Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Dank je wel Debjes!

2. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    hoi meiden,

hier ben ik maar weer eens....

Alles goed met ons hoor, geen paniek ;)

Vorige week is ons meisje ziek geweest... Ze had de "3-dagen" koorts, dus zoals de naam al zegt hé. De woensdagnacht liep het op tot 40°c dus donderdag thuis gebleven van m'n werk en naar de dokter geweest... Vrijdag was ze gelukkig van de koorts vanaf.

Ons meisje kruipt nu ook overal rond en sinds gisteren kan ze zich optrekken tot staan, wat is mama zo trots op haar :)

Volgende week ben in een weekje in verlof, kan me dan terug de ganse dag met malika bezig zijn... Heb daar echt nood aan want ze wordt zo snel groot ;)

Zal wel nog eens een foto van m'n dochtertje plaatsen volgende week ofzo.

Heb anders ng de pagina's niet gelezen...

Hou jullie allemaal goed,

vele groetjes Mariska en een kusje van Malika X

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoi Mariska Leuk wat van je te horen weer!
    jeetje zeg malika trekt zich al op! Wat gaat dat hard he!
    Lekker weekje vrij! heerlijk genieten dus straks!

Nou vandaag is mijn kleine man 11 maanden oud!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat worden de oudste babies al groot!!! Voor jet het weet wordt de volgende al weer 1 jaar! Wie is er nu het eerste aan de beurt?

Hier is alles goed. ik moet vanmiddag werken van 1300-1730, blegh!
    De bbq ging ook goed en was erg gezellig. Het was bij de ouders van mn beste vriendin. Zij wonen nog steeds in de straat waar ik opgegroeid ben en ik kon Jens dus gelijk showen aan 2 oude buurtjes van me!
    Mn vriendin haar broer is getrouwd met en mExicaanse en hebben een dochtertje van 7 maanden. We hadden dus een internationaal gezelschap aan tafel!
    Jens sliep in de kinderwagen en was op een krampjes huilbui na erg lief en zoet.

Groetjes, ik ga de boel hier opruimen wasmachine vullen en over een uur richting mn werk. Duim voor me dat het niet druk wordt?!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas is als eerste aan de beurt nou ja haar zoon :p

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    even een enorm ego bericht:
    ZE KRUIPT!!!!! hahahahaha... nou ja, kruipen. ze komt nu bewust vooruit!!! Tis echt al een combi tussen tijgeren en kruipen. ze probeert echt dr kontje omhoog te doen enzo, maar dat lukt nog niet helemaal.
    Ik was natuurlijk werken:( maar paps heeftt gefilmd.
    Ik denk echt dat onze diva dacht: hoezo ontwikkelingsachterstand? ik zal eens een inhaalslag maken!!!
    Nu hopen dat ze blijft oefenen!!!
    TROTS

tot snel!
    (sorry ben moe, heb gewerkt vanaf gistermiddag, dus nu even heel lui surfen)

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, wat gooooeed van I!! Leuk he, dan gaan ze ineens echt de hele kamer door! Seth is ook niet meer te houden hahahaha. Grote meid, ben ook trots op dr hoor! En lekker lui zijn vandaag hoor, mag best wel eens.

Mariska, fijn dat het goed gaat en gelukkig is Malika niet lang ziek geweest. Lekker weekje vrij en fijn bij je meisje zijn.

Milla en de rest die gevolgd worden, wat naar zeg. Snap echt niet dat mensen dat doen, wat een tijdverdrijf zeg...echt sneu. Maar goed, op hyves kun je lekker los gaan, tis prive!

Debjes, hoe was vlaggetjesdag (dom van me, dacht meteen aan de V&D hahahaha, beetje blond hiero...) Lekker haringgehapt (jakkes, ik lus dat echt niet...!!) En gefeli met Jesse! Nog even en hij is alweer een 1 joh....

Pooh, voorbeeldige Jens dus weer, fijn! En leuk he, met je ventje pronken!

Gister dus feest gehad, was er leuk. We lagen pas om 02.30 uur op bed, maar gelukkig weer goed kunnen uitslapen dankzij onze uitslaper! Oma en opa hebben genoten van het oppassen, hij was alleen maar lief en gezellig! (ja hehe is ie altijd hoor!!)
    Hapjes banaan gaat goed, hij vind het best wel lekker! Morgen nog meer geven en als dat goed gaat, dan kan hij er dus tegen en mogen we zoveel geven als ie op kan en dan volgende week peer geven. Vind het leuk hoor, hij lijkt nu alweer groter!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat goed ,kruipende ,tijgenrende kiddies!!!! wat groeien ze hard!!!

Ik zit nu op mn werk illigaal tei nternetten. ben op zoek naar vergelijkings sites voor babyvoeding prijzen. Ik gebruik nana hypoallergeen voor Jens en krijg dit tehen inkoopprijs in de apotheek waar ik werk. Maar effe rondneuzen bij andere sites is ook leuK!

www.acties.nl
    en www.degoedkoopsteluiers.nl benik nu tegen gekomen
    wel grappig!

mvj, heb je al getest??? en wil je eens meer vertellen over dat stalken???

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Super hoor die ontiwkkelingsachterstand is bij het kruipen dan totaal niet aan de orde haha!

Jesse was pas 9 maanden toen hij ging tijgeren

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    zo wat is er al weer veel geschreven zeg. Ik wordt hier alleen een beetje moe van mn mannetje die overal aan wil zitten en wil klimmen en vallen. pffff ik loop de hele dag door kusjes te geven. Maar ja hij heeft wel lol en steekt steeds over van de tafel naar de bank en weer terug. en trap klimmen gaat ook steeds beter. Nou zoals jullie weten wordt thijsje binnenkort een jaar. Maar wat moet ik hem geven. Ik weet het echt niet. Ik zit te twijfelen, tussen een muziekinstrument. (of die toch maar straks met de sinterklaas) een houten brandweerwagen met gereedschap zodat ie eraan kan knutselen of een houten werkbankje met wat houten gereedschap. pffff wat zouden jullie doen. Het is van i am toy. ik vind het moeilijk. hellup me hierbij. Andere leuke ideeen zijn ook welkom natuurlijk.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, speelgoed van hout is altijd gaaf! Dus die brandweerwagen of houtenwerkbankje, beide super! Een instrument... tja, als ie mooi kan spelen miss leuk hahaha Anders wordt er vast gek van. Mijn neefje kreeg van mijn ouders een (kinder)saxofoon bij zijn verjaardag, gek werd mijn zus er van hahahaha. Jee alweer bijna 1, over 3 weekjes..... kleine jongens worden ook groot.....

All, ik verloor net een best wel grote (pinkgrootte ongeveer) stolsel... ook blijf ik met vlagen bloeden, dan weer vuurrood en veel, dan weer bruinprut, dan weer buikpijn, dan weer een dag niets, dan weer rood.... wordt er een beetje moe van en volgens mij hoort dit ook echt niet.... nou ja, het zal bij mij wel weer anders lopen dan volgens 'het boekje'.....

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas ja bijna 1 jaar! Ja het is moeilijk he! Ik geef jesse little people een garage en kinderboederij. Mijn zus heeft dit toen ook gekocht voor haar kinderen en tis echt super stevig en heel leuk en leerzaam.

Makkie jeetje klinkt toch niet best he die bloedingen moet toch een keer stoppen? Mijn vriendin heeft 10 weken geleden ook een miskraam gekregen en moest uiteindelijk 2x gecurritteerd worden omdat zij ook zo bleef bloeden, dus misschien toch even na vragen bij de huisarts of ziekenhuis?

mijn mannetje kruipt sinds vandaag zo schattig ben zo trots!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    wahahaha, het is mijlpalen dag hier bij t clubje! dus jesse aan het kruipen, goed hoor vent!!

@makkie, hm meid toch, anders morgen toch maar weer bellen hoor! snap dat je daar niet op zit te wachten, maar misschien toch wel goed om even te doen! dikke knuff hoor! Ennuh die Seth, zo die gaat vlug!!! zo doet isa het nog niet hoor!

@Sas: ik ben altijd wel van het degelijke speelgoed (ik krijg liever 1 iets wat echt mooi en degelijk is, dan 100 prutspeelgoedjes voor isa). Maar volgens mij is het allemaal wel degelijk, dus tja, lastig. Ik vind een muziekinstrument wel écht heel leuk... maar een brandweerauto is echt iets voor jongens (hoewel wij hier een brandweerauto loopauto hebben staan voor isa...) lastiglastig. ik zou denk ik toch voor het muziekinstrument gaan. ik zal dalijk eens googlen op dat merk! En wat verdrietig dta je hubbie er niet bij is dalijk:(:(

@mvj: hoe is het??

liefss, Taliaa

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, wat ben je stil!! Gaat het wel goed bij jullie??

@makkie, ik weet niet hoe dat gaat ,maar als het te lang door blijft gaan zou ik het toch even laten controleren!

@sas, ik ben een houten speelgoed fan! Blijft eeuwig goed en is leuk!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie vervelend dat je telkens bloedingen hebt zal het toch even navragen denk ik. Hoe gaat het verder?

I goed zo meisje, kom je het ook even voordoen aan Tygo want die kan alleen rond om zijn as draaien zeg maar en naar achter :) I laat maar zien dat je geen ontwikkelingsachterstand heb.

Sas moeilijk om een goed kadootje te bedenken voor Thijs, jeetje nog 3 weekjes en dan is het eerste jaar alweer om!

Mvj hoe gaat het?

Jesse goed zeg dat je nu echt kruipt!!

Hier was het vandaag ook niet echt goed weer, vanmiddag gelukkig droog. We zijn even wat wezen lunchen met opa want ja oma is met een vriendin op vakantie... Net lekker met zijn drieen in bad geweest en Tygo ligt nu ver in dromeland. Van de week 1,5 dag werken een keer een extra dagje vrijgenomen omdat mijn moeder op vakantie is en ik Tygo liever niet extra naar het kdv wilde brengen dus laat de zon maar komen!!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

ja sorry duurde even

@het stalken : ben zo sotm geweest om ergens anders op een computer online te gaan ....en op die manier werd ik gevolgd ...maar vlgens mij is het al minder intressant aan het worden ....

@ik heb zaterdagmiddag getest ......en hij was neg ....snap er niks van en word er hopeloos van ...eigenlijk zou ik gewoon even naat het zh willen ...even met een echo kijken of het weer pco is ...dan vind ik het prima ....als ik het maar weet ...
    heb soms het gevoel datik echt leven in mijn buik voel maar dat kan helemaal niet ....word er echt niet goed van

maar goed er zijn hier meiden die al langer niet ongi zijn geweest dus mag niet klagen .

17. @ talia wat super van jullie kleine meid zeg!
    @ Makkie ik heb na mijn curretage 4 weken bloed verloren.
    @ all hi...

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    I en Jesse wat goed van jullie!!

Taliaa die achterstand heeft I zo weggewerkt hoor! ze gaat nu gewoon heel hard!

MVJ ja ik ben ook benieuwd hoe de PCO is bij mij. Wel balen dat het gewoon niet gaat zoals het zou moeten gaan.

Makkie jeetje zeg nog steeds vloeien heb je de HA al gebeld?

Sas mmm allemaal leuk. Wij gaan denk ik een glijbaan halen voor in de tuin. maar ik heb gelukkig nog een goeden 1,5 maand. Voor jou schiet het al op nog even en Thijs is alweer 1.

Lot lekker hoor van de week even een dagje minder werken.

Mariska jeetje wat gaat het hard met Malika. Ben erg benieuwd naar de foto.

Pooh die Jens toch 2x op zijn papa plassen :). En heeft hij nog lekker geslapen na de massage?

Ryanne het schiet op meid.

Milla ik probeer op beide te schrijven, maar hier lukt het me makkelijker vanaf het werk:D

Hier dus even illegaal op het net.
    Alles gaat goed een druk weekend gehad, maar Jaimy heeft genoten van de aandacht. Vandaag is hij weer lekker thuis met papa.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    ha meiden,
    jullie kunnen trots zijn op me: ben wezen sporten:)
    Heeeeeerlijk (en loodzwaar!!!!)

@milla, hoe gaat het nu? nog zo lekker? mooie foto's op hyves!!!
    @Makkie, meissie, hoe is het nu? de gyn nog gebeld?
    @sas, had nog gekeken naar dat speelgoed, maar ehm, ik vind het ALLEMAAL leuk spul!!!! mooi hoor!!! succes met kiezen!!
    @all, ben dus wezen sporten en vond het heerlijk, en zwaar. Mn vriendin (nu 2,5 maand geleden bevallen) was behoorlijk gammel. kreeg ook echt last, maar dat lijkt me normaal he? Maar goed, we gaan er flink tegenaan!
    hier nog geen teken van een eisprong, maar mn temp is wat stabieler, dus ik blijf doortempen:)
    Liefss, Taliaa

20. applausje voor Talia!!! Goed zeg dat je bent gaan sporten.
    Voel je je meteen een stuk beter, niet?

Deel Deze Pagina