Hoi fleurrebel, Welkom hier hé... Ja het is inderdaad een wonder hé zwanger zijn. Kheb dit ook al een paar keer gezegt tegen m'n ventje.
En hier nog iemand...ongeveer 2 weken geleden is bij mij ook PCO vastgesteld. We hadden een afspraak staan voor een samenlevingstest..en echt een wonder, vanmorgen een positieve test. Vind het allemaal erg spannend en onwerkelijk. Ga na de kerstdagen onze arts bellen...
Fleurebel welkom hier ! Kristell gefeliciteerd! Meiden gisteren was ik bij mijn nichtje en zij schrok echt al van mijn buik. Het is eigenlijk ook niet normaal. De vorm van mijn buik is al een echt ei. Mijn nicht denkt dat ik al verder ben of wellicht een tweeling(zit aan beide kanten in de familie). Dus extra spannend aankomende donderdag. Gisteren een hele doos met positie kleding van mijn beste vriendin mee gekregen. Dus vandaag maar even naar kijken en de kast inruimen. Allemaal nog een hele fijne zondag!
Goedemorgen dames, Ik kan wel heel de dag slapen. Mijn broeken zitten nu al niet meer lekker. Kan dat al zo snel?. Kan best een tweeling in mijn buik zitten. 9 januari krijgen we de 1 ste echo, zijn zeer benieuwd. Ik vind het nu best wel eng. Het is hier buiten spekglad, durf niet ontspannen met de honden te wandelen ben bang dat ik op mijn snuit ga, heb maar over het gras gelopen en door de bermen langst de paadjes. Zo en nu ga ik schoonmaken krijg vanaf morgen loge's tot na nieuwjaar gezellig, mijn zwangere zus komt. Lekker zwijmelen.
Cira, ben benieuwd naar je buikje hoor Ga je eens een foto plaatsen in je album... Krisstel, van harte gefeliciteerd hoor meid met je zwangerschap... Fleurrebel, kan wel zijn hoor dat je broeken al niet meer goed zitten, je darmen worden opgeschoven hé ter voorbereiding voor je baarmoeder... Hier ook eentje die tot 11u45 in bed heeft gelegen, lag gisterenavond van rond 23u in slaap in de zetel... Kmerk ook dat ik veel sneller moe wordt tijdens de dag. Kan nog steeds in mijn broeken, want ben nog niet bijgekomen... Was 1 kilo afgevallen sinds ik zwanger ben en heb me deze morgen gewogen en nog 300 gram en zit terug op m'n begin gewicht... Kga nog geen foto plaatsen van mijn buikje want heb al een redelijke buik van voor de zwangerschap precies al 4 maand zwanger Khoop dat ik achter mijn moeder kom, ze was maar 6 kilo bijgekomen van mij en ze is in 4 uren bevallen... Khoop dat het is zo moeder, zo dochter hoor
Mariska ik zal snel een fotootje knippen. Wanneer durf ik nog niet te zeggen. Vandaag het rommelkamertje opgeruimt (nou ja een begin gemaakt) ja als er over ruim 7 maandjes een baby moet slapen is dat wel nodig
Wat leuk om jullie verhalen te lezen en onvoorstelbar dat jullie buik al groeit..hoop dat dat bij mij nog wel even duurt Ik had nog even een vraagje, misschien weten jullie dat. Rond mijn eisprong waren er ongeveer 20 eitjes te zien (waarvan 1 grote, welke dus vermoedelijk bevrucht is) alleen ik vraag me nu af wat er met die andere eitjes gebeurd. Sterven deze gewoon af, ondanks dat je niet meer ongesteld wordt?
Krisstel Die zullen inderdaad wel afsterven of terug krimpen. Meiden zag in het PCO topic dat Bloemetje net is komen melden dat ze zwanger is. Wat een fantastisch nieuws allemaal hoop dat ze het snel hier ook komt vertellen. Meiden moet me vandaag echt naar alles gaan toezetten ben ik bang. Net uit bed en heb al geen zin om me aan te kleden. Maar moet zo nog naar de stad voor de laatste kerstkadoos. En moet nog van mijn nett broek de pijpen inkorten voor morgen.
hee lieve zwangere forumvriendinnetje! Alles goed met jullie? Het wordt het gelukkig steeds drukker, hoop zwangeren de laatste tijd! Helemaal geweldig en dat geeft de mens heeeeel veel hoop! Ik wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toewensen is 2008 en dat jullie allemaal maar heerlijke, lieve, gezonde beebjes op de wereld mogen zetten! Ik hoop jullie snel te mogen volgen... xx makkie (meike)
Makkie; wat ben jij een lieverd! Ik hoop dat jij over 5 dagen een positieve test hebt dan kan jij nog lekker dit jaar met ons meeschrijven hier! Gaaf he van bloemetje! Leuk he dat de buikjes al gaan groeien, in het begin zijn het echt je darmen enzo maar ik deed gewoon of het al echt door de baby kwam! Fijn gevoel he! Ik voel mijn meisje steeds meer en meer! Eerst voelde ik haar alleen als ik me echt concentreede maar nu voel ik haar ook als ik gewoon bezig ben met dingentjes. Dat is echt zoooo gaaf!
Nha niet alleen worden mijn ouders dubbel opa en oma , maar mijn schoonouders ook. Mijn schoonzusje ( vrouw van mijn lief zijn broer) is zwanger van de 3de. Enne ze heeft ook PCO en het is de 3de zonder behandelingen. Mijn schoonmoeder vind het voor hun ook heel leuk , maar van ons vond ze wat specialer. Ik voel me goed. Mijn boops doen al minder zeer. Het eten staat me nog tegen. Niet echt misselijk. Hoe gaat het met de andere zwangere dames?
Goed! Hier alleen nog misselijkheid, zere boobs en vermoeidheid. Verder voel ik me prima! We gaan met oud op nieuw de vrienden vertellen dat ik in verwachting ben, super!
Hallo! Iedereen fijne kerstdagen gehad? Allemaal van het eten kunnen genieten? Ik gelukkig wel! Ben in het begin heeeel erg misselijk geweest. Het is zo fijn dat dat over is! Ik begin 28 januari met zwangerschapsyoga. Ben erg benieuuwd!
Hallo allemaal hier heerlijke kerstdagen gehad heerlijk gegeten en lekker bij geslapen. Meiden vandaag de echo gehad gewoonweg heerlijk. Ben precies zover zwanger als we dachten. En het hartje klopt prachtig. 23 januari mogen we weer en dan wordt er gekeken of we in het ziekenhuis moeten bijven of dat we mogen overstappen naar de verloskundige. Straks gaat mijn hubbie de echo inscannen en dan zal ik deze in mijn album zetten.
Cira wat leuk zeg dat je het hartje hebt zien kloppen... Ben al reuzebenieuwd naar de echo hoor en vergeet geen fotoke van de buik hé Kwou dat ik ook al een echo had, nog een week voor mij. Hoop dat alles perfect is met de kleine pruts en dat ik ook een mooi hartje mag zien kloppen... Hier begint de misselijkheid al de kop op te steken van begin deze week, heb te vlug geroepen dat ik daar geen last van had...
Nou lekker hier, 1 van de honden ging net over zijn nek, Bleggh wat een lucht, dan ga ik nu ook over mijn nek, ik kan altijd heel veel hebben maar nu even niet. Gelukkig is mijn vader hier en die heeft het opgeruimd.
Wat gaaf Cira...en wat een mooi buikje al! Spannend Mariska..nog een paar dagen wachten. Hier ook goeie kerstdagen gehad..we hebben het mijn ouders en schoonouders verteld..ze zijn erg gelukkig net als wij! Vanmorgen voor het eerst echt overgegeven..bah! Verder lekker veel buikpijn en moe. Gisteren het ziekenhuis gebeld en we hebben 9 januari onze eerste echo..spannend! Iederen alvast een goeie jaarwisseling en natuurlijk een geweldig mooi 2008!
Cira; te gek dat je een goede echo hebt gehad! Gefeliciteerd! Mariska; ik werd ook misselijk bij 6 weken en het heeft tot zo'n 14 weken geduurt. Gelukkig heeft acupunctuur bij mij wel voor wat verlichting gezorgd. 9 januari is een spannende dag voor Fleurrebel en Kristsel, allebei de 1e echo. Jullie zijn vast al flink aan het aftellen.... Ik zal even de foto van mijn buik bij de kerstboom van mijn schoonouders in mijn album zetten...