Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi meiden,

sorry heb even niet de energie om op iedereen te reageren (dikke voeten, misselijk, moe) maar wil jullie zoals beloofd even op de hoogte stellen hoe het gister gegaan is..

De waardes waren 5,1 nuchter en 7,6 en 8,5 niet nuchter.. Die laatste waardes zijn (zo weet ik uit een gesprek met een diabetesverpleegkundige) te hoog, Gelukkig is het niet extreem maar omdat de baby zo ver voor ligt op schema krijgt ze waarschijnlijk de hele dag door ietsje te veel suikers binnen waardoor ze wat harder groeit dan normaal. De gyn belt me vrijdag en dan krijg ik waarschijnlijk een verwijzing naar een diëtist. Als het meevalt is opletten met koolhydraten al voldoende, ook moet de groei van de baby goed gevolgd worden, om een tienponder bevalling te voorkomen.

Als de baby straks echt veel te groot wordt, moet ik waarschijnlijk iets eerder worden ingeleid, maar dat zal van de groei van de baby afhankelijk zijn.

Fijne dag allemaal

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @mvj, ja daarom. En bij isa sloeg clomid redelijk aan (wel een ei, maar nog een lange cyclus) en in de 3e ronde raak... Kijk als ik zou weten dat clomid nu ook weer goed aan zou slaan... maar ben zo bang dat dat niet zo is. Of dat het wel aan slaat, maar ik niet zwanger wordt in die 6 maanden.. Nee, daar heb ik nu nog geen zin in... (om daar energie voor op te brengen).
    Hey jij weer naar de gyn, ben erg benieuwd. Wat denk jezelf wel of geen pcobeeld?
    En zwemmen?? lekkerrrrr!!! gaan jullie naar een buitenbad? Ik durf dat nog niet goed met isa, die krijst gegarandeerd alles bij elkaar als het te koud is voor haar prinsessenvoetjes;)
    Hier komt de zon nu een beetje door, dus bij jullie ook vast snel!
    Knuff voor jelmer van Isa!!!;)

Zo, ik ga me aankleden (schaam) en nog even vlug wat opruimen, dan wordt isa wakker en gaan we naar een oudcollega om te lunchen..
    dus.... cu
    Liefss, Taliaa

haha, bovenstaande had ik vanochtend geschreven, maar blijkbaar niet op send gedrukt...;) dus alsnog...:)
    ben dus inmiddels terug, heb heerlijk gelunched

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie, ik hoop ook dat je niet meer naar de gyn hoeft!!! wieweet...:)
    @cira, ja ben ook trots op jouw lijf hoor;)haha... volgens mij heb je wel een ei met zulke cyclussen hoor! anders even de gyn bellen met die vraag?? en ja Isa is weer helemaal opgeknapt en de bultjes zijn gelukkig weg!! T was dus de 6e kinderziekte!
    @Milla, die waardes heb ik ook gehad. alleen was mijn nuchtere suiker veel lager... maar goed, ik heb ook een bijna 9 ponder uit moeten poepen;) (bij mij was was het btw geen zw.diabetes) Hoop dat je het met een dieet wat op peil kunt houden! sterkte met dit weer en je dikke voeten;)

@all, bah buikpijn.. last van mn maag... Echt lief, maar ook irri: mijn man meteen: wieweet ben je wel zwanger... NEEEEE, ik ben niet zwanger!!! Nog altijd geen ei gespot:(
    Maar goed.. MOrgen teamuitje, ben benieuwd met dit weer...

Liefss,Taliaa

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Meiden

Milla ik hoop dat het allemaal beetje meevalt en dat ze de zwanegrschapssuiker snel pnder controle hebben!

Makkie: jeetje wat gaat Seth snel he! Vind hem echt onwijs vlug met alles! En leuk een nieuwe uitdaging!

Cira goed hoor je cyclus!

Ik heb een lekker badje gekocht voor Jesse, voor bij mijn ouders in de tuin! Hij heeft er heerlijk in gespeeld, en was doodmoe toen we thuis kwam hij lag ook al kwart voor 7 in bed! (foto's volgens nog)
    Ook hebben wij ons vandaag weer ingeschreven voor nieuwbouwhuis! Er staan er mega veel leeg! Dus we moeten toch wel kans maken!

heb dit badje gekocht echt heel leuk! Er zitten losse spulletjes bij waarmee ze kunnen spelen.

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla balen dat je suiker toch te hoog was hoop dat het met een dieet beter gaat, en jullie meisje word goed in de gaten gehouden!

Taliaa balen dat je nog geen ei heb gespot, hoop dat die gauw komt. Veel plezier morgen!

gaat het goed met alle dames....
    Vandaag gewerkt en morgen dagje vrij, vrijdag en zaterdag van alles te doen zonder man en kind dat is wat minder. Nog even kijken voor een andere fiets en een zitje van de week, dus van alles te doen.

6. hallo meiden ook ik kom ff zwaaien
    @ me heb maandagnacht een nacht in het ziekenhuis doorgebracht omdat ze bang waren voor zwangerschapsvergifitiging. Dit was gelukkig niet het geval en na een nacht aan het infuus en twee keer een berg onderzoeken mocht ik dinsdagmiddag weer naar huis. Baby lag er nog prima bij en alles was in orde.

Verplichte rust nu dus ga weer op mn bank liggen

sorry voor ego

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, jee dat ik schrikken zeg! Gelukkig dus geen zwangerschapsvergiftiging! Maar waarom dachten ze dat dan en wat was er dan aan de hand?

Je zult het wel zwaar hebben zo aan het eind met je dikke buik en die hitte..... hoop voor je dat het snel gaat beginnen, morgen ben je 39 weken dus lang duurt het sowieso niet meer! Lekker rustig aan doen!

8. had al sinds zondag last van misselijkheid, hierld iets binnen, tintelende vingers en hoofdpijn. Maandag heel de dag op bed gelegen en toen de vk gebeld. Die heeft me doorgestuurd voor onderzoeken en toen moest ik van de gyn. blijven. Heb een vochtinfuus gehad. Ze denken dat het buikgriep is geweest in combi met t weer

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    He Ryanne wat vervelend nou en net nu je op het aller laatst loopt! Voel je, je nu wel weer goed?

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

He jakkie Ryanne, wat een pech nou..... gelukkig was het wat onschuldigds, maar niet minder fijn daardoor natuurlijk.... ben je weer helemaal opgeknapt?

Debjes, volgens mij ben ik een beetje verliefd aan het worden op Jesse :)hihihihi

Nou, mijn zus zou hier rond 09.45 uur zijn om even de stad in te duiken... maar ze is er nog steeds niet... nou ja, hopelijk komt ze snel en is er niets.....

Fijne dag meiden!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hahah Makkie jij mag dat hoor ;)

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,

Weer veel gelezen, en eigenlijk zelf niets te merken! Ja, vandaag 30 weken! (ik heb geprobeerd een banner in mijn profiel te zetten, maar dat kreeg ik niet voor elkaar op de een of andere wazige manier).

X

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    OH!!!
    Hij doet het wel!
    Nou, mooi!

X

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : ooh bij jou schiet het ook op !

@ryanne : jeetje wat schrikken zeg

@all Jelmer heeft een dubbele oorontsteking ...en had vanmorgen koorts die niet wou zakken ondanks de paracetamol , hij gloeide echt als een heet kooltje ...en dat rothuis van ons is ook nog een bloedheet ...ben er niet blij mee wou dat het iets kouder was ....
    Nu heeft mijn boefje een kuurtje ....hopelijk slaat het snel aan !

Ohhh ja last but not least .....ik ben ongi geworden ( zei ik toch al zul je zien net voor dat ik naar de gyn moet word ik ongi , zucht)
    maar ik twijfel of ik morgen wel zal gaan of niet

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanne, je wat schrikken!!! kalm aan doen he...ik lag ook de laatste 6 weken plat en heb het op die manier uit kunnen zingen!

@milla, ook jij succes met de hitte, de suiker en de laatste loodjes!

@mvj, toch nog ongi! Raar zitten we i elkaar

@all, wat een hitte!!!! Jens heeft heel de dag voor pampus gelegen bij oma. echt niet te harden zo warm!
    Ik stond de hele dag in de airco..... en dan kom je buiten..kaboem!!!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mariska gefeliciteerd met je vriendin Shirley! Ik las het op het berner forum dat ze was bevallen alleen schreven ze daar niet wat ze nou had gekregen (want dat wilde ze aan Shir overlaten), kan jij het al verklappen aan me ben zo nieuwsgierig, zal het niet door vertellen ;)

Nou meiden hebben jullie het nieuws gezien? Tnt post gaat er 11.000 mensen uitgooien, of je moet kiezen voor minder salaris dan mag je blijven ( ook maar 3 jaar, want dan wordt je er als nog uitgegooid)
    Ik dank god op me blote knieeen dat we nog geen koophuis hebben, want mijn vriend denkt dat hij er ook wel uit moet! Dus tis hier even spannende tijd!

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ryanne jeetje das schrikken zeg Gelukkig is het onschuldig. Hoop dat het snel een stuk koeler gaat worden voor je!

Milla de waardes toch niet zo heel erg super maar als ik het goed begrijp valt het uiteindelijk ook wel weer mee. Succes bij de dietiste hoop dat een strikt dieet genoedg is.

Debjes klinkt goed! ik ga heel hard duimen dat jullie snel een huisje met een tuin hebben. Balen van de reorganisatie bij TNT ik duim dat jullie er geen problemen van krijgen.

MVJ hier ook een warm huis. Ondanks alles vandaag boven toch 30 graden. Jaimy slaapt wel nu, want hij was gewoon kapot moe. Waaien doet het ook niet dus ben bang dat het vannacht niet veel beter wordt.

Pooh lekker he zo'n knal van de airco als je buiten komt:$.

Taliaa super dat Isa der bultjes weer weg zijn. Ik hoop dat je gelijk heb met een ei bij een cyclus onder de 42 dagen. Denk dat ik deze cyclus toch maar eens ovu testjes ga gebruiken.

Makkie hopenlijk is je zus heel aangekomen en hebben jullie heerlijk geshopt.

Lot klinkt als drukke dagen! net te gek doen hoor met de warmte.

Hier verder weinig te vertellen ja behalve dat het bloedheet is. Morgenochtend naar het ziekenhuis (internist voor mijn eigen) ben benieuwd hoe of wat.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, succes in het ziekenhuis vandaag! Ga je voor je schildklier?
    Is Jaimy al wat opgeknapt?

debjes, gaat het zo slecht met TNT dan? (sorry ik kijk zelden naar het nieuws). Ik duim dat je vriend zn baan kan houden!

@all, wat kan ik zeggen...tis warm!!!
    Om 10.00 uur hebben we een intake gesprek op het KDV waar jens per augustus 1 dag per week heen gaat. Het is naast de apotheek waar ik werk, dus ideaal!
    Ik ben blij at ik mag werken vandaag, lekker weer in de airco!!!
    Jens doet het ondanks de hitte goed. Slaapt veel en ligt in alleen in een luier. Om 6.30 ging hij huilen, lag hij helemaal tegen de spijlen van zijn bed aan, met een arm en een been buitenboord. Zn beentje zat vast!!! ahhhhhhhhh

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden !

Nou de nacht is hier een stuk beter gegaan en volgens mij knapt Jelmer nu weer aardig op .

Ik moet straks naar het zh ......ben benieuwd ...ben nu ongi en verwacht eigenlijk niet dat hij gaat kijken .....tenminst ik hoop het niet voor hem .;)

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, hahaha ja lijkt me ook niet lekker dan.... maar goed, een gyn is natuurlijk een hoop gewend! Succes straks.

Pooh, wat fijn zo dichtbij je werk waar Jens heen gaat. Welke dag gaat hij of staat dat nog niet vast.

Nou zeg, hier wilde we gaan zwemmen, begint het ineens te regenen en te onweren... als het over is gaan we alsnog wel, het blijft toch wel warm. Maar volgens de buienradar is het nog wel even zo. Verder alles goed, ik verwacht vandaag of morgen ongi te worden. Ik hoop natuurlijk van niet, maar mocht het wel zo zijn, dan heb ik echt weer een mooie cyclus gehad!

Deel Deze Pagina