Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla ik zal voor je duimen! Ben heel benieuwd hoor!

Linda super hoor die banner, moest ineens denken dat ik zelf toen ook me eerste banner ging aanmaken, en stond er ook 4 weken en 5 dagen zwanger. Toen ik dat las dacht ik jeetje duurt nog zo lang voor dat de baby er is, en nu is mijn kleine man alweer 1 jaar en 1 week oud! Gaat toch zo snel! Geniet er lekker van! En doe vooral rustig aan!

Meiden die in dezelfde fase zitten als ik! Zijn jullie kindjes ook zo aanhankelijk! Jesse zit echt in een fase! Alleen maar bij mama willen zijn! Niemand is goed! Zodra ik hem ophaal of thuis kom van me werk begint hij te piepen en de zeuren bij mij! Terwijl die bij oma's zo leuk is en als papa alleen met hem is heeft die ook nergens last van! Maar als die mij ziet begint hij meteen te piepen en wil hij alleen maar bij mij zijn! Soms is het wel erg vermoeiend maar goed we moeten er maar doorheen zal wel sprongetje zijn zal dat boek weer is even opzoeken van oei ik groei!

2. @ linda wat een schitterende banner meid!!!!!!!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, I LOVE YOUR BANNER!! wauw, staat echt gooooeeed! En niet geslapeh? Joh wat gek! :p:D;)

Milla, ik duim!! Succes straks hoor!

Taliaa, nog even over jou opmerking dat jij je ook rot schrikt als ze zo hard op hun hoofdje vallen, dat kan toch niet goed zijn! Nou, dat dacht ik gister ook meteen. Zo hard op het achterhoofdje brrrrrr. Maar het zal vast geen kwaad kunnen (niet te hard tenminste). Ga het wel eens op het CB vragen volgende week. En volgens mij is het ook meer schrik dan echt heel veel pijn. (hoop ik dan maar)

Debjes, nee herken het nog niet,maar Seth is natuurlijk een stukje jonger! Mss de verlatingsangst-fase? Joh, lekker knuffelen met je ventje! Maar soms ook wel lastig voor je lijkt me....

Pooh, werkse en wat heeft Jens lekker geslapen zeg! Goed van hem!

Ryanne, hoe is het met jou? En ik las ergens jou vraag over wanneer beebjes gaan omrollen? Heel verschillend, maar meestal begint dat vanaf een maand of 3 (het oefenen). Is meisje daar nu dan al mee bezig!!!!!????

Nou, hier is Seth al vanaf dat ie wakker is aan het klauwteren en kruipen en staan, echt overal aan gaan staan! Hoe kan dat nou ineens in een dag tijd? Sta er echt versteld van, hoe snel die kleintjes ineens wat kunnen! Nou heb hem maar even in de box gedaan, kan mama even eten en pc-en. Gelukkig vind hij de box nog erg leuk, dat scheelt.

Straks naar de ha en vanmiddag wat leuks doen met mijn zus en broertje. En oja, heb gelukkig niet meer gebloed, was echt even eng gister..... :(

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    milla: 25 maart is nu de datum, kan natuurlijk nog wat veranderen volgens mij toch? heel veel succes vandaag voor jou!!!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, 25 maart wat een geweldige datum en maand! Bij ons zijn veel verjaardagen in maart, mijn neefje, nichtje, broertje en vader! Hihihi, ben nog steeds zo in de wolken van jullie goede nieuws!!

Linda, zat gister met Seth lekker te tutten en hapjes te geven. Moest echt denken aan wauw, dit doet linda volgend jaar ook! En dan miss wel met 2 baby's hihihi. Gaaf joh!!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    Linda I luvvvvvvvv your banner!!!! ben helemaal blij als ik hem zie! en niet kunnen slapen? haha, dat zal nog wel even duren.. Ik hoop dat ik weer gewoon kan slapen als ze 18 is, maar volgens mij lig je dan wakker van andere dingen.. (vriendjes enzo..;))
    En ik blijf erbij, ik denk dat er 2 frummeltjes groeien. Of 3 als er zich 1 gesplitst heeft, hahaha:) nee 2 denk ik!! En ikben zo te lezen niet de enige die dit denkt!

@lot, ja ik vind het ook zooooo lastig. Als ik in de toekomst denk wil ik erg graag 2 kindjes kort op elkaar. maar als ik naar nu kijk heb ik geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen:) maar de wens wint het bij ons. Ik vertrouw mensen als Milla die zeggen dat je van een 2e net zoveel houdt als van een eerste (want dat kan ik me dus niet voorstellen, ik hou zoveel van isabella)
    En die cyclus, netjes hoor!!

@makkie, wat raar, die bloeding... Was het echt veel? ik bedoel niet een ei bloeding ofzo??

@milla, hoe is het meid?
    @meisje, doe idd rustig aan hoor!!!!!
    @all, zaterdag VAKANTIE!!! het weer lijkt beter dus ik heb er zin in!!!! en na de vakantie gaan we de MMM in!!! Dus laat september maar komen!!!!!!!!!!!!!! Ik heb btw ook een sollicitatie de deur uitgedaan op mijn droombaan! (alleen verkeerde locatie (45 km) en net te veel uren, maar goed, niet geschoten etc..)

Ik ben trouwens zoooo moe, al tijden.... is toch niet normaal? ik slaap voldoende en hoef er ook nooit uit voor isa, dus dat is het niet. Ik heb geen stress, eet genoeg (teveel?) ik sport nu lekker. wat is het dan? kan dit nog door de hormonen komen?
    Ik moet trouwens wel steeds aan die bult denken op mn been, heel soms maak ik me een beetje zorgen. wat als het wel iets is??

Liefss, Taliaa

7. Milla

Milla Niet meer actief

Even wat anders tussendoor..

Dit berichtje is eigenlijk voor iedereen, maar in het bijzonder voor Makkie..

Ik ben gister voor de laatste keer op borstvoedingscursus geweest, volgens de cursusleidster kwam te weinig melk niet zo heel vaak voor, en heeft dat verschillende redenen. Ik heb haar het verhaal van Makkie vertelt en dat PCO misschien een rol mee speelt. Gisteren kwam ze met een artikel in een tijdschrift waarin precies staat beschreven welke rol PCO bij borstvoeding kan spelen, waarom bij PCO-ers daarin vaak problemen ontstaan maaarrrr (en dat is het belangrijkste) ook zijn er oplossingen in vorm van medicijnen waardoor de borstvoeding wel volledig op gang zou kunnen komen.
    Ik heb dat artikel nu thuis, en ik ga daar een kopie van maken, wie daar graag een kopie van wil ontvangen, moet het (liefst via de email van hyves want via pb hier lukt het me niet) maar even aangeven dan stuur ik een kopie naar je op..
    Wie weet hebben jullie er ook wat aan, ik vond het in ieder geval heel interesssant.

8. Milla

Milla Niet meer actief

Weet je wat zo grappig is wat ik zat te bedenken.. Misschien heeft Linda wel eerder 2 baby's dan iemnand van jullie! (thamara uitgezonderd) :)
    Ik zou het een mooie inhaalslag vinden, die haar ook van harte is gegund!
    * deze opmerking met natuurlijk in mijn achterhoofd houdend, dat Makkie eigenlijk gewoon nog eerder had moeten zijn, en dat ik het jullie allemaal zo snel mogelijk gun!!*

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    waaahhhh jullie zijn lief,

even een vraagje naar het bekend antwoord maar ik wete dat jullie eerlijk antwoord geven dus ik stel 'm toch even:

hebben jullie dit ook gehad?

vandaag heb ik overdag ook veel last van krampjes, steekjes, en nu ook lage rugpijn, dat is toch ECHT normaal he? maak me op zich niet echt zorgen maar lees overal dat iedereen nog geen klachten heeft. ben ergens wel blij dat ik vrijdag op vakantie ga, kan ik me ook even niet gek maken op het forum.

p.s. ik denk soms ook dat het er 2 zijn hoor (omdat ik ook best veel klachten al heb) maar ik merk dat ik nu vooral met het zwanger zijn bezig ben, lekker ego, niet eens met de baby(s). nou ennuh drie, eerlijk egzegd, liever niet, meer vanwege de risico's hoor, als die er niet waren wilde ik er ook wel 5 haha

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda De banner staat je zo super goed!
    Ik had ook al heel snel klachten met krampjes en steekjes en de lage rugpijn. Ik hoop dat er twee mooie lindabeebjes groeien bij je!

debjes Nog gefeliciteerd met Jesse en jullie nieuwe huis! (weet het een beetje laat:) )

Meisje wel rustig aan doen he!

meiden ik ben nu even illegaal bezig op mijn werk.

Onderzoek vrijdag is goed gegaan. De scan moest wel 1x over omdat mijn speekselklier in de weg zat. 18/8 krijg ik de uitslag. Jaimy heeft zijn nachtje logeren fantastisch gevonden. Mama en Papa moesten even slikken toen Jaimy mee werd genomen door Opa en Oma, maar verder viel het allemaal reuze mee.

Momenteel druk bezig in ons huis en hopenlijk is het met een week of twee helemaal verkoop klaar en kan de makelaar komen.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @linda, ja dat hoort er echt bij. Hoewel ik het later pas kreeg (na 6 weken) of iig ik merkte het toen pas. Het lijkt op een ongi die gaat beginnen of maar niet door wil zetten. steken, trekken, zeuren. Het is je baarmoeder die gaat groeien. het huisje voor je kindje(s).
    Oja, het wel of niet hebben van klachten schijnt niks te maken te hebben met de hoeveelheid kinderen, haha wat een plastische zin;) En natuurlijk liever geen 3 ivm de risico's. Nee ik zet mijn geld in op 2 beebs! Zoals milla al zei: een echte inhaalslag!

@milla, ik wil dat artikel zeker hebben!!!! Bij mij liep het ook niet super en ik had ook niet echt veel melk!!! Dus als je het wilt mailen?

@cira, gelukkig dat het goed is gegaan! en jaimy logeren:( nou fijn dat hij het fijn heeft gehad! hier gaat isa in aug voor het eerst logeren, om een leuke reden: want dan zijn we 5 jaar getrouwd. Maar ik krijg nu al buikpijn als ik eraan denk. Ikga ook niks boeken hoor...

@all, dalijk nog even naar de stad met mn meissie! ik heb niet zovaka de auto door de weeks, dus moet er goed gebruik van maken!

12. @ talia isschien eens bloedprikken bij huisarts voor pfeiffer? Hier ook gehad dus weet hoe moe je ervan kunt worden

@ makkie als ze op haar rug ligt maakt ze zich ontzettend druk en slaat met armen en benen net zolang tot ze op haar zij ligt. Was er ff bang voor dat ze al zou kunnen doorrollen omdat ze nog moeite heeft haar hoofdje omhoog te doen als ze op haar buik ligt.

@ cita wat fijn dat het logeren zo goed gegaan is.

@ talia have fun in de stad

@ linda bij alles wat je nu in je lichaam voelt ga je denken... is dit normaal, heb ik di al eens gevoeld, wat zou t zijn. dit is heel normaal en zal ook nog lang duren.
    ook ik denk dat je twee hele mooie beebjes gaat krijgen!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nog even over die moedermelk, ik ben eens gaan denken, aan mijn moederskant kwakkelt iedereen met haar cyclus, kinderen kirjgen is dus ook niet makkelijk voor ook een tante en twee nichtje geweest. mijn moeder heeft ooit eens gezegd dat we in de familie geen goede borstvoedsters hebben. denk vaak dat er toch iets van pco in de fam zit (mijn moeder was tussen mij en mijn zusje (verschillen drie jaar) 1x ongi dus ik kan me er wel iets bij voorstellen, milla ik zou ook graag het artikel wille, wie weet heb ik er ooit ook wat aan :)

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    linda van harte gefeliciteerd meid!!!!!

15. Milla

Milla Niet meer actief

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, wat interessant! Ik wil het artikel ook hebben, ik zal je even hyven. Bedankt alvast!

Linda, al die kwaaltjes.... heel herkenbaar en hoort er allemaal bij! Lekker van genieten juist! Ik denk ook 2 mooie beebjes, ben benieuwd naar de echo straks!!

Jee wat is het heet he? Niet zeuren, straks regent het weer hahaha. Het gaat hier verder allemaal goed, Seth gaat als een speur! Ik ben vanmiddag bij de ha geweest voor mijn afvallen. Nu laat ik snel mijn bloedprikken op mijn schildklier, suiker, onstekingen en nog iets (vergeten haha). De ha denkt ook mss aan een te snel werkende schildklier of dat mijn lijf gewoon even alles moet laten bezinken, heeft een hoop doorstaan natuurlijk. We zullen zien. De lipjes van Seth zijn alweer bijna over, dus kon hij niets zien. Tis nog wel een beetje rood en geirriteerd, maar niets zorgwekkends (mss een bacterie, ze steken natuurlijk steeds hun handjes in hun mond die kleintjes) Als het terugkomt moet ik alsnog bellen.

Dat was het weer even! Dikke kus van ons aan jullie!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda heb even voor je etrug gelezen in mijn grote zwangerschapsboek hahah! Ik had met 5,5 week erge steken in mijn onderbuik, leek soms wel alsof ik ongi moest worden (die is het voorwerk van je baarmoeder en banden) in je lijf gebeurd er natuurlijk nu van alles (ook al merk jij daar nog maar heel weinig van) je lichaam is nu op alles aan het voorbereiden want er groeit iets in jouw! Als je die steken heb lekker even rustig aan doen! Het zijn altijd onzekere weken vond ik, en vooral in jouw positie lijkt me elk steekje en dingetje verontrustend! maar wij hier met ze alle voelen gewoon dat het helemaal goed zit! Jij bent gewoon nu ECHT aan de beurt!

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes ik heb hier ook zo'n verschrikkelijk aanhankelijk manneke. Hij wil de hele dag knuffelen en bij je zitten, en even uit beeld lopen is drama. Maar ja daar moeten we even door heen.

@all jippie ik heb een baan hier in de buurt. Het is niet mn droombaan, maar in iedergeval een leuke waar ik de recessie uit kan zitten en rustig om me heen kan kijken. Enneh het verdient beter dan een uitkering enneh ik leer weer nieuwe dingen. Die baan waar ik gisteren voor was, kom ik helaas niet voor in aanmerking, ze hadden beter kandidaten. Jammer maar helaas. Ach ik heb nog 4 brieven uit staan en volgende week woensdag nog een gesprek. Alleen is dat net een dag te veel, maar ja wie weet wil mn man eventueel wel een halve dag tot een dag minder gaan werken. We zien wel. Ik ben in iedergeval onder de pannen.

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    LINDA
    wat super nieuws zeg.
    Eindelijk is het clubje helemaal compleet.
    Jij gaat straks 2 mooie boontjes op de echo zien (en daarna natuurlijk aan ons showen)
    Want we willen alles maar dan ook alles weten ;)

Ja die krampjes en rugpijn klinkt heel bekent.
    Had ik ook last van.

ALvast een hele fijne vakantie en lekker genieten.
    xxx Thamara

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    krampjes??? oh ja hier ook...raar gevoel , alsof je ongi werd

Deel Deze Pagina