Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    he ged, taliaa, ik zit je verhaal te lezen met een boterham in mn hand...hahahahaha

meiden, wij gaan zo richting de sporthal, prik halen. Tot vanavond!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : smakelijk .....hihi

@talia : opgeruimd is netjes ...nu kan er lekker een beebje groeien ... ik ken het wel van de 1e ongi na de bevalling .....
    maar a la kraamweek ....pppffff hihi

@pooh succes met de prik ...en de andere moeders ook die straks moeten ....

@all : zo naar de ha ...ben benieuwd .....

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    goedemorgen meiden,
    sorry nogmaals voor de details! 't is daarna echt minder geworden, dus ben wel blij.
    Clomid doet zn werk volgens mij ook wel goed, voel lekkere steekjes:)

Dadelijk eventjes naar mn werk fietsen en dan 's middags weer héérlijk thuis!

@Mvj, hoe is het nu meid??? Laat je even weten wat de ha zegt??

Liefss, Taliaa

4. @ talia wat een supernieuws zeg!!

wat een flinke kindjes hier zeg!
    Vriendlief is gister geweest en ik moet vanmiddag.

@ thamara wat zielig zeg voor N. Hopelijk kan ze vanaf januari zonder haar pompje.

@ sinterklaas we slaan het dit jar over, nu t nog kan. Al zal ze van oma en opa wel wat krijgen. Wel gaan we zaterdag naar sinterklaas op de creche, ze vindt kindjes kijken leuker volgens mij..

@ talia nu zul je zeker schoon zijn vanbinnen. Op naar een mooi beebje!! Las trouwens dat je na je laatste MG prik twee maanen moet wachten voordat e zwanger mag worden? Klopt dit of is dat ook een fabeltje wat de wereld ingeholpen is?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ben ik weer ....

nou de ha zei dat het een flinke bronchitus is met waarschijnlijk een aanloop naar een longontsteking...maar het kan zijn dat ik daar de piek al van heb gehad gezien de benauwdheid van de afgelopen dagen ......
    ze wil geen longfoto laten maken tijdnes de zwangerschap dus het is nu even afwachten hoe het verder loopt ...
    ze verwacht goed , voor het weekend moet ik me beter voelen....vrijdag moet ik weer effe bellen hoe het gaat ...

6. @mvl das fijn om te hoen. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk gelijk krijgt!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @ryanne, nee dat advies wordt gegeven. Ik laat me dus ook niet inenten.

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Halloa allemaal!!

Taliaa fijn dat je lichaam een goed eschoonmaakactie houd! Deze ronde heb je een mooi schoon en vers opgebouwd nestje.
    Ow hier riepen we ook ik ga echt niet zoveel rond sinterklaas en kerst kopen hoor! Maar was al lang klaar en heb inmiddels nog meer bijgekocht. Vanmorgen nog de piraten boot van lp en was ook op zoek naar de kerststal (was niet binnengekomen hoorde ik).

Pooh wij willen verhuizen naar Gorinchem of Sleeuwijk. Heb nu een leuk huisje gezien in Gorinchem en een leuk huis in Sleeuwijk. We hebben besloten om dit weekend een definitieve keuze te maken en dan volgende week hopenlijk een huis te kunnen bemachtigen :)

Mvj ik hoop dat je je eigen echt snel weer beter voelt een longontsteking is een heel naar gevoel.

Alle kindjes die al een prik hebben gehad heel knap van jullie hoor! jullie zijn allemaal bikkels!

Ik vergeet vast weer een hoop.

Jaimy moet morgen voor de prik. Ben benieuwd of hij net zo'n bikkel is als de rest hier. Verder erg druk met huizen kijken en zoeken en alvast maar begonnen met de zolder leeg te halen en alles uit te zoeken. Tussendoor ga ik nog werken en het huishouden is echt drama op het moment. Ga nu maar snel even vereder met de was en de stofzuiger door het huis heen jassen.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @ cira, spannend hoor, de huizenjacht!!!! ik hoop dat jullie je droomhuisje vinden!!! (en kopen, hihi) succes morgen met de prik!

@MvJ, hoop dat je je snel wat beter voelt meid!!!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    #12930 DebJes, 25 nov 2009
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
    Mieden toestand hier! Pip is kwijt! Jesse zijn lievelings doekje! Gister verloren! heb een nacht achter de rug :( vandaag op pad geweest! Nergens een pip te vinden! Morgen weer op pad.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : jeetje ....das niet leuk ...ik hoop voor je dat je er 1 kan vinden ( koop er gelijk 2 )
    als je hem niet kan vinden moet je even een seintje geven misschien kan ik hier kijken voor je

@mvs: heb je al een foto van de knuff ?

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik had er altijd 2! 2 woezels en 2 pips maar 2 weken etrug hadden we een pip verloren! En van weekend zou ik een nieuwe kopen, maar kwam er niet van! Druk gehad met visite en verjaardagen! Nu kan ik mezelf wel voor me kop slaan dat ik het niet heb gekocht! Pip is echt zijn lieveling! Hij heeft altijd pip en woezel met slapen is gewoon standaard ritueel!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ISABELLA LOOPT!!!!!!! WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:):):)
    vandaag al een paar keer een stapje en ook losstaan gaan steeds beter! en zet ze net toch een paar keer een paar pasjes achter elkaar!!! ben zo TROTS (en natuurlijk tranen, haha)

@debjes, wat een RAMP! ik ben ook erg aan het opletten of ze een lievelingsknuf krijgt, dan moet ik er nog zo een scoren. Laat weten of je er eentje kunt vinden, anders zoeken we met je mee!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

#12934 Makkie, 25 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2009
    Debjes, balen is dat.... hoe ga je dat nu vanacht doen? ik dacht al dat je er 2 had?? Seths lievelings knuffel is een grote aap, hebben we gekregen bij zijn geboorte. Heb al nagevraagd waar die gekocht is, ga er snel nog een halen.

Ryanne, oja, jullie mogen natuurlijk een prik halen, omdat F nog geen 6 maanden is. heel verstandig van jullie! Veel plezier zaterdag bij de Sint (euh, kindjes kijken dus!! ;))

MvJ, dan hoop ik ook dat je de piek/het ergste gehad hebt... en vanaf nu gaat alles beter goed!!!!!???? Beteschap hoor!

taliaa, he jee, zulke grote stolsols joh? Dan is dat echt een grote schoonmaak! Je bm is nu helemaal klaar om een warm nestje te gaan bouwen! En houden de koekjes al een beetje hun mond? :D O, je berichtje lees ik nu!! wat goed van I!! GROTE MEID!! MAMA TROTS, MAAR IK OOK HOOR!! JOEHOEEEEE!

Cira, spannend zeg! Hopelijk zit jullie droomhuis er tussen! Succes morgen met de prik!

Hier vandaag de prik gehaald. Ging allemaal heel snel, stonden zo weer buiten. Seth moest toch wel even heel kort heel hard huilen. Ik heb hem maar meteen lekker zelf laten lopen, even zijn beentje meteen laten bewegen. Hij was gelukkig meteen weer vrolijk.

Hier doen we pakjesavond met mijn ouders en zus met haar kleintjes en mijn schoonouders. Maar dan alleen voor de kleintjes, mijn nichtje en neefje geloven nu echt. Vanaf volgend jaar wel mee uitpakken met de sint, nu heeft Seth er nog niets aan. Maar hij krijgt natuurlijk wel wat pakjes!

Ga zo lekker op de bank met een chocoladeletter, mmmmm! heb mijn fruit al op voor vandaag, dan mag het toch?? :D

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, Jens liet geen traan met de m-griepprik vanochtend. Stoere vent! Ben onder de indruk over de goede organisatie hoor .Het was druk, maar liep als een trein. Nou wonen wij in een een middelgroot dorp, maar oke!

@makkie, mag hoor meid, heerlijk chocola!!

@taliaa, jeetje heftig, maar misschien een goed teken, de grote schoonmaak.
    @debjes, zo shit zeg. Jens heeft nog neit een vaste knuffel.maar het idee dat er een kwijt is...slik!
    @mvj, beterschap meissie!! Klinkt echt pittig hoor!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @makkie, geniet ervan!!!:) jij hebt alle recht om choco te eten:)

hmmmm. hier ga ik toch weer aan de koekjes:) hihi

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa goed zeg dat I loopt. Enneh dat van die grote schoonmaak van binnen ken ik. Ik had ook hele vreemde stolsels. Ik denk dat het raak geweest is omdat ik anderhalve week overtijd was, en dat het gewoon niet goed gegaan is. Ik heb niet getest want ik was er niet zo mee bezig. Ik zag het toevallig in mn agenda dat ik overtijd was toen ik mn ongi erin zette. Bij mij was de ongi heel heftig, maar gelukkig kort. Ik heb nu wel een schoon gevoel van binnen.
    @debjes och je wat erg zeg zn lievelingsknuffel weg. Ik heb toen direct 2 knuffels gekocht, dan kan er ook altijd eentje in de was. Succes met zoeken.
    @all nou Thijs heeft gisteren zn prik gehad en dat was wel even drama. Papa heeft hem in een houtgreep moeten nemen terwijl Thijs de hele tent bij elkaar krijste. Hij is ook een half uur boos op papa geweest en heeft ie kwaad in een hoek gezeten. Mn man heeft er eigenlijk erg om moeten lachen. Het zag er erg komisch uit en het duurde daardoor even voordat ze weer thuis waren. Maar vandaag was ie weer helemaal super. Verder raak ik maar niet van die verkoudheid af. Erg vervelend.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sas : he getsie .....wat een strubbeling ...

@talia :WAAAUUUUWWWW ik ben jaloers

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj gelukkig dat het iets beter gaat maar hou jezelf goed in de gaten, en hoe zijn je suikers?

I. Wauw grote meid ga zo door!!
    Taliaa goed dat je helemaal schoon bent, de weg is schoon voor een beebje :)

Debjes jeetje wat een drama als je hem niet kan vinden laat het maar horen kijk ik hier ook voor je.
    Tygo heeft een knuffeldoekje met zo'n schapenhoofdje erop van happy horse deze word steeds meer favoriet hier, mijn moeder had een andere in bed maar hier ging hij niet mee slapen.

Makkie hoe voel je je?

Sas jeetje het was dus even een strijd met Thijs zijn prik, wat kunnen ze dan boos zijn he.

Vandaag weer gewerkt, Tygo was bij oma en lekker ondeugend de boef, hij kan bij oma op de bank komen deze is van stof en hij trekt zich er dan op, dus nog meer in de gaten houden :)
    Morgen komen mijn schoonouders terug van vakantie dus nog een paar dagen hier en dan gaan ze weer naar oostenrijk.

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Even snel als ik het nog goed onthouden heb hahah!

Cira succes met huizenjacht! Hoop dat jullie leuk huisje kjunnen vonden!

taliaa ik herken deze ongesteldheid uit duizende! Hier ging het 1,5 jaar zo! Is gewoon, omdat de voirge ongi niet goed heeft doorgzet! Nu met een schone lei beginnen ;) en hup een mooie liefdes baby :) Ik duim hard voor he! Ik had nog streepjescodes voor je moet je ze nog hebben, ik vergeet het steeds te vragen en ondertussen spaar ik rustig door ;)?

Makkie ach arme Seth! Gelukkig zo over en mocht hij lekker lopen!
    Heetf hij een schijf op zijn arm gehad ervan? Jesse had nergens last van!
    Ennuh ja ik hoop dat Jesse vanacht niet wakker wordt! Morgen opzoek naar nieuwe pip! heb er zelf al 1 besteld op internet maar die is pas 2-3 dagen binnen.

Sas ach wat zielig voor jouw kleine man! En nog boos op papa ook hahaha kleine boef! Heeft hij nu weer vrede gesloten ;)

Ik ga broodsmeren voor mijn mannetje (de grote in huis) en dan lekker mijn bedje in!

Deel Deze Pagina