Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Wat een toeval zeg dat ik voor m'n eerste echo op je verjaardag moet... En dan nog uitgerekend op je trouwdatum... Inderdaad wel heel komisch hé ;) :)

Soms dring het al iets meer door maar denk dat ik het maar goed zal beginnen beseffen als ik m'n 1ste echo heb gehad..

Gelukkig heb je ook maar af en toe krampjes in de liesstreek, begon al ongerust te worden dat ik dat geen ganse dag had... De ene dag wat meer dan de andere.

Moet straks gaan werken en heb er echt geen zin in :( , na deze week dan eindelijk een weekje in verlof.

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Mariska; ik heb ook echt niet de hele dag bandenpijn. Alleen na een dag werken of al ik ineens opsta van de bank of een rare beweging maak. niets om je druk over te maken dus!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    *nieuwe foto's*

Van het kamertje (is nog lang niet af) en van mijn buik....

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

kwam even spieken chantje wat een erg schattig kamertje zeg!

dames geniet van jullie zwangerschap!

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; hopelijk hoef je hier binnenkort niet te "spieken" maar kom je lekker actief meeschrijven!

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    he dames wat zie ik nou, er wordt actief geschreven op dit topic. Nou dat vind ik wel fijn hoor, want bij de juli moeders is de topic te groot en kom ik iets te veel ellende tegen. Gisteren had ik bij de VK een bloeddruk meting en die was te hoog, dus die hebben gelijk een afspraak voor me gemaakt bij de Gyn. Daar moest ik vandaag naar toe. Ik maakte me toch al zorgen. Kom ik daar moet ik een heel rondje maken. Bloedprikken en een half uur lang bloeddruk laten meten. Dat deden ze op een verloskamer, dus die heb ik nu al gezien. En het ziet er goed uit. Gelukkig was de bloeddruk harstikke goed. Dus er was paniek om niks. Ik mag gelukkig nu wel bij de gyn blijven voor de controles. Het is trouwens dezelfde gyn die bij mij in mei een leo gedaan heeft, dus dat vond ze erg leuk dat het toch resultaat gehad heeft. Ik mocht nog kiezen of een echo wilde laten maken, maar die heb ik maar opgeschoven naar 2 jan. Dan is mn mannetje er ook weer bij en dat is wel leuk. Ik zit nu alleen nog heel erg te twijfelen of ik de combinatie test laat doen ja of nee. Als mn mannetje weer van oefening terug is, zullen we daar nog eens over hebben. Trouwens als ik s'avonds in bed lig en een kussen op mn buik leg, heb ik het idee dat ik het kindje al kan voelen. Door die mmm heb je toch geleerd om beter te luisteren naar dat gebied. De gyn vond dit niet vreemd en zegt dat het inderdaad kan dat ik het kindje al voel. Het is een soort van heel zacht gebrom en bonkjes. Dus daarom maar geen echo gedaan vandaag, want het voelt allemaal zo goed aan. En een moeder instinct is het sterkste instinct.

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Chantje Wat een leuk kamertje zeg!

Sas super dat alles goed is en fijn dat jullie 2 jan weer jullie kindje kunnen bewonderen.

Hier alles goed alleen veel lage rugpijn. Denk dat ik maar eens naar de HA ermee ga voordat het nog erger begint te worden.

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sas; fijn dat alles goed is! Ik had ook het idee dat ik mijn kindje al heel vroeg voelde. Mijn acupuncturist was er van overtuigd dat datgene wat ik voelde de baby was. Hij was daarvan net zo overtuigd als van het feit dat ik een meisje zou krijgen en dat klopt toch ook echt!
    Ik heb de combinatietest niet gedaan. Daar hebben we niet echt een goed gevoel bij gehad omdat zo'n uitslag toch niet alles zegt...... Veel succes met het maken van een keuze!

Cira; vervelend dat je zo'n last hebt van lage rugpijn! ben benieuwd wat de HA er van zegt.

Ik ben nog steeds aan het hoesten. Heb via dit forum van de verloskundige gehoord dat dit niet erg is voor de baby. Ze schudt hooguit wat van links naar rechts door het vruchtwater als ik een hoestbui heb. Ben nu een week flink aan het hoesten. Dit heb ik nooit eerder gehad en het begint nu toch wel flinkt e irriteren!

Ik voel de baby de laatste dagen elke dag wel een paar keer dat is echt een ongelovelijk gevoel!

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Hier nog eentje met lage rugpijn...
    Al de ganse dag pijn in de rug en krampjes in de onderbuik van m'n banden.

Denk dat ik allensinds niet te lang meer ga werken hoor, want kheb het echt wel lastig om een ganse dag recht te staan.

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    HEEE ik zag op het PCO-topic dat ook Fleurebel ons kan komen vergezellen! Jippie, weer een zwangere erbij!

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    SUPER! Wat gaat het toch goed he!?

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Nariska ik moet de hele dag zitten maar dat is ook niet ideaal. Maar eens kijken wat de HA vind.

Verder op de misselijkheid (vooral 's avonds ) gaat het hier goed. Slaap veel doe weinig en probeer al een beetje te gaan genieten van de zwangerschap. Volgende week donderdag de echo dan weten we al weer meer en hopen we dat we echt durven te gaan genieten.

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    spannend he Cira de 1e echo...
    Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik pas na mijn 20wekenecho ben gaan genieten...... Daarvoor vond het allemaal nog zo eng!
    Ik hoop voor jou dat het genieten na de echo komt!

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Ben nog niet met mijn rugpijn naar de huisarts geweest, maar denk na m'n weekje verlof nog een weekje werken... Heb dan m'n 1e echo gehad en hopelijk is alles in orde met de baby, khoop dat het hartje klopt.
    Soms wordt ik wel eens bang hoor als ik denk dat het mss niet zal kloppen.
    En na die week denk dat ik dan eens naar de HA zal gaan en vragen om me thuis te zetten.
    Dan via de arbeidsarts om werkverwijdering vragen. Want ben verantwoordelijke aan een machine en dit brengt veel stress mee... Zou liever lekker thuis genieten van het zwanger zijn.
    Ben anders nog niet misselijk geweest ( best niet te luid roepen hé of straks is het van dat :))... Juist last van m'n onderrug en bandenpijn en soms van maagzuur... Oja en ik kan niet veel verdragen

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    inderdaad Mariska dat van die misselijkheid niet te hard roepen! Dat deed ik ook op een donderdag en vanaf die zaterdag daarna ben ik WEKEN misselijk geweest!

16. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deze morgen gebeld voor de rest van de uitslag van m'n bloed...
    Ben dus niet immuun tegen toxoplasmose :( , dus ja geen prépare voor mij meer en ook geen rood biefstukje :(

Zijn jullie immuun of niet immuun voor toxoplasmose?

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort

Geen idee! Maar ik ben vegetarisch dus eet geen biefstuk.....

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Mariska ik weet het niet hier in NL wordt afgeraden om rauwe en half rauwe produkten tijdens de zwangerschap te eten of drinken.

Chantje hoop wel dat ik durf te genieten naar de eerste echo.

Meiden deze ochtend bij de HA geweest krijg manuele therapie ter ondersteuning van mijn heup en bekkengewricht. Het is nog niet heel erg, maar de HA was blij dat ik al kwam omdat dat voor de rest van de zwangerschap minder klachten kan beteken.
    Wat de manueel therapuit gaat doen durf ik zo niet te zeggen als ik er voor het eerst ben geweest zal ik verslag doen hier.

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Cira; wat fijn dat je meteen gehoolpen wordt! Hopelijk voel je je er goed door!

20. Niet meer actief

Hallo Zwangere PCOers!

Eindelijk kan ik mee aansluiten bij een zwanger zijn clubje.

We geloven het niet echt. Het is wel een wonder.

Deel Deze Pagina