hey meiden, ik heb mn BLOOM moederfiets! joepiedepoepie!! een lege rekening maar een mooie fiets! isa en ik hebben al lekker gefietst en ze vindt het helemaal leuk! alleen vindt ze de helm niet fijn, maar goed, daar moet ze maar aan wennen Nou dalijk werken bleghhhh Liefss, Taliaa
@ talia wat lekker snel dat je fiets er is zeg @ linda ook ik duim voor je meid! het is jullie zo gegund!! @ all zit een beetje met mn schonouders in mn maag. Ze komen zo vaak langs :s Het eerste weekend zijn ze drie keer langsgekomen. Daarna hebben we gevraagd of al het bezoek wil bellen van te voren maar volgens mij vinden ze dat zij dat niet hoeven te doen. Ze staan zo'n beetje elke dag op de stoep (met camera) op welk tijdstip dan ook. Ze komen kaarten en kado's brengen die bij hun zijn afgegeven en van de week hadden ze zelf een kaart geschreven om deze te komen brengen. Zelfs als we bezoek hebben en ik zeg dit aan de deur zeggen ze: we blijven maar even en lopen zo langs me door. Ik weet dat het voor hun ook hun eerste kleinkind is en dat het spannend en nieuw is maar we worden er zo gek van! Ze lijken maar niet te begrijpen dat ook zij moeten bellen. weet even niet hoe ik het subtiel kan laten weten. Vriendlief wilde ze al aan de deur laten staan omdat hij er gek van wordt maar ik vond dat we dat niet konden maken... sorry voor mn lange egobericht...
ryanne@ Dit zou ik inderdaad ook niet leuk vinden moesten m'n ouders of schoonouders hier iedere dag aan m'n deur staan... Hopelijk zien ze het zelf snel in en blijven ze wat langer weg. Debjes@ Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis... Cira@ Hoe is het meid en met je kleine ventje? Taliaa@ Wat leuk dat je eindelijk je fiets hebt... Linda@ M'n duimen draaien voor jou hoor. Hopelijk wordt het een super maandag Hoe is het met de rest???? Ben alweer een heleboel vergeten hoor Vanmorgen naar de gyn geweest... Er zat 1 groter eitje van 14,5 mm Het was nu nog te klein om pregnyl te zetten. Moet maandagmorgen naar de dokter voor dat spuitje ( zet het zelf niet hoor ) Dus dan wordt het weer klustijd Vele groetjes aan alle meiden en de kleintjes natuurlijk, Mariska en een dikke kus van Malika X
@taliaa, ja miconazol =daktarin!!! Ik zou eerst miconazol smeren en daar de zink overheen. De reden waarom je niet alleen miconazol smeert weet ik niet. daar zal de arts dan wel over na hebben gedacht... @all, we hebben net de eerste keer pap gegeven. Die lepel was niet zo'n succes, dus hebben we het in de fles gegeven en hij dronk hem snel leeg!!!
Ryanne zou het toch voorzichtig proberen te zeggen en anders je vriend het laten zeggen want zo krijg je ergenissen en dan word het misschien een keer erger gezegd. Wel vervelend als ze gewoon doorlopen. Gaat het verder goed met jullie? Taliaa yes je hebt je fiets, lekker fietsen!! Heeft i een fietshelmpje op?? Mariska een mooi ei op naar de pregnyl en druk klussen
Taliaa, joepie je hebt je fiets! Lekker fietsen met je meisje (als het droog is tenminste ) Ryanne, dat probleem hebben wij nooit gehad, maar wat rot zeg. Lijkt me helemaal niets en zou er ook gek van worden. Ik zou het nog even aanzien, mss wordt het de komende tijd minder. En anders toch maar heel voorzichtig er iets van zeggen. Pooh, lekker gesmult heeft Jens dus!
@pooh, dank je voor je tip! we doen het nu zo! ja de dok had dus een combi zalf voorgeschreven, maar volgens mij kan ik ook gewoon alleen die micoblabla gebruiken, maar zall niet te eigenwijs zijn! Wat goed joh, die rijstebloem! is het zo'n hongerlapje dat hij dat al nodig heeft?? @Lot, ja isa heeft een fietshelmpje op. regelmatig lees je iets waaruit de bescherming van die helmpjes blijkt. Ik zelf heb geen helm op, maar isa is zo kwetsbaar en zit op zo'n grote hoogte dat ze nu dus een heuse prinsessenhelm op heeft Mijn man gaat btw ook een helm dragen op zn ligfiets, hij fietst zo hard en wordt zo slecht gezien... @Ryan: he bah wat naar van je schoonouders zeg! ik zou het je vriend echt laten zeggen hoor! anders worden de irritaties alleen maar meer!! @meisje: HOE IS HET???? tis erg stil geeft niks, als het maar goed gaat!!! @all, morgen is d-dag voor Linda. Ik hoop zo dat ze roodloos het weekend door is gekomen en morgen een posi test heeft!!!! Met mij alles goed, ik geniet van mn nieuwe fiets! ben er zooooo blij mee! en trots op! hihi, klinkt, dommig, maar had nooit gedachtdat ik een nieuwe fiets zou/ kon kopen En Isa vindt het heerlijk! nu nog een buggy en we zijn compleet! Oja mariska meid: succes, lekker aan de klus!!! wat goed dat er al een mooi ei zit! Liefss, taliaa ps cira, hoe is het?????
@taliaa, nee hetCB zei dat we daar 1x per dag mee mogen beginnen. Morgen is hij 4 maanden oud, zo gek is dat toch niet???
haha, nee eigenlijk niet...sorry, had even niet goed in de gaten dat jens alweer bijna 4 maanden is, ik zag 3 maanden staan
@mariska : klusze ! @linda : spannend mijn duimen draaien hier ! @talia : ooh gaaf zeg je mamafiets ....ik wil er ook 1 .....maar denk dat het wel duur is ..... Pfffff werd ik toch vanmorgen om 08.00 mijn bed uitgebeld door mijn werk .....of ik even kon werken ....want het was crisis ..jeetje ...om08.20 was ik op mijn werk ....pppff lekker hoor Ik had offieciel moeten werken vandaag maar ik kon niet dus kreeg ik vrij ......en iemand anders zou werken ...en die iemand anders moest op een andere locatie werken en toen was ik dus als nog de sjaak ....8) ( best lullig als je vandaag uit mocht slapen )
@mvJ, wat rot joh! ik herken het en zeker in je vrije weekend... BLEGHHHH. NOu haal je weekenddagje vandaag maar lekker in!!! Ik heb vandaag ook weekend @all, t wordt nu toch wel erg spannend bij linda he? pfft, ik kijk steeds even op haar topic... Liefss, Taliaa
MvJ, pfff dat is balen zeg... vandaag maar extra genieten van je vrije dag! Pooh, jee lijkt me ook moeilijk je kindje achterlaten bij vreemden! Maar denk dat Jens het er erg naar zijn zin heeft hoor! Taliaa, wat staat dat goed onder je banner; in aug weer de MMM in!! Wie weet wel deze jaar weer zwanger van een wondertje! Ik hoop het zo voor jullie. Jee, wat spannend he van Linda! Heb goede hoop en ik gun het haar zooooooooooo! Hier alles goed, vriend de hele week keidruk met de 4-daagse, maar hij krijgt zondag lekker vakantie! En dan nog een weekje en dan lekker naar Kroatie! Heb er zo'n zin in! Lekker met Seth weg en leuke dingen doen! Moet volgende week ook weer naar het CB, ben benieuwd hoe groot mijn ventje nu is. Fijne dag meiden!
pppffff ik ben aan het inpakken ...althans ik moet nog beginnen en denk er veel aan ...ik moet zoveel zooi meenenem .......ik heb geen flauw idee hoe ik het allemaal moet inpakken
@all, jens vond het maar zo zo op het kdv. Hij moest erg wennen aan alle geluiden om hem heen, en de kindjes die gillen/ huilen etc etc. Hij schrok daar erg van, en dat zijn we ook wel van hem gewend. Hopelijk went hij er nog wel aan, want anders wordt het niet makkelijk voor hem en ons.
Pooh, Tygo heeft ook erg moeten wennen de eerste paar keer als er hard geluid was huilde hij mee, heb de eerste paar keer ook echt gezegd als het zo doorgaat.... maar nu vind hij het helemaal leuk. Is ook wennen voor zo'n klein mannetje thuis is er alle rust en dan ineens allemaal kinderen om je heen. Mvj succes met inpakken! Makkie heerlijk bijna vakantie! Je kan aftellen. Hoe is het verder met je? Heb je alles een beetje een plaatsje kunnen geven..... Vanmiddag even shoppen voor een kraamdoos met kados voor mijn vriendin die bijna is uitgerekend, iemand nog leuke ideeen om erin te doen? Ik vind het zo spannend dat ze bijna is uitgerekend!
@lot, wat leuk joh, je vriendin hoogzwanger!!! ehm even denken, ik verschillende kraammanden gehad. Van mijn mama kreeg ik elke dag een zelfgemaakt iets voor de baby(scheelt dat mijn moeder súper handig is) en iets voor mezelf, dat vond ik érg leuk! Ik bedoel,je hebt toch wat moeten doen he.. Dus misschien een leuk (proef) abbonement op de mama vriendin? (haha, zag ik laatst, super goedkoop voor een halfjaar) of iets lekkers? of een tegoed bon voor een keer dr huis poetsen Voor de kleine leuke dingetjes, maar dat is er genoeg, haha.. @Makkie, ja september he.. er staat ook nadrukkelijk voor dat dat het huidige plan is. Ik krijg namelijk helemaal de bibbers als ik eraan denk. Weet niet goed waarom. Nu is het allemaal nog een beetje vrijblijvend, snapje? En dan "moet" je zwanger worden.. Krijg het niet beter uitgelegd. Mannetje geeft steeds aan dat we pas gaan als ík eraan toe ben. @MvJ: ja joh, wat moet je veel meeslepen he? waar gaan jullie heen? Wij gaan naar de veluwe in een stacaravan. Maar dan nog.. we slepen ons lam. We hebben maar een flinke dakkoffer gekocht, want anders gaat het echt niet passen.. @all, heeft iemand iets van Cira gehoord? Mn meissie is gister en vandaag flink gevallen We hebben een barricade in de woonkamer, 2 bananendozen op elkaar. 2 omdat ze er steeds opklom, dus nu wat hoger. Maar nu trekt ze zich steeds omhoog en gaat dat hoog op dr knietjes zitten. heel schattig, maar als ze zich loslaat valt ze dus heel hard achterover. Zij krijsen, mama bijna huilen. En daarnet in d ebox hetzelfde en toen tand door dr lip box moet dus naar beneden, gelukkig was het bedje al gedaan! Nu ligt ze te slapen en ik moet eigenlijk poetsen. <aar goed, ik heb het weekend gewerkt, dus ik geef mezelf vandaag vrij LIefss, Taliaa ps ben heeeelemaal blij met mijn fiets! gister en vandaag wezen fietsen, heeeerlijk! thnx sas voor de aanrader!!
Ik hoop zooo dat het raak is voor Linda!!! Ben ook benieuwd naar Mariska en Chantje, zou super zijn als het gaat lukken! taliaa, geniet van je mamafiets Ryanne, wat een vervelende situatie! Ik zou er wel wat van zeggen hoor, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt, succes! Hier druk bezig met allerlei voorbereidingen voor ons beebje! Woensdag groeiecho, als de beeb door is gegroeid zou ze nu rond de 37 weken groot zijn, ik ben heel erg benieuwd!
Milla, succes woensdag! Ben benieuwd hoe groot jullie meisje nu is. Maar kan het ook zijn dat ze niet meer zo flink is door jou dieet? Of ben ik nu heel suffig aan het denken.... Hoe voel je je verder? MvJ, ja hahaha hier ook al druk aan het voorbereiden met spullen. Alleen niet zo handig aangezien ik ook alles nog nodig heb hahaha. Maar ik denk alleen niet dat ik heel veel mee neem.... het meeste gaat zitten in de voedingen en het campingbedje.... de rest valt wel mee... of ben ik nou niet goed bezig? Lekker joh, naar Oostenrijk! Vind het ook zo spannend, weer meiden opnieuw bezig met zwanger worden! Hopelijk is er snel weer een pco beebje onderweg! Lot, lief van je! het gaat hier goed hoor, voel me super. ALleen blijf ik maar zo afvallen.... Ik vond idd kleine kadootjes die je elke dag open moest maken leuk! En dan met de naam erop, voor mama, papa of baby. Spannend zeg van je vriendin! Weten ze het geslacht? Pooh, tis even wennen voor Jens. Is toch ook ineens heel veel wat er op hem afkomt. Komt vast snel goed! Taliaa, ik snap je hoor, maar ik denk wel dat als het eenmaal dan september is, je kriebels wel weer komen hoor (goede kriebels dan). En dan ben je er vast weer klaar voor (en zo niet, dan lekker nog even niet meid!). Wij gaan er in december weer voor, heb dr nu al zin in. Straks wordt december een hele mooie fijne maand, Seth wordt dan 1 (nu nog niet even aan denken hoor, gaat al veels te snel!), we gaan dan weer voor een wondertje en mijn vriendin is dan uitgerekend!