Lot er valt ook niet veel te lezen! Er zijn heel heel pagina's verloren gegaan zie ik! maar sinds gisteravond heeft jesse 40 graden koorts, spuugt veel en stinkt erg uit zijn mond dus denk pijn zijn keel! Gelukkig was hij vanmdidag koorts vrij alleen kwam het tegen de avond weer op! Is heel hangerig wil alleen maar tegen mijn aanliggen! heeft gelukkig wel avond gegeten (potje van 6 maanden, is natuurlijk vloeibaar dus dat slikt hij makkelijk weg) hij ging om 19:00 uur naar bed, toen kwam hij om 20:30 uur overstuur wakker even maar weer bij ons genomen (doe dat eigenlijk nooit, maar goed hij is echt niet lekker) en toen ging hij om 21:15 uur weer naard bed en ligt nu weer lekker te slapen! Ik hoop dat hij de nacht goed slaapt! En hopelijk morgen weer wat meer opgeknapt is!
waar is alles gebleven en waarom kon ik onmogelijk inloggen...hellup! @debjes, klinkt als keelotsteking wat Jesse heeft. Ik zou de huisartsenpost even bellen hoor!
pooh je kon niet inloggen omdat ze 1,5 dag bezig waren het forum was uitgeschakkelt! Ze zijn natuurlijk overgestapt weer (waarom weet ik niet) Ik weet dat dat al paar weken boven in het beeld stond. Ja ik sckakel nog geen huisartsenpost in (heb er niet zo'n goede ervaring mee) Jesse was nu koorts vrij, ik probeer het gewoon tot morgen uit te zingen! En ga dan maandagmorgen naar mijn eigen huisarts.
Debjes, beterschap met je ventje, balen zeg! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt en slaapt hij vanacht lekker. Linda, jullie trouwdag vandaag geweest! Hopelijk was het super geslaagd en was dit een van jullie mooiste dagen samen! Van harte meid!! Doe je snel verslag?? Jee, kom me ook niet inloggen zeg, wat een gedoe..... Jammer dat er zoveel pagina's weg zijn, ben al een beetje kwijt hoe en wat bij iedereen omdat ik weinig ben geweest, maar goed, hopelijk ben ik snel weer bij. Het gaat hier weer wat beter, geen buikpijn meer en vloei eigelijk ook niet meer. Merk dat ik ook weer wat meer lach en geniet. Ennnnnnn, Seth tijgerd nu echt zo goed! Binnen no-time is hij aan de andere kant van zijn speelkleed, zo leuk om te zien, dat geschuif met zijn beentjes en armpjes! Hij drinkt even wat minder, maar denk ik te druk met tijgeren enzo, toch weer een sprongetje in zijn ontwikkeling. En morgen is ie alweer precies 6 maanden.... waar blijft de tijd toch? Ga nu slapen, tot snel meiden! xxx
Hey Meiden Wat vinden jullie van het nieuwe forum? Ik vind het maar niks! En alles is weer weg! Ik krege ook altijd een email in me inbox als er weer was gereageerd hier, amar krijg ik nu ook nie Vind ik echt irritant! Want ik vond het altijd makkelijk bij te houden zo! Nou ja Jesse is weer wat opgeknapt! Gisteravond van 7 tot 10 uur vanmorgen geslapen! (we hebben dus lekker uit kunnen slapen) Nu ligt hij weer in bed was weer moe! Is nog wel wta prikkelbaar hoor, maar gelukkig geen koorts meer en eet ook weer beetje!
he he ik ben er weer wat vreselijk zeg, weer een andere site, weer wennen. haha, ben nogal gehecht aan dingen, zullen we maar zeggen. Even kijken of ik mn banner kan plaatsen, had als het goed is, mn url gesaved. liefss, Taliaa (ps heel t weekend gewerkt, dus ben moehoe, nu 6 dagen aan een stuk gewerkt, en nu lekker VRIJ)
hmm,heb wel aan handtekening ingesteld, maar die zie ik nu nergens??? *zucht* (heb btw wel mn "eigen" avatar terug, joehoe)
de url bij "handtekening" invoegen. je kunt ook een banner van zp zelf nemen, is makkelijker (maar saaier, haha)
nu wil ik alleen die vlinder naast mn naam weer weg hebben, want ik word verdrietig van vlinders... Oja, handtekening kun je vinden bij gebruikerinstellingen
haha, ik probeerde ook al die vlinder weg te mikken, maar volgens mij geet ie aan of je online bent of niet
Zo ik ben er ook weer. Wat een gedoe zeg, kon me niet inloggen en toen weer nw wachtwoord aanmaken. Duurt even maar we zijn weer online. Alle deuren zijn geverfd in de keuken/gang Is erg mooi geworden al zeg ik het zelf. Met Nomi gaat het iets beter. Hoesten is minder, neus is goed los en ze drinkt ook weer goed. Ben al 1 kilo kwijt Niet gesnoept en geen frisdrank meer. En afgelopen week 3x wezen sporten. Kom morgen weer even op iedereen reageren. Ga nu naar bed (heb hoofdpijn van de verflucht van gisteren) Hele fijne avond allemaal Liefs Thamara