Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wilde ff melden dat alles goed gaat, op het werk erg druk dus kan niet stiekem hier spieken en na het werk op de bank ivm harde buiken maar het gaat verder goed hoor!

Kom dit weekend weer op jullie reageren!

Wilde even melden dat ik dit op hyves heb geplaatst, misschien kunnen we de datum vast gaan stellen:

Ik kan:

30 januari
    6 februari
    27 februari

Mijn voorkeur hebben de eerste twee data ivm mijn evt. toestand eind februari haha en anders kan ik het laatste weekend ook maar moet ik gewoon kijken hoe het gaat, misschien gaat het prima.

Misschien wel handig om inderdaad dan nu te gaan vastleggen, het andere weekend leg ik dan nml. vast voor een laatste weekendje weg met Ivo.

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Debjes jeetje balen zeg van pip. Hier heb ik ook twee van jaimy's lievelingsknuffel, maar denk er nooit aan dat hij ze alle twee kwijt kan raken. Fijn dat je in iedergeval er al 1 via internet heb weten te bestellen. En wellicht bij intertoys of bart smit daar zie ik vaak van die tutlapjes hangen. Succes vannacht.

Taliaa wat super van I!! Knap hoor!! en nu wordt het erachteraan rennen.

Pooh wat een bikkel is Jens!

Makkie Seth heeft die de prik in zijn beentje of in zijn armpje gehad? En genoten van de chocola?

Linda wel rustig aan doen hoor!

Lot Hier kan Jaimy ook al een tijdje op de bank klimmen. Toen wij merkten dat hij het probeerde hebben we hem weleens op de bank gezet en hem geleerd dat hij op zijn buik moet liggen en dan zijn beentjes van de bank af moet laten glijden om enigzins veilig van de bank te komen.

Sas jeetje dat lijkt me best heftig zo'n strubbeling voor een prik.

Jaimy heeft vanochtend de prik gehad. Even tijdens het aanprikken schreeuwde hij daarna eigenlijk niet. De arts daar kreeg zelfs nog een glimlach achteraf en hij zwaaide (doet hij bij et CB nooit). Ook bij ons liep het heerlijk door. Was veel te vroeg maar kon toch gelijk door en stond binnen 10 minuten weer buiten.
    Morgen nog een kort dagje werken en 's middags controle bij de internist. Dan zaterdag weer een huis kijken en van het weekend de knoop doorhakken.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda je moet echt rustig aan doen hoor helemaal omdat ik lees van je harde buiken misschien toch de gyn eens bellen en overleggen want blijkbaar is het werk teveel.( je moet klinkt ook niet vriendelijk :) je mag hihi )

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, jullie dus ook de prik achter de rug.... hebben jullie al een huisje bekeken verder? Hoe was dat?

Lot, jee op de bank hihi, kleine klimgeit! Nu maar hopen dat je het snel ziet elke keer, dat hij er niet vanaf valt! Hoe gaat het met de stapjes van Tygo en met je buik/cyclus?

Sas, ooo arme papa, wat een drama even zeg! Gelukkig hebben jullie het ook gehad!

Linda, jee lastig die harde buiken. Mijn vriendin had het bij de vorige zwangerschap ook vanaf week 24 elke dag... is op zich niet erg, kan geen kwaad voor de beebjes, maar tis wel een teken dat je rustiger aan moet doen...

Volgens mij zijn nu alle kindjes geweest voor de prik? Toch wel een grote opkomst steeds he? zo'n 70%! Weet niet meer wie het vroeg, maar Seth heeft de prik in zijn beentje gehad. Ze wilde het eerst in zijn arm doen, maar ik vroeg om zijn beentjes, daar heeft ie iets meer vet..

Hier alles goed, ga me steeds zwangerder voelen! (steeds meer moe en meer misselijk/weeig) Vanmorgen met mijn schoonmoeder de 1e echte schoentjes voor Seth gekocht/gekregen, erg stoer zijn ze! Morgen nog een dagje werken en dan weekend!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ha meiden,

@debjes, sorry, ben je helemaal vergeten;) maar ik ben compleet met mn codes! ik heb mn poppenwagentje besteld! maar bedankt he!!!
    oh ja, jij had dat vaker? wat een ellende he??

@makkie, fijn dat je je steeds zwangerder voelt:) kijk je erg uit naar je echo, ben je er mee bezig??

@mvj, hoe gaat het nu. moet wel aan je denken hoor!

@Linda, idd wat Lot zegt: doe rustig aan!!! En bel de gyn evt eventjes! harde buiken kunnen een teken zijn dat je toch te veel doet?? Je bent gewoon toe aan verlof:)

@ll, was even bang dat de stapjes een gelukstreffer waren, maar nee hoor, vandaag de hele dag van die stapjes gezet. Het record staat op 4:) (haha, hoezo trots??;)) dus gaat prima! ze oefent goed!!!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, sorry, effe ego. Jens is de hele dag al ziek,. Nu 38.8 en met een zetpil in zijn bil naar bed. Oma was hier aan het oppassen en hefet hem de hele dag op schoot moeten houden. Ik denk dat het van de prik gisteren komt. Gelukkig eet ne drinkt hij goed.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh He wat rot voor je kleine mannetje!
    ja zou van de prik kunnen zijn! Of misschien griepje onder de leden?

Meiden Pip is weer in huis :D Vandaag gekocht bij de V&D en oh wat was mijn mannetje blij om hem te zien! Net naar bed gebracht en niet meer gehuild!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee jakkes, pooh, wat naar weer! Arme Jens! Hopelijk maar een dagje door de prik en morgen weer beter. Dikke knuffel voor hem!

Debjes, aaaa wat schattig! Hihihi, dat wordt weer lekker slapen voor Jesse! Fijn dat je er weer eentje hebt!

Taliaa, goed zo van je meisje! Ja als ze het door hebben, gaat het ineens zo snel! Moet je nagaan hoe Seth tijdens de meeting in Wamelland stapjes deed (denk dat Isa dat nu ook zo doet?) en nog geen week later liep hij al de hele kamer door! En nu gaat ie nog sneller hihihi. Voor je het weet kan je meisje ineens goed lopen! Zo leuk, weer een nieuwe mijlpaal!

En wat je vroeg over de echo, ik kijk er erg naar uit! En ik ben wel veel bezig met mijn zwangerschap, maar het voelt zo goed weer deze keer! Ben er dus allemaal maar op een positieve manier mee bezig. Durf zelf al een beetje te dromen over 'later'!

Hoe gaat ie nu met jou? De clomid weer achter de ruf (of moet je nog een dagje) en wanneer heb je een fm? Ben je nog zo mega aan het vloeien??

All, ga zo lekker naar bedje, met een theetje en wat koekjes, ben kapot op! Slaap lekker allemaal! liefs Makkie

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    hey makkie,

ja idd, net als Seth toen. alleen is isa wat banger.. die durft niet zo goed, maar als niemand kijkt.....:):)
    Ik zei van de week tegen mn man: met de kerst loopt ze. Nou ik denk nu wel dat ik met de kerst schoentjes moet kopen (waar heb jij ze gekocht??)
    Wat fijn dat het dit keer goed voelt!! vorige keer heb je het zelf zo goed aangevoeld, dus dit keer gaat het gewoon helemaal goed!!
    Ben je ermee bezig dat je nu bijna uitgerekend was? (sorry als ik nu iets aanwakker:() maar lijkt me toch een lastige tijd, en aan de andere kant: je heb nu een mooi brusje in je buik! lekker dromen meid;)
    Vloeien is over, gelukkig maar. Gister laatste dag clomid. Deze ronde (en de komende 5) geen fm's. alles was goed, dus nu gewoon ons best doen..
    Gister trouwens aanvaring met hubbie, hij herkent me gewoon niet meer door de clomid. En ik geef hem overal de schuld van, ook niet eerlijk.Maar zo voelt het gewoon *zucht* rothormonen, maar voor een goed doel he?

@Cira, hoe is het meid??

@debjes, Joehoe, Pip is in tha house!!!!!:) heeft jesse goed geslapen vannacht?

@pooh, beterschap voor Jens! isabella is ook niet helemaal fit van de prik. maar iig beter dan de M griep he?

@MvS: hoe is het??? zie een boze WWW op je hyves????

Nou, ik moet vanmiddag werken, en dan nog proberen een taart te maken voor morgen, bij wijze van surprise.
    MOrgen weer de hele dag werken, maar... zondag ben ik vrij! JOEHOE

Liefss, Taliaa

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey ben ik weer

@debjes : fijn zeg dat pip terug is !

@talia : dat lopen komt wel , het begin is gemaakt toch ?

Hier ging het gisteren beter met mij ....had een verjaardag van mijn schoonvader dus was de hele dag weg....
    maar vannacht werd ik weer benauwd wakker .....
    had het gevoel dat ik door een rietje moest ademhalen .....
    moest vanmorgen weer de ha bellen dus maar gelijk het verhaal weer uitgelegd ....
    nou moet ik straks terug bellen .....
    maar ik vermoed dat ze een prednison kuur voor wil schrijven ...dat wou ze van de week al ......alleen ik niet ...

@pooh wat denk jij van prednison tijdens de zwangerschap ...?

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    UITGEREKEND:
    25 Maart 2010: Linda tweeling zoon en dochter
    4 Juni 2010: Mvj 2e kindje.....

AGENDA:
    07 december: Seth jarig, 1 jaar!!!!
    11 december: Linda Gyn & Echo & Bloed prikken (Hb en suiker)
    15 december: Nomi naar de CB
    18 december: Nomi 2de griepspuit
    22 december: Jens CB
    05 januari: Linda Gyn & Echo
    29 januari: Linda Gyn & Echo

BIJZONDERHEDEN:
    24 december: Linda kerstvakantie, aansluitend 100% ziektewet & verlof

WEER IN MMM:
    Mama van Suze (nov. '09)
    Taliaa ('09)
    Cira ('09)
    Makkie (nov. '09)

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Mvs bevallen van Suze 3885 gram
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    05 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    05 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram
    14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram
    22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze
    04 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram
    22 oktober 2008: Mvj bevallen van Jelmer 4038 gram
    27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram
    13 november 2008: Lot23 bevallen van Tygo 3550 gram en 52 cm
    07 december 2008: Makkie bevallen van Seth 3000 gram en 50 cm
    16 december 2008: 1ekindje bevallen van Myrthe 4470 gram en 55 cm
    06 maart 2009: Thamara bevallen van Nomi 4470 gram en 54 cm
    20 maart 2009: Poohbear226 bevallen van Jens Daniel 3475 gram en 54 cm
    04 juli 2009: Ryanne bevallen van Frédérique 3530 gram en 51 cm
    13 augustus 2009: Milla bevallen van Birgit 3260 gram
    15 september 2009: Meisje bevallen van Ties

Buddy's:
    Poohbear & Thamara
    Syb & Milla
    Meisje & Milla
    Makkie & Lot
    Taliaa & Chantje (= mama van Suze)
    1e kindje & eigen mannetje
    Linda & Chantje (=mama van Suze)

12. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Om 09.30 met N de griepspuit gehaald (moest eigelijk vanmiddag 16.00 maar ben gewoon gegaan en kon doorlopen)
    Ze gaf geen krimp, ze lachte zelfs lief tegen die mevrouw :).
    Stond binnen 5 min alweer buiten.
    Nou ligt ze lekker in haar bedje te slapen.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    gelukkig! grote meid hoor N!!!
    hoop dat ze er verder geen last van krijgt!

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    UITGEREKEND:
    25 Maart 2010: Linda tweeling zoon en dochter
    04 Juni 2010: Mvj 2e kindje.....

NOD
    05 december: Cira
    19 december: Taliaa

AGENDA:
    07 december: Seth jarig, 1 jaar!!!!
    11 december: Linda Gyn & Echo & Bloed prikken (Hb en suiker)
    15 december: Nomi naar de CB
    18 december: Nomi 2de griepspuit
    22 december: Jens CB
    05 januari: Linda Gyn & Echo
    29 januari: Linda Gyn & Echo

BIJZONDERHEDEN:
    24 december: Linda kerstvakantie, aansluitend 100% ziektewet & verlof

WEER IN MMM:
    Mama van Suze (nov. '09)
    Taliaa ('09)
    Cira ('09)
    Makkie (nov. '09)

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Mvs bevallen van Suze 3885 gram
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    05 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    05 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram
    14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram
    22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze
    04 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram
    22 oktober 2008: Mvj bevallen van Jelmer 4038 gram
    27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram
    13 november 2008: Lot23 bevallen van Tygo 3550 gram en 52 cm
    07 december 2008: Makkie bevallen van Seth 3000 gram en 50 cm
    16 december 2008: 1ekindje bevallen van Myrthe 4470 gram en 55 cm
    06 maart 2009: Thamara bevallen van Nomi 4470 gram en 54 cm
    20 maart 2009: Poohbear226 bevallen van Jens Daniel 3475 gram en 54 cm
    04 juli 2009: Ryanne bevallen van Frédérique 3530 gram en 51 cm
    13 augustus 2009: Milla bevallen van Birgit 3260 gram
    15 september 2009: Meisje bevallen van Ties

Buddy's:
    Poohbear & Thamara
    Syb & Milla
    Meisje & Milla
    Makkie & Lot
    Taliaa & Chantje (= mama van Suze)
    1e kindje & eigen mannetje
    Linda & Chantje (=mama van Suze)

15. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    we moeten rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer door gaan!!

Ben zoooooooooo druk! Hoop vanavond tijd te hebben!!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier moe, gaap, bijna weekend :)

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thamara, wat goed van je meisje!

Linda, gaaaaap nog even meid, dan lekker nietsen!

MvS, druk druk druk! Denk je wel aan jezelf!

Pooh, hoe gaat het met Jens

Taliaa, grrrr die hormonen/clomid... ik moet zeggen dat ik ook niet altijd even gezellig ben tegen mijn mannetje nu hoor... en ja, het voelt echt goed nu, ben zo gelukkig! En tuurlijk ben ik er mee bezig, ik was over 3 weken uitgerekend geweest... maar ons nieuwe wonder maakt heeeeel veel goed! (maar vergeten natuurlijk nooit! Het voelt ook echt als onze 3e zwangerschap en 3e kindje) Ja joh, I loopt echt wel met de kerst, gaat nu zo snel, zul je zien!

Debjes, hoe is het vanacht gegaan met Jesse en slapen?

MvJ, meid wat een ellende... is prednison nu slecht (heb er geen verstand van hoor). Ik blijf het zeggen, maar hoop echt dat je snel van alle geklooi af bent!

Ga straks naar mijn dinnetje, we eten daar ook mee, die bijna op ploffen staat! Nu nog inhouden... wil haar zo graag zeggen WE ZIJN SAMEN ZWANGER! Maar toch eerst de eerste echo afwachten. Seth is ook wel een beetje wat hangeriger hoor, denk ook van de prik.

Tot snel meiden! (en leuk de 30e!! Staat al in mijn agenda!)

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @makkie, ja, het ís ook jullie 3e kindje. En hoe verdrietig het ook is, je mag nu helemaal blij zijn met jullie nieuwe (en derde ) wondertje!!!!! Het is jullie ook zo gegund!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, jens heeft veel geslapen vandaag. papa was thuis met hem en hij heeft goed gegeten en gedronken. Nu net in bad geweest en hij had maar 37.0 ,dus de koorts lijkt weg te zijn. het zal wel de reactie op de prik zijn geweest dus....
    Ben nu wel een beetje huiverig voor prik nummer 2. Maar hij zal hem toch moeten hebben!

@MVj, prednison tijdens de zwangerschap wel. Liefst voor kortdurend gebruik. soms kan je niet anders dan Prednison voorschrijven. Langdurig gebruik kan de groei vertragen van een kindje.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @pooh, hier gaat I wrs de 2e prik niet krijgen hoor.... hoeft dus niet;) fijn dat hij nu weer wat beter is!!!
    i blijft wat pruttelen, hoesten.

@ll, ik heb mn little people KERSTSTAL!!!! JOEHEEEEEEE;)ik weet nog niet welke naam de sint op het pakje schrijft: i of t?? hihi

dikke knuff,
    Taliaa

Deel Deze Pagina