linda, heb in je eigen topic al gereageerd: maar wat een mooie jurk (voor zover we het kunnen zien) @lot, ah, nou fijn hoor, dan zie je je mannetje lekker vaak! lijkt mij wel gezellig.. @thamaraa: ja ik ga de brief schrijven, maar aan de andere kant: ik zou er wel echt van balen als ik nu weer wordt afgewezen. Ik heb zoiets van, als ik maar op gesprek mag komen... Maar goed, niet geschoten, altijd mis he? Liefss, Taliaa
@linda, nogmaals gefeliciteerd! Hoe was het?? en zijn jullie al weer begonnen voor de 3e ivf?? sorry, ik heb soms zo weinig tijd dat ik niet s heb terug gelezen!
zo ben net weer aan het klooten geweest om een fotootje in mn profiel te krijgen, maar dat lukte weer niet. Er stond een aanwijzing hier op de site, maar dan krijg ik steeds een systeemfout. Dus ik heb die jan nu maar eens gemaild dat ie het echt stap voor stap moet opschrijven, want niet iedereen is hier een computerexpert en dat het merendeel van de gebruikers vrouw is. Of ze daar rekening mee kunnen houden. Ik heb zo lopen klooien dat zelfs mn orginele foto's op mn computer klein zijn geworden ter grote van een postzegel. grrrrrrr. Gelukkig heb ik deze nog mn fototoestel staan dus die moet ik maar weer opnieuw laden. Ik kreeg trouwens net een foto van mn man doorgestuurd. Met BAARD AAHAHAHHHHH hij lijkt wel 15 jaar ouder. Dat was wel even schrikken zeg. Trouwens vandaag met Thijs naar het CB geweest. (kwam 1 minuut voor tijd binnen rennen en had geen handoek of groeiboekje bij me) En alles was goed met Thijsje, hij is nu 75.5 cm en 9900 gram. En hij kreeg zn prikjes. Zo zn stembandjes doen het goed hoor. Hij heeft de hele kerk (cb zit in een omgebouwde kerk) bij elkaar geschreeuwd. Dat klonk lekker. In de auto zat ie nog te snikken. en hij lag om 18.00 uur al in bed en slaapt als een roos. Tja hij moet denk ik het weekend nog even inhalen. @taliaa heb je fiets gekocht?? en nu een nette brief schrijven he. Ik zal voor je duimen. @linda ik duim voor je. @mila geel is leuk hoor. Hebben wij ook op de muren gesmeerd.
@sas, nope nog geen fiets. ze hadden de bloom niet in 61 binnen heb alleen de amazone geprobeerd, fietste op zich wel lekker, maar kon niet op en af stappen, te lange benen... Achja Ja, ik ga me helemaal uitleven op die brief! He, misschien kan ik je helpen met je foto! wil je hem als avatar? heb je hem online staan? @all, heerlijk dagje gehad... lekker niks morgen naar de fysio, ik hoop dat het de laatste keer is.. Heb zo'n idee dat dat best wel eens zo kan zijn, hoophoophoop!!! Liefss, Taliaa
meiden wie weet waar ik moet kijken om weer email te ontvangen als er op dit topic is gereageerd? want het is te moeilijk zo voor mij bij te houden. Ik snap niet zo goed waarom we ineens weer zo nodig anar ader forum moesten
@ Debjes, ik begrijp er ook niks van, vind dit helemaal geen fijn forum meer, kan niet eens terug zoeken waar ik heb geschreven. kunnen we niet met ons allen naar een ander forum?
jaik wil best overstappen want dit kan ik gewoon niet bijhouden! Ik vond het gewoon onwijs makkelijk als ik een email in me inbox had dat er was gereageert op het topic zwangere dames van het PCO- clubje. Maar nu moet ik elke keer ons onderwerk zoeken en dan op laatste pagina klikken en dan uitvinden waar we gebleven waren en wie er weer opnieuw heeft geschreven! Vind dat persoonlijk beetje teveel gedoe!
Linda nog feleiciteerd met je huwelijk! Hoop dat je mooie dag heb gehad! Maar wat raar ik krijg helemaal geen bericht dus!
misschien moet je bij je gebruikersinstellingen kijken, daar kan je aanvinken wat je allemaal wel wilt ontvangen e.d.
ja dta heb ik al gedaan en heb aangevinkt dat ik bericht wil ontvangen als er gereageerd is op een topic waar ik actief ben
mmmmm ja dta heb ik eigenlijk ook en krijg ook niks van mijn eigen topic volgens mij........ deze verandering had voor mij ook niet gehoeven.....
hey meiden, even eerst; het was niet de laatste keer fysio Ze was wel tevreden en dr hoofdje gaat de goede kant op. Het is alleen soort van beleid dat ze kindjes met een ontwikkelingsachterstand volgen tot ze los lopen... Ontwikkelingsachterstand, dat klinkt niet fraai. Isabella zit nu wel op een ontwikkelingslijn, maar nog wel onder het gemiddelde. Dat is op zich het probleem niet, maar omdat ze dus wel een grotere achterstand had, wil ze haar blijven volgen. Het zou namelijk zo maar kunnen dat haar voorkeurshouding weer terug komt (bv bij kruipen). Dus...Maar goed, ze doet het zoooo goed, ik ben helemaal trots op mn meissie!! @de nieuwe site: van mij hoeven we niet te verhuizen hoor, ik kan er best aan wennen. Ik zie het maar als kinderziektes en dit heb je met andere site ook wel, als ze zo groot worden. maar als jullie verhuizen, kom ik natuurlijk wel meeschrijven @debjes, was het nog gelukt met de urine opvangen van Jesse? En heb je er al uitslag van?? Liefss, Taliaa
Taliaa nee gister is de urine opvangen niet gelukt! Jesse heeft 4 uur zijn plas echt opgehouden tot dat het zakje af ging (omdat ik naar me werk moest) ging hij plassen! Nu heefthij weer zakje om dus ben benieuwd! het is trouwens ook niet zo dat ik niet aan de site kan wennen, maar het bijhouden als ik geen berichten ontvang is voor mij dan heel moeilijk!
Ff snel, moet zo weg. Mss een idee om een prive hyves te beginnen met ons clubje? Dan kunnen alleen wij daar krabbelen en kunnen we foto's en filmpjes plaatsen zoveel we willen en zijn kunnen we elkaar altijd vinden! En niemand kan daar verder opkijken en alleen lid worden door toestemming van ons.... lijkt me wel een idee toch? Lees vanavond bij, ga nu weg, shoppen met mijn ventje (die weer verkouden is, zielig....) liefs Makkie
ja, zo'n privé hyves lijkt me wel wat... dat snap ik iig Makkie, hoe is het nu? en lichamelijk? vloei je nog steeds?
Hallo meiden! Heb ook moeite weer met wennen. Maar ik wen uiteindelijk wel hoor . Al moet ik zeggen dat het idee van makkie me wel aanspreekt. Pooh Tijd voor een slaapzak ja! Jaimy slaapt ook in een slaapzak en dan gaat hij het hele bed door. Dus dekens gaat momenteel niet. Makkie balen dat je weer vloei. Succes bij de gyn. En wat een knappert die Seth van jullie! Debjes ben benieuwd of Jesse zijn plasje weer zo lang ophoud. Sas je man met een baard ach als hij thuis komt alvast zijn scheermesje klaarleggen. Succes met je slaapdraakje. Taliaa Jammer dat Isa nog terug moet maar het belangrijkste is dat jullie tevreden zijn over haar vooruit gang. Een beetje extra controle en hulp is altijd meegenomen. Succes met de brief schrijven. Deze keer wordt je gewoon uitgenodigd! Linda ik duim voor je! Milla heerlijk zo'n schoppende dame! Verder geen krampen meer gehad hoop ik? En de kinderkamer is zo leuk om te doen kan het me nog goed herinneren. Meisje/Chantje/Fleurrebel/Ryanne/Mariska Hoe is het met jullie???? Zo ben nu even illegaal op internet op mijn werk. Jaimy doet het goed zijn tand is door en hij lijkt geen last meer te hebben van iets. Ik moet zo naar de HA voor mijn schildklier. Ik blijf maar afvallen (ondanks het ele eten) en ben alleen nog maar moemoemoe. En heb gelezen dat meerdere klachten die ik al lang heb verklaarbaar kunnen zijn door de hyperende schildklier. Dus ben benieuwd of ik medicijnen krijg.