pooh jeetje wat oneerlijk he! Ja vind dat ook vaak! Vooral als ik hier kijk in de buurt! Al die tiener moedertjes die zwanger zijn geworden door een one night stand of een kind nemen omdat ze niet willen werken en een uitkering krijgen en dal wel lekker elk weekend stappen en de beest uit hangen! Echt waar mag het niet zeggen maar zulke meiden horen geen kinderen te krijgen! Voordta ze is nadenken! En dan mensen die het zo graag willen gebeurd dit!
Pooh, de natuur is niet eerlijk, blijft steeds zo hard om daar weer direct/indirect mee geconfronteerd te worden, hopelijk is je forumgenootje snel opnieuw zwanger! Ryanne, gefeliciteerd met je 37 weken! Spannend hoor, ben benieuwd! Makkie, wie weet was het inderdaad een eisprong, zou heel mooi zijn toch! Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent! Taliaa, al iets van de sollicitatie gehoord? Je schreef dat je niet bent uitgenodigd, kan het zo zijn dat dat nog komt? Ik ben ook benieuwd hoe het met meisje gaat! Met mij gaat het goed, voel me goed, al begin ik af en toe wel wat minder energie te krijgen. Ik begin nu wel weer een beetje te 'controlefreaken' zit enorm in me maar maak me nu al zorgen over de bevalling, mijn kinderen, het borstvoeden straks enz.. 'go with the flow' staat niet echt in mijn woordenboek.. lastig, want ik heb er zelf het meeste last van. Fijn weekend allemaal xxx
Milla probeer rustig aan te doen, snap dat je je druk maakt goed alles met je doula bespreken! Ryanne heb ik vast even gemist maar waarom een echo en ctg? Gelukkig was alles goed met de kleine. Pooh jeetje wat is het soms oneerlijk he! Vind je het werken wel weer leuk? Taliaa wij hebben eergister de kinderstoel in elkaar gezet, Tygo heeft er heel even in gezeten maar ben zo bang dat je er te vroeg mee bent voor het ruggetje vandaar dat ik het vroeg..... Gisteravond een super gezellig feestje gehad met mijn collega's, de mystery gast was gerard joling. Moet nu wel even wakker worden.
@ lot klinkt als een leuke avond. @ Milla rustig aan he meid @ pooh wat naar zeg voor je forum genootje. Hier vanochtend weer naar het zh voor nog zo'n filmpje. Ze doen d'r schijnbaar altijd twee achter elkaar om te kunnen vergelijken. Ik moest erheen omdat er minder leven voelbaar was. Veel harde buiken toen ik aan dat apparaat lag en de gyn zei dat ik meteen moest bellen als ik vocht of bloed verloor. (zou het dan toch snel komen?? ) Yeah vandaag 37 weken
effe een ego berichtje. ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik ontslagen ben omdat het slecht gaat met het bedrijf. ik baal daar stevig van.
spannend ryanne!!!!!!!!!!!! ja het werken bevalt me weer goed. jens doet het gewoon heel goed de laatste tijd en dan ga ik ook gerust van huis! Morgen naar de zweedse kerk in rotterdam. Daar vieren we met allemaal zweden Midsommer!!! Leuk!!
yep dit kunnen ze zo doen omdat er gereorganiseerd moet worden om het bedrijf overeind te houden. Ik was trouwens secretaresse. Ik ga morgen maar eens mn cv updaten en op monsterboard zetten. Dinsdag heb ik een gesprek over de procedure en er komt ook iemand van het uwv langs op kantoor omdat er meer mensen zijn die ontslagen zijn. ik ben benieuwd wat ze gaan vertellen, want dit is voor het eerst dat ik ontslagen wordt.
@sas, jeempie dikke knuff... wat moeilijk joh!!! en dan zit ik te zeuren over een vacature.... per wanneer ben je werkzoekend?? @ryan, hoe is het??
@ Sas wat balen zeg @ Makkie dat zou geweldig zijn zeg dat je een eisprong heb gehad en ook goed benut heb *DUIM* *DUIM* @ Ryanne hoe gaat het nou ? Heb je je kleine alweer goed gevoelt ? @ Pooh veel plezier met de zweedse midsommer. Mijn man en ik zijn helemaal gestresst haha De keuken helemaal leeg, dus kan niet koken. En de kamer helemaal vol met de nieuwe keuken die ze maandag gaan plaatsen AAAAAAA Hopelijk gaat het weekend snel voorbij, want in de kamer staat alles hutje op mutje Nog paar daagjes doorbijten en dan ben ik eindelijk van alle troep af. Ik ben vanmorgen weer met Nomi bij huisarts geweest. Gisteren heb ik van 21.30 tot 22.30 met haar op gezeten (hoesten hoesten en bijna erin stikken BAH BAH) Dus dokter even oortjes nagekeken en die waren goed (dus ontsteking weg) Longen geluisterd en die waren schoon. Blijkbaar is dit nou een hele nare griep die ook lang kan duren arme meid. Gisteren en vanavond heb ik een flesje klaar gemaakt met rijstebloem en lekker dat ze dat vond JUMMIE Hele fijne avond en weekend. Liefs Thamara
@sas, dat dat zo maar kan zeg! BElachelijk!!! Ik hoop dat je snel ander werk vindt! @thamara, beterschap met nomi, echt zielig!!!!!
Thamara, hee jakkes, wat naar met Nomi. Heeeeel veel beterschap! En ik hoop dat voor jullie het weekend omvliegt dan! Ryanne, jee wie weet komt de kleine meid wel heel snel ineens. Mss stilte voor de storm in je buik, kan maar zo! Succes! Pooh, lekker he, dat je ventje het zo goed doet! Fijn hoor! Veel plezier morgen! Sas, tjee wat een kl*tenieuws! Hier ook zo ontslagen, precies dezelfde manier/reden. En ik was er ook secretaresse. Maar nu krijg je wel een uitkering. Das geen vetpot, maar beter zo dan niets. Maar wel balen joh, net nu ook je man er niet bij is... sterkte meid! All, ooo hoop zo op een eisprong! De pijn is er nog wel maar wel minder. Straks nog maar eens lief mijn mannetje aankijken hahaha!
@thamara : beterschap met je meisje ! @makkie : ooeei spannend haha @ pooh veel plezier morgen ! @sas: ppff ik vind het echt valen voor je hopelijk ben je zo weer aan het werk ! @all : ik heb zo'n verschrikkelijke buikpijn ......ik heb last van mijn heupen rug en banden en vooral mijn buik mijn baarmoeder en eierstokken ...ik begin zelfs weer te waggelen ...heb het gevoel dat ik 40 maanden zwanger ben pppfffffff weet echt niet wat ik hier mee moet morgen maar weer eens een testje wagen tenzij ik vannacht ongesteld word .....nou als het dan komt dan komt er naar mijn gevoel een overstroming ... oke nu stop ik weer met mijn gezeur
pffff,nou vannacht was het hier bal! Om 2.00 begon hij te zeuren en huilen en we kregen hem niet stil. Klein flesje gegeven en was hij even stil, maar begon om 5.00 uur weer. Ik heb niet veel geslapen dus. het isn ei teens echt huilen, maar beetje aanstel gemopper.. snik snik, wheeeee
Sas jeetje dat is wel ontzettend balen zeg! Hoop dat je snel weer iets vinden kan. Mvj vervelend dat je zo'n buikpijn heb, hoop dat het iets positiefs is en anders gewoon een super goed ei!! Ryanne hoe is het? Pooh balen dat Jens zo onrustig was, moeilijk wat je dan moet he. Thamara hoe gaat het met Nomi zielig dat ze zo ziek is? Hier was 2 avonden feest in die tent en ik zou alleen donderdag gaan belt mijn collega gister dat onze andere collega ziek is dus een kaartje over of ik mee ga, ik ben normaal niet zo van het stappen maar dit was zeker gezellig en Martijn zei al lekker gaan joh kan best eens dus gister ook weggeweest en super gezellig gehad Mijn schoonvader is in nederland, vond tygo weer groot geworden en is morgen jarig gaat onze eerste rustige vaderdag! Vandaag lekker rustig aan doen, ben ook een beetje moe Heb al een paar dagen last van mijn buik voelt als een ei ben benieuwd of ik over ongeveer 2 weken ongi ben dan was het echt mijn ei.
Wat een hoop 'einieuws' zeg, hahaha. Ik hoop het voor ons meiden! Zou mooi zijn met onze pco lijfjes toch? Pooh, tja, zulke nachten blijven er ook bij zitten. Ik heb ook nog wel eens dat Seth een paar keer wakker wordt, beetje moppert/huilt en weer even verder slaapt. Hopelijk gaat het vanacht weer goed met Jens! Hier straks even naar de stad en vanavond komen onze beste vrienden eten. Gezellig. En ik ga zo peer proberen bij Seth, voor het eerst! Ben benieuwd hoe dat gaat!