Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    jeetje wat is het hier rustig

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23, ik werk 25,5 uur, woensdag t/m vrijdag

Hier is alles goed. Jens heeft meer controle over zn handjes en stopt zn speeltjes in zn mond. Hij pakt ook meer vast. Gaat snel hoor!!
    Hij is een beetje hangerig van zn prikjes van gisteren. papa paste op en belde, hij heeft koorts (37.7) en hij had zn pleister verwisseld van de prik..hihihi!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    whahah koort 37,7 die vaders toch ook he!
    En de pleister verwisselt zo schattig! moest je zelf niet lachen? Vind altijd wel leuk die vadertjes zo te zien!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    ha lieve meiden,
    sorry even heel kort, ben doodop... Heb gesport en daarna gewerkt van 1200-2000, waarvan van 1200-1600 alleen en heb dus natuurlijk een escalatie in de super gehad... Erg fijn... Nou gelukkig maar dat ik mn spierballen had getrained, want heb de jongen letterlijk op moeten tillen en beet moeten nemen om hem in bedwang te houden... sta je dan met je goede fatsoen. Ik roep ook altijd naar mensen die afkeuren kijken: niks aan de hand hoor, ik kidnap hem alleen maar...
    Duss....
    Verders heb ik nog geen brief voor een gesprek gehad, dus ik ga ervan uit dat ik afgewezen ben:( baal wel hoor, maja is niet anders.
    Nu ga ik eventjes dom surfen en dan lekker te bed...
    liefss Taliaa

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tis hier zeker rustig! Maar moet zeggen dat ik zelf ook minder actief ben hoor, het komt er niet meer zo veel van en soms ben ik ook niet in de stemming om hier te komen. Komt wel weer denk ik hoor!

Pooh, hahaha ja dat is echt megakoorts hoor!! Wat goed dat Jens van die sprongen vooruit maakt zeg!

Cira, zo zo die Jaimy! Meneertje wil ineens alles tegelijk he? En ja, dat gaat helaas met vallen en opstaan. Seth stoot nu hij de kamer door crossed ook regelmatig zijn bolletje.... zielig dan he?

Lot, leuk oppassen op de hond! Mijn ouders brengen ook altijd hun hond als ze weggaan. Gezellig vind ik dat (hoewel ik het ook wel weer lekker vind als ie weer weg is hoor ;)) Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met jullie nieuwbouwplannen!

Taliaa, hahahaha ik zie jou al bezig zo in de supermarkt en dan met die opmerking van je! Stom zeg dat men dan zo afkeurend kan doen! Maar goed, met een beetje humor kom je wel verder! Ga maar lekker naar bed, je hebt een drukke dag gehad (goed hoor dat sporten van je, vooral in de ochtend! Mij niet gezien hoor hahaha)

Nou hier alles goed en rustig. Seth heeft vanavond zijn eerste schepje bambix in zijn flesje gehad. Hij vond het echt heerlijk! Bij geen reactie morgen 2 scheppen en dan 3. En banaantje eten gaat goed, maar volgens mij heeft hij nu al zoiets van, ja hallo, dit ken ik nu wel! Ga van het weekend eens peer proberen. Hij kruipt echt bijna, heb een filmpje op hyves gezet.

Mijn buik is gelukkig rustig, heel klein beetje bruinverlies nog. Gister bij de gyn geweest en alles zag er goed uit. Dus geen zorgen meer maken. Vond het wel erg confronterend om mijn baarmoeder zo leeg te zien hoor, pffff vond het maar moeilijk. Maar goed, tis niet anders en we moeten verder!

Slaap lekker allemaal (hoop dat dat lukt met die hitte vanacht!)

xxx makkie

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Meiden!

ja zeg eerlijk moet nog steeds wennen aan het forum! het trekt me niet meer zo ligt niet aan jullie hoor hahaha! Want lees graag jullie verhalen! Toch vind ik dat hyves ook wel gezellig omdat jke daar toch iets meer dingen akn schrijven dan hier! Maar goed ik zal op beide blijven schrijven!

Ik heb nnieuwe foto's op mijn hyves van Jesse! vanmidag zat hij mee te snoepen van ijsje samen met zijn papa ;)

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Leuke foto's van Jesse Debjes! Lekker smullen van papa's ijsje!

Meiden, weet eigelijk zelf het antwoord al (denk dat het wel kan), maar vraag het toch!

De bambix geeft aan 3 scheppen voor een papfles en 7 scheppen voor een bordje pap. Nu wil ik om 19.00 een papfles gaan geven, dus 3 scheppen. Nu krijgt hij nog 3 flessen en daar wil ik 1 schep bij gaan doen. Had dat net ook gedaan en hij dronk ie heerlijk leeg, hij genoot echt. Dus dan kom ik op totaal aantal scheppen 6. Maar mag dit wel? Of mag dit maar 1 keer per dag als papje en niet door alle flesse heen?

Debjes, las ik niet ergens dat jij dat bij Jesse ook doet??

xxx meike

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie Jesse krijgt 's morgens een fles van 3 scheppen bambix fijne granen en dan daarbij nog 2 schepjes rijstebloempap (anders eet hij het niet)

Dan 's middags krijgt hij een fles met 3 schepjes rijstebloempap en 's avonds krijgt jesse ook een fles met 3 schepjes rijstebloempap (die schepjes zijn gewoon zelfde schepjes als de nutrilon dus afgestreken) ik doe trouwens die scheppen rijstebloempap al vanaf 4 maanden door elke fles, want wat ik schreef anders dronk jesse gewoon geen enkele fles en ja hij heeft er verder nooit last van gehad,.

9. @ pooh wat heerlijk dat je ventje zo goed heeft doorgeslapen
    @ talia weer gaan sporten. Goed bezig hoor!
    @ wat hebben jullie toch elke keer leuke foto's op jullie Hyves. Kan niet wachten tot ik er foto's op kan zetten ;)

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ben ik weer effe

@cira ; je ze worden groot he !

@makkie : ooh knuff meis tis ook niet niks en het gaat allemaal zo snel ....

@talia : haha you go girl ! jammer dagt je nog niks gehoord hebt !

@all ik ga zo het zh bellen word er sch*tziek van

was er nou alle een hyves gemaakt dan ?

11. waar is meisje eigenlijk? Heb haar al een tijdje niet gezien..

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ryanne ; vakantie geloof ik

@all 3juli om 10.10 kan ik bij de gyn terecht ....schijnt vaak voor te komen dat vrouwen nog even langs komen om de boel na te latn kijken

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja volgens mij is Meisje idd op vakantie... en MvJ er is zeker al een hyves hoor. Bij Thamara onderschrift staat de link.

Ben benieuwd of er nog een PCO beeld te zien is. Bij mijn laatste echo was dat nog wel het geval. Niet ernstig, maar er zaten we meerdere blaasjes. Succes straks!

Hier het gevoel weer een eisprong te hebben. Geen idee of dat kan hoor, 2 weken na een curettage. Maar weer echt dat eipijn van binnen en veel afscheiding. Gister maar even voor de zekerheid de kans benut, en ook met vrijen voelde ik eipijn/spanning. Jullie weten vast wel wat ik bedoel. Nou ja, ik ga me niet gek maken hoor, maar wie weet hebben we wel weer een kansje gehad.....:(

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @makkie, ik hoop het voor jullie!!! En volgens mij mag die bambix altijd hoor! ff kijken of die er geen buikpijn van krijgt! (t cb adviseerde ons trouwens om te beginnen met pap, als goede start van de dag, Je kunt de pap ook van het lepeltje geven, kan hij meteen goed wennen..)
    @mvj, ah dacht al dat het niet raar was hoor, om de gyn te bellen:) ben benieuwd!!!!
    @ryanne, nog ffies, dan kun jij ook je prulleke showen!! ben erg benieuwd naar jullie baby!
    @all, vanochtend weer gesport, ben nu helemaal op. Dalijk nog even vlug een boodschapje doen en een reep chocolade halen, voel me namelijk zielig:( ben niet uitgenodigd voor de sollicitatie, mn lichaam produceert maar geen ei en afvallen lukt ook niet, dus heb ik wel een lekker stukke choco verdiend he... (ik hoop dat ik met een appel thuis kom ipv choco;))

LIefss, Taliaa

15. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

@talia, jammer van je sollie, kan je beter een bak aardbeien leeg eten is veel gezonder.
    @makkie , wie weet. Ik vind het altijd zo mooi dat we zelf ons lichaam zo goed kennen. Ik voel ook alles. Zou dat komen door de mmm?

Ik zie dat hier ook veel geschreven wordt, kan het allemaal niet zo bijhouden.

We hebben gisteren een nieuw wasmachine gehaald de ouwe was gesneuveld. Wat al te verwachten was. Ben nu blij met mijn AEG.

Elena is aan het wakker wordne, ga even een rondje met haar fietsen.

Doeggies

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie lekker bambix geven hoor zou vast niet veel uitmaken. Zou super zijn als je toch weer een ei hebt.
    Gelukkig zag alles er op de echo goed uit.

mvj wel fijn dat je bij de gyn terecht kan, succes alvast. hoe gaat het verder?

Taliaa heb je even een rotdag, dan mag je best chocola morgen weer een nieuwe dag om te lijnen, Had zo gehoopt dat je uitgenodigd zou worden voor een gesprek balen zeg. Wie weet komt het nog.

Hier lekker weekend, vanavond is hier een feest in een tent, met jan smit, wolter kroes enz. ga ik heen met mijn collega's dus hoop op een gezellige avond. Morgenavond komt opa uit oostenrijk een weekendje langs en volgend weekend oma, wel leuk dat ze Tygo weer kunnen zien. Verder gaat het goed. Zou haast denken dat ik een ei heb heb last van mijn buik en veel afscheiding.
    2 vraagjes: Mijn collega heeft het weekend haar pregnyl spuit gezet voor het eerst en heeft nu met vlagen last van haar buik beetje menstruatieachtig komt iemand van jullie dat bekend voor??
    Vanaf wanneer hebben jullie jullie kleintjes in de kinderstoel gezet??

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    nou het is geen choco geworden, maar magere rijstecrackertjes, een goed compromis:)
    @lot, Isa zat hier vanaf de 5 maanden af en toe in de kinderstoel. Nu elke dag.. Bij het broodeten (want dat duurt zoooo lang;)) bij het avondeten en vaak nog tijdens de afwas, gezellig. We hebben de ikea stoel met verkleiner en daar zit ze echt heel mooi in. De fysio is trouwens geen fan van het laten zitten in de stoel, maja, die is alleen fan van uberverantwoorde dingen...:)
    Heeft tygo al in de stoel gezeten?

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    makkie zou best kunnen een hoor eisprong, mijn vriendin was na 6 weken weer zwanger na haar curritage. Ze is trouwens wel even leuk omte vertellen, 1 dag voor mijn verjaardag uitgerekend! ik ben 19 Feb jarig en zij is dan 18 feb uitgerekend.

19. #9879 Ryanne, 18 jun 2009
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
    @ talia das idd veel beter dan chocolade :)

Bij de tandarts was alles goed en moest daarna door naar de vk. Heeft een echo gemaakt ipv naar t hartje te luisteren en heeft me toen doorgestuurd naar het Zh voor een ctg (hartfilmpje)
    Dat duurde een uur en daarna nog een uitgebreide echo maar alles was gelukkig goed.
    Morgen nog een ctg en echo ter controle

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lieve meiden, ik zit hier met tranen in mn ogen. Een van mn 30plus vriendinnen van het forum heeft met de 12 weken echo ook gehoord dat het kindje met 5 weken al gestopt is met groeien...en vanmiddag kreeg ze een miskraam.
    Wat is het soms zo oneerlijk verdeeld! En dan te weten dat een patient van me met haar 30ste nu zwanger is van de 7e!!!!! Ik word geeeeek!

Jens doet het verder heel goed. Oma heeft weer opgepast en hij heeft goed geslapen! Hij gebruikt zn handjes nu heel goed, stopt speeltjes in zn mond en lacht en kletst veel!!!
    Ik ben aan het werk. Erg lekker die afwisseling hoor!
    Hopelijk heb ik van het weekend weer tijd voor jullie. Ik mis het geklets erg, maar heb gewoon erg weinig tijd overdag door de weeks

Deel Deze Pagina