Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    MVJ jeetje das inderdaad schrikken. Heb je de HA al gebeld?

Debjes vitamines helpen bij mij niet wellicht bij jou wel. Bij mij komt het van mijn schildklier af waarschijnlijk. Daar moet ik 3 juli voor naar de internist.

Makkie Zal je wel ongelooflijk missen hoor!

Ryanne hoe gaat het nu? Rommeld het al?

Taliaa kan zomaar hoor dat I ziekjes wordt kan geen kwaad is alleen zo zielig.

Lot ach jeetje zeg oor en keelontsteking Arm ventje. Lekker veel knuffellen en wat fijn dat je vrij kon krijgen morgen ochtend.

Fleurrebel wat goed van Elena!!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @fleurrebel wat stoer !

@makkie : nee nee niet weg gaan hoor dat kunnen we niet aan , neem even pauze ...dikke knuffel hoor !

@ all kan vanmiddag terecht maar direct een mammografie ? mmmhh zal wel loslopen ...

3. fleurrebel wat goed zeg!
    @ lot germ van tygo. Hoop dat de druppels snel werken. Wat fijn dat jullie lekker bij hem zijn morgen
    @ talia wat balen van je ei zeg. Dat ie maar snel komt. Hadden idd de vluchttas in de auto gezet maar niet nodig gehad.

Hier sinds donderdag aan een stuk door last van steken en harde buiken maar dat is het dan ook. Vandaag niets doen behalve de boodschappen.

4. @ mvj wat fijn dat je vanmiddag al kunt gaan. Heb je meteen zekerheid. Veel succes en ik duim voor je.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ mvj, succes! laat je het ons even weten!
    @ryanne, dat je de tas niet nodig had, dat was duidelijk;) vroeg het me alleen af, of je dan een tas mee zou nemen...:)
    @fleurebel:wat goed!!! en ahhhh dan lekker op dr hoofdje gebutst en nog wel zonder helm:(:(
    @all, nou ze had "koorts"... 38.6 ze ligt nu in de box, te "spelen" maar volgens mij slaapt ze bijna. dus vandaag maar extra verwennen, als de koorts hoger wordt dan krijgt ze een zetpil. Sjongejonge, als het je eigen kind is, is echt álles anders he? heb voorheen op de couveuzeafdeling gewerkt, dus genoeg zieke kindjes gezien, maar mijn eigen hummeltje.. Haha, mama wordt een enorme softie!!!
    oja, vandaag weer wezen sporten, heerlijk!!
    Liefss, Taliaa blijft vandaag maar rustig thuis...

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe tussendoor...jens zn heupjes zijn goed gekeurd!!!!!!joepi!!!!

nu gaik hem naar bed brengen...tot later!!!

7. @ talia wat sneu voor je meisje. Beterschap en knuffel haar maar goed
    @ pooh wat fijn dat de echo goed was. Doen ze dat altijd bij baby's?

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    pooh wat fijn dat jens zijn heupjes goed zijn.

Taliaa ach I ook niet helemaal fit, zielig he als die kleintjes ziek zijn en dan spreek ons emotionele moedergevoel weer :)

Mvj hoe was het bij de ha?

Elena goed zo lekker zitten word de wereld weer anders he!

Ryanne ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich aankondigd, hoe was je weekendje weg?

De oordruppels verzachten de druk gelijk het huilen met tillen is gelijk iets minder maar hij is zo zielig hij kan nu zelfs rustig bij je zitten en knuffelen niets voor Tygo!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanna, nee alleen stuitbabies kijgen een heupecho. Omdat ze zo raar hebben gelegen en geboren zijn, kan er iets mis zijn met de heupen!
    iemand iets van mvj gehoord??? hoe laat moest ze?

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ben ik weer !

noude ha heeft gevoeld en gevoeld .....haha vond het niks maar goed
    ik heb haar het knobbeltje laten voeln .....en toen ze een stukje verder voelde voelde ze er nog veel meer .....
    in beide borsten ...de ha denkt dat het gewoon weefsel is ...en dus onschuldig ze wil over 2 weken weer even voelen
    als ik nou tussentijds wel heel erg ga twijfelen mag ik bellen dan word er een mammografie gemaakt ....

mijn vraag is nu dus ....voelen jullie ook een soort van trosjes in je borsten met kleine balletjes her der die van grote verschillen ..?

11. Milla

Milla Niet meer actief

mVj, jeetje wat schrikken! Hopelijk valt het allemaal mee!

Taliaa, nogmaals bedankt voor je hulp! Ik heb het pakketje inmiddels opgehaald en ben aan het zoeken voor een cursus/voorlichtings moment! Gaat goed komen!

Even kort (ik kom morgen uitgebreid terug):
    Ik heb voor iemand van ons een leuke verassing.. niet hier, maar via onze hyves.. ;)

12. Milla

Milla Niet meer actief

MvJ, tegelijk gepost!
    Gelukkig lijkt het dus mee te vallen! Hopelijk is verder onderzoek niet nodig, lijkt me wel heel erg schrikken, kun je nu wat rust vinden?

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla ik was rustiger maar sprak net mijn moeder en daar werd ik weer onrustig van .....vandaar mijn vraag ook zeg maar of meer meiden dat voelen

14. Milla

Milla Niet meer actief

Nog ff:

Pooh fijn dat alles goed was met de heupjes!
    Taliaa, beterschap met je meisje!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @milla, vond het gezellig je te spreken!!! schrok wel van de tijd, haha. hadden je meiden niet alles onder geknutseld! fijn dat je er wat aan had, succes met zoeken naar een cursus!!!
    @mvj, het weefsel in mijn borsten voelt ook onregelmatig.. deukjes enzo. maar iedereen heeft weer wat anders... wel fijn dat je een vrouwelijke arts hebt, scheelt toch iets.. (nog over je zw test gehad?;))
    @pooh, fijn dat de heupjes goed waren!!! ga je nog inbakeren?
    @all, ze had vanmiddag 39.2 :( maar goed een zetpilletje gegeven en dat helpt. haha, moet eerlijk zeggen, als jullie zeiden dat een van jullie kindjes ziek waren, dacht ik ach gaat vanzelf weer over. maar nu voelt het toch anders, als het je eigen muppetje is... gelukkig lacht ze nog, dalijk een flesje en naar bed..
    Liefss, Taliaa
    ps heb mn ovutesten vandaag binnen gehad, nu even gaan bedenken hoe ik ze ga gebruiken...

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : hoe je ze gaat gebruiken ??? gewoon in je plas ..niet in de diksap of zo hahh

mmhh ik denk dat ik morgen de ha bel .....ik wil toch een mammografie ....gewoon voor de zekerheid ....

17. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Groot gelijk mvj, het zekere voor het onzekere. En moeders kunnen je inderdaad aan het twijfelen brengen. Meestal luister ik dan nog wel naar mijn moeder, alleen als het me uitkomt

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mvj zeker even bellen. Geen gestress maar gewoon rust krijgen.
    @taliaa en lot beterschap met jullie kindjes.

@all sorry dat ik even niet gereageerd had, maar ik was even een beetje druk met een cv in elkaar draaien en 2 sollicitatiebrieven en die zijn nu dus verstuurd. Ik ben benieuwd wat er van wordt. Ik kwam er trouwens ook achter dat ik nog lid ben van de vakbond. (ik dacht ik hem opgezegt had) en heb hun gebeld voor advies. Ze gaan me bij alles helpen, ik kan alles naar hun opsturen. Ik ben benieuwd. Morgen heb ik ook het gesprek met de werkgever en het uwv. En ben ook benieuwd hoe de sfeer nu is. Ik had vandaag vrij, dus ik weet het niet.

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    MVJ groot gelijk hoor! als je het niet vertrouwd gewoon verder laten kijken!

Taliaa ach I dus ook ziek.

Milla ga zo gauw nog ff op hyves kijken je maakt me nieuwsgierig;)

Meiden ook hier weer bal Jaimy heeft weer 40 graden koorts :(. Hou het dan nooit op voor het ventje:x. Net de HAP gebeld en die adviseerden om zolang hij nog goed reageerde hem op bed te leggen met paracetamol en wanneer het blijft morgen naar de HA te gaan.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, ja heb ik soms ook, van die hobbels en bobbels. Nu net weer wat gevoeld, gewoon weefsel! :)

@taliaa, we moeten het inbakeren wel effe leren. Maar ik heb op advies van de babymassage mevrouw, vanmiddag een afspraak gemaakt met een ostheopaat die zij goed kent, in Barendrecht.
    We kunnen nu vrijdag al terecht!!! Fijn he?!

Deel Deze Pagina