oh sas wat fijn!!! ben zoooo blij voor jou!!! had geen idee dat pco ook écht weg kon zijn. Of heb je het en is nu niet zichtbaar? Nou meid, nog een paar weekjes en dan kun je er weer flink tegenaan!!!*grijns*
Sas super zeg wist ook niet dat Pco weg kon gaan hoe zit dat dan? Nou meiden vandaag de 2de dag van het lijnen! Hele dag nergens last van maar nu ik thuis ben krijg je die kriebels he om even wat de snaaien! Maar goed neem zo lekker bakje koffie en dan nog wat aardbeien en dan is het klaar voor vandaag en gaan we naar dag 3
@sas : wauw wat goed ! @talia : dikke knuffel meis hopelijk kun je vanavond en vannacht een beetje bijkomen ! @all : mijn kleine mannetje is lekker opgeknapt !
sas wat goed zeg!!!! wauwie!!!! @makkie, dikke knuffel!!!! @all, alles goed hier. Ben met de buurvrouw ons gezamelijk stuk groen aan het ont-jungelen . Helaas ging het onweren, dus is het nog niet klaar. Morgen weer een dag!
@all tja ik weet ook niet precies hoe het zit, maar het kan inderdaad gewoon zo zijn dat na een zwangerschap je cyclus een tijdje normaal is. Op een gegeven moment komt de pco wel weer terug. Dus nu er maar optimaal gebruik van maken. Trouwens bij mn zusje was het ook zo, dat de pco weg geweest is. Haar 3e is ook gewoon op een natuurlijke manier gekomen. dus wie weet is er voor ons allemaal wel hoop. Even voor de goede orde mijn cyclus is dus pas de laatste 3 maanden normaal, daarvoor was het een rommeltje.
Sas super dat de pco niet zichtbaar is, nog een paar weekjes en dan aan de bak met je man! Meisje vervelend dat je ijzer te laag is, aan de tabletten en de floradix. Taliaa dikke knuffel en lekker uitrusten vannacht. Mvj heerlijk dat je kleine man weer is opgeknapt! Makkie ik begrijp je helemaal doe rustig aan en neem de tijd voor jezelf en geniet lekker van Seth!!
meiden, hebben jullie nog tips tegen het in bed schuiven van de babies? Jens wordt nu steeds 's nachts wakker omdat hij dwars in bed ligt met zn hoofd tegen de spijlen, of een arm/been er door heen. Ik wil hem liever niet vast leggen in bed, maar dit is ook zielig!v Hij slaapt sinds gisteren weer in een slaapzakje, maar werd vannacht 2x wakker!!
slaapt jens niet onder lakentje dan? Ik stopte jesse altijd goed in hij had dan ook een dun slaapzakje aan en dan nog lakentje over hem heen.
Pooh, Seth deed dat ook, was ook even een periode dat hij minder sliep. Toen hij ging draaien ook een tijdje minder goede slaap, maar als ze straks zelf hun lijfjes weer goed kunnen leggen, dan is het weer over. Seth ligt nu juist heerlijk te slapen in allerlei gekke standjes! En vastleggen lijkt me ook niets nee.....dus de gouden tip heb ik niet, moet je gewoon even door heen denk ik. (en een lakentje hielp hier ook niet, meneer trapt dat weg, ook met slaapzakje of kruipt er onder uit....) Meiden bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, wat moet ik toch zonder jullie!! En Seth is vandaag 7 maanden, grote vent!! Fijne dag allemaal! xx Meike en Seth
@ Taliaa: Ik heb inderdaad Floradix gehaald. De vk had me al gewaarschuwd dat ijzertabletten obstipatie kunnen veroorzaken, en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Dus vanochtend de eerste Floradix gehad en ik heb ook extra magnesium nu tegen de kramp in mijn been (pfff... vannacht wéér kramp gehad en ik heb nu op het werk nóg spierpijn, ik wist niet dat ik zoveel spieren had!). Oja, en ik ga over 3 weken (dus bij 34 weken) halve dagen werken. En dan vanaf 36 weken ben ik echt 'vrij'. Die halve dagen die ik opneem zijn dus gewoon vakantiedagen, maar die had ik nog ruim voldoende staan dit jaar. En dan kan ik lekker na de bevalling nog 12 weken thuis blijven!
Ja iedere baby is natuurlijk anders1 Jesse was met 3 maanden echt nog een baby en verroerde zich eigenlijk niet! Dus ik denk dat het gewoon uitproberen is!
@meisje. ja die kramp kan ik met ook goed herinneren...blegh...En floradix heb ik ook flessen van leeg gedronken. niet echt lekker, maar oke! @makkie, ja zelfs zn lakentje schopt hij weg als hij in een slaapzak ligt. en met die hete dagen heeft hij alleen onder een lakentje gelegen omdat het 27 graden in zn kamer was.
Sas gefelicteerd met Thijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alweer een jaar geleden dat jullie kleine mannetje werd geboren!
Meisje, klinkt lekker straks halve dagen werken! En dan heb je mooi lang verlof na. Sas, GEFELICITEERD MET THIJSSSSSS! HELE FIJNE DAG SAMEN MET JE MANNETJE! Pooh, Jens dus ook zo bewegelijk. Ze leren straks vanzelf weer lekker te gaan liggen hoor. Debjes, hoe is tot nu toe dag 3 van het dieeten? Nog even dan is jou ventje ook een jaar.... We wilde net weggaan om met vrienden te gaan shoppen in Duitsland, wordt mijn vriend ineens beroerd en ziek. Dus helaas geen dagje weg vandaag. Het is toch maar slecht weer. Maar wel sneu voor mijn vriend, hoop dat hij snel weer opknapt, altijd zo naar om te zien he als ze niet lekker zijn!
Makkie ik vind het overdag goed vol te houden! Maar 's avonds heb ik het wle moeilijk! Maar goed het went vanzelf denk ik! Beterschap met je vriend akkelig dat hij beroerd is! Ja volgende week is Jesse 1 jaar! Moet nu de afgelopen dagen steeds aan jaar terug denken! Dan denk ik steeds oh ja toen ging ik nog even snel dit doen en toen dat! Aanstaande zondag een jaar geleden begonnen mijn weeen, en heb toen nog heel huis gesopt hahaha! Ach gaat gewoon te snel allemaal! Maar deze leeftijd is ook heel leuk! Jesse is vandaag heel aanhankelijk wil lekker bij me zitten en knuffelen! over uurtje gaat hij naar zijn oma en ik ga werken! Morgen lekker dagje vrij. Ga vanavond lijstje maken met alle boodschappen die ik moet halen en dat ga ik dan morgen doen. Vrijdagavond ga ik me ouders tuin versieren ik hoop zo dat het weer met ons mee werkt!
@sas, gefeliciteerd met Thijs!!! Een hele fijne (natte) dag!!! @debjes, oeh, ook bijna 1 jaar al weer!! En ja t gaat hard. Ik knipper met mn ogen en Jens doet weer wat nieuws!! 28 juni 2008 werd ik zwanger, en daar moest ik toch even aan terug denken hoor! Over 5 dagen is het een jaar geleden dat ik positief testte!
SAS GEFELICITEERD MET THIJS!!!! Makkie Dikke knuffel!! Vervelend dat je vriend niet lekker is. beterschap voor hem! Seth jongen toch niet te snel hoor je mama wilt nog een beetje genieten van je baby status Het opgroeien gaat al hard genoeg. Pooh ik heb ook geen goede tip. Inderdaad blijven proberen met een lakentje. Vastleggen zou ik persoonlijk ook niet doen. Wat slecht van duinrel zeg! Meisje nog even en dan halve daagjes werken en verlog lekker hoor! Floradic werkte hier ook super. Taliaa lekker bijgekomen? 1e kindje beterschap nij jullie! Mvj fijn dat J weer opgeknapt is! Debjes Jese ook al bijna 1. Jaimy is over minder dan een maandje ook alweer 1. Mensen wat gaat het hard! Ben druk bezig met de voorbereiding (traktatie voor KDV, slingers, enz.) Vind het erg leuk om te doen, maar het is wel een dubbel gevoel. Verder gaat hier alles goed. We zijn behoorlijk druk met het huis verkoop klaar te maken en het vangen achter ons ventje aan.
Pooh, mooi he die momenten van oja toen teste ik positief! Zal ons wel altijd bijblijven denk ik! En jens is ook een vlotte he? Cira, jep jij mag je ook bijna voegen bij de dreumesmama's! Lijkt me leuk de voorbereidingen, maar idd een dubbel gevoel. Gaat dan wel ineens hard he? Ik sta er zelf al van te kijken dat Seth vandaag alweer 7 maanden is! Hoe kan dat nou?? Hoe gaat het met je cyclus? Snel weer een eitje denk ik (hoop ik)? Debjes, ja een jaar geleden was je nu echt hoogzwanger! Kun je je bijna niet voorstellen meer toch? Ik duim voor je dat het mooi weer wordt, dat MOET gewoon hoor! Vriend ligt echt voor pampus op bed en Seth is ook een beetje jengelig en huilerig vandaag. Ken ik niet van hem, dus heb meteen zoiets van Ojee wat is er met hem? Maar hij ligt nu weer lekker te spelen. Denk toch echt even een jengeldagje tussen door, mag ook wel eens toch!
Thijs, van harte met je verjaardag!!!! wat word je toch snel groot zeg!! @sas: gefeli met je zoon! ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben! Ookal is je man er nu niet bij! En dat van die cyclus, ik heb nog goede hoop maar ben iig zooooo blij voor jou!!! Nu maar hopen dat je man goede zwemmers meeneemt Hij heeft natuurlijk maanden drooggestaan, dus komt wel goedhaha @Meisje: ah, nog eventjes dus! Lekker halve dagen werken, gelijk heb je! Ik vond het wel zwaar worden hoor, ookal was ik al in de ziektewet en ging ik zodoende verplicht met 34 weken met verlof! En die floradix werkt als een trein! en oeioei, die kramp, akelig he? laatste loodjes klachten zijn het @cira, sjonge, al aan de voorbereidingen.. Ik dacht eerst; wat een domme mama's die dat allemaal emo vinden, nou ik kom er helemaal op terug. Ze worden zoooo snel groot!! sjongejonge, ik ga dalijk echt janken als ze 1 is. Is toch een echte mijlpaal he? Hoe vordert de verkoop? al kijkers gehad? En de banenjacht? @all,ik voel me alweer beter! Had echt even een dipje. hubbie heeft goed voor mij en isa gezorgd en nu gaat het wel weer. Vanochtend wezen sporten (ben nog niks afgevallen, houd het er maar op dat dat spieren zijn). Ik baal er van, zit nu op dag 41 en nog geen ei gespot, temp is nog altijd laag en ovutesten blijven negatief, maar wel donker. Lang leve de PCO. Ik merk dat ik ook echt last van de hormonen heb, veel emo schommelingen enzo. maar goed, mag niet klagen Met isa gaat alles goed! Tijgert lekker en kan heeeeel eventjes blijven zitten. maar snapt niet dat ze dan niet zelf kan staan en valt dus achterover. Ben wel bang dat ze echt een keer valt, bah, lekkere mama ben ik softie nou fijne dag allemaal, isa ligt nu lekker voor het eerst te slapen, dus ik ga even niksen Taliaa
Taliaa, zo herkenbaar dat je bang bent dat je kleintje valt en zich pijn doet! Heb ik ook zo erg, Seth is echt zo'n wiebelkont, gaat ook wel eens mis. En dat hormonengeschommel...pfffff hier ook eentje hoor. KL*TE PCO!! Hier lekker mopperen hoor, wij snappen je. Fijn dat je een beetje bijgekomen bent, lief van papa dat je even tijd voor jezelf kon nemen. En ja tuurlijk joh, zijn allemaal spieren!! (positief denken he? hihihi) Maar sowieso toppie van je dat je het sporten zo goed blijft volhouden, dat zou ik echt niet kunnen