@taliaa, ja ik weet het, 77 kilo is niet verkeerd, maar het zit op de verkeerde plek! allemaal op mn heupen en buik! Blegh! Wat voor sport doe jij? Ik ga vanavond eens voorstellen om ieder een vaste avond "vrij" te hebben. Misschien heb ik dan eindelijk eens tijd om te sporten! @all, ben met Jens wezen winkelen. Hij sliep lekker en ik ben aardig geslaagd. Ik was bij Scapino en daar hadden ze rekken vol kleding, waarvan het tweede stuk 1 euro was. Dus voor 14 euro 2 leuke shirtjes gekocht voor mezelf. Toen bij c&A voor Jens een korte broek. Bij de hema sokjes en een shirt voor Jens en nieuw beddegoed voor het logeerbed dat we van MP hebben gehaald. Luiers bij het Kruitvat en Ecoo slippers voor mezelf voor op mn werk (betaald door mn baaas ) Dus met tassen vol naar huis gegaan. Jens is iets wat drammerig vandaag maar ligt nu weer even zoet te spelen. Verder is hij erg lief!
hey meiden even snel tussen door kunnen jullie ook geen berichten plaatse op hyves? Ik krijgt steeds de tekst Oh oh... 2 berichten binnen 10 seconden? Beetje te enthousiast, vind je zelf ook niet?
Taliaa ik vind het wel erg gezellig dat mijn man thuis komt eten tussen de middag. De naam Levi was hier dus ook favoriet bij een aantal grappig is dat wie weet hier voor een 2de! Pooh heerlijk even shoppen en dan ook nog slagen! thamara wat een gedoe met die mannen, ik vind het ook hij boort door de leiding dus hun moeten hem ook maken! Fijn dat het met Nomi weer beter gaat, ben benieuwd wat ze weegt op het cb, wij moeten donderdag! Tygo zie je steeds iets meer opknappen gelukkig maar wat een wondermiddel die oordruppels en antibiotica. Isabella niet zieker worden he! Vannacht lekker slapen en morgen zonder koorts opstaan.
hey meiden effe een ego bericht ..... Ik heb gisteren weer de ha gebeld en ik kan donderdag terecht voor een mammografie .....schijnt heel pijnlijk te zijn maar heb het er graag voor over....moet maar even .. Nu ben ik alleen maar aan het dommdenken en daar word ik niet vrolijk van ...mijn borst voelt ook anders dan anders .....echt heel vaag maar goed komt vast door dat ik nu wat gevioeld heb zijn zieke kindjes weer opgeknapt ?
Mvj het is inderdaad niet prettig want je borst wordt even geplet zeg maar, maar het is echt maar heel kort. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik was destijds 25 en toen konden ze door de dichte structuur van mijn borsten het allemaal niet goed zien. Dit schijnt naarmate je ouder wordt minder te worden (misschien veranderd het ook wel door een zwangerschap) ik moest daarom nog voor een echo (gewoon zoals op je buik). Mij overviel het destijds allemaal zo dus ik denk ik vertel het je even.
en ik wil je natuurlijk veel succes wensen, hopelijk is het gewoon een verstoppinkkje of een kleine cyste.
@mvj: écht pijn schijnt het niet te doen, alleen een vervelend gevoel! nou sterkte meid!! weet je ook wanneer je dan de uitslag krijgt? @all: Isa is wat opgeknapt!!!! gister weer 39 graden en vanochtend 36.7!!!! JOEHOE!! nu maar hopen dat het niet weer oploopt vandaag!! Gisteravond was te echt zielig hoor, ze kon niks meer, alleen jammeren en af en toe dr hoofdje optillen Maar goed!! En Tygo is ook aan de beterende hand!! goed hoor! en de andere zieke kindjes? @debjes: ik zou het nog eens proberen op hyves, hij doet soms een beetje raar! Nou vanmiddag/avond/nacht/morgenochtend werken en dan lekekr stadten (zonder kind) Liefss, taliaa
Vandaag 30 weken zwanger!!! Het aftellen gaat langzaam beginnen! Taliaa, wat fijn dat de koorts bij I. gezakt is! Hopelijk voelt ze zich weer een stuk beter! MvJ, goed dat je gebeld hebt, twijfel kan heel slopend zijn! Ik wens je alvast veel succes en hoop voor je dat het onderzoek meevalt! Ik heb het nooit gehad, dus kan er niet over mee praten. Succes! Gister op voorlichtingsavond geweest in het ziekenhuis was erg interessant, vanavond een groeiecho en morgen weer naar de gyn, Leuk, maar druk dus! Meisje, welkom terug! Fijne dag allemaal!
@linda dankje wel meis je berichtje doet me goed .... ik zou lievber gewoon gelijk een gewone echo hebben ......naar mijn idee zit het knobbeltje vrij hoog ,.....dus ben bang dat ze het met het apparaat niet kunnen zien
MVJ fijn dat je donderdag al terecht kan. Heel veel succes! Hoe is het met J? Isa en Tygo fijn dat jullie opknappen. Meisje fijn dat je terug ben! en fotooos Debjes Wat super dat Jesse staat in zijn box. Nu gaat het snel hoor Jaimy loopt (schuifeld) al rond de tafel en is druk bezig om cvan de tafel; naar de bank te komen. Ook achter zijn loopwagentje gaat het steeds beter. Wat een klein mannetje zeg Wel een leuke naam! Milla JIPPIEEEEE 30 weken nog even en dan komt jullie meid. Pooh moet zeggen dat ik je echt niet dik vind hoor toen bij de meeting! Jaimy knapt behoorlijk op. Merk dat hij nog niet helemaal lekker is maar hij heeft ook last weer van een tand gehad. de vierde tand is dus inmiddels ook een feit. Meneertje loopt dus inmiddels ook behoorlijk stevig langs de tafel en is druk bezig met los lopen.
Ow ja lijkt erop of ik ongi ben geworden vandaag maar ga nog even verder broekloeren of ik het een ongi mag noemen
@cira : dat zou wel een super cyclus zijn ! Met J gaat het super hij groeit als kool ....hij is alleen wel iedere ochtend bizar vroeg wakker .....bah haha het begon met 06.30 paar dagen later 06.00 weer een paar dagen later 05.30 ....en nu is het inmiddels 05.00 je snapt dus wel dat ik dat niet trek zo vroeg ... Ik werk vanavond tot 23.00 en dan om 05.00 er weer uit valt tegen Heeft Jaimy nu 4 tanden ? Jelmer ook al hihi
Hey meiden heo is het hier? Vandaag druk dagje gehad. Me nichtje opgehaald, daarna naar de verjaardag van mijn achter nichtje (kindje van mijn nicht) die werd alweer 1 vandaag! Jesse was beetje eenkennig daar en klamde zich goed aan mama vast! Hij was wel kapot na de verjaardag en lag dus al om 18:30 uur in bed!
Thalita las trouwens op hyves dat je op 23 augustus ben getrouwd! grappig mijn ouders zijn ook op 23 augustus getrouwd, maar dan bijna 32 jaar geleden!
hey meiden ! @debjes : jou kleintje word ook al weer bijna 1 jaar @all ik ben zo zenuwachtig voor morgern ppppff ben ook erg emo zie er vreselijk tegen op niet zo zeer voor het onderzoek maar wel de uitslag ....hopelijk is het snel morgen
Even ego (ik ben net thuis het is 0.11) kom morgen uitgebreid reageren maar moet even wat kwijt: We hadden vanavond de groeiecho en DE BABY LIGT RUIM 3 WEKEN VOOR OP SCHEMA!!! Ze is nu al 1950 gram!! 1300 gram schijnt normaal te zijn met 30 weken. Haar buikje had een omtrek gelijk aan 33,4 weken, en haar hoofdje 33, 2 weken, ze is wel op alle gebieden lekker in evenwicht, maar wel gigantisch voor de zwangerschapsduur van precies 30 weken! De uitgerekende datum ligt volgens haar gewicht rond 9 augustus, maar de echoscopiste blijft bij 2 september omdat het gewicht niet wil zeggen dat ze ook eerder komt. Waarschijnlijk gaat de baby volgens berekening als ze met 40 weken geboren wordt over de 8-9 tot mogelijk zelfs 10 pond wegen!! M en D waren met 37,5 en 38,1 rond de 7 pond. Maar ondanks de verbazing maken we ons geen zorgen ofzo, want betekent volgens de echoscopiste juist dat ze het erg goed doet, het er lekker van neemt, en dat ze niets te kort komt. Morgen gaan we naar de gyn (afspraak stond al) ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen!
@milla : oef succes hihi maar naar mijn idee was Jelmer toen ook al zo zwaar hoor die liep ook 3 a 4 weken vooruit ...ik zal morgen eens gaan speuren voor je !
@milla met 7 maanden kwam ik 34 weken uit las ik zo snel effe op 5 september zieden ze dus dat Jelmer op 18 oktober zou geboren worden ( volgens het gewicht en de lengte ) Nou is Jelmer wel op 22 oktober geboren maar hij is 2 weken eeerder gehaald ik las even verder .... met 31 weken woog Jelmer 2144 gram jelmer is dus met 38 weken geboren en woog 8 pond ....maar goed ik had zwangerschapsdiabetes
Hartelijk bedankt voor de info en dat je het even terug hebt gelezen MvJ!! Ik ga vandaag naar de gyn, misschien even testen op suiker en bespreken wat en hoe. Volgens mij hadden taliaa en thamaraa ook flinke baby's als ik me niet vergis, ben benieuwd waar zij op zaten met dit termijn. Jij heel veel succes vandaag!!
ik had het al eerder geschreven, maar ff kort, het geschatte gewicht met de 30weken echo kun je keer 2 doen en dat is dan ongeveer het geschatte geboorte gewicht met 40 weken. Dit is slecht een gemiddelde hoor, je hebt uitzonderingen, maar bij mij klopte het wel.