Thamara, veel plezier met jullie midweekje weg! Hopelijk wordt Nomi niet ziek! Taliaa, nou echt vreselijk die rubbers, grrrrrr. Ze gaan of kapot of hij blijft bij mij erin zitten.... hahaha lekker verhaal. Maar goed, niet echt is voor ons dus. En een pretbederver tussendoor. En met het afvallen van mij bedoel ik het niet rot naar diegene die juist graag willen afvallen hoor . Maar te veel afvallen is ook een probleem en dit gaat echt de verkeerde kant op. Mss idd ook stress en verdriet, maar iemand wees mij gister op de schildklier, heeft zij ook gekregen naar de zwangerschap.
@debjes nog gefeliciteerd met Jesse. Leuk he zo'n verjaardag, maar wel vermoeiend. Thijs was ook keikapot na zn verjaardag. Enneh we dachten allemaal dat ie de dag erna wel veel zou slapen op het KDV, maareh hij kon vanuit zn bedje net zn grote keet vriend zien en de keet vriend hem ook, dus die twee hebben de hele slaapkamer op stelten gezet en niet geslapen. Resultaat een vermoeide groep die over de slaap heen was. Leuk voor de leidsters, dreumessen die niets konden hebben. @taliaa bleh de pil. maar ja rubbers is ook niks. Wij hebben het wel gedaan, maar het was een noodzakelijk kwaad. Straks hoeft het lekker niet. jippie @makkie het kan goed je schildklier zijn. Pas je op met de kleine, dat ie zich nu niet aan je broekspijpen op trekt. Anders valt de kleine om en jouw broek op je knieen. Die grap heb ik gehad, gelukkig gebeurde het thuis. @all pffff wat een prut weer vandaag zeg. Ik ben helemaal nog niet naar buiten geweest vandaag. Thijs heeft wel veel geslapen vandaag, en die is met zn kiezen bezig. Er zijn er al 2 door, maar er zitten er nog 4. Hij kwijlt verschrikkelijk en dan al die poepluiers. Daar wordt ik echt niet goed van. Elke luier gisteren en vandaag zaten vol met poep. pfff was mn man maar thuis, dan had hij er ook een paar gehad. Maar ja nog 3 weekjes en dan is ie thuis. Ik kan niet wachten. en dan een week later lekker op vakantie. Verder gaat hier alles zn gangetje.
@ Makkie Ik hoop ook niet dat Nomi ziek word. Mika had helaas ook al koorts toen die terug kwam van de kermis @ Lot We gaan naar beekse bergen. En we hebben er gratis een pas bij die toegang geeft tot 2 dierentuinen, zwembad, speelland en nog 2 dingen (die we minder leuk vinden haha) En het weer word beter dus we gaan ons prima vermaken @ Debjes Alvast gefeliciteerd met je kleine knul. Liefs Thamara
@sas, in mijn ogen is de afgelopen periode voorbij gevlogen, hoe is dat voor jou? is het een beetje vlug gegaan? Wij gaan btw niet aan de pil hoor, dat is Makkie @Makkie, nee hoor, ik vatte het ook niet verkeerd op. Het is gewoon hartstikke vervelend als je afvalt wanneer dat niet de bedoeling is!!! Ik hoop dat ze vinden wat het is meid! ik hoor het ook wel vaker dat je schildklier na de zwangerschap raar kan gaan doen!
Sas, hahaha zoiets zal je maar op straat gebeuren! Het dat kan heel goed nu bij mij, sowieso zakken alle broeken al van mijn kont af hahaha. Jee, nog 3 weken! Voor jou heeft het vast een eeuwigheid geduurd, maar wat Taliaa zegt, lijkt voor ons snel gegaan! Kan papa straks weer wat poepluiers doen en kunnen jullie lekker de tijd inhalen met het maken van een wondertje. Hoop dat het jullie zo gegund is, zonder poespas. Je cyclus is nu mooi, dus dat zal vast wel gaan lukken! Taliaa, nee weet ik, maar ik klaag dat ik zoveel afval en dat is idd niet rot bedoeld. Weet wel dat je dat snapt hoor..... morgen maar even de ha bellen. Pooh, succes morgen en jij ook Milla! Ik duim voor jullie beide! Debjes, wat een super foto's! Mooi mannetje is het toch ook! En lekker met de taart kliederen, heerlijk! 1ekindje, fijn dat Myrthe weer beter is! Hoe gaat het verder? Meisje, aftellen is voor jou ook begonnen! Doe je dat stiekum al? Ik weet nog dat ik er helemaal niet mee bezig de laatste weken dat hij zou kunnen komen. Niet dat ik niet naar hem verlangde, maar was het zwanger zijn nog helemaal niet zat. Ik voelde me nog zo goed, was er nog helemaal niet klaar mee zeg maar. Maar vond het natuurlijk wel geweldig hoor, dat de bevalling begon en hij eindelijk op mijn borst lag. Hoop dat de laatste weekjes lekker snel gaan en dat je niet veel last hebt van de laatste loodjes. Ryanne, hoe is het nou? Denk maar dat wij precies hetzelfde de eerste tijd mee hebben gemaakt meid. Dus we weten precies wat je voelt. Die eerste periode is zo maf eigelijk! En dat je je buik mist, heel herkenbaar. Ik kreeg dat na een paar weken, zo'n mooie dikke buik en dat getrappel is ook heerlijk! Succes hoor! Even over de vitamine D: op het schema van onze dietiste staat dat als een kindje minder dan 300ml melk binnenkrijgt, extra vitamine D nodig is. Net bij mijn ouders gegeten, was lekker en gezellig. Tis zo leuk om te zien dat de kleine van mijn zus (3 maanden) en Seth zo samen opgroeien en straks gewoon samen naar school kunnen en kunnen spelen. Dat is echt zoooo gaaf! Seth heeft om 18.00 een fruithapje op (vanmiddag warme hap, de eerste keer sperziebonen), om 19.30 een papfles en nog wat fruit na (hij had nog honger na 220 ml!) en is om 22.30 naar bed gegaan. Hij laat nu al 4 dagen zijn laatste fles vallen. Gister nog aangeboden, maar hij wilt hem echt niet meer. Dus 3 flessen is nu dus echt genoeg voor hem, met natuurlijk hapjes tussendoor. Ik ga na de vakantie denk ik met brood beginnen. Mama is er zelf nog niet aan toe hahaha. Gelukkig is dat niet erg, hij krijgt nu zijn tarwe binnen met de bambix pap vanaf 6 maanden. Kan ik zelf er even naar toeleven om daar mee te beginnen (en ik weet ook niet of we in Kroatie wel koemelkvrij brood kunnen krijgen). Slaap lekker strax allemaal!
meiden, ik ga zo naar het ziekenhuis met Jens voor die controle voor zijn hoofdje. Ik sta stijf van de zenuwen. Duimen jullie voor ons?
pooh, meid het komt écht goed!! we denken aan jullie! laat je het meteen even weten?? @makkie, ik zag op hyves dat seth aan de liga zat, nou brood geven is minder eng hoor!!!! maar je hebt gelijk, lekker na de vakantie beginnen! (wat ik trouwens ook deed was wat fruit voor het brood bewaren en dat een beetje met het brood mengen..) en dat de neefjes samen opgroeien, helemaal leuk! wonen ze in hetzelfde dorp? @all, nou ik heb gister 2 uur op de bank liggen pitten en was nog moe nog 2 weekjes werken en dan vakantie!! Vervelende is alleen dat ik ná mijn vakantie extra veel moet werken maar goed, dat is het nadeel dat ik de 1e 2 weken van de zomervakantie al meteen vrij heb, dan moet ik 4 weken hard werken. haha, ben ik allergisch voor LIefss, Taliaa
nou daar ben ik dan. De kinderarts riep alleen maar, wat een onzin, wat een onzin. Ik vertelde dat we zo zenuwachtig waren geworden van die brief. Ze vindt zijn hoofd normaal, de afplatting ook niet erg en de fontanellen zijn open. Ze schrijft geen brief uit voor chronische fysio en gaat zelf de fysio bellen dat ze niet meer hoeft te komen! hahaha! Wel is zin hoofd aan de grote kant volgens dat schema wat ze hebben. En voor alle zekerheid krijgt Jens volgende week dinsdag een schedelecho!! pffffff, Hij was super lief en zat te flirten met iedereen in de wachtkamer. Toen we thuis kwamen ben ik gelijk anderhalf uur met hem gaan lopen. Hj sliep en ik kon mn energie effe kwijt. Toen samen 2 uurtjes op bed in slaap gevallen. Ben net wakker...
Pooh, wat fijn!! echt supernieuws dus!! Heb op de hyves ook gereageerd. Ik ga maar eens snel aan de pil, mijn ongi wil maar niet doorzetten. Dus een vraag: kun je gewoon aan de pil zonder eerst een ongi gehad te hebben? En is deze meteen vanaf de 1e pil veilig?? Hier verder alles goed. Ben er achter dat Seth sperziebonen echt BLEGGGGGHHH vind hahaha. Elke keer kokhalzen... dus ik dacht wat warmer maken... nog steeds... mmmm nou ja nog maar eens dan... weer kokhalzen. Dacht daarna heeft ie dan mss toch geen honger? Toen een fruittoetje en dat ging er in als koek. Meneertje had dus wel honger, maar vind de sperziebonen dus maar niets hahahahaha Ryanne, hoe gaat het nu met jou/jullie??
Pooh wat een goed nieuws! Makkie sperziebonen moest Tygo eerst ook niets van weten en nu eet hij het gewoon!! Vandaag hebben wij een draakje in huis, wil weinig en was straks zo boos dat hij op zijn handen en voeten stond, boef! De komende 2 dagen werken bah ben liever met mijn mannetje thuis maar ach als ik er ben is het vaak beter.
Lot, gefeli met je 8 maanden oude boefje!! lekker opstandig aan het worden dus hahahaha. Mss dat hij iets wil maar nog niet lukt, kan echt frustrerend voor ze zijn. Hoor Seth ook wel een mopperen, dan wil hij iets maar dan lukt het nog niet. Succes met werken... wanneer krijg je vakantie dan?
debjes@ alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine knul... mooie foto's op hyves lot@ je mannetje is ook alweer 8 maanden zeg... wat gaat het snel hé... Makkie@ ja rubbers zijn ook niet ons ding hoor kan gebeuren hé dat ze iets niet lusten, probeer het anders nog een keer wie weet gaat het dan wel binnen. pooh@ wat een goed nieuws zeg... tamara@ hopelijk wordt je meisje snel weer beter... Cira@ veel succes meid met je onderzoek... meisje@ de laatste loodjes zeg, spannend allemaal hé milla@ hoe is het met jou meid??? taliaa@ hopelijk zijn die 2 weken snel voorbij dat je vakantie hebt hier alles goed... zaterdagvoormiddag dus een follikelmeetting, ben eens benieuwd. Malika krijgt eindelijk haar 1e 2 tandjes, onderaan je ziet ze al een klein beetje zitten... Ze begint ook al langzaam aan stapjes te zetten langs de zetel, maar nog niet aan de hand. klappen in de handjes kan ze ook al goed en vandaag was ze BUMBA aan het proberen zeggen maar dat lukte nog niet zo goed.... Ze is er verzot op op bumba, haar gezichtje is goud waard als ze die ziet op tv of in een boekje.
Mariska, wat schattig dat ze Bumba probeert te zeggen! Zou dat gezichtje dan wel eens willen zien. Hoe gaat het met de clomid, geen last? Spannend weer je eerste FM! Was je trouwens snel zwanger met de clomid van Malika?
mogguh meiden Wij gaan zo richting het bureau, prikjes halen en beklag doen! Vanmiddag osteopaat, en dan is de dag weer voorbij!!! Geniet van het mooie weer!!! En Meisje en Milla, doe kalm aan met de warmte!! @milla, hoe is het met je dieeet? Helpt het?
ha meiden, nou mn laptop heeft gister definitief de geest gegeven, dus hubbie heeft gister mijn andere (eigenlijk de goede) laptops weer gemaakt, dus ik ben er weer @pooh, wat een heerlijk nieuws zeg!~ @makkie, nee de pil is niet meteen veilig. volgens mij duurt dat 1 pil strip. staat in de bijsluiter, anders weet Pooh het je denk ik wel te vertellen! (oh, welke pil slik je? ik weet het alleen van de microgynon30). Nou ik hoop dat de klachten met de pil verdwijnen! @all, bah ik zit de 14daagse voorspelling te kijken.. wat een weer zeg als wij op vakantie gaan boehoe... maja, 30 graden is voor isa ook niks.. (maar voor mama wel) ach we gaan 2 weken, zal best een mooie dag tussen zitten..toch??? Ohja, gister heeft isa dr eerste blauwe plek opgelopen door mama's onoplettendheid.. *zucht* Echt heel sneu. ik voelde me ook oerdom. En mn mannetje maakte het er niet beter op door te vertellen wat er HAD kunnen gebeuren als het toetsenbord (jaja, hoe krijg je het voor elkaar) op haar slaap terecht was gekomend. Hij is nogal van doomscenario's... Nou fijne dag vandaag, ik hoop dat de zon hier ook weer eens gaat schijnen! oja nog even: gister met isa wezen fietsen op mijn moeders fiets, gaat prima. Nu dus hopen dat ik heel snel slaag voor een eigen moeder fiets! LIefss, Taliaa
Hoi, De uitslag van de suikerwaarden van vrijdag waren goed, dit betekent dus dat het dieet geholpen heeft en ik het vol moet houden tot aan de bevalling! Klinkt goed, maar dat is het niet omdat ik door het dieet me constant moe slap en duizelig voel, dat in combinatie met 2 kinderen die mij de hele dag nodig hebben is geen pretje. Donderdag ga ik dit even bespreken hoe ik nu verder moet, want ik ben zelfs al een kilo afgevallen, dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn! Zondag heb ik zelfs van vermoeidheid de halve dag op bed gelegen, manlief kon het niet meer aanzien en heeft een shoarmaschotel voor mij gehaald, lief, maar ik voelde me weer schuldig ten op zichte van de baby! Daarna voelde ik me wel echt veeeel beter! Dilemma dus, als ik te veel eet, voel ik me schuldig ten opzichte van de baby, die maar door groeit en als ik te weinig eet voel ik me schuldig tenopzichte van mijn andere kinderen omdat ik er als een dweil bij zit.. tja nu maar een middenweg. Volgende week groeiecho ben benieuwd! Pooh, fijn dat het mee viel, wel lullig dat ze jullie met zo'n brief onterecht de stuipen op het lijf hebben gejaagd. Mariska, succes met de follikelmetingen! Taliaa, dat overkomt elke mama! Is heel vervelend, maar niet te lang stil staan bij wat er allemaal nog meer had kunnen gebeuren, het zal haar laatste blauwe plek niet zijn. Wacht maar tot ze een peuter is
@makkie, als je de pil begint op CD1 is ie meteen veilig, anders niet! @taliaa, Heb je arnica zalf in huis?? erg handig, gelijk smeren als ze valt of zich erg stoot. @milla, ja, dilemma, wel eten/niet eten. Hoe ziet dat dieet van jou eruit? @all Jens heeft net zn derde prikjes gehad. Hij ligt nu uitgeteld in bed! Op mijn verhaal over de fysio zei de jeugd verpleegkundige niet veel. Ze schreef alleen maar. maar ik heb wel duidelijk gemaakt dat het me niet bevallen was, die brief!
@milla, dat iig fijn dat je moeite en afzien wel hebben geholpen.... (altijd proberen t positieve te zijn, haha). maar wat vervelend joh!!! Je moet natuurlijk ook niet in een hypo terecht komen!Nou leg het maar voor, want dit kan idd ook niet! zeker niet met je andere 2 meiden! @pooh, ja arnica zal, dat zal ik eens halen. Ik ben normaal niet zo homeopatisch ingesteld, maar na mijn curanol ervaringen wil ik alles wel uitproberen thnx! en ja die brief, écht belachelijk zeg!!! Succes met de nawerkingen van de prikjes! hoop dat hij er weinig last van gaat hebben!
Taliaa, a gut wat sneu... zal idd niet de eerste keer zijn helaas. Kun je niets aan doen meid, je kunt niet 24 uur elke seconde er boven op zitten. Seth had laatst een rode bult op zijn voorhoofd, hij dacht door de schuifpui te kunnen gaan...... tja glas dat kennen ze nog niet . Voel je niet schuldig hoor! Milla, goh nu dus een goede middenweg kiezen ja. Tis ook niets om je de hele dag zo slap en moe te voelen, dan zijn de laatste weken wel erg zwaar. En teveel eten kan ook weer niet...grrrrrr wat een gedoe. Wel fijn dat het dieet dus goed is voor je meisje! Pooh, mmm lekker rijstebloem! hier ook een knaller hoor! Meneertje vind het heerlijk! Met de lepel lukte eerst nog echt, mss moet ik het weer proberen. En ging het 'goed' met de prikjes? En hoeveel weegt en hoe groot is Jens nu? Nou, gister ging Seth na zijn papfles om 20.30 uur slapen.... hij werdd vanmorgen pas om 11.00 uur wakker! En papa en mama dus ook... voelde me wel schuldig, is dat niet veels te lang voor zo'n kleintje? Maar aan de andere kant, hij kan dit zelf al regelen toch? En nu weer een dilemma over de pil... ik ben netje na nog geen 6 weken na de curettage ongi geworden. Stel dat mijn cyclus toch weer normaal is hierna (6 weken is heeeeel netjes, vooral met pco!) En aangezien mijn cyclus na de bevalling ook weer goed was.... mss toch maar even aanklooien met rubbers, straks schop ik de boel juist weer in de war met de pil. Ik zie deze cyclus zelf nog even aan. hahaha snappen jullie me nog? De pil is een goed alternatief voor rubbers, maar ik voel me er ook niet helemaal 100% goed bij.....