Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, wat goed zeg, zelf proberen op te trekken! Ooo voordat we het weten zijn onze mannetje alweer groot en moeten we achter ze aan rennen!

hebben jullie dat ook, als je een kindje ziet dat ouder is, van: oo straks is die van mij ook zo! En dan een beeld proberen te maken hoe hij/zij eruit ziet en allemaal doet enzo! Vind dat echt geweldig! Als ik dan een zoontje van een jaar of 8 hier op straat zie voetballen met zijn vader, dan kan ik helemaal wegdromen hahaha. Of een kindje dat net kan lopen, zo schattig met dat luierkontje! Dan denk ik, Seth straks ook! hihihi

Oja, ik heb nu zeeeeeer mijn twijfels over mijn kookkunsten... Seth heeft vanavond voor het eerst een potje warmeten op (vast wennen voor de vakantie) en hij vond het HEERLIJK! Nou, dat wil dan wel wat zeggen he? hahahahaha

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

@beebjes die 1 jaar zijn inmiddels GEFELICITEERD!

@makkie ; ik ben na de bevalling aan de pil geweest ...grootste fout ooit .........na de bevalling een perfecte cyclus en na de pil is het hopeloos dus ik zou het NIET doen

@talia : super zeg je mama fiets , blauwe plekken ....mmhh jelmer heeft er ook 1 .....ik zal je de details besparen

@pooh : jeetje zeg wat schrikken maar gelukkig viel het mee !

ik ga lekker naar mijn bedje , heb vanavond gewerkt

3. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

@makkie, Elena weigert nog steeds standaard mijn kookkunsten terwijl koken een hobby van me is. Ze eet alleen potjes warm eten en ik stop steeds dingetjes tijdens ons eten in haar hand, ze kluift dan wat aan een boontje of andere groente, fruit eet ze wel vers als het maar wel gepureerd is. Stukjes is gegarandeerd overgeven. Terwijl ze wel brood eet. en af en toe stukjes aardbei wil ze wel maar na 2 dagen niet meer. Dus de potjes vanaf 8 maanden staan hier nog in de kast of worden nog een x geblenderd.

4. * zwaait even naar iedereen *

5. Milla

Milla Niet meer actief

Ik kom ook even zwaaien, heb echt de puf niet om op iedereen te reageren en steeds een egoverhaal wil ik ook niet..
    Voor wie toch geinteresseerd is, kijk maar even op mijn weblog.. Adres is te vinden op onze hyves. Liever hier niet vermelden.

Groetjes.. zwaai zwaai

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie heerlijk he die wegdroom momenten!

Milla je mag best je egoverhaal doen, ben wel benieuwd hoe het gaat iedere keer!

Zo ik heb morgen lekker vrij genomen dus dat betekent weekend!! Onze kleine smurf sliep vanmorgen tot 8.20 uur dat is voor het eerst heerlijk! Ik heb even de hele keuken gesopt van binnen en buiten en vanmiddag even wezen shoppen, leuke spencer met blouse gekocht voor de winter voor Tygo!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai zwaai, tis warm!!!
    En stond 5 kwartier in de file..ppfffff

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh waar werk jij dan helemaal ?

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, ik werk in capelle, dus een kippestukje hier vandaan. maar bij de Brienenoordbrug was de rechter rijbaan afgesloten....dus.. :(
    Hoe is het met Jelmer???

@makkie, hoe is het met die knappe vent van je??? Ik zag zijn fotos op hyves, wat wordt ie groot!!!

@milla, kunnen de meiden nog wachten op de komst van hun nieuwe zusje?? spannend voor ze zeker!! Trek je het nog me tde warmte!

@lot23, hoe is het met Tygo? gaan jullie nog weg, of was Ibiza de vakantie??

@cira, Is Jaimy al opgeknapt? Ik hoop dat ien u weer lekker in zijn vel zit! Loopt ie al(bijna)?

@debjes, is de birthday boy al bijgekomen???? Wat een druk maar leuk iets he, een verjaardag!

@sas, hoeveel nachtjes nog voor je man thuis komt? Het gaat nu toch zeker opschieten he? Hopelijk kent Thijs hem nog?!! Lijkt me moeilijk als je zo lang weg bent geweest en ze zijn zo klein! Is er een kans dat ie weer snel wordt uitgezonden, of blijft hij nu een tijd thuis?

@meisje. ook voor jou de laatste loodjes. Wanneer stop je met werken??

@taliaa, hoeveel ben je afgevallen?? Ik nog steeds niets. De ene week weeg ik 76 kilo, de andere week weer 77. Ik wil volgende week toch echt weer beginnen met Sonja B.
    (heeft ie trouwens nu iets met Rick FelderhoF, zei een collega???)?????????

@all, Jens doet het super, Oma heeft 2 dagen op gepast en dat ging erg goed. Morgen gaat hij een uurtje wennen op het KDV. Mn vriend mag daarbij blijven. Maandag brneg ik hem een ochtend weg en moet ik zelf ook weg (snik snotter). Ik zie er wel tegen op!

Sorry als ik iemand vergeten ben..... Ik hoop dat we dit jaar nog eens een meeting kunnen houden???

@

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh ooh ja klein stukkie maar zat files meestal !
    met Jelmer gaat het super !
    Spannend zeg wennen op het kdv en maandag voor het eerst een ochtend , je zal zien na 3 keer ben jij er aan gewend

@all Jelmer is vanmorgen naar het cb geweest , hij woog ongeveer 9,5 kilo ( weet het niet meer precies , 94nogwat gram ) en is 77 cm lang ....niet veel lnager geworden , wel breder dus maar dat mocht wel als lange jan

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jij hebt dus ook een lange slanke den?? jens heeft wel klets dijen, maar is verder slank!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh ja echt wel als ik zokn kontje wil slaan lukt dat niet eens met 1 hand zo'n klein kontje heeft hij

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden sorry heb het een beetje verwaarloosd hier:) Maar druk druk druk!

Allereerst ja Jesse eergister 1 jaar geworden! Poeh wat is die tidj vlug gegaan he! En ja moest echt de hele dag gewoon aan me bevalling denken, en dan dat het zo snel allemaal is gegaan zo'n jaar!
    Mijn moeder, broer en schoonzus en mijn vriendin (die ook jarig was die dag) zijn nog even gekomen! jesse kreeg nog een klein kadootje ;)

Nou dan nu het grote woord! Wij gaan verhuizen!!!!!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het is maar 2 straten achter ons (nieuwbouw net opgelverd) maar super blij! We wonen dan nu echt aan de duinen (onze huiskamer is aan duinkant) en ja we gaan van 32 vierkante meter, naar 62,4 vierkante meter woonoppervlakte! Dus ja 2x zo groot! jesse krijgt een super mooie grote kamer! We krijgen een super woonkamer, en ja het mooiste is nog we hebben een GROTE badkamer! Aangezien we hier in een (soort van) kast douchen (vroeger hadden ze geen douch in huis gingen ze naar badhuis, dus is er van een kast een douch gemaakt en die zat midden in mijn woonkamer:() Super blij, maar ook eng! Om je oude vertrouwde huisje (we wonen er bijna5 jaar) achter te laten! Ik studeerde nog toen we hier kwamen wonen! Ja Jesse is hier ''geboren'' dus toch raar! maar goed aan alles komt een eind ;) in ons nieuwe huisje worden onze overburen nu onze echte naaste buren hahaha dus super gezellig! Hun zoontje is 5 dagen jonger dan Jesse, dus dat wordt gezellig samen buiten voor de deur spelen straks! 1 augustus krijgen wij de sleutel!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik bedoel natuurlijk wel een liefdevol tikje he hij heeft van die lieve billetjes ;)

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @debjes, gefeli hoor met jullie enorme huis! jeetje wat een verschil!!! En een heerlijke grote badkamer, sjongejonge!!! Lekker een eigen kamer voor Jesse!!! geniet van het vooruitzicht! En verhuizen is nu eenmaal wat emo! hoort erbij! lekker zwijmelen bij alle herinneringen! en dalijk het nieuwe huis goed inwijden, hahaha

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gefeliciteerd debjes!!! Wat wonen jullie nu klein!!! Hellupie!!!
    En wat leuk dat er bekenden naast jullie komen wonen met een ukkie!!! per wanneer kunnen jullie er in?

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : wauw wat gaaf zeg! gefeliciteerd ! en jullie kunnen er lekker snel in !

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes gefeliciteerd.

@taliaa welke fiets heb je nu gekocht???

@all nou ja zeg, ik ben weer voor de 4e keer in de afgelopen 4 maanden weer ongi geworden. Het is de laatste paar keer steeds raak tussen de 16e en de 18e van de maand. Eng hoor zo'n cyclus. grijns grijns.
    Ik ben inderdaad aan het aftellen tot mn mannetje thuis komt. Ik kan niet wachten dus van het weekend maar even lekker naar mn ouders. effe uitwaaien aan zee. Debjes ik zwaai wel even naar scheveningen. Zo en na deze uitzending zijn we er hopelijk voor 2 jaar weer even vanaf. Ik ben benieuwd hoe Thijsje en mn man op elkaar reageren. Het zal wel goed gaan denk ik. nou allemaal nog een fijne dag.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @ sas, wat fijn dat je man éindelijk bijna thuis komt! en die cyclus, mooi hoor meis!!! geniet ervan, haha!!! Ik heb btw de bloom:) nouja, ik heb nog niks, maar die zit eraan te komen. Het stuurslotverhaal bleek niet helemaal waar te zijn, had niks met de framemaat te maken, maar was een productiefout van gazelle, ze hadden allemaal gewone sturen erop gezet. Dus nu even wachten tot het juiste stuur binnen is en dan FIETSEN!!! welke buggy had jij nu ook alweer?

@Thamaraa: hoe is je vakantie geweest?

@meisje en milla, hoe gaat het met jullie?? rond en gezond hopelijk? milla wanneer moest je nu weer naar de gyn?

@all,hier alles ok! gister weer naar de zumba geweest! KILLING*grijns*. Maar goed. Dalijk met mijn meissie naar de ha, ze heeft al een paar weken allemaal rode spikkels op een plek waar ik ze ook niet wil hebben;) Dacht eerst van de warmte, maar ze gaan maar niet weg. Verder laat ik meteen even kijken naar mijn bult op mn been. Zit er al 10 jaar ofzo, en is al een keer naar gekeken, bleek toen ingekapseld littekenweefsel te zijn. Maar het laatste jaar is hij gegroeid en van vorm veranderd:( dus... bah,geen zin in, maar moet he?
    Verder wacht ik met smart op mijn nieuwe fiets, haha, lijk wel een klein kind;) en over een dikke week gaan we op vakantie, duimen jullie mee op goed weer? we zitten "gewoon" op de veluwe, dus echt zonzeker zijn we niet dit jaar;)

Liefss, Taliaa

20. Milla

Milla Niet meer actief

Debjes gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Wat leuk!!

Taliaa succes bij de dokter!

Hier gaat het zijn gangetje nog steeds enorm aan het emmeren met bloedwaardes, ik moet nu ook verplicht 2 dagen na de bevalling in het ziekenhuis blijven vanwege bloedsuikerspiegel kindje (net als jij Taliaa)

fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina