Het komt er op neer dat ik zo ongeveer weer moet gaan menstrueren als de kinderbijslag komt hahaha Je moet als vrouw zijnde eens in de 90 dagen menstrueren ... Waarom ? omdat als je slijmvlies langer in de baartmoeder blijft ( en dan spreken we over jaren ) dan kan je baarmoederslijmvleis zich omzetten in een kwaadaardig weefsel ...... Omdat ik nu niet direct een kinderwens heb ( aan het einde van het jaar ) heb ik een recept mee gekregen om mijn ongi op te wekken als het langer dan 90 dagen duurt ...... Als ik eventueel een gewone cyclus zou hebben van 35 a 42 dagen ....dan mogen wij thuis knutselen en als het langer duurt moet ik weer langs komen om met de hormonen te beginnen de gyn verwacht niet dat mijn cyclus het zelf gaat redden om mij zwanger te krijgen ....dus hij zei al tot de herfst ....ggrrrrr nou ja ....we zien het wel
@makkie balen zeg van de regen .....ik zit er wel een beetje met smart op te wachten hoor ..ik heb het ontzettned benauwd bah bah bah
Ryanne jeetje dat is wel even schrikken zeg gelukkig is alles goed, doe lekker rustig aan, het einde is inzicht en het begin van iets nieuws komt dichterbij. Mvj mijn ha zei dat niet menstrueren niet erg is kan je zien. Gelukkig heb je wat meegekregen zodat je het op kan wekken ik hoop dat je toch een cyclus krijgt zodat je niet in het najaar weer naar het zh moet. Na hoeveel dagen ben je ongi geworden? Kan je link niet openen. Cira hoe was het bij de internist? Makkie nog lekker gezwommen? Debjes dat is wel eng dat je vriend misschien zijn baan kwijtraakt, zeker gelukkig dat je geen huis heb gekocht dan. Hoe is het met de andere dames? Nou hier gaat alles goed, geniet van het mooie weer al is het soms even puffen. Net een middagje met de dames van de pufclub gehad was weer gezellig. Ik ben gister weer ongi geworden na 32 dagen klinkt wel goed he, ik zei voor 2 weken terug tegen mijn man ik zou haast denken dat ik een eisprong heb zo'n buikpijn ik zei we zullen zien of ik over 2 weken ongi word en ja hoor, zal het dan zo zijn dat ik een ei heb..... Vanavond bbq-en dus hoop dat het droog blijft. Dames geniet van het weekend!
@all, hier alles oke. Jens ligt al dagen in een rompertje of alleen in een luier. Hij slaapt goed, is lief, vrolijk en heeft nu gillen ontdekt terwijl hij speelt. Geweldig!!! Hij heeft ook de slappe lach nu!!! We zijn vanochtend voor een intake gesprek geweest op het HDV. 2 juffies ken ik al want het is naast mn werk. We gaan 3 x wennen voor hij 5 augustus officieel op de woensdag gaat. enne, ik wil ook wel een regenbui!!! Als ik op buienradar.nl kijk zie ik overal regen...maar hier noppes! @mvj, mmmh, dus een spontane zwangerschap is haast uitgesloten dan? Wlek hormonen heb je gehad, primolut of provera?
@pooh ; wat stoer zeg van jens ! Ik heb nu duphaston gehad , ik heb het eerder gehad geloof ik .... Een spontane zwnagerschap is nog niet uitgesloten , maar omdat mijn cyclus steeds langer word heeft mijn gyn er een hard hoofd in...... Zolang mijn cyclus 35 a 42 dagen duurt kunnen we het zelf proberen ...zo niet dan moet ik weer aan de clomid ..... maar weten jullie nog dat ik zo'n 16 dagen geleden zei dat ik zo'n rugpijn had en buikpijn en bandenpijn ??? dat was mijn eisprong ...mijn eigen 3e eisprong ....goed he ....duurt alleen wel even en vraag me ook af waarom het zo ontzettend zeer moet doen ....maar goed het kan ... @talia : hoe is het met mijn schoondochter ? hihi
ha meiden, kom weer even zwaaien!!! hier gaat alles goed!! en als kers op de appelmoes: WE ZIJN ONTSLAGEN BIJ DE KINDERARTS!!!! Heel blij zijn we! dr fontanel is dicht, maar dat mag met 8 maanden! ze ontwikkelt zich nu normaal (JOEPIE) en dr hoofd is niet vervormd! dus geen tekenen van craniostenose! Dus we zijn nu klaar bij de dokter!! Met mij gaat het ook goed!Al baal ik even van mn PCO. heb écht last van hormonen, kan steeds zitten janken enzo en daarnaast: geen ei gespot. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik pas naar de gyn mag als ik 5 kilo ben afgevallen. Misschien dat dat mij motiveert om af te vallen, haha. @mvj, ja goed hoor!!! en met mijn knappe schoonzoon? lebber van isa! En dat van die ongi enzo zei mijn gyn ook, van haar moest ik als ik niet zwanger wilde worden ook echt aan de pil... @Ryan, joh, schrikken... gelukkig gaat alles goed! @milla&meisje, hoe is het met de buikbaby's? jullie hebben bijna verlof!! @Makkie, wat een leuke zwemfoto's!! @debjes: spannend voor jullie mbt de baan van je vriend ik had het gehoord ja, moest aan jullie denken @all, gister na lang wachten éindelijk mijn moederfiets uit kunnen proberen. Wat reed dat lekker zeg... Eindelijk een groot genoege fiets! heerlijk! zelfs met zitje!maar... volgens die man zit er op de Bloom maat 61 geen stuurslot. En dat wil ik wel. Dus nu gaat die man kijken wat er mogelijk is en dat belt hij volgende week terug. Oh, wat baalde ik zeg... Sas jij hebt ook de Bloom he? hoe ziet dat stuurslot eruit? is dat zo;n zwarte ring? Nou geniet van het mooie weer! Liefss, Taliaa
Taliaa Joepieeeeeeeeeeeeeeee geendokter bezoeken meer voor Isa! Super joh! Wat moet dat een geruststelling zijn nu alles lekker goed is! Balen he die PCO snap best dat je afentoe traantje moet laten! Ik ben ook alweer bijna week ongi wordt er niet goed van! Hopelijk lukken die 5 kilo's hier ben ik ook weer hard bezig was beetje blijven hangen de afgelopen 1,5 week niet goed gegeten (niet extreem veel, maar als ik het had gelaten hadden er vast weer wat kilo's afgeweest) Heerlijk dat je, je fiets hebt! Ik hoop dat ik binnenkort ook bericht krijg er over want dan kan ik nog fietsen met hem mooie weer! Verder weinig te melden eigenlijk! Nog een week en dan vier ik Jesse zijn 1ste verjaardag! straks even shoppen kleding kopen en met mijn moeder een kado uitzoeken!
goed zo I!!!!!! Gefelciteerd taliaa...geweldig nieuws!!!! Hier alles ok. Net een uur prive babymassage aan huis gehad. Daarna in de tummytub en nu ligt ie in coma in bed. Meneer gilt veel plezier gilletjes en we vinden hem nu verschillende keren met een been of arm buitenboord in bed. Vannacht lag hij te huilen, zn been lag tussen de spijlen door en zat vast...arm kind! Als het wat koeler is ga ik hem in een slaapzakje leggen!
@debjes: ja dank je ben blij dat ik hier af en toe mn frustratie omtrent t pco verhaal kan uiten!!! en alweer een week ongi pfft...Wat dat betreft mis ik dat niet hoor... Oja, ik heb de fiets dus niet. Ben alleen wezen proefrijden, maar als dat stuurslot er dus niet op kan/zit, dan ga ik toch verder kijken.. Ik hoop dat jij je fiets snel hebt! en dan lekker fietsen! ik las op hyves dat jouw manneke al met 7 maanden zat, wat een held joh! (heb je toen ook al gezegd, maar toen was isa nog zo jong, dat het me allemaal niet veel zei..) En alweer bijna een jaar... het is cliché, maar wat vliegt de tijd toch.. Ga je een kado voor jesse uitzoeken? @pooh, dat babymassage lijkt me heerlijk. maar... (als een echte hollander...) is dat niet érg duur, zo;n man bij je aan huis? @sas: wat heb jij eigenlijk voor Thijs gekocht? je had toen nog een dillema, toch? en hoeveel weekjes nog tot je hubbie thuis komt?
ik heb ook prive babymassage gehad....viel wel mee ....doe het alleen nooit meer omdat jelmer nu te lang en te beweeglijk is...haha @talia : super zeg !!! feestje zou ik zeggen , Lebber terug van Jelmer ! @all wat een hitte nog steeds ....bah
Wat goed van Isab!!!! Super nieuws!! Heerlijk om je geen zorgen meer te hoeven maken over die fontanelletjes! Ik hoop dat de pco zorgen ook snel minder worden, vervelend als je zo'n last hebt van je hormonen! Hopelijk is de ongi snel weg! Ik wordt ook een beetje moe van dit weer, wil graag mijn huisje poetsen/wasjes draaien enz.. doe ik ook, maar geen weer voor een zwangere! O ja, ben nu begonnen met een koolhydraatarm dieet dat ik door de diëtist heb voorgeschoteld gekregen, het is wel uit te houden hoor, alles voor de beeb! Nu maar hopen dat het gaat werken! Vrijdag moet ik opnieuw laten testen, als het dan goed is blijf ik aan het diëet anders moet ik insuline gaan spuiten, hopelijk is de uitslag goed. Ik heb verder niet zo veel energie om mee te kletsen, maar blijf jullie volgen.. Oja, en ik ga binnenkort een leuke cadeaubon voor iemand uitzoeken.. wink.. doeiiiii (zwaai)
Ik lees net via de hyves dat Ryanne is bevallen van een dochter: Frederique, wat een prachtige naam!!! (stond ook op mijn lijstje!) Ryanne en man van harte gefeliciteerd!
@ryanne gefeliciteerd met je dochter @taliaa yep de bloom heeft een stuurslot en dat is inderdaad die zwarte ring. Als je die vastdraaid komt er een rode rand in zodat je weet dat ie op het stuurslot staat. Je hoort het ook. Je stuur gaat dan veel zwaarder en je hoort dan klikjes. Ideaal en volgens mij is elke bloom daar mee uitgerust. Dus het is een kul verhaal van de fietsenmaker. Ik heb trouwens voor Thijs de houten brandweerwagen gekocht en een houten trekeendje die hij achter zich aan kan trekken. Ik geef zn kado's pas woensdag, want dan kan ie er de hele dag mee spelen en dan vier ik het ook. Dinsdag moet ik de hele dag werken en thijs naar het kdv. Mn man komt over ongeveer 4 weken thuis, dus we zijn begonnen met aftellen. @all ik ben lekker naar mn ouders, even afkoelen aan zee en uit het warme binnenland weg. pfff wat was het heet, en geen regen gezien gisteren. Vanmiddag lekker naar het strand geweest en thijs heeft heerlijk door het water een gekropen . hij vond die golfjes geweldig. Hij ligt nu kapot in bed. hi hi. Morgen middag weer terug want ik heb nog een verjaardag.
Taliaa dat los zitten met 7 maanden was geen uren hoor! En je moest vooral niet naar hem lachen want dan viel hij om hahah. Ik legde in de box altij de voedingskussen neer bij de randen zodat als hij viel, dat hij daar op trecht kwam. Ik ging same met mijn moeder, broer en schoonzus kijken voor kado! Ik zelf heb zijn kado's al binnen, nieuwe kleren en schoenen en dan een little people beoderij en garage ( per stuk kosten die dingen 50 euro, maar er was toen in Januari een aanbieding 2 voor 50 euro dus hebben wij dat al gekocht) Verder zagen we niks, ik heb gezegd dat ze ook kleding mogen geven of iets anders van little people! Jesse kreeg uit de speelgoedzaak nog een grote woezel knuffel (40 cm)van zijn oom en tante en tegenwoordig zit er ook een poes in het verhaal bij woezel en pip (ja ben erge fan hahah) dus ik heb daar ook knuffeltje van gekocht om neer te zetten in zijn kamer! Jesse is overgens erg gek op knuffels! Al met al was het een leuke middag we zijn net thuis ( ook in de tui gezeten bij mijn ouders) en Jesse ligt al in bed die was kapot!
hallo lieverds, Kom ff zwaaien en zeggen dat alles oke is. Van gisterochtend 8 uur al op dus te moe om mn hele verhaal te vertellen. Maar zal binnenkort weer uitgebreid met jullie komen kletsen. Thnx all voor alle lieve krabbels en felicitaties. Onze meid doet het goed. Slaapt al de hele dag en drinkt goed. Fijne avond
Ryanne van harte gefeliciteerd! Dat heb je toch wel lekker snel gedaan he! Jouw baby is een erge optijd komer Gewoon week eerder dan gepland hahaha, of het was gewoon te warm in mama haar buik Geniet er lekker van!!!!!
Sas ja Thuis ook bijna jarig jeetje 1 jaar alweer he! Moet toch wel even zwaar voor jouw zijn zo alleen met hem op zijn eerste verjaardag! Ik hoop dat je woensdag leuke dag hebt!
ryanne, ook hier gefelicteerd!!!!! Ben benieuwd hoe het is gegaan!!! veel geluk met jullie dochtertje! @all warm he?!!! Hier is nog geen drupje regen gevallen dus heb ik net de tuin maar weer gesproeid! Vandaag was een heerlijke dag. Bij mijn oma geweest, babymassage gehad en heel de dag een lachende baby!!! Smelt smelt! Hij is net in bad geweest en papa brengt hem nu naar bed. Morgen gaan we met een vriendin naar Duinrell. We hebben kortingskaarten en willen naar het Tikibad. Ik ga met Jens daar tutten op de ligweide en misschien in het babybad. papa wil alle glijbanen uitproberen. Ik heb net de tassen ingepakt, wat neem je toch veel mee...pfff Ik hoop dat het goed gaat met Jens. Dat het niet te druk voor hem is. Maar als het niet gaat, gaan we weer naar huis!
Ryanne gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar je verhaal! Geniet van je kraamtijd! Taliaa super nieuws van I haar hoofdje en dat jullie niet meer hoeven, een geruststelling. Vervelend dat je telkens zo moet wachten op je fiets. Wij zijn vandaag wezen kijken voor een fiets het word waarschijnlijk de sparta amazone!! Vind de mamafietsen niet zo mooi(sorry dames) maar deze vond ik op zich wel mooi. Weet alleen nog niet welke kleur, welke kleur hebben jullie? Milla wel zwaar he de warmte nu, doe rustig aan. Sas Thijs bijna jarig, leuk! En aftellen kan nu echt beginnen heerlijk als je man weer thuis is! Hoe is het met je werk? Pooh fijne dag morgen! Makkie hoe gaat het met jouw en hoe voel je je?