NOgmaals, voor mij is hyves prima. Ik ben wel al lid van dat andere forum maar ik vind het fijner om niet daarheen te verhuizen. Zoals ik al zei, ik volg hier meer dingen, dus dan wordt het wel erg veel... Haha, syb, waarom ben je undercover?? @debjes, zo wat een spannende dingen. Je man misschien een andere baan, verhuizen... zozo Hey succes voor je man! En met t plaszakje van jesse!!! wat een gedoe he? @pooh, we denken aan je!!!! succes meid!! de eerste dagen zijn het ergste hoor!!! (ik vind het nog steeds niet leuk, maar ik laat Isa nu rustig achter ) @all, zo half 6 ging hier ons wekkertje...Bleef maar bezig, dit hebben we nog nooit gehad. Dus om half 7 lag ze bij mij in bed, ik aan de ene kant, t voedingskussen aan de andere kant. Zo heb ik nog eventjes kunnen doezelen, maar moe dat ik nu ben.. Maja, ze gaat dalijk weer lekker naar bed! Liefss, Taliaa
Hey Meiden Pooh wij wonen in een huurhuis, echt een onwijs laag huurtje dus dat is wel weer lekker. Wij hebben gelijkvloert. Best wel lange woonkamer (gelukkig) maar kleine slaapkamertjes! En wij hebben een douch in de woonkamer (een soort kast is het eigenlijk) Als ik dit mensen vertel kijken ze me ook aan van HUH hahaah. Nou vroeger had je hier in scheveningen geen douchen in huis dan ging je naar een badhuis, maarja toen werd het natuurlijk modern dat je een douch in huis had en die hebben ze hier dus eigenlijk van een kast gemaakt. Gelukkig past daar wel het badje enzo in, maar goed het voor ons ook een opslag hok! Er staat dat een badje en standaard, de strijkplank, de dweil met emmer, wasrekje en wasbak. En je raad het al als je moet douchen moet je dus eerst een heel volks verhuizing doen! Dus ja het wordt wel tijd dat we gaan verhuizen! We wonen wel aan de overkant van de duinen! En aangezien ons dorp wordt herbouwt, zal dit vast over een jaar of 3 a 4 wel plat gaan maar goed daasr wil niet op wachten! Nou wat betreft de baan het is voornamlijk nacht werk, hij kan dan ook wel is naar groningen worden gestuurt en daar 3 nachten moeten blijven (dus niet thuis komen) dat zit hem wel beetje dwars dat hij dan Jesse niet veel ziet, maar goed het verdient natuurlijk wel heel goed. Hij moet er nog over nadenken. Even over hyves, we kunnen daar ook gewoon gezellig onze foto's plaatsen inplaats van hier (daar blijft het dan geheim) en hier zien andere mensen ook je foto's als ze in ons topic gleuren! Dan kan Sas ook is foto's laten zien van haar kleine boef?
goedemorgen meiden, Moet nog terug lezen maar ben druk bezig met het maken van mn presentatie. Morgen mn scriptie verdedigen en ben zo zenuwachtig!!! Ga ff terug bladeren
@ talia hoe gaat het met je sol. brief? @ lot nog gefeliciteerd met je mannetje @ Linda mooie foto's op je Hyves hoor! @ talia wat fijn dat je meisje het zo goed doet zeg. @ makkie hoe is het nu met je? Wat vervelend dat je ventje verkouden is. @ cira misschien komt het in de volgende pagina's maar hoe was het bij de HA? @ pooh fijne eerste werkdag vandaag
ow ja ik ga niet weer alle foto;s in mn album zetten, dit is mijn Hyves mocht iemand foto's ofzo willen zien.. Ryanne Utens, Overview - Hyves.net - Always in touch with your friends
Hey meiden even snel (ben weer illegaal bezig) Heb me ook aangemeld op de Hyves Cindy3182. Gisteren bij de HA doorverwezen naar de internist/endocrinoloog(??) voor verdere beoordeling. afwijkeningen aan de TSH is marginaal en T4 zou wel goed zijn zeggen ze, maar alle klachten passen wel bij hypertheroide. Dus 3 julie moet ik daarvoor naar het ziekenhuis. Ook gelijk gevraagd mbt Gyn kan bellen als we weer een verwijzing willen dan kan ik die zo halen. Vanmiddag bel afspraak met de KA vor Jaimy. Ben behoorlijk zenuwachtig aan het worden, maar geloof als er iets ergs aan de hand is ze me wel al gebeld hadden. Ryanne succes met je scriptie! Debjes wat een volhoudertje die Jesse van jou! Spannend mbt tot de baan van je man. geld is leuk maar je gezin is belangrijker. Taliaa hier elke ochtend om die tijd. soms trapt Jaimy erin nog even terug te gaan als ik niet hoef te werken. MVJ Undercover?? Waarom?? of ben ik nu te nieuwsgierig. Pooh succes vandaag!
Cira, heel veel succes dan met de belafspraak vandaag. Maar zoals je zegt, als er echt iets zou zijn, dan had je dat wel gehoord hoor!! Syb, hoezo undercover ineens?? Ryanne, jee alweer 35 weken zag ik, gaat snel he? Alles goed met je buik? Pooh, heeeeel veel succes weer met werken, komt vast goed! Taliaa, spannende reageren op een andere functie. Hoop dat het je gaat lukken. En ik kan je ook genoeg vertellen over thuisblijfmama zijn hoor! Tis heerlijk als dat kan en ik geniet er met volle teugen van! Verder ben ik niet zo actief meer hoor, kan me er moeilijk toe zetten en voel me toch nog wel erg rot van binnen. Ik wil zoooooo graag weer zwanger worden, heb gewoon geen geduld om te wachten. Voordat je weer ongi bent na een curettage kan wel 8 weken duren en dan is het natuurlijk afwachten OF ik zelf wel ongi word. Gister had ik het even weer te moeilijk , zat bevallingsverhalen te kijken (moet ik ook niet doen, maar kon het niet laten....) en gister weer een flinke bloeding gehad met veel buikpijn. De gyn gebeld en dat hoort er niet. Als het vandaag nog zo was moest ik meteen komen, maar tis alweer opgehouden en geen last meer. Morgen met Seth naar het bureau en de dietiste. Ben benieuwd. Seth doet het verder hartstikke goed, wel verkouden maar niet beroerd er van gelukkig.
Makkie een dikke knuffel van mij en ook een voor Seth natuurlijk!!! Kleine hoop: mijn vriendin is na haar curretage gewoon na 4 wkn ongi geworden dus het kan wel, wij hebben natuurlijk dat stomme pco maar wie weet... Ik hoop dat je geen bloedingen meer hebt. Hou je taai, komend weekend wordt het lekker weer, hopelijk doet dat je goed!!!
Makkie logisch da je het weer even te kwaad hebt! Het is ook niet 1,2,3 weg, sterker nog het gevoel zal nooit weg gaan! Ik denk dat je het de komende jaar nog wel vaker moeilijk al krijgen! Huil lekker uit dat lucht tenminste op! En ja wat we al eerder schreven wij zijn er voor je! Nou Meiden Jesse heeft GEPLAST OLE!!! Wel zat zakje onder de poep, want hij had tegelijk even lekker zitten poepen hahaha! Heb zijn urine ingeleverd en volgende week krijg ik de uitslag! Net even naar de AH geweest, pampers in de aanbieding 2 pakken voor 16 euro En toen begon het hier enorm te regen dus heb verder niet veel gedaan, Jesse ligt nu even te slapen en ik ga over uurtje aan het eten beginnen! Jesse zit weer in een fase/sprong denk ik! Want oei meneertje is zo snel boos en gefrustreerd en als het even niet lukt schreeuwt hij het uit! Vandaag heeft hij 2x op zijn knieeen gekropen, maar echt,zeg maar 4 zetjes/schuifjes op zijn knieen snappen jullie me nog haahhaha. Dus misshcien is hij dat aan het ontwikkelen en is hij daar zo egfrustreerd van dat hij iets wil maar nog niet echt lukt! Morgen ochtend gaan we gezellig zwemmen, met mijn zus en nichtje en andere zus! Wel even gezellig.
Meiden, sorry of het aan de hormonen ofzo ligt weet ik niet, maar wordt helemaal gestoord van dit forum, ik kan sommige topics niet meer terug vinden en daar baal ik van, voordat ik hier ben, ben ik ook 3 minuten verder, het schijnt dat je je op topics kunt 'aboneren' maar ik zie nergens knoppen daarvoor staan. Ik heb me aangemeld op die hyves maar ben niet toegevoegd.. Ik wil Linda graag volgen, maar weet niet waar haar te vinden.. pfff dat moest er even uit hoor.. Ik hoop dat we overstappen op hyves, wil graag contact met jullie houden en misschien komt het op deze site ook wel goed, maar vind het echt super vervelend dat gezoek! Sorry voor mijn geklaag, maar het moest er even uit.. Makkie sterkte!
Milla als je pagina etrug leest heeft taliaa gepost hoe je je kan aboneren! ja het is even een geklus ik zag het eerst ook niet zitten, maar begin langzaam te wennen alleen snap ik niet hoe ik een banner krijg! en ik ben ook nog niet toegeogd op die hyves
Debjes en Milla, ik heb jullie uitgenodigd voor de hyves. Ik moet zeggen dat ik het ook een hoop geklooi vind hoor... maar vandaag een hoop hier kunnen rondkijken (seth sliep veel vandaag) en begin wel een beetje door te krijgen.... maar handig is het nog zeker niet nee...
makkie wil je me nog is de link geven van die hyves want ik zie hem niet tussen mijn vrienden staan en heb ook geen bevestiging gehad dat ik ben geaccepteerd