Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Debjes, prullebak? Wat als je zelf nu nog een zoontje krijgt?

2. Milla

Milla Niet meer actief

Taliaa, welke ovutesten heb je gebruikt?
    In mijn geval was het zo dat alle ovutesten (kruidvat, sensitest, matcare enz. ) niet werkte, bijna altijd leken ze allemaal positief.. heel irritant!
    In mijn geval werkte de digitale testen van clear blue wel. Super duur, ik weet het, en ook niet handig met PCO aangezien je maar een beperkt aantal testen hebt, maar daarmee had ik wel absolute zekerheid!
    Je temp hoeft ook niet perse dezelfde dag of de dag erna omhoog te gaan, bij mij duurde het altijd 2tot 3 dagen.
    Misschien heb je er wat aan, als je vragen hebt hoor ik het wel!
    Succes!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hahaha Milla als ik alles moet bewaren dan mag ik wel nieuwe kledingkast aanschaffen! Ik bewaar alleen de spullen die ik echt zelf wilt hebben de rest wat ik beetje tijdsgebonden vind geef ik weg. Kan echt niet alles bewaren.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik heb heel veel kleertjes van mijn schoonzusje geleend , de meeste waren merkleren en die zagen er goed uit ....ze heeft het meeste al terug ,..... maar goed heb zelf ook een behoorlijk collectie verzameld ondertussen ahaahha

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou ik heb EINDELIJK tijd om effe wat te schrijven!
    het gaat hier goed! Jens heeft genoten van alle aandacht van de Zweedse familie. Het was erg druk in huis, maar hij deed het perfect. Goed geslapen en we hebben veel gewandeld. Jens en zn 1 jarige nichtje lagen het hele wekend in een rompertje of alleen in hun luier, zo warm was het hier!
    Vrijdag waren we dus bij de osteopaat geweest en we hebben het idee dat dat wel geholpen heeft. morgen komt de fysio weer aan huis. Ik ben benieuwd of zij verschil ziet/merkt.
    Net het huis aan kant gemaakt. Alles weer gewassen en opgehangen, badkamer gedaan, wc's en de trappen gesopt. Zo'n 1 jarige frummel maakt nog VEEEEl meer vies dan JEns nu doet!
    Hahahaha, wel leuk hoor, zo' erwt die net loopt!!!

Ik ga effe relaxen nu totdat meneertje wakker wordt!

Liefs van ons!

enne sorry als ik niet zo aktief ben met reageren op iedereen. Ik heb zoooo weinig tijd om effe goed terug te lezen. Ik lees heel vluchtig mee en ben blij als ik effe een paar minuutjes heb om wat te schrijven. Of ik ben met Jens bezig en als hij slaapt doe ik het huishouden!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ha meiden, kwam alleen even zwaaien:) hier alles ok!
    Wrs was het toch geen ei...:(

Liefss, Taliaa

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier ook een *zwaai zwaai*!

Wat is het leven toch mooi als het mooi weer is he (hihi, ik ben DOL op zon en warm weer!).
    Alleen jammer dat ik daar onder de airco van ons kantoor niks van merk, maar ik had net een gesprek bij mensen thuis en die zaten heerlijk onder de parasol in het zonnetje!!! Heeeerlijk!!! (en ehh... sorry voor de dames die niet zo goed tegen de zon kunnen hoor!).

X

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

jammer zeg.... maar niet opgeven hoor, mss komt het alsnog snel! Ik hoop het voor je!

Hier alles goed, Seth draait zich sinds gister heel goed bewust om terug naar zijn rug! Verder warm en heeft hij vandaag een beetje een hang/mopper/huil dagje. Maar goed, mag ook wel eens toch!

Tot snel weer!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie, haha, dus zélfs seth heeft wel eens zo'n dagje?;) En ik geef ook niet op hoor, maar ik was gewoon érg blij met een ei. Niet per se om onmiddellijk zwanger te móeten worden, maar meer dat mn lijf het dus deed... Maar goed, we wachten af..

@Milla, t zijn de testen van mat care... Wel streepjes en ze werden steeds donkerder, tot bíjna positief... Wie weet heb ik net mn lh piek gemist.. ja, die digi testen zij ideaal. maar mij te prijzig hoor. zeker gezien mijn cycluslengte. Ik temp nog altijd, dus zal het wel zien als mijn ei is geweest!
    Wanneer moet je weer voor controle?

@Meisje, lekker buiten, mooi meegenomen! Ik heb de mazzel dat ik op mn werk buiten ben als het mooi weer is en binnen als het regent:)

@all, liefss, Taliaa

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ik hoop dat je gewoon je piek gemist heb en dat het een ei was...

Meisje heerlijk even werken in de tuin bij mensen.

Seth zo'n dagje mag best het is ook zo warm he!

Ons mannetje is weer aardig opgeknapt, lacht weer en speelt weer. Hij kan alleen sinds zondag slecht zijn slaap vatten is erg verdrietig soms terwijl hij daarvoor vaak zo ging slapen, hoop dat dat tijdelijk is.
    En onze kleine vent teigert sinds het weekend wat een prachtig gezicht zeg. Morgen weer werken tot 19 uur hoop dat het vroeg leeg is met kids en ik lekker de tuin in kan!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    zo tygo is er ook vroeg bij, bij het tijgeren! leuk he?!?!En dat slapen, kan goed een fase zijn. Of nog door het ziekzijn komen hoor! fijn dat hij wat is opgeknapt!!!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, kindjes zijn vaak uit hun ritme als ze ziek zijn geweest. En mss heeft het ook wel met het warme weer te maken, merk dat Seth savonds ook moeilijker in slaapt komt. En goed joh, tijgeren! Nu is echt niets meer veilig in huis hoor!

Taliaa, is idd een fijn idee als je weet dat je lichaam het zelf kan. Wie weet!

Ik hoor trouwens al de hele ochtend alleen maar JAJAJAJAJAJAJAJA! Is een nieuw geluidje dat Seth doorheeft. Geweldig, en dan dat bekkie erbij! Ff kijken of ik het een keer kan filmen. We zijn echt vroeg op voor ons doen, we gaan ze lekker zwemmen.

fijne dag meiden, liefs meike

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie Leuk he die klanken! Jesse zijn eerste echte woordje was ook Ja! Nu is trouwens nog alles ja hoor hahahaha Overal zegt hij ja op! Soms zie je hem denken als ik iets zeg en dan zegt tie weer Ja! Ook zegt hij nu vaker mama (hij weet alleen nog niet dat ik het ben haha) wel weet hij precies de poes te noemen, die heet namelijk Stitch en hij zegt Tisssss heel grappig en ook papa roept hij vaak (maar hij weet ook nog steeds niet dat daar chris aan vast hoort)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, de kinder fysio is vanmiddag geweest en is onder de indruk van Jens. Hij speelt meer, huilt minder en kletst de oren van je kop af. Hij heeft helemaal zn handjes ontdekt en pakt alles vast om het in zn mond te stoppen. Hij vindt het ook erg leuk om op schoot mee na te tafelen. Dan zit ie met zn voeten op tafel (nu mag het nog) en brabbelt wat af!
    Zn hoofdje ziet er ook beter uit. Hopelijk blijft het zo doorgaan!

Vanaf deze week heb ik de dinsdag avond Jens vrij en mn vriend de vrijdag avond. Ik heb heerlijk in de tuin gezeten terwijl papa Jens naar bad probeert te brengen. EN papa wil vrijdag weer gaan sporten. Effe kijken of het werkt, maar we zien er beide naar uit om een avondje per week vrij te hebben!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    goedemorgen
    kan wel zien dat het mooi weer is:) Het is rustig hier!
    @pooh, wat goed joh, van Jens!!! En dat bolletje komt wel goed! dat corrigeert tot 2 jaar! En wat fijn, allebei een avondje vrij! Wij deden in het begin (haha, ze is al zoooooo oud;)) allebei een vrije avond+nacht+ochtend in het weekend, kon ik ook zo van genieten. Nu doen we het een beetje hoe het uitkomt. Ip zorg ik voor isa, hubbie doet als ik werk, of als ik mijn handen vrij wil of als hij er lekker zin in heeft. Hij heeft een drukke baan en is gewoon op als hij thuis is.

@all. was gister lekker vrij, nou heb geen zon gezien hier:( Vandaag nog een lekker vrij dagje:) joepie! Verder hier niet veel te melden, behalve dat het geen ei was. Mijn temp is nog altijd niet gestegen:(:( baal er wel van. Hubbie vroeg al of ik niet weer naar de gyn wilde? maar daar ben ik gewoon nog niet aan toe. Raar he? wil heel graag weer zwanger worden, maar hoop dat het op eigen kracht kan. Maar ben bang dat het er niet in zit...

LIefss, Taliaa

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : je moet pas naar de gyn gaan als je het ziet zitten hoor ....we weten allemaal wat voor slepend proces het is ....

vrijdag moet ik naar de gyn .....pppffff ben benieuwd ...
    wij gaan zo lekker zwemmen ....als de zon nog doorkomt althans

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, ja geweldig die klanken! Maar papa en mama zeggen, dat is pas echt leuk. Seth zeg nu ook als ik wat zeg, JA! Hahahah zo grappig. Hij is trouwens zo druk met praten en bewegen (kan nu ook terug op zijn rug rollen) en is niet moe te krijgen lijkt wel! Heerlijk genieten zo met die ventjes van ons toch!

Taliaa, ik snap je gevoel.... naar de gyn... even nog niet hoor.... pas doen als het goed voelt! Wij willen weer naar de gyn eind van het jaar als blijkt dat mijn cyclus weer een zooitje is. Hoop ZOOOOO dat het niet hoeft en dat er weer een wonder gebeurd, maar ik hou er wel rekening mee dat het niet anders is straks. En dan ben ik daar ook vast wel weer aan toe. Hoe gaat het verder met I? Helemaal opgeknapt?

Pooh, lekker joh, af en toe een vrije avond en je handen vrij. Kan heel lekker en opladend zijn!

Thamara, hoe gaat het slapen van Nomi zonder inbakeren?

MvJ, succes bij de gyn meid, ben benieuwd. Ga je er heen om te kijken of je PCO nog aanwezig is? Of wil je ook weer aan de hormonen gaan?

Ik hoop dat voor alle mama's die toch al weer graag zwanger willen worden (dat zijn er toch best al veel!) het snel gaat lukken, zonder al te veel poespas... maar goed, als dat wel moet, we weten wat je er voor terugkrijgt toch?

Hier alles goed, alleen Seth is zoooooo hyperdehyper actief de hele dag! Met die hitte, echt jongen doe eens rustig! Draaien, tijgeren, rollen, kletsen, klimmen. Hij is echt geen moment stil, alleen als ie slaapt hahahaha. Lekkerding!

Nou, straks naar de verjaardag van mijn mama (is vandaag 54 geworden) dus gezellig aan de barbeque vandaag.

Oja, wat anders. Ik ga me waarschijnlijk via het UWV laten omscholen. Wil een opleiding gaan doen in de gezondheidszorg, ben klaar met het secretaressevak..... nu nog kijken welke opleiding en of dat te combineren is met een kleintje.

Tot snel, fijne warme dag en zwoele avond! xxx

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo meiden!

Hier even een teken van leven van ons. Alles gaat hier goed alleen is het behoorlijk druk geweest de laatste tijd. Jaimy loopt inmiddels al achter de duw wagen zonder dat we die tegen moeten houden en kan van staan terug naar zitten. Het gaat zo super hard! nog een ruime maand en dan wordt meneer alweer 1.

Ik ga even proberen terug te lezen en te reageren.

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie Jaimy is hier ook de hele tijd door helemaal hyper merkt volgens mij helemaal niks van de Warmte. En is het al gelukt een filmpje van Seth te maken met zijn nieuwe Ja klank?

Pooh wat super van Jens!

Sas ja dat rennen aachter de loopwagen gebeurd hier ook alleen merk ik wel dat hij weet hoe het rustiger moet. Ben benieuwd of Thijs met de nijntje loopwagen rustiger aan kan doen. Een baan vind je vast en zeker wel snel. Je wilt graag werken en dat merken mensen. Lijkt me alleen inderdaad wel lastig mbt de onzekerheid.

Debjes spannend hoor ik ga hard duimen dat jullie in 1 van de twee huisjes mogen gaan wonen! En wat gaat Jesse goed zeg! hij heeft volgens mij helemaal de smaak te pakken.

Milla balen hoor dat je waarchijnlijk zwangerschapsdabetes heb. Hoe is het gisteren gegaan?

Meisje ga zo ff fotoos kijken.

1e kindje fijn dat myrthe niet teveel last lijkt te hebben van haar spreidbroekje.

Taliaa jeetje wel ei geen ei. Ik weet het hier ook niet wil deze maand maar ovu testen proberen. Wij wachten ook nog met naar de Gyn gaan. Mijn man wilt wel al, maar merk dat ik graag weer zwanger wil zijn/worden zonder nog even de poespas aan mijn lichaam. Al hoop ik echt dat we toch niet veel leeftijd verschil hebben dadelijk.
    Hoe is het met isa haar bultjes?

Lot fijn dat Tygo lijkt op te knappen!

Ow ja meiden ben best wel trots op mijn lichaam aangezien mijn laatste cyclus 32 dagen was. Maar weet niet of ik nu een ei heb.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, volgens mij heeft een cyclus onder de 42 dagen een ei.... maar zeker weten doe ik het niet, maar dacht het wel... hahaha lekker duidelijk! Dus jij ook een ventje met energie voor 100 ondanks de warmte! En ik hoop ook zo voor jullie dat het zonder poespas gaat lukken!
    Ja, we hebben een filmpje dat Seth JAJAJAJAJA zegt, maar hij begon ook ondertussen te poepen, hahaha niet echt charmant dus. Probeer het snel weer.

Heb trouwens weer errug leuke foto's op mijn hyves staan (als zeg ik het zelf ;)) Van de eerste keer zwemmen!

Ik ga nu echt, ben al laat....Doeggie! xxx

Deel Deze Pagina