig goed gegaan op 1x na. 25 weken nu, hoop dat de weken voorbij vliegen en jullie meisje lekker blijft zitten. Net even lekker gegeten bij de mc had ik zo'n zin in en nu even computeren. Zometeen komen vrienden van ons op visite met hun gaan we op vakantie. Ik heb vanmiddag een poncho van dat handdoekenstof voor Tygo gekocht lijkt me lekker warm als hij uit het zwembad komt. Tygo is nog niet helemaal gezellig maar het gaat beter dan gister als het morgen dan ook iets beter gaat dan is hij zondag vast weer helemaal gezellig als we weggaan dat hoop ik maar
Pooh je krijgt er zelf een ritme in en je leert je kind straks goed kennen, als ze klein zijn is het altijd wel moielijk gissen! Je bent geen groentje hoor! Een goede moeder! Ik heb net jesse zijn kamer veranders het hemeltje is eraf *snik* *snik* nu is het baby zijn er echt af! Jesse heeft ook nieuwe dekbed zal hier even de foto's zetten net gemaakt! half uurtje geleden http://94.100.118.41/589150001-58920000 ... _P0Ci.jpeg http://94.100.113.227/589150001-5892000 ... _-oqV.jpeg http://94.100.116.2/589150001-589200000 ... _kn4H.jpeg http://94.100.113.62/589150001-58920000 ... _Cd3H.jpeg
wat een ramp dat forum zeg. dus ik reageer niet op iedereen omdat ik maar beperkte internettijd heb. Het kamperen met Thijs gaat super. Hij moest de 1e nacht wel wennen aan zn mummy slaapzak. Daar wilde hij eerst niet in. (misschien ook omdat het 27 graden was in de caravan). Ik heb de slaapzak toen los over hem heengelegd en dat ging goed. Maar gisteren heeft ie er wel goed in geslapen. Het ziet er echt stoer uit zo'n kleintje in de mummy slaapzak. Ik zal volgende week als ik thuis ben een foto downloaden. Het is vandaag hier heerlijk weer 25 graden en strak blauwe lucht. Heerlijk met thijs gewandeld en lekker op een zandstrandje gezeten. De kleine ging knock out zn bed in. Het is een goede kampeerder. Dat belooft wat straks van de zomer, want dan gaan we 3 weken met de tent weg. Dus niet zo luxe als nu met een stacaravan en zn eigen campingbedje. Meiden ik denk aan jullie en pooh je bent geen slechte moeder, alleen moet je ook alles nog leren. Komt goed. En wij hadden naast de fysio inderdaad ook een paar osteopaat behandelingen. Dat werkte veel sneller en beter dan de fysio. Ik zou het zeker proberen. Baat het niet dan schaat het niet. tot morgen
thanks meiden. iK had alleen gedacht dat ik na 9 weken toch wel meer van mn kind zou snappen neem nu net, in bad geweest, fles, gaaaaaap gaap gaap. dus ik naar boven, in de schommelstoel wiegen en naar bed. Gaat ie liggen lachen en kletsen tegen een knuffel. snap er niets van. Uiteindelijk heeft meneer en dik half uur liggen keet schoppen, viel in slaap en wordt nu weer wakker ??????? vreeeeeeeeemd!! hahaha! @sas, klinkt heerlijk en wat fijn dat je een goede kampeerder bij je hebt! Veel plezier nog! @debjes, geweldig leuke foto's! Echt helemaal woezel en pip!! Lief hoor ,goed gedaan! @lot23. hoop dat tygo opknapt!
pooh zou hem dan gewoon even troosten en weer terug leggen, tenzij die al heel veel heeft geslapen overdag dan even uurtje beneden houden, ze zijn nog klein en die ritme komt vanzelf! Ja een baby is gewoon ingewikkeld wezentje bedankt voor je compliment ja toen ik zwanger was wilde ik gewoon 1 thema voor de baby dus heb ik voor woezel en pip gekozen. Ik denk dat ik dat beetje van me werk heb die thema's hahaha beetje een tik denk ik ik vind het zelf niet zo leuk alles door elkaar te hebben hahahaha een tik dus
Zo het duurde even voor ik er was want mijn wachtwoord deed het niet meer, maar ik heb het weer gevonden nu jullie nog.
Jeetje meiden we zijn er weer! Duurde echt lang! En vind het eigenlijk nu nog overzichtelijker dan voorheen! Hoe is het met jullie alle! Hier slecht nog steeds me rug en Jesse is dood ziek!
Debjes ik heb vandaag nog niet gelezen maar wat heeft jesse? Ben je al bij de dokter geweest met je rug?