Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je man er niet moeilijk over doet. Het kan een moeilijk onderwerp zijn om over te praten. Waarschijnlijk begrijpt jouw man waarom je het niet wilt. Kan me ook voorstellen dat mannen het als een persoonlijke afwijzing zien en voelen. Dat zou voor problemen kunnen zorgen. Fijn dat dat bij jullie niet het geval is!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chant wat gaat dat hard he met Suze en al zelf eten super joh!

Pooh schaam je niet ben blij dat er hier over gesproken wordt, want hier stata het na mijn bevalling ook erg op een laag pitje:) ik voel me gewoon mezelf niet meer, ben natuurlijk niet tevreden over mijn lichaam en ja daardoor vind ik mij zelf niet meer aantrekkelijk! Het is hier soms nog wel is het gesprek van de dag :( maar goed mijn vriend begrijpt me gelukkig wel heel goed,maar tis voor hem ook nie echt leuk!

Oke nou Jesse is vandaag voor het eerst naar een echte lkapper geweest! Ik heb zelf zijn haar al 4x geknipt, maar moest nu echt model in geknipt worden! Jesse zin har groeit echt mega snel (bij mij ook dus heeft hij vast van mij) het meeste haar zit dan ook boven op en ja dat moest gewoon korter als hij einde van de dag thuis kwam leek hij Elvis wel met dat haar of bob ros ;) Dus ja tis natuurlijk niet super kort, want ja Jes heb krullen maar het is gewoon lekker verzorgt! Mijn vriend en ik zijn ook meteen maar gegaan;)

Oh ja benvandaag naar de huisarts geweest en heb eem mega keelonsteking (dacht ik al) moest van hem tot dinsdag thuis blijven (maar dat kan ik niet) ben vandaag wel eerder van me werk vertrokken! Aangezien ik toch bang was voor de Mexicaanse griep! Dat kon me dokter wel inbeelden! Hij vertelde mij dat er in Utrecht 36 mensen zijn besmet met het virus dus dat ze hier ook wel alarm hebben geslagen, vandaag de brieven naar de ouders op mijn werk als ze straks met zijn alle terug komen van vakantie!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, niets tegen je zin doen, dat is voor jou en je vriend niet leuk. Komt heus vanzelf weer, als je weer helemaal de oude bent. Ik geloof echt dat het nog maanden ontzwangeren is, kun je niets aan doen. Hier was het snel na de bevalling weer vanouds, maar dat is echt niet bij iedereen zo. Nu mijn vriend zo druk is met de 4-daagse (nu gelukkig afgelopen) heeft het ook op een laag pitje gestaan, we zagen elkaar amper! Nu heeft hij vakantie, kunnen we de schade inhalen hahaha

MvS (wist wel dat je chantje was hoor! hihi), ik denk echt dat je wat bloed verloren hebt door je eisprong. Heb ik ook sinds na de bevalling. En wat goed doet Suze het zeg! Genieten hoor en natuurlijk ben je trots! En al zelf eten, wat leuk!

Debjes, ja die mexicaanse griep..... grrrrr eng he? Gelukkig heb je dat niet! Maar snap dat je daar wel aan denkt. Ze verwachten in oktober de piek aan zieken, vind dat best een eng vooruitzicht. Gelukkig zijn ze in nederland goed voorbereid. Beterschap hoor! (en heb je een foto van jesse nieuwe coupe??)

Taliaa, je zult nu nog wel lekker aan het bbq zijn! Nog veel plezier en lekker vakantie! Heerlijk!!

Hier de hele dag bij mijn schoonouders geweest. Ben zelf even naar het ziekenhuis gegaan, bloed prikken. En Seth is daar gebleven, ging hartstikke goed. Ik heb ook een test gedaan en natuurlijk was ie negatief! Maar goed, geen resten meer dus (maar dat wist ik al....) Ik bloed niet meer en buikpijn is met vlagen, mss een aankomend ei. Die gaan we toch niet benutten (alhoewel, wat twijfelen we zeg!) maar zal het wel fijn vinden als mijn lijf weer 'normaal' voelt. De miskraam en curettage hebben lichamelijk toch wel een lange nasleep (een daardoor geestelijk ook, je blijft ermee bezig als je lijf zo raar doet).

Ga zo lekker naar bed, heb morgen afgesproken met 3 schoolvriendinnen die ik al jaaaaren niet heb gezien! Gezellig bijkletsen en met Seth showen natuurlijk (ben de enige met een kindje). Dus leuke dag morgen!

Liefs Meike en een dikke natte zoen van Seth!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks meiden!! Ik hoop dat ik snel weer in vuur en vlam sta...hahahaha! Ik voel me ook nog niet happy met mn lichaam. Was verdorie niets afgevallen deze week, terwijl ik aardig op gelet heb!

Mn beste vriendin werkt bij de douane op Schiphol. Daar waren nu 2 collega's met de mexicaanse griep!!!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, het waren nogal bizarre dagen!

Makkie, veel plezier vandaag met je oude schoolvriendinnen!
    Lijkt me inderdaad een dilemma met pco als je een ei hebt en ook wilt wachten. Ook een goed teken, hopelijk komt je cyclus weer normaal op gang.

Debjes, bij jou dus ook behoorlijk geblunderd met het meten, fijn dat je zo'n lieve vk had die jou meteen gerust wilde stellen! En gelukkig zitten ze er soms heel ver naast!
    Brrr, mexicaanse griep, daar wil je inderdaad niet aan denken! Gaan ze je daar ook op testen, of weet je nu al dat je dat niet hebt?

Pooh, fijn dat je samen met je man er over kunt praten.
    Je moet je er ook niet voor schamen, iedereen voelt dat anders zeker na het krijgen van een kindje.

MvS, Ik weet wie je bent hoor ;) lastig dat je niet weet hoe het nu zit met je cylus, hopelijk krijg je snel duidelijkeheid!

Wij zijn gisteren bij de gyn geweest, ze erkende dat er sprake is geweest van een fout van de echoscopiste, en zei dat er wel vaker afwijkingen in metingen kunnen voorkomen maar dat dit (6 weken verschil) inderdaad nogal verkeerd gemeten is. Ze vond het belangrijk om van op de hoogte te zijn, nam ons en de meting van donderdag meteen serieus en zou er ook wat mee gaan doen. Verder wil ik me er niet meer druk over maken, heb mijn zegje gedaan, het is allemaal goed, dus wil me op het positieve gaan richten!
    Ander goed nieuws is, dat de zwangerschapsdiabetes, mede doordat we nu weten dat het kindje normaal op groei ligt volledig van tafel is geschoven!
    Ze vond de waardes van de laatste week goed, ik hoef niet meet te prikken, geen dieet meer te volgen en straks ook niet langer in het ziekenhuis te blijven, had ze ook niet mee aan hoeven te komen hoor, want dan was ik echt boos geworden! Eigenlijk is al dat suikergedoe dus voor niks geweest.
    Ik besef door al dat gedoe ook nu pas dat mijn vakantie/verlof is begonnen!
    Ik heb zo veel aan mijn hoofd gehad dat ik nu alleen maar rust wil en lekker niks wil doen behalve voor de kindjes zorgen en wat in huis rommelen!

Fijn weekend allemaal! Gaan jullie nog wat leuks doen?
    We gaan morgen op kraamvisite bij een collega van mijn man.. super om in deze fase op kraamvisite te gaan trouwens! Ik heb geen baby's/zwangeren in mijn omgeving op het moment dus ben benieuwd hoe dat mijn dochters op die baby reageren!

Liefs!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed van je mIlla, dat je je zegje hebt gedaan! En fijn dat je niet meer hoeft te dieeten en te prikken!!
    veel plezier op kraamvisite!!

wij hebben zo de laatste les babymassage en daarna moet ik werken. Vanavond effe op verjaardags visite!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, fijn dat het zo goed voelt! Ik snap dat je nu alleen nog maar wilt genieten en dat je er verder klaar mee bent zo. Nog een paar weekjes genieten van je dikke buik, hij is snel genoeg weg. En fijn dat het hele suikerverhaal nu verleden tijd is!!

Pooh, werkse en veel plezier vanavond. En wie weet, bij een wijntje vanavond, dat je weer eens in de mood komt! (werkt hier altijd erg goed hahahaha)

Nou, hier een dilemma opgelost.... we gaan NIETS gebruiken.... dus wie weet ben ik alsnog weer snel zwanger!! Hopelijk werkt mijn lichaam goed, en anders gaan we alsnog in dec/jan richting ziekenhuis. Gisteravond kwam mijn vriend laat thuis en we hadden elkaar bijna de hele week niet gezien en gemist dus tja, van het een kwam het ander... achteraf dus niets gebruikt (echt niet aan gedacht) en toen dachten we van, dit is goed zo! Pfff wat een gedoe steeds hahaha, maar nu blijven we hier bij!

Ga zo richting Wageningen, Seth slaapt nu nog, maar zometeen aankleden en wegwezen!

Fijne dag meiden! liefs Makkie

(taliaa, gaan jullie nou morgen of maandag weg??)

8. Prettig weekend allemaal!

9. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Makkie; nou meis, fijn dat jullie nu een beslissing hebben genomen. Lekker geen gedoe met condooms enzo.. hopelijk werkt je lichaam zoals het zou moeten en lukt het zonder het ziekenhuis!!
    Veel plezier met je vriendinnen van vroeger!

Pooh; werkse vandaag!

Milla; inderdaad nu nog even lekker genieten van jouw dikke buik, dat heb je nu wel verdient!!

Deb; fijn dat het beter gaat. Fijne verjaardag!

Mijn mannetje is vissen met mijn broertje, we hebben de zolder opgeruimd, boodschappen gedaan, dan straks even winkelen, en vanavond komen er vrienden eten....lekker dagje weer en morgen zien we het wel, lekker niets gepland!!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, ik drink geen alcohol, principe kwestie... ;)
    dus dat gaat niet werken,hahahaha!

ik ga er van door! als het rustig is in de apo ga ik wel effe online!!
    doeg

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie hoop dat het lukt zonder zh en jullie snel zwanger zijn van een mooi wondertje!

Milla gelukkid begreep de gyn je en ben je wat rustiger, probeer lekker te genieten van de laatste weekjes!

Taliaa fijne vakantie!

Ik heb net mijn fiets opgehaald :) morgen een rondje proberen met Tygo.
    Zometeen hier naar het dorp is van alles te doen. Tygo is al vanaf woensdag aan de diarree na elk eten wat hij doet heeft hij bijna ontlasting wel 6x per dag. Hij is wel vrolijk verder!
    Fijne dag en fijn weekend!

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Goedemiddag allemaal!

Milla jeetje wat een verhaal zeg! Gelukkig is alles goed en ligt jullie meid dus netjes op schema. Nu lekker genieten van de laatste weekjes!

Taliaa Fijne vakantie!! Jaimy is weer heel minimaal gegroeid (zit nu echt onder die onderste onderste lijn). Maar vooruit hij is wel weer wat gegroeid en verder doet hij het helemaal super.

Makkie Ik duim heel hard voor jullie dat jullie weer helemaal op eigen kracht een mooi wonderje mogen verwachten. Morgen NOD ja maar weet het niet heb niet het gevoel ongesteld te worden, maar een zwanger gevoel heb ik ook niet. En met die rot PCO weet je toch eigenlijk niet wanneer je ongi gaat worden. Ach heb met mezelf afgesproken dat als ik volgend weekend niet ongi ben te testen als ik er zin in heb.

MVS/Chantje Gezeliig dat je hier weer komt buurten! Ja rammelende eeierstokken denk ik hier bij meer:). Hoop dat je een mooi ei heb en dat jullie natuurlijk een wondertje mogen verwachten. Wel super te lezen dat alles weer helemaal goed gaat bij jullie! En Suze jeetje wat gaat die hard! haar eigen prak al opeten:$.

Debjes Beterschap! Hier ook wel extra angst voor de mexicaanse griep. Ik werk in een groot amerikaans bedrijf wat al maanden met het onderwerp bezig is. Wij krijgen ook vaak engelsen op bezoek en de managers hebben vaak afspraken met elkaar. (ook amerikaanse ed) Ik hou ons ook goed in de gaten en als ik het niet vertrouw ga ik maar en keer extra naar de HA. Wij mogen zelfs bij simpele griep verschijnselen minimaal 7 dagen niet op kantoor komen of we moeten 24 uur symptoom vrij zijn net wat langer duurd. Dus dag 1 keelpijn en wat koorts ziekmelden als ik beter ben op de 4e dag mag ik alsnog niet gaan werken.

Mariska en al druk bezig met het organiseren van malika haar verjaardags feest?

Ryanne hier was de eerste tijd dat mijn man weer moest werken ook best zwaar. Maar net als al meer geschreven er komt dadelijk echt ritme in.

Pooh gezellig hoor uit eten is belangrijk inderdaad tijd met elkaar en ach hoe je het met elkaar doorbrengt is bij iedereen anders. Het libido komt echt wel weer terug hoor! en anders een zwoel romantisch avondje samen plannen als jullie er aan toe zijn dat Jens gaat logeren.

Lot lekker hoor fietsen! veel plezier in het dorp!

Jaimy is toch niet helemaal lekker van de prikjes. Hij eet slecht (zijn we helemaal niet gewend) en huilt snel. Ach zal over een paar daagjes ook wel weer beter zijn. De ongi is hier nog niet te bekennen en hopenlijk blijft het nog heel lang weg (ongeveer 8 maanden;) ). Verder momenteel weinig nieuws te vertellen. Morgen nog een verjaardag en op visite bij mijn schoonouders en dan volgende week de week dat mijn man waarschijnlijk voor het eerst naar almere moet om te werken:(.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ben weer terug. Dienst in de apo was zo saai en stil dat ik uit verveling het toetsenbord met alcohol ben gaan schoonmaken. En de hoorn van de telefoons. Ged, wat daar voor zwarte troep af kwam. Ik bedoel, mn collega's zijn schatten, maar vies is dit wel!!!
    Dnek dat alle mensen of op vakantie zijn of naar het zomercarnaval in rotterdam waren...

verjaardag was leuk! jens deed het prima, lachen spelen etc. alleen had papa zijn kabouter flip niet goed naar beneden gedaan met het luier wisselen, want alles was nat. En dan heb je ALTIJD verschoning bij je, en nu geen broek mee...Gelukkig was het warm zat...

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    nou wat mij net overkomt. Ik zit rustig de krant te lezen terwijl thijsje lekker rondloopt en speelt. Begint ie ineens aan de salontafel heel hard te huilen en komt ie naar me toe met zn mondje vol bloed. Jawel hoor tanden door zn lip dacht ik. Dus een schepje suiker erop en troosten. Kan ik na een tijdje goed in zn mondje kijken (want hij liet dat niet echt toe) zie ik dat ie zn tandvlees aan de bovenkant heeft opengehaald aan de tafel. Acht arm jochie. Maar ja zn plak ontbijtkoek ging er lekker in en hij speelt weer lekker. Er zullen denk ik nog vele tanden door de lip komen. grijns grijns. Gelukkig blijf ik er gewoon rustig onder en ga eerst op zoek waar het bloed vandaan komt. Zijn al die ehbo cursussen toch wel handig geweest. grijns grijns. En ach het zal wel vaker voor gaan komen met deze stuntman. Zo lang ie maar niet zo erg wordt als zn vader, vind ik het best. Die heeft zich een paar jaar terug tijdens het slaapwandelen buiten gesloten en wilde toen in zn slaap via de regenpijp weer terug klimmen in huis. Alleen erg jammer dat toen ie op de eerst verdieping kwam de regenpijp afbrak en hij naar beneden viel. Toen werd ie dus wakker van de pijn. en na lang aanbellen deed een buurvrouw de benedendeur open en heeft ie toen bij mij staan aanbellen. Dat is best even schrikken als je wakker wordt en hij ligt niet op zn plek en de deurbel gaat. En als je dan gaat kijken dat je man met grote ogen voor de deur staat in zn onderbroek en niet weet wat er gebeurd is en heel erg veel pijn in zn rug heeft en bloed aan zn voeten. Omdat hij vroeg om een ambulance heb ik die toen maar gebeld en die waren er binnen 5 min. Na de hand in het ziekenhuis bleek hij een gebroken rugwervel te hebben een een gebroken hielbeen. Na 10 dagen ziekenhuis mocht ie nog 4 maanden thuis herstellen. Dus van zo'n klappie van thijs schrik ik niet zo hard meer. hi hi we zijn ook wel eens van elkaar wakker geschrokken in de huiskamer. Waren we allebei aan het slaapwandelen. yep ik ben ook zo'n wandelaar. Ik ben benieuwd of Thijs dat ook gaat doen.
    Hoe is het verder met iedereen. Genieten van het mooie weer?

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla fijn dat je het nu los kan laten is ook maar beter ook in jouw positie1 Nu lekker nog genieten van je laatste weken zwanger zijn en dan hebben jullie straks weer een mooi wondertje erbij!
    De mexicaanse griep heb ik niet! De dokter heeft meteen me luchtwegen gecontrolleerd. De verschijnselen van de mexicaanse griep is, koorts boven de 38 spierpijn luchtwegen problemen en dan hoesten. Ik hoesten dus heel erg en had koorts daarom maakte ik me zo zorgen maar goed ik had het gelukkig niet!

Makkie dus op naar een nieuw mooi wondertje! Hopelijk lukt het zonder poes pas in het ziekenhuis!

Chanl lekker relxed weekend dus! Wanneer mag jij trouwens testen?

Sas arme thijs! Jesse heeft vanmorgen ook weer tand door zijn lip! De 2de keer al en stoot op een dag wel 20x zijn hoofd! Ja je kan het gewoon niet voorkomen met die kleine stuntmannetjes ;)

Nou gister 2 verjaardagen gehad Jesse was super gezellig! Ging zelf soms met wat mensen mee ! Is voor jesse nu echt een wonder want mama is hetr belangrijkste in ze leven! jese heeft ook erge driftbuien, erg vermoeiend wel! Maar goed hij zit gewoon echt in een sprongetje hij kan ineens binnen 4 weken zoveel!
    Trouwens ik heb ook mijn nieuwe fiets al een weekje! Echt zo lekkere fiets! Vanmiddag gaan we even met het hele gezin fietsen!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, jee wat schrikken bij Thijs! Is het zeker weten zijn tandvlees. A gus, arm ventje toch. En al was het vrij heftig die slaapwandelval van je man... moest toch een beetje lachen.... je snapt me wel he? Zag he al helemaal voor me..Maar niet leuk dat hij dan zo gewond raakte. (en het beeld dat jullie beide aan het slaapwandelen zijn...hahahaha! En straks mss wel met zn drietjes! Als er maar geen ongelukken meer komen!)

Mijn vriend slaapwandelde als kind ook. Hij heeft wel een van de trap staan plassen. Mijn schoonouders hoorde een hoop gekletter vanuit de trapkast komen. Toen stond hij daar dus bovenaan te plassen hahahahahaha

Pooh, wat lekker dat Jens het zo goed gedaan heeft gisteren! Hoe gaat het verder met de pap? Lekkkkeeeerrr zeker of niet?

Debjes, veel fietsplezier vandaag! Gelukkig dat je je weer beter voelt en gelukkig geen MG!!

Zo hier nu EINDELIJK met zn drietjes vakantie! Mijn vriend slaapt nog en Seth ook net weer na de fles. Heerlijk zo thuis met mijn ventjes. En dan vrijdag richting Kroatie JOEHOE! Morgen ook weer met Seth naar het CB, heb er zin in! Geen prikjes gelukkig! Ben benieuwd wat ze vinden van zijn kruipen!

Fijne zonnige dag verder meiden!

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas; jeetje wat een verhaal van jouw man... zie de mijne al staan in zijn onderbroek bij de voordeur.... Gelukkig slaapt jouw man niet naakt!!! Dan had die buurvrouw misschien wel de politie gebeld..... hahaha!!

Makkie; lekker vakantie!! Oh oh en Kroatie is zo fijn!!!

Deb; ik weet hoe pittig die kleintjes kunnen zijn met hun driftbuien!! Gelukkig is dat bij Suze heel snel weer over!!

Wanneer ik mag ik testen?? ik denk dat ik 3 aug. ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben...
    Daarom heb ik wel een vraagje.... vanmorgen gingen mijn man en ik vrijen.... het doet wel even een beetje pijn, het voelde alsof mijn baarmoeder heel klein was ofzo... kan het niet zo goed uitleggen.... en daarna verloor ik bij het afvegen een beetje bloed...
    Zou dat een slecht teken zijn??
    Ik merk dat ik er toch wel veel mee bezig ben....

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes blij te lezen dat jesse ook zo'n driftkikker is. Ik dacht dat ik de enige was met zo'n dramaqueen. Hij kan echt heel dramatisch op de grond gaan liggen krijsen. Ik dacht dat thijs dat alleen erg vroeg deed. Maar nu doet die van jou het ook. fijn dan is het een fase.

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas ah die Thijs, maar suiker erop bij een tand door de lip?? Wat een verhaal van je man
    kan je zien wat je met slaapwandelen kan doen.

Debjes leuk een nieuwe fiets, welke had je gekocht? Lekker fietsen vandaag!

Makkie heerlijk zeg vakantie, hoelang heeft Gedo vakantie? Heerlijk vooruitzicht
    Kroatie!

Mvs durf niet te zeggen wat dat kan betekenen, logisch dat je er toch wel mee bezig bent.

Gister lekker hier in het dorp geweest, savonds naar de booming pianos die waren in het dorp,
    Tygo was helemaal vertrokken tot iemand de kap open trok daar schrok hij van dus toen zei Martijn dat hij
    hem lekker op bed ging leggen en ben ik nog even gebleven mocht niet mee naar huis moest er nog een gezellige
    avond van maken van hem, de lieverd. Vandaag schijnt het zonnetje lekker, straks voor het eerst een klein
    rondje fietsen kijken wat Tygo er van vind en verder genieten van het weer.

20. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lot; veel plezier op de fiets!

Deel Deze Pagina