Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Spannend Sas, jij ook een sollicitatiegesprek, hopelijk is het een vruchtbare dag!

2. Milla

Milla Niet meer actief

Debjes, ik zou het niet weten, misschien weet Meisje het wel, zij heeft een hoge bloeddruk, weet niet of ze er iets voor inneemt ofzo hoor! Anders even op de site van het RIVM kijken? Of op de site van het pharmaceutisch kompas (ofzoiets) Op dat laatste staat alle info per medicijn.. bij twijfel zou ik het niet gebruiken!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, methyldopa geven ze niet met borstvoeding, meestal ga je dan over op trandate.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, wat goed!! Je hebt de banen straks voor het uitkiezen hihihi! Grote vent Thijs, je groeit goed!

Debjes, heb geeeeeen idee! Maar goed dat we Pooh hebben voor zulke vragen hahaha

Wauw, wat super he? Zo gaafffff voor linda en lindaman! Ben er de hele dag al van opgetogen!

Nou hier een leuk iets en een minder leuk iets: Seth kroop net echt heeeel goed en lang! Op het gras, heeft ie natuurlijk wat meer houvast! Dus hij kan het nu officieel!! Ik trots en gelukkig had mijn zus haar camera mee, dus het staat erop!! En hij gaat overal aan staan, aan de de tafel, in de box en in bed. Zonet is hij met staan aan de tafel achterover gevallen, dus dat was brullen zeg.... dus hier ook de eerste flinke val gehad. Bah wat is dat naar zeg, kon wel mee brullen. Gelukkig was het snel weer over. Hij slaapt nu even lekekr, dan een hapje en dan weer naar mijn zus lekker barbequen.

5. @ makkie super van seth zeg. Wordt een grote vent!
    @ sas fijn dat alles goed is met thijs. En spannend van je sollicitaties. Wanneer hoor je er wat van?

@ all wanneer begint een kindje zich om te rollen?

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey ladies!

Ben ik weer een keertje!
    Nog maar 1 week werken (halve dagen) en dan gaat de stekker er voor wat betreft het werken uit!
    Heerlijk, kan niet wachten! Alleen is de aanleiding minder leuk: de verloskundige vindt mijn bloeddruk echt te hoog en wil dus ook dat ik vanaf nu rust neem om te voorkomen dat ik dalijk zwangerschapsvergiftiging krijg.

Dus dat ga ik over een week dan ook maar braaf proberen. Ik ga dalijk even lekker op mijn gemakkie alles teruglezen (heb van Milla het super nieuws van Linda al vernomen!).

X

7. @ meisje rustig aan doen he! En braaf luisteren naar de Vk.
    Begint lekker op te schieten zeg..

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje, doe heeeeel kalm aan he. ik liep de laatste 6 weken met een onderdruk van 90-95-100. doodeng hoor!!!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, die seth is snel hoor!!!!! leuk zeg!!

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Zo ons cluppie is compleet, wat geweldig. Ik moest bijna huilen van geluk maar ja dan zal mijn man ook wel denken :)
    Linda ook voor mij geld doe al je verhalen over de zwangerschap, je angsten je geluk je kan alles aan ons kwijt.

Meisje goed luisteren naar de vk is het beste voor je kleintje in je buik.

Die Seth die weet niet van ophouden doet alles in een korte tijd, de boef! Schrikken als ze zo vallen zeg gelukkig was het snel over.

Sas hoop dat je een volgende gesprek krijgt voor deze baan maar je hebt er nu 3 :)

Milla hoe waren je suikers?

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @Makkie: sjongejonge: wat een sneller jelle!! en ach dat vallen... erg he??? Ik snap niet dat ze er niks aan over houden??? heb jij dat ook? zo hard vallen op die bolletjes...:(:(

@Sas: zo dat gaat goed!!!!succes met de verdere gesprekken!!! Nog even en je man is thuis!!!!

@all, zo net ff gesport. Maar ik kreeg weer zo'n buikpijn en ik heb ook een hele opgezette buik. Ben niet zwanger en ook geen ei in het zicht. Blegh, lang leve PCO. maar we laten de pret niet drukken, want.... LINDA is zwanger!! haha, maakt mij weer helemaal blij!
    Liefss, Taliaa

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    tja dat stomme pco taliaa, tijdens de ivf behandeling zorgde dat ook echt voor problemen met het spuiten...

gek hoor om hier echt mee te schrijven, voelt een beetje als vroeger wanneer je als kleuter het klaslokaal van groep 8 binnenliep hihihi beetje onervaren zeg maar ;)

het gaat goed, borsten en tepels zijn gevoelig en een veel trekkerig gevoel van m'n buik schuin naar m'n heupen/liezen zeg maar. Ook soms wat krampen maar daar schrik ik gelukkig niet van, ik doe dan wel direct even rustig.

we zijn lekker spastisch aan het doen qua voeding en hygiene maar dat zal in de loop van de tijd wel gaan wennen, voor nu doen we het maar al te graag 'overdreven' het maakt me echt allemaal niks uit :)

als ik denk aan de echo merk ik wel dat ik dat heel eng ga vinden, denk wel net zo eng als de test, maar dat zullen we over ruim 3 weken zien.

wij gaan vanaf vrijdag op vakantie dus een super afleiding, lekker camperen in Frankrijk, uitrusten, lezen, etc. we hebben nu weinig wensen, we komen dan de donderdag voor de vridjag van de echo terug denk ik dus ik kan jullie niet op de hoogte houden maar voor ons komt het wel perfect uit!

liefs voor jullie allemaal ennuh... die pco-babies zijn het mooist van allemaal he!!!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, hou je rustig meid! Helaas moet dat dan meer even de laatste weekjes, alles voor je beeb!

Lot, hoe gaat het met jou en Tygo? En jullie al enige plannen voor evt een wondertje nummer 2?

Taliaa, grrrrr schijtpco ook! Maakt je zo gek he? Ik schrok me vanmiddag rot.... ik bloedde ineens als een gek! Heel veel, maar wel kort. Geen buikpijn of iets en ik ben net ongi geweest. Dus tja, mss nog wat nabloeden van de mk, maar lijkt me sterk. PCO maakt je zo onzeker! Gewoon straks voel goede moed de MMM in meid, je weet dat het dan maar zo moet, maar dat het ook gaat lukken!!

Linda, oooo die onzekerheid kennen we allemaal! Vooral de 1e echo, brrrr wat een spanning. Maar als je dan je boontje ziet (of 2 boontjes ;)) dan valt er zoveel spanning van je af en kun je echt genieten! En die kwaaltjes, klinken goedddddd! Hihihihi, ben zo blij voor jullie! En voor ons, voelt toch alsof we nu het cirkeltje rond zijn he!

Heb 2 filmpjes op mijn hyves staan van een kruipende Seth! Hij ging van vanmorgen nog een beetje wankel een paar stukjes, naar vanavond ineens veel verder!! Goed he!! Mmmmm volgens mij is Seth idd wel een snelle jelle. Weet het verder niet hoor, tis onze eerste en geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Maar iedereen zegt het, dus zal het wel! MAMA TROTSSSS!!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda voor jullie een lekkere vakantie in het vooruitzicht waarin de tijd misschien snel is naar de echo! Is je plekje hier lekker warm!! :)
    Misschien tijd voor een buddy? :) want ja anders zitten wij zonder update! ;)

Makkie met mij gaat het goed, soms even een dipje op mijn werk trek me gewoon veel aan. Tygo had vandaag wat verhoging dus hoop niet dat hij ziek word.
    En wondertje nummer 2 komt hier op het moment veel aan bod. Mijn man wil heel graag kijken wat de natuur doet ivm pco en heeft hoop dat het nu misschien zonder mmm kan omdat ik een aardige cyclus heb tot nu toe, maar ik twijfel zooooo het ene moment zeg ik ja en het andere moment bekruipt mij de angst en de vragen is het niet erg druk met 2 van die ukkies en doe ik Tygo niet tekort dan, bang dat ik weer rugpijn krijg en zo van alles en nog wat vind het echt moeilijk. Dus ja een 2de wondertje komt hier zeker mondeling aan bod. :)

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, ik snap wat je bedoelt! Maar wel goed joh, van die nette cyclussen! Wie weet lukt het idd wel zonder mmm! Het kan! En natuurlijk doe je Tygo niet te kort! Is toch geweldig voor hem, een broertje of zusje! En tegen die tijd dat je echt zwanger bent en de nieuwe kleine er is, is Tygo alweer veel ouder! Maar goed, rustig aan en doen wat je zelf fijn vind. Wel super dat jullie er dus al wel over praten!

Wie weet zijn we straks wel weer zo vlot op elkaar zwanger en snel naar elkaar bevallen!! Hihihi, zou wel erg leuk zijn!

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot23 houd hoop hoor. Wie weet is bij jou de pco ook wel even weg. Dat kan heel goed na je zwangerschap. Bij mij is 8 maanden na de bevalling ook een normale cyclus op gang gekomen en ik heb het bij de gyn laten onderzoeken een paar weken terug, en er is nu geen spoor te bekenen van de pco. Ik kan het nu op eigen kracht volgens de gyn. Jippie. Wie weet is dat bij jou ook zo. Ik moet zeggen dat ik het ook eng vind hoor. Even geen pco, je blijft toch geen vertrouwen in je lichaam houden. Het heeft je al zo vaak voor de gek gehouden. Maar ja ik kan geen poging doen op dit moment, want ik mis de input van mn man. ha ha. Ik zie wel wat er straks van komt.
    @all pffff wat een noodweer is het hier geweest zeg. De lucht zag groen met een hoop flitsen en onweersklappen. Enneh ik ben bang voor onweer, dus ik vond het best eng. Ik ben blij dat Thijsje lekker is blijven slapen, anders moet ik net doen alsof er niets aan de hand is. grijns. Maar ja het is nu over en ik ga nu lekker slapen. Morgen weer een sollicitatie. pfff wat een tijd dat allemaal weer niet kost.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ... ben nu al wakker, eigenlijk helemaal niet geslapen ...

dus heb nu maar een banner gemaakt :)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, schattig die kruipende Seth!! knap hoor!!

@lot23, kan me voorstellen dat je tegen de rugpijn weer op ziet. Ik krijg eerlijk gezegd wel de kriebels als ik een dikke buik ziet, maar zelf zwanger worden...nee nog effe niet!

@linda, hihih, niet slapen??! kriebels kriebels kriebels in je buik, heerlijk he?! Hebben jullie het la verteld??? Bij ons wist iedereen het gelijk, maar dat kwam omdat ze van de behandeling wisten.

@all, ik ga zo weer werken. Jens is bij oma vandaag. Hij heeft van 2000 tot 6.18 geslapen. Heerlijk!!!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    onze ouders broer zus en hechte vrienden weten het :) twee moet ik nog bellen

20. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw Linda wat een mooie banner!!!
    Snap dat je nu niet zo goed slaapt, de wereld zal er ineens zo anders uit zien! En 4 weken en 6 dagen al! Wanneer ben je uitgerekend? Eind maart?
    Fijn hoor binnenkort een echo! Ben heel benieuwd hoeveel hartjes daarop te zien zijn. Alvast een fijne vakantie, enneh succes met de kwaaltjes:D

Meisje, doe lekker rustig aan! Jou bloedruk en beeb zijn belangrijker dan werk! (maar dat hoef ik je vast niet te vertellen ;))

Hier vanavond de groeiecho... ben erg benieuwd maar ook een beetje huiverig! Hopelijk valt het allemaal reuze mee!
    Duimen jullie voor me?!

Deel Deze Pagina