Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
  2. Milla

Milla Niet meer actief

Top idee Makkie, lijkt me veel fijner om daar te schrijven!
    Thamaraa goed dat je er al een gemaakt hebt! Helemaal super, ook fijn als het prive is!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    haha, en thamaraa voegde daad bij woord!!goed hoor!!Ik ga meteen kijken!!!
    @cira, wat vervelend joh! Kan heel goed door je schildklier komen!!En schildklierproblemen kunnen ook lastig zijn bij het zwangerworden!!! Succes, laat je het ons even weten? Ennuh, dank je, ik word idd gewoon uitgenodigd, haha!!!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb me aangemeld hoor, op hyves!!

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ik heb me aangemeld op de hyves. Ik ben bollet. Maar het moet wel besloten blijven. Ik hoop dat het overal zichtbaar is. dit ivm het werk van mijn man. Kan ik die garantie krijgen??

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Als jullie allemaal gaan ga ik mee maar vind het niet zo heel handig, kan al die sites maar moeilijk bijhouden, vind zwangerschapspagina ook leuk om te lezen en de november mama's hebben ook een prive hyves en nu de pco mama's ook.
    Maar dit went ook vast weer......

7. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Tsjonge , moest me opnieuw aanmelden. Mijn email adres werd niet herkend. Zo blijf je bezig.

Hyves lijkt mij ook beter zeker als het besloten is. Dat is ook 1 van de redenen dat ik niet zoveel hier over prive zaken hier neerzet of zeg maar amper schrijf. De hele wereld kan meelezen.

8. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Heb me aangemeld op Hyves met urssebel

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    is het dan de bedoeling dat we helemaal overgaan op hyves en hier niet meer kletsen??

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    van mij hoeven we hier niet weg hoor! ik vind hyves prima en dat zal ook zeker besloten blijven hoor!!! maar ik lees hier op zp ook meer topics!! (hoor alleen verder nergens bij, maar lezen doe ik wel) Maar goed, ik heb tijd zat om alles te volgen, haha...

Anyway, hier een beetje een chagie meissie, de hele dag niet echt super vrolijk en dan mis ik het contact wel hoor. Wil niet echt samen iets doen, als ze al op schoot zit dan zit ze te vissen naar allerlei dingen waar ze niet aan mag zitten en dan wordt ze weer boos etc etc. Het wordt een echte pittige tante hoor...:)

Liefss, Taliaa

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oke als we allemaal overgaan naar hyves dan doen we dat! maar als 1 iemand zegt nee dan blijf ik ook hier hahaha.

Hoe moet ik een abo nemen dan Taliaa (snap niet zo veel hahah)

Hyves lijkt me heel leuk, als het wle besloten blijft ja en dat niet iedereen de foto's kan zien! Dan doe ik zeker mee!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    je moet een abo nemen op dit topic als je mails wilt ontvangen. Ik zal even voor je zoeken...

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ok, komt ie:
    bovenaan deze pagina zie je een knop met "onderwerp tools" daarop klikken en vervolgens op "abonneren op dit onderwerp". (als dit er niet staat, ben je al abo van dit onderwerp)
    Vervolgens moet je nog even aanzetten dat je emails wilt ontvangen van dit onderwerp:
    gebruikerinstellingen > opties wijzigen > berichten en notificaties (volgens mij) > en dan bij emailnotificaties aanklikken hoevaak je een email wilt.

Moet je wel even kijken of je niet lid bent van alle dingen waar je op reageert, als dat zo is en je komt er niet uit, dan hoor ik het wel weer!
    Succes,
    Taliaa

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa bedankt ik had dus al een abo! Maar goed ik heb me afgemeld en weer opnieuw aangenmeld ben benieuwd of ik nu berichten krijg!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    en heb je aangezet dat je emails wilt ontvangen? want dat staat standaard uit!
    succes:):)

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ik heb het ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oke zal eteen weer even jullue update hoe het hier staat!

nOu Jesse was gister weer beter, maar vandaag was hij toch weer wat hangerig en vaak piepen, zijn oma zei dat hij vaak naar zijn oor grijpt, dus ik kijk het nog even dagje aan anders donderdag even naar huisarts! Ook komen er 2 tanden weer door, dus ja het is een beetje van alles nu! Verder is het echt een heerlijk kind hoor! En ja nog 4,5 week en dan is het zover!
    Oh ja en morgen ben ik vrij, aangezien Jesse weer niet in zakje heeft geplast (en ik om 2 uur moest werken) krijgt hij morgen dus hele dag zakje om net zolang tot er wat inzit zodat ik het eindelijk naar ziekenhuis kan brengen (wat een gedoe zeg, ben zeker al 3 dagen bezig hiermee!)

Nou met mij gaat het iets beter, ik voel em rug 's avonds wel heel erg! Maar denk ook dat ik gewoon Jesse verkeer til! Dus daar ben ik nu beetje goed aan het opletten!

Nou mijn vriend is vanavond naasr de NS toe (in utrecht), daar is een bijeenkomst (is vanuit zijn werk, tnt post) ze zoeken mensen daar voor in de beveiliging en aangezien mijn vriend geen echte baan garantie heeft of eigenlijk een toekomst bij tnt post (hij werkt er wel al 9 jaar, maar is te duuur voor tnt dus willen hem weg hebben) hoop ik echt dat het iets is! en dat we dan eindelijk '''verder'' kunnen, want wij willen dus heeeeel graag verhuizen! Het huis wordt nu toch echt te klein, met al die spullen van Jes en speelgoed enzo! het zou nog wel even kunnen, maar goed het liefst willen gewoon lekker een groter huis! Maarja he ze zeggen alles op zijn tijd! Dus duimen jullie mee voor ons!

Nou dit was weer even mijn gezeur hahaha ga even mijn soap kijken as the world turns!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ben ik weer effe undercover (Sybje)
    We kunnen ook verder kletsen op mijn forum misschien is dat een idee ? is al kant en klaar en in gebruik ....en GESLOTEN en overzichtelijk als dit !

xx

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    syb, heb jij en eigen forum dan?????????

@debjes, ik hoop dat je vriend een andere baan vindt zodat jullie lekker kunnen verhuizen. Huren jullie nu, of wonen jullie in een koophuis?

@all Meiden, ik begin vandaag weer met werken! Ik had best wel weer zin, maar de laatste dagen ging ik er steeds meer tegen op zien. ik zal mn mannetje zo missen! Vandaag is mn vriend thuis, dus dat zit wel goed. Maar jeetje, wat zie ik tegen dat werken op!
    Ben benieuwd hoe moe ik vanavond ben!
    Denken jullie aan me?!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @POOH : ja hij is officiel van mijn vriendin maar we doen het nu samen !
    werkze hoor meis ....de eerste paar keer is echt niet leuk maar daarna vind je het wel lekker hoor ( klinkt nu nog ongeloofwaardig)

Deel Deze Pagina