Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Maar Cira was toch altijd de gene die wilde overstappen?
    Mij maakt het niet uit! Hyves is wel het veiligst bepaalde meiden hier worden gevolgd wie zp dus vandaar de reden ook dat ze het daar prettiger vonden dan hier! Maar goed mij maakt het niet uit ik wel zowel hier als daar wel schrijven?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mvj is Sybje meiden.... SYB WAT BEDOEL JE NOU?? HIER BLIJVEN HOOR!!
    Ik vind alles best, hyves, hier... als we maar bij elkaar blijven hoor!!

Ryanne, van harte!! Wat een lekker gevoel zeg! Nu helemaal niets en lekker wachten op de kleine.

Cira, wat fijn goede uitslagen!

Ik dacht een leuk idee te hebben met hyves, maar volgens mij valt ons groepje nu een beetje uitelkaar... wil ik niet hoor!!

Met Seth bij het CB alles goed, hij weegt nu 6900 gram en 68 cm. Alles was goed, ze zijn tevreden en vinden het knap dat hij al zo goed omrolt en tijgerd! Mama trots! Ook vanaf morgen beginnen met bijvoeden, rustig aan opbouwen, maar we mogen wel alles gaan geven. Heb er zin in!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    syb??? ik ga hier ook niet weg hoor. Hyves is voor mij alleen maar extra. Leuk met foto's en filmpjes etc ,makkelijker dan hier!

@ryanne, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

@lot, lekker zo'n verwendagje!!!

@all, mn eerst werkweek zit er op. het beviel me wel weer. ben ook anders moe nu.
    Morgen babymassage, en een bbq bij vrienden!!! Leuk leuk leuK!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    we blijven gewoon hier hoor!!!!
    Hyves is ook fijn, want helemaal besloten...
    Moet ik anders vragen of mn man een eigen forum voor ons wil maken? Of blijven we gewoon hier, en gaan we hier wennen!!
    We moeten wel met zn allen bij elkaar blijven hoor!!!

Liefss, Taliaa

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Syb niet weg gaan hoor!

Dan blijven we hier en doen we eventueel fotoos enzo op hyves! Ik wil je niet missen hoor.

Ik ga even terug lezen.

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie wat is seth lekker gegroeid! en het is een vlotte knappe vent hoor!

Pooh fijn dat je eerste werkweek goed gegaan is! en stiekum toch wel lekker om weer even aan het werk te zijn.

Ryanne lekker hoor helemaal klaar voor de kleine. Lekker uitrusten voor de bevalling.

Morgen mijn mannetje jarig ben benieuwd hoe Jaimy het gaat vinden met allemaal mensen over de vloer. Verder weinig te vertellen. Allemaal alvast een fijn weekend!!

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Vroeg me eigenlijk af hoe het met Mariska en Malika gaat! Hun zijn nog niet op nieuwe forum geweest!

En zag dat Chantje weer terug is van vakantie had ik het toch goed dat ze vandaag etrug kwam ;)

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden : ooh oke ik dacht dat jullie over wilden stappen naar hyves helemaal ......ik heb express mijn je weet wel veranderd want ik word gevolgd door iemand ....(die leest mee )
    dus ik ben gewoon Mvj mam van J .....

oke straks ga ik waarschijnlijk effe een testje doen ik zat al op dag 45 of zoiets in ieder geval duurt het te lang ....en ik was vanmorgen errruug misselijk ...
    heb er gemengde gevoelens bij maar het zal weer zo'n pco gedachte zijn "nerveus en wat voel ik allemaal in mijn lichaam ding "

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wat is dat dan met dat volgen hier?:$Hebben mensen dan niks anders te doen?
    Maar als je gevolgd wordt is het dan niet beter ergens anders te schrijven, lijkt me echt heel onprettig!

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen dames, gister een feestje gehad, gelukkig sliep Tygo tot 7 uur en na de fles tot 9 uur had ik wel ff nodig, :)
    Vandaag lekker naar het dorp denk ik het zonnetje schijnt, heerlijk, manlief is aan het fietsen in Limburg dus wij gaan denk ik op pad met oma.
    Ik vind het wel prettig dat jullie ook hier blijven we zijn zolang samen zou het zonde vinden als dat nu uit elkaar zou vallen.

Makkie hoe gaat het met je?
    Hoe is het met de zwangere dames? Ryanne is de volgende spannend!
    Chantje lekkere vakantie gehad?

Dames allemaal een heerlijk weekend toegewenst!

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ mvj
    Nee we hebben hyves voornamelijk voor de foto's, zodat die echt alleen voor onze ogen zijn.
    Zou het leuk vinden als je er ook kwam kletsen en natuurlijk ook foto's plaatsen van je kindje.
    Ik blijf ook gewoon hier kletsen hoor.

Nomi begint alleen maar slechter te drinken, dus maar vaker wat aanbieden vandaag.
    Vanmorgen hebben we alweer rondje centrum gelopen, het was heerlijk buiten hopelijk blijft het nou weer een paar dagen zulk weer.

Heel fijn weekend allemaal.
    Liefs

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    volgen?? je bedoelt stalken?? gedver, lekker is dat zeg !!

Wij hebben straks eerste les babymassage..ik hoop dat Jens het lekker vindt! Ze komt het thuis doen ,dus dat is wel prettig!\
    Vanavond bbq bij vrienden. beetje drukke dag voor Jens dus, maar ja, dat moet hij af en toe ook kunnen vind ik. Morgen moet ik werken (blegh), dus dan is hij thuis bij papa!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wij gaan zo naar vlaggetjesdag en dan vaanvond verjaardag! Jesse ligt nu even te slapen en hoop dat als we terug zijn van vlaggetjesdag dat hij nog even slaapt voor datw e naar verjaardag gaañ! Ben benieuwd hoe hij het doet vandaag/

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, gelukkig wat kunnen uitslapen dus! Lekker hoor! Veel plezier met oma vandaag.

Pooh, masseerse en bbq-se!

Thamara, hopelijk drinkt ze snel weer beter. Seth drinkt soms ook maar 120cc hoor, helemaal als ie niet lekker is. Als je zelf niet lekker bent heb je ook mindere eetlust toch? Komt goed joh!

Debjes, have fun bij vlaggetjesdag! (das toch bij de V&D ofniet?)

Nou, gister GEEN kinderstoel kunnen krijgen... alle soorten en maten zijn VEEEEELS te groot. Zelfs de riempjes op de kleinste stand en hij glijd of kukeld eruit. Dus dat doen we maar even nog niet, dan maar hapjes geven in de wipstoel, kan ook! Hij slaapt nu en daarna krijgt ie zijn eerste hapje banaan! Oja, hij slaapt weer zo enorm uit... twas vanmorgen weer 10.30 uur.... Vanavond feest van de familie van mijn vriends kant, dus mijn ouders komen oppassen.

Fijne dag meiden. xxx

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hahah makkie nee valggetjedag is iets van scheveningen! De eerste nieuwe haring happen, kinderen treden op er is muziek er staan kraampjes!

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Debjes Veel plezier bij vlaggetjes dag.

Makkie lekker hoor een feestje. Veel plezier vanavond. Jeetje wat een uitslapertje is Seth toch. Herrlijk hoor.

MVJ jeetje wat een eng idee zeg. Hebben ze inderdaad niets beters te doen?

Thamaraa drinken is belangrijk maar niet al te veel op letten want dan merkt nomi het en dan wordt het nog erger (dat was hier) je kan tussendoor ook wat water aanbieden.

Pooh veel plezier met de massage en de BBQ vanavond.

Lot lekker he dat uitslapen. Hier was het vanochtend ook eens een keer half acht ipv half zes.

Nou de hele ochtend opgeruimd boodschappen gedaan. Moet nog even wat kleine dingetjes halen en dan kan de visite komen. Jaimy heeft net alweer van half elf tot nu op bed gelegen. Hij was al moe denk ik.

Allemaal een fijn weekend!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden.
    wij hebben een eerste prive les babymassage thuis gehad. Was leuk en jens vond het ook lekker. Hij pieste wel 2x papa nat, maar oke!!
    Hij ligt nu te slapen, hopelijk houdt ie het even vol.
    Vanavond bbq bij vrienden, dus dan hoop ik dat ie even genoeg geslapen heeft of daar goed slaapt!

@mvj ;)... een vriend van mij werd op hyves gestalkt door een ex van hem. Leuk he, internet..

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    hey mvj,
    heb je al getest?????? laat je ons METEEN weten:) haha.. Ennuh, volgen, he jakkie:( moest wel lachen, mvj, dat kunnen er veel zijn hier;)

@makkie, wij hebben die ikea kinderstoel, ideaal, daar kon isa al vlug goed in zitten!!! (12,50 dus je kunt altijd nog een leuke kopen!!)

nou sorry, beetje kort, maar ik moet werken...:( van 1700-morgen 1200.

tot morgen dus,
    Taliaa

19. Milla

Milla Niet meer actief

Daar ben ik weer..
    Merk toch dat op hyves minder geschreven wordt en heb het idee dat ik vanalles mis als ik hier niet mee lees..

Ik ken het gevoel gevolgd te worden maar al te goed, ik blijf daarom wel hier schrijven maar ga bijzondere/ privé dingen en de naam van de baby en kinderen (wegens google-gevaar ed) alleen op hyves noemen!

Ik snap nog steeds niet hoe ik me moet abonneren, kan iemand dat misschien nog eens uitleggen?

Ik kom binnenkort terug om wat uitgebreider te reageren!

Fijn weekend nog allemaal!

Liefs!

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

milla dit moet je doen om te aboneren

Deel Deze Pagina