Chantal super dat Suze het zo goed heeft gedaan! En kreeg ze die knuffel van daar als kado? Over de andere knuffel bij de hema ga ik even voor je speuren Lastig he als een favo knuffel hebben! Jesse heeft pip met een lapje eraan ik had er 2 maar nu is er dus 1 kwijt! Nu moet ik dus er weer 1 bij kopen, want als die andere in de was ligt blijft hij net zolang zeuren tot hij hem heeft! Jesse is nu met zijn oma mee, naar mijn zus. Mijn nichtje krijgt vandaag de M-prik zelfde plek waar Jesse ook moet. Nu gaat mijn moeder proberen om Jesse vandaag ook die prik te krijgen, aangezien hij mee is met zijn nichtje! Misschien doen ze het? Ik heb de brief met oproep meegegeven! Ik vind het niet zo erg dat hun het doen! Want ik kan er ook niet zo goed tegen en moet ook huilen (en nee ik zit niet aan de provera chan ) Dus ik ben heel benieuwd!
Ze kijken bij het prikken helemaal niet naar datum of tijd volgens mij! En ja die knuffel kreeg ze van daar, leuk he?! Hopelijk doen ze het! Scheelt jou weer traantjes!! hihi
@mvs : heb je een foto van de knuffel ? misschien kun je ook bij gezocht op dit forum een oproepje doen met een foto , heb al vaak gezien dat dat resultaat bied. @debjes : dat zou mooi zijn !
hey meiden, ik heb MEGA goed nieuws: Ik ben vanochtend bij t zkh geweest en..... mijn been is SCHOON!!!! geen tumorcellen meer gevonden in de randen, nu schoon en klaar! ben zoooooo blij!!!!!!! het was niet de verwachting, dus de blijdschap is éxtra groot!!!! hier is isabella vanochtend ook geweest voor de prik. Helaas niet zo;n uitstapje als Suze, gewoon door de regen en op t cb zelf. Ze kreeg slechts een suffe kleurplaat, hihi. Maar ze heeft echt maar heel even gehuild, toen we aan gingen kleden was het weer over. Dus toch ook wel een grote meid he?? @suze, goed gedaan hoor!!! En vanmiddag lekker spelen met je vriendjes en vriendinnetjes! @mvs, ja de provera. vreselijk spul he? nog eventjes meid! en dan aan de clomid. (dat is niet veel beter, maar goed, je doet het ergens voor he??) @Pooh, hier is die fase ook hoor. al een maandje of wat *zucht*. Idd consequent zijn, ze snappen meer dan je denkt hoor! @ll, ik ben behoorlijk van slag van de clomid, hihi. ff serieus: vandaag bijna uit de auto gestapt om eens even te vertellen wat ik ervan vond. (ik stond al stil midden op de rotonde,ik was zoooooo boos). ach ja, nog ff en dan nemen de hormonen weer af he? Zit nu op dag 3 van de clomid. Heerlijk kort lontje en opvliegers en gewoon de hele dag warm.... bahbah maar we doen het ergens voor!!!!! oja, de kerststal van lp was al uitverkocht, dus ik liep met I door de winkel te mopperen, hihi ontaarde moeder. knuff, Taliaa
Taliaa: wat een FANTASTISCH nieuws meis!! Ik wil de kerststal ook hebben!! Ik kan alleen niet naar het kruidvat want ik heb geen pinpas!! En geen geld in huis. Ik ben mijn pinpas kwijt/verloren ??? en heb wel een nieuwe aangevraagd en niet zo veel geld in huis, man is werken......
oei... heb je hem ook laten blokkeren? maar haast je niet,want hij schijnt overal al uitverkocht te zijn. Bij de kruitvat dan he.. Bij de intertoys hebben ze hem ook nog, voor 29.99 Ik ga denk ik vanmiddag nog even naar de stad (ik heb vandaag de auto, dus kan ook eens...) Oja, bij de intertoys kun je hem online bestellen nou ik ga ATWT kijken, want isa slaapt..
Ja heb 'm laten blokkeren en vorige week woensdag een nieuwe aangevraagd. Heel leuk met een foto van de vakantie erop. Veel plezier met ATWT!
trouwens, je kan ook op kruitvat online bestellen. Gewoon de online folder openen, bladeren op het product klikken wat je wilt bestellen. Ik weet alleen neit of je er dan portokosten over betaald.
Jesse heeft de M-prik ook gekregen!!!!!!!!!!!!!!!! En helemaal niet gehuild!!!!!!!!!!!!!!! Zijn nichtje trouwens ook niet Wat een grote man he! Chan wij kregen alleen geen knuffeltje :S
@ Taliaa SUPERRRRR zeg @ Debjes nou wat een grote knul zeg. Wanneer moet die nou dan voor de 2de prik komen ?? @ Mvs wat balen zeg dat je je pas kwijt ben. Hopelijk heb je snel je nw pas in huis (welke bank heb je dan, dat er een foto op kan ??) @ All Ga nou even wat doen in huis En dan om 15.15 M weer van school halen. Hele fijne middag. Liefs Thamara
@pooh, ja maar de kerststal kun je niet meer online bestellen.... hihi ik ga hem wel bij de intertoys kopen is die 5 euro duurder, maar goed.. Oja, ik dacht altijd mijn kindjes niet te verwennen met bv sinterklaas... maar ochoch, wat is alles toch leuk ze krijgt sowieso de poppenwagen, maar goed, ik vind gewoon dat ze die moet hebben (hoezo verwend??) en dan die kerststal.. En dan krijgt ze nog wat kleine dingetjes (om uit te pakken) en dan nog van mn moeder en evt van tantes, maar dat weet ik niet.. Oja, de poppenwagen is wrs nog niet met sint binnen, dus dan valt het wel mee he??
Thamara: Jesse moet dan ook over 3 weken op de dinsdag tegelijk met zijn nicht komen. Mijn zus en moeder gaan dan gewoon weer
Taliaa super goed nieuws zeg! Debjes fijn dat je moeder met Jesse kon gaan. Mvj jeetje goed ziek dus het zit ook allemaal echt tegen he, hoop dat je snel iets opknapt en zo niet echt aan de bel trekken he. Tygo is vandaag met papa de prik wezen halen en gaf alleen een kik toen de vloeistof erin ging dus grote vent, kreeg een kaartje mee met een eend en laat hij eendjes nou leuk vinden. Morgen nog een dagje werken en dan is het alweer weekend, 2 dagen gaan echt wel snel om , heerlijk om dan weer met mijn kleine ventje te zijn.
zo, al veel kindjes hebben de prik gehad lees ik! Wat fijn dat het zo goed ging, geen hele overstuurde kindjes gelukkig! Seth gaat morgen, mijn vriend is ook vrij, hoef ik gelukkig niet alleen... Taliaa, wat fijn meid van je been, joehoe!! ben net terug van werken/schoonouders/mee-eten, dus ik ga me douchen en naar bed, ben moe!
Ik moet morgen ochtend met Jens voor de prik. daarna naar het kdv en ik werken. Ik heb arnica meegenomen om zn beentje erna mee in te smeren. Misschien helpt het wat. Ben net terug van werkbespreking op mn werk, altijd duf!
haha pooh, die besprekingen zijn echt overal saai. Ik zit altijd zo te geeuwen en de kreunen, kan het gewoon niet tegenhouden.. Succes morgen bij de prik, hier viel 't reuze mee! fijne avond allemaal, ik heb gesport en 2 mandarijnen op. nu roepen de koekjes. Ik wijt het aan de clomid, hihi die laat de koekjes harder roepen Liefss, Taliaa ps, ik had toch iets ranzigs, sorry moet het even delen (zijn geen dingen die ik tegen mn vriendin ga vertellen, dus jullie zijn slachtoffer). Ik voelde allemaal druk in mn onderbuik (bm?), zoals het ook voor de ongi voelde. Ook voelde het alsof ik bijna door ging lekken. Dus ik naar de wc, tampon uit, nou jeetje, wat daar achteraan kwam???? Hele dikke stolsels. a la kraamweek. jeetje, schrok wel... Het gevoel was daarna weg, dus zal nu wel goed zijn. Ik denk echt dat ik vorige keer niet goed genoeg ongesteld ben geweest en het toch niet goed schoon was. ben wel trots op mn lichaam nu hoor, goed startklaar maken voor een beebje) sorry voor mn verhaal