@ Makkie & Lot Ja de tijd vliegt idd. En mama zijn is het mooiste wat er is. @ Makkie Maar even navragen of je wat anders mag geven dan appel smaak. Merk aan Nomi ook dat ze appel niet echt lekker vind. @ Lot Waarom dan de 1ste een papfles. Ik heb ook zoiets van laatste fles is toch ook lekker ivm de nacht.
Taliaa nee nog geen kijkers gehad moet nog de laatste dingen in huis doen (wat verven en herinrichten) voor dat we het bord in de tuin gaan zetten. Lot het bord moet er nog komen. Wat goed van je man dat hij je fiets heeft besteld. Dadelijk lekker fietsen! Makkie wat goed van Seth! ben benieuwd hoe het vanavond gaat! Diksap appel was her ook neit geslaagd. de exotische smaak wel en roosvicee is hier ook favoriet. Thamaraa heerlijk he dat pronken! Debjes ik duim hier heel hard dat het van het weekend fantastisch weer is! Sas hoe was thijs zijn verjaardag? Wat super van het bericht van de gyn! Nu aftellen naar de thuis komst van je man. Pooh als er brand is moeten we jou dus roepen. Vandaag weer bij de dietiste geweest. Jaimy is weer minimaal aangekomen, maar eet verder nog steeds super goed. Wel moet ik minderen met het fruit. Hij eet nu gemiddeld 3 stuks fruit op een dag en dat moeten we terug brengen naar 1 met uitzonderingen naar 2 stuks. Hoop dat meneertje dat gaat pikken hij is zo gek op fruit. De afspraak voor morgen op het CB afgebeld omdat ik moest werken maar door gekkigheid op kantoor vandaag gewerkt en morgen vrij. Ach hoeven we morgen niks op tijd te doen is ook wel eens lekker. Vandaag ook de oproep gehad van het ziekenhuis voor mijn schildklier scan. Volgende week vrijdag krijg ik het onderzoek al. Zo ga ik nu even verder surfen voor de traktaties en versieringen ed voor Jaimy's verjaardag.
nou als ik het zo lees, zijn er dus meer beebjes die de appelsmaak niet geslaagd vinden. Tijd voor een andere smaak dus! Cira, waarom minder fruit?? Is toch juist gezond? Soms snap je er ook niets van he? je volgende week vrijdag de scan, erg spannend lijkt me. Lekker dagje niets morgen!
ha meiden hier is alles goed. Ik had het alleen een beetje druk. Gisteren Thijsje zn verjaardag gevierd en dat was erg gezellig, en hij heeft leuke kadootjes gehad. Hij was wel mega moe gisteravond en kon daardoor maar moeilijk in slaap komen. Enneh vanochtend hadden we ons verslapen. ja ja dat kan ook met een kind. Thijsje is was dat aangaat net zn moeder en houd van lekker uitslapen. grijns. ik was vanacht alleen even heel beroerd en aan de dunne. Maar ja nu gaat het wel weer. Het is waarschijnlijk stress van het werk. Ik heb trouwens maandag een 2e gesprek. iK ben benieuwd. Oja Thijs zn eetschema nu is Na het opstaan 180 melk en 6 scheppen bambix 12 mnd tussendoor een fles drinken. (water met een kleurtje) 200ml plus een koekje. (sanfransisco koekje) Tussen 11 en 12 2 boterhammen Slapen 2 uurtjes Na zn slaapje een bekertje melk 90ml Rond 15.00 uur zn fruithap. Banaan of aardbeien of meloen Tussendoor wat drinken en eventueel nog een koekje Tussen 17 en 18 warm eten (wat de pot schaft of een potje 12mnd) en een toetje gewoon yoghurt met vruchtjes of wat sap erdoor heen. Tussen 18.30 en 19.00 nog een flesje melk 100ml en lekker naar bed om te gaan slapen. Thijs drinkt gewoon melk uit een pak. En de pap drinkt ie nog steeds uit een fles, want hij wil het niet gewoon van een lepel happen. Waarschijnlijk vind ie dit gewoon lekker wakker worden effe rustig bij mama op schoot. En ik vind het niet erg want het schiet lekker op. Ik stond vanochtend na het opstaan ook binnen 40min buiten. Ik schoon, kind schoon en allebei gegeten. Dusseh ik was niet heel erg te laat, maar een half uurjte.
Makkie en Thamara, op het cb zei ze dat de avondfles niet een gevulde koek is voor het slapen gaan en deze er toch eens afgaat en ontbijt is het belangrijkste van de dag dus daar moet hij vast aan wennen. Cira volgende week al wel fijn zo snel dan heb je het gehad. Waarom mag Jaimy niet zoveel fruit eten? lijkt me gezond toch.... Sas leuk dat Thijs zijn verjaardag geslaagd was. Een 2de gesprek spannend!
Door het vele fruit krijgt hij blijkbaar teveel fruitsuikers binnen en dit kan weer op de darmwerking slaan. Sas verslapen ach jullie hadden je slaap nodig blijkbaar. Fijn dat Thijs zijn verjaardag leuk is geweest. Binnenkort met je man een nieuw feest! Kijk er toch wel tegenop hoor het onderzoek volgende week vrijdag, maar daarna is er in iedergeval wel meer duidelijkheid. Hopen jullie mee dat het vanmisddag droog blijft. Ik wil nog even naar de stad als Jaimy uit bed komt.
Hey Meiden! Makkie, Jesse houd helemaal niet van sap! ja zo afentoe hij drinkt het liefst water, dus vind dat best! heeft die denk ik van ze moeder! Sas hier ook nog kindje die lekker 's morgens nog uit een fles drinkt want daarna gaat hij gewoon weer rustig slapen dus vnd het zelf wel lekker! Alleen heb ik het probleem, dat Jesse nog 3 flessen krijgt ik weet ook bego niet hoe ik dit eraf moet rkijgen eigenlijk! Wordt er onzeker van! En zoek ook een beetje een goede beker waar Jesse zijn melk ('s middags uit kan drinken) welke beker hebben jullie? die van bibi scvhijn wel makkelijk te zijn maar die kan ik nergens vinden! Jesse drinkt zijn sap/water gewoon uit een avent tuitbeker. Dit is Jesse zijn schema 06:30 fles 180 cc met 4 scheppen pap 09:30/10:00 fruit en dan drinken na zijn fruit (eigenlijk staat/ligt zijn tuitbeker gewoon op tafel/grond/box) 12:00 brood 13:30 fles 180 cc met 3 scheppen rijstebloempap (zo is die dat al vanaf 4 maanden gewent) 16:00 uur koekje en dan gewoon weer drinken 17:30 groente (als die met de pot mee eet en ik moet werken dan eet hij om 19:00 uur) 20:00 uur nog een fles 180 cc met 4 scheppen pyjamapapje.
Jaimy drinkt hier 's morgens en 's avonds ook nog uit de fles. Verder drinkt hij uit zijn tuitbeker en ik heb nu zo'n rietjes beker van nuby gekocht. Hij vind rietjes namenlijk helemaal het einde.
Hee meiden, heb vandaag contact gehad met de dietiste en ik mag nu toch al langzaam aan beginnen met brood. Ik vind dat dus dooooodeng ivm verslikken (mijn broertje heeft zich als baby zovaak verslikt en dat hij blauw aanliep, dus je kunt zeggen dat ik een beetje een trauma heb......) Hoe deden jullie dit? Hele iniministukjes geven? HELP, alle tips zijn welkom!!
makkie ik lees ook regelmatig hier mee, en lees nu je angsten om brood: ik ben logopedist bekend met eet en drink problemen. TIP: knip het brood ipv snijden, dan worden de stukjes veeeeel kleiner. Gebruik bruin brood zonder korst. Smeuuig beleg als smeerkaas/smeerworst of appelstroop: voorlopig geenpkaas: daar kun je dus echt in stikken. als je stukje brood geeft, stop het tussen zijn kaken, dan stimuleer je kauwen komt goed bij verslikkenL: hoofd naar voren,evt met vinger over gehemelte gaan, en eruit halen wat dwars zit. kans op echt verslikken is echt echt heeeeeeeeeel klein succes, seth kan het echt wel hoor!! bengel
Bengel, meid wat lief dat je even reageerd!! Goede tips zeg, daar kan ik wat mee. En dat knippen, das echt een goed idee! Heel erg bedankt!! Hoe gaat het verder met jou dan?? xxx
hoi makkie alles goed, finn groeit goed, slaapt goed, lacht veel ontwikkelt goed en huilt misschien een uur per week...dus kan niet beter he. k zie dat jullie ook al snel voor nr 2 (jouw 3 ) willen gaan, wij ook! kriebelt weer. ben toevallig voor 1e x uit mezelf ongi, dus misschein no hormons.... gr daniella oh ja hier is ie dan, mijn finn
Bengel, wat fijn dat het zo goed gaat! Wat een knappe vent zeg (allebei hoor hihihi) en dat slaapzakje heb ik ook voor Seth. Goed joh, zelf ongi! Hier ook 3 mooie cyclussen al zelf gehad, dus ben benieuwd. Eind van het jaar gaan we voor een broertje of zusje! En jullie? Hoop dat het gaat lukken zonder poespas!
hoi meiden, Durf hier bijna niet meer te komen zeg ... Wat is dit weer lang geleden sorry meiden. Alles goed met jullie??? Met ons alles goed, m'n meisje wordt volgende maand al 1 jaar zeg, wat is die tijd toch vlug gegaan Sinds dinsdag ben ik terug gestart met clomid, dus we gaan lekker voor nummertje 2 volgende week vrijdag moet ik normaal gezien terug voor een follikelmeeting maar weet niet of het iets zal zijn hoor. Moest terug beginnen met 50mg maar krijg nu wel vanaf de eerste keer pregnylspuit... Bij malika kreeg ik dit maar de laatste 2 maanden dus vind dit wel positief Volgende week nog 1 weekje werken en dan 6 weken in verlof joehoe!!!!!!! Zal dan echt proberen weer mee te lezen en te reageren op jullie hoor. Ohhh ik heb jullie zo verwaarloosd zeg foei foei foei snel nog een foto van m'n prinsesje plaatsen heel veel groetjes mariska en een dikke kus aan jullie spruitjes van malika XXX
mooi meisje hoor, die Malika. Enne succes met het beginnen voor wondertje 2!! hier gaar het perfect. Jens slaapt goed, is heel vrolijk. Vannacht heeft hij van 1930 to 7.00 geslapen. Om 2300 wel een fles gegeven waar we hem wakker voor moesten maken. En om 7.00 uur ook wakker gemaakt voor een fles, anders loopt zijn schema in de war. Vandaag is papa thuis en ik ga zo werken! En dan weekend!!! pfff, 3 verjaardagen...
Pooh, wat heerlijk zeg om te horen dat Jens zo lekker in zijn vel zit! Is mama ook meteen gelukkiger! Echt genieten zo he? Dat babyachtige is super mooi en leuk, maar moet zeggen dat ik het wel een stukje makkelijker vond worden toen Seth wat 'ouder' werd en 'minder' baby, snap je? Zal wel komen omdat het je eerste is, bij een tweede gaat het vast meer vanzelf. Mariska, leuk dat je weer even komt kletsen! En wat een mooi meisje is Malika zeg! (dochtertje van mijn beste vriendin heet Malica!) En wat spannend, weer aan de clomid! Hoop dat je snel heeeeel goed nieuws kunt vertellen! Geen last van de clomid verder? Nou meneertje heeft het weer super gedaan gister (wel een keer flink gespuugd, maar dat was volgens mij meer omdat hij zich een beetje verslikte in de liga). Hij heeft gister om 18.00 warme hap gehad, om 19.00 papfles en is gaan slapen. Om 21.00 werd hij wakker en opa en oma waren er dus lekker gespeeld. Om 23.00 weer naar bed (hij wilde geen (4e) fles, hij wou echt niet drinken!) en maar op bed gelegd. Vanmorgen om 09.45 werd hij pas weer wakker! Knap he? Vind dat zo goed van hem! Morgen het kraamfeest van mijn zus, hoop dat het weer dan wel echt beter is...... fijne dag allemaal en pas op dat je niet wegspoelt buiten xxx meike en seth
Bedankt voor je berichtje op mijn hyves Makkie! Hier gaat het redelijk alleen niet zo veel energie om te schrijven, vind de site ook minder aantrekkelijk sinds alle veranderingen, lastig bij te houden allemaal! Ik heb zojuist weer 2 x bloedlaten prikken en vanmiddag moet ik weer, maandag krijg ik te horen of ik insuline moet spuiten of dat het dieet dat ik nu volg voldoende is, ik hoop het laatste. Over 2 weken weer een groeiecho om te kijken hoe groot ons meisje dan is, ik ben erg benieuwd, ben toch bang voor een tien ponder! Makkie ik las dat jij jou zwanger worden even op een laag pitje hebt gezet, fijn dat je nu even rust kan nemen, hopelijk ben je straks snel op nieuw zwanger! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie en jullie beebjes! Hopelijk zijn de dames met kinderwens allemaal snel opnieuw zwanger! Fijn weekend allemaal! X
Milla, ja we willen er in december weer voor gaan. Tot die tijd kijken we hoe mijn cyclus gaat en dan zelf er voor gaan en weer naar het ziekenhuis. Tot die tijd rustig aan! Hoop dat je met dieet voldoende is en dat je meisje een niet al te grote reus wordt! Fijn weer van je te horen!
rustig hier meiden, alles goed met iedereen? Bah mijn ongi wil maar niet doorzetten, steeds wat rood/bruinverlies en krampen, maar verder nog niet. Wordt er weer een beetje moe van.