Hee jakkes, wat naar al die zieke kindjes! Heel veel beterschap meiden, hopelijk zijn jullie hummeltjes snel weer beter! MvJ, ik zou ook meer duidelijkheid willen hebben hoor..... Ik ga naar bed, heb weer eens buikpijn .....
Makkie balen dat je weer buikpijn heb. Sas fijn dat de vakbond je kan helpen. Veel succes morgen op het werk!
Sas succes morgen op je werk! Makkie balen dat je telkens last heb van je buik, rustig aan! Jaimy ook ziek beterschap!
@mvj, nee niet in de diksap? hmmm.... nee, ik bedoel, wanneer... Gezien t pco verhaal is het niet helemaal betrouwbaar, dus ik dacht ze te gaan gebruiken als ik ei dingen merk aan mn lichaam of aan de temp. maar moet even goed uitzoeken hoe het nu zit met je LH piek, je tempdaling/stijging en je ei... dus... maar idd, de ha even bellen! dan heb je zekerheid meis!! gewoon doen hoor!!! @makkie, ha bah, weer buikpijn. als het blijft toch maar de gyn bellen? geen koorts? nou, dikke knuffel!!! @cira, he bah, weer ziek. arm ventje! maar ook dikke knuffel voor jou, want t is toch ook zwaar voor de mama hoor!!! @Sas: nou je pakt het grondig aan! goed hoor!!! hoop dat het op je werk netjes wordt afgehandeld!!! en je (voor zover dat kan) er een goed gevoel bij hebt!! @all, nou de pmol heeft geholpen, koorts was goed gezakt, dus nu ligt ze lekker te tukken. En morgen ga ik weer lekker sporten, goed bezigsgggg. val niks af, maar voel me prima, en dat is ook belangrijk he? Liefss, Taliaa
taliaa je goed voelen is zeker belangrijk! Jaimy en I hoe is het met jullie? Tygo is vannacht een paar keer wakker geweest, dus dacht slaap iets langer, martijn deed de fles gaan ze bij de buren om 7 uur beginnen met schilderen hoor alleen maar de ladder, beetje balen. Tygo slaapt nog ben benieuwd hoe het vandaag met hem gaat.....
Arme tygo hoop dat het beter gaat! meiden de maxi cosi toby is in de aanbiediing voor 179 euro bij prenatal, ik denk dat wij hem gaan kopen! Ik heb wel al een autostoel maar omdat mijn moeder elke dinsdag ook een autostoel nodig heeft geef ik deze aan haar en houd ik de tiobi! Vanavond even met mijn vriend overleggen! Mijn vriendin is vanmorgen bevallen na 41 weken en 6 dagen zwangerschap. Baby vind ik persoonlijk erg klein en vraagt me af of het echt wel tijd was om de baby te laten komen, aangezien hij ingeleid is en de baby maar 2700 gram woog. Hij heet Roy Levi. Het is heerlijk weer zeg alleen baal ik zo nu hebe cht zo wat geen kleding om aan te trekken alles past niet of zit nog te straks en ben al zo lang bezig met lijnen al 5,5 week en er is nog maar 3,5 kilo af! ze zeggen dan wel nou ja toch 3,5 kilo, maar voor mijn zwangerschap ging afvallen voor mij als een trein binnen 2 weken was ik wel is 3 a 4 kilo kwijt. Maar goed mag niet zeuren! zaterdag maar gewoon ander oudfit kopen want in die zomer kleren van nu die in me kast passen kom ik toch niet meer in. Zo heb weer even geklaagt! ga me koffie drinken.
@debjes, wat een klein kindje voor bijna 42 weken zwangerschap!!! Wel leuke naam! Ik pas ook nog nergens in. En nadat een patient vorige week aan me vroeg hoe lang ik nog moest, heb ik helemaal zoiets van, AFVALLEN!!!! Maar het gaat erg langzaam. Ik blijf tot nu toe steken op de 77 kilo. En tijd voor sporten weet ik nog niet te vinden. JEns heeft van 20.30 geslapen tot zn fles van 2300, daarna tot 8.30!!!! Nu ligt ie te kraaien in de box!
Even een knuffel voor alle zieke kindjes! Makkie, wat rot dat je maar buikpijn blijft houden, ik hoop voor je dat het gewoon een innesteling ofzo is! Taliaa, ik heb me inmiddels opgegeven voor een cursus borstvoeding van LLL (toevallig in jou dorp). We hadden het laatst ook over de kosten deze zijn 5 euro per avond! Valt mee toch? Hoe gaat het nu met je meisje? Hier gaat het goed, druk bezig met de babykamer, we willen graag met 34 weken alles af hebben en klaar hebben staan. Ik zal binnen kort foto's op mijn hyves plaatsen! Morgen 30 weken zwanger! Het gaat zo snel, verder gaat het goed hoor, merk wel dat het steeds wat zwaarder begint te worden, maar gelukkig is het over een paar weken zomervakantie. Iemand nog iets van meisje gehoord? Ze is inmiddels terug van vakantie toch? Fijne dag nog!
Debjes dat is zeker een klein mannetje, roepnaam Roy? Hier schijnt het zonnetje ook lekker, vanmiddag even werken dus lekker naar buiten met de kinderen. Debjes ik vind 3,5 kilo al heel knap maar voor jou valt het tegen en balen dat je dan niets hebt om aan te trekken, ff shoppen dan voel je je misschien wat beter als je wat leuks aan hebt. Milla al bijna 30 weken nog 10 tegaan joh, tijd voor een banner dan kan ik het weer een beetje bijhouden. De tijd op de site klopt niet wat erboven staat zie ik net.
Lot moet ook vanmiddag werken en wij gaan dan ook naar buiten met de kids Ja denk dat ik zaterdag maar even ga shoppen! Ja de roepnaam is Roy, ik vond persoonlijk Levi dan leuker maar goed he ieder zijn smaak! Milla wat gaat dat snel 30 weken zwanger! Super blij voor je dat alles nog zo goed gaat ondanks alle narigheid die je heb gehad! en foto's zijn altijd leuk!!!!!!!!!!!!!!!!! Thijs van Sas is toch ook bijna jarig?????? 1 deze dagen?
HAAAAAA DAMES!!!!!! Daar ben ik weer!!! Na ruim 2 weken heeeerlijke vakantie aan de Franse Côte d'Azur is het gewone leventje weer begonnen! De vakantie is echt SUPER geweest, heerlijk uitgerust (en gegroeid...) en me goed gerealiseerd dat dit de laatste keer met zijn tweetjes is geweest. En als klap op de vuurpijl zijn gisteren alle babyspullen geleverd, de kamer, de Bugaboo, Maxi-Cosi, box, kinderstoel en alle lakentjes, dekentjes en overtrekjes. Met andere woorden: Ik zit hier met een BIG SMILE op mijn gezicht, ondanks dat ik weer aan het werk ben (waar ik niet zo veel zin in heb, maar dat snappen jullie wel). Ik moest even wennen aan de nieuwe site, kon met mijn eigen wachtwoord niet meer inloggen merkte ik en ik zie dat de lay-out wat veranderd is. Ik ga mijn best doen om al jullie verhalen bij te lezen, maar acht de kans groot dat dat niet allemaal gaat lukken de komende dagen, waarvoor bij deze alvast mijn excuses. Tot gauw weer!! X
Meisje super dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en dan nu lekker alle babyspullen binnen!! Succes met werken en ben benieuwd naar fotos ook van je gegroeide buik Debjes als het aan mij had gelegen had Tygo, Levi geheten dus ja die naam vind ik ook leuker, ieder zijn smaak. Ryanne lekker rustig aan doen. Mijn mannetje lijkt weer wat beter in zijn doen wil weer spelen en lacht weer wat gelukkig doen de medicijnen zijn werk.
Ja Chris vond Levi ook leuke naam, maar Jesse stond bij ons al vrij snel vast (al voor dat we nog niet bezig waren met kids) wie weet ooit de 2de
@ Makkie doe het kalm aan meid. Neem de tijd en we zien je wel weer verschijnen. @ Pooh wat super zeg dat de heupjes van Jens goed zijn. @ Debjes idd een kleintje als die met 41w6d geboren is. @Mvj heb je goed hoor dat je toch weer gebeld heb, dan heb je echt duidelijkheid. @ Meisje welkom terug. @ De mama's met zieke kindjes HEEL VEEL BETERSCHAP. @ All De keuken is bijna klaar. Maar heb gewoon pijn in mijn maag, er gaat van alles fout 1 bovenblad te kort, pasplint te klein, en vanmorgen werd er ook nog heel leuk een gat geboort in de gasleiding door de mannen AAAAAAAAAA. Die zijn ze nu dus aan het maken (die man wilde dat mijn man het zou maken, maar ja die is werken en kan geen vrij krijgen en ik heb hem ook gezegt jij heb die gat veroorzaakt dus maak hem ook maar weer) Zou blij zijn dat alles klaar is en ze weg zijn (hopelijk zakt mijn maagpijn dan ook weg) Zo ik heb ook weer even geklaagd. Met Nomi gaat alles goed. Ze voelt zich gelukkig alweer stukken beter en ze drinkt ook weer beter. Donderdag weer naar de CB, ben heel benieuwd hoe groot en zwaar ze nou is. Ze heeft al maat 68 (broek/shirt) aan soms alwel 74 (shirt) Pfff groot kind haha Hele fijne dag allemaal. Liefs thamara
Hoorde gister op me werk, dat in Belgie een kindje van 11 maanden is overleden in de auto, omdat de vader het vergeten was naar het kinderdagverblijf te brengen! Verbaas me altijd weer dat zulke dingen kunnen gebeuren, kan me dacht echt niet indenken dat je, je kind vergeet! De moeder van het kind vond het kind aan in de auto, zij wilde het autostoeltje uit de auto halen, om haar kind op te halen bij het kinderdagverblijf, helaas was ze al te laat ik kan trouwens geen bericht plaatsen op het pco hyves, er staat dan oh, oh je kan geen 2 berichten tegelijk plaatsen in 2 seconden
1000 pagina's!!!! reden voor een feestje @debjes!!! woh goed zo!!! lekker staan!! is hij zelf gaan staan? en het is idd klein, ik denk dat ze de kleine man hebben gehaald omdat hij niet genoeg meer groeide? @de naam Levi, jullie raden het vast al: als Isabelle stiekum toch een piemeltje had gehad..... nu heb ik inmiddels alweer een andere jongensnaam, maar wieweet.. @Syb; ben je naar de ha weer geweest? @Meisje: welcome back!!! fijn dat het lekker is geweest! en nu de spulletjes!! lekker tutten! maak je wel weer een foto van de baby kamer? @Milla: ja de LLL! zit je toevallig in een vlospraktijk? want datis dan bij 'mijn' vlos ohhhh 5 euro per keer, haha, zat ik er flink naast nou mooi!! @Lot: hoe is het nu met Tygo? balen van de schilders! zul je altijd zien als je uit kunt slapen.. Hoe bevalt het eigenlijk nu je man thuis komt eten? @Cira,hoe is het met je ventje? nog zo ziek? @pooh, ik weet dat je het zelf anders vindt, maar je bent reuze slank hoor! en 77 kilo is heeeeeel netjes met jouw lengte! rustig aan beetje bewegen en gezond eten, dan kun je echt nog wel afvallen! Je zit nog in de 9 maanden-af periode!! @all, hier is de kleine nog ziek vanochtend 37,6, dus wij blij. Maar net weer 39.1 Ach, ze heeft verders niks en drinkt nog goed, dus zal wel weer snel overgaan... verders niks te melden dan dat ik ben wezen sporten vandaag, joepie en steeds beter in mn vel zit qua uiterlijk/ gewicht! *trots* hoewel ik dus niks afval! Liefss, taliaa