@pooh nee dordtwijck , ik heb geen eens zin meer om naar mijn ha te gaan morgen ben het 2 weken dokteren zo zat ......maar goed het is verstandig om wel even te gaan .... jens was niet echt lief duss klein boeffie ....
@sas, beterschap voor je man!!! Jens ligt nu histerisch boven te huilen bij mn vriend op schoot. hij is dooooodmoe, maar niet in slaap te krijgen. Wat dat nu opeens is vandaag...vreselijk! In vind het zo moeilijk om hem zo te horen huilen! Hij stikt er haast in, in zijn boosheid!
@pooh, he sjonge zeg.... lastig he, die momenten? hier ook wel heel boos geweest hoor. Ook met slaan enzo, daar kan ik zo boos om worden. Isabella weet ook prima dat het niet mag, maja... succes ermee!! (misschien ook de 8 maanden sprong?) @Mvj, nogmaals, beterschap meid. jeetje wat een ellende! @makkie, wie weet is Seth zijn ritme aan het regelen? slaapt hij 'sochtends nog wel een keertje? misschien proberen dat te rekken tot 1200 na de boterham?maja, aan de andere kant als hij 's middags nergens last van heeft?? @ll, nou de WI is hier een groot succes! Ben zoooo blij met dit sintercadeau! NOg een weekje, dan is het pakjesavond, heb er zin in. Lekker mn meissie die van alles uit kan pakken hihi (en ik...) liefss, Taliaa
Slaap lekker allemaal! Hopelijk heb ik morgen weer tijd om bij te lezen en bij te kletsen. Erg druk op het moment en Suze voelt zich helemaal niet fit, ben daar ook erg druk mee.... Liefs!!
@all wij hebben gisteravond een gegil hier gehad. Wat een drama! Hij heeft zeker 3kwartier liggen gillen omdat ie niet naar bed wilde. Uiteindelijk heb ik hem van mn vriend overgenomen en toen viel hij snel in slaap. Vreselijk om hem zo te horen brullen. Ik denk zelf ook aan de 8 maanden sprong, en tandje nr 4 is net met een klein puntje door aan het komen. @mvj, heb je je huisarts al gebeld? Ik maak me zorgen over je! @taliaa, ik las dat sint je heeeeel lief heeft gevonden dit jaar, een WII!!!!
@Mvj, ben ook wel benieuwd wat je eigen ha gaat zeggen.... succes! @pooh, hmm, heerlijk he? zo'n periode? (NOT).. sterkte ermeehoor!!! @ll, hier tot 930 in bed kunnen liggen, niet normaal toch?? maar wel lekker. maar ben nog steeds moe. Deze week veel werken, net eventjes geteld: 50 uur. maar goed, we bikkelen gewoon door he? liefss, Taliaa
@ Mvj wat zei je eigen dokter ???? @ Taliaa wat heerlijk zeg tot 09.30 in bed liggen Heel veel succes van de week (50 uur werken pfff veel hoor) @ Ik ben vanmorgen voor de 1ste gesprek geweest van de reintegratie traject. Ik moest aan geven wat ik graag wilde gaan doen, en het lijkt me geweldig om met kinderen te werken. Nu gaan hun rond bellen en een stageplek voor me zoeken, en als het me wat lijkt (en als ik het ook kan met al mijn beperkingen dan mag ik de opleiding ervoor gaan volgen). Dus hopelijk lukt het me allemaal en is het net zo leuk als dat ik verwacht Hele fijne dag allemaal Liefs Thamara
@taliaa, 50 uur werken??? pfffff nou nee dank je...dat trek ik niet hoor. @thamara, klinkt goed hoor! Er vast wel een leuke baan voor je te vinden! En je hebt genoeg ervaring met kinderen zou je denken @all, ik schrik net op de bank wakker van de babyfoon. Meneertje (en ik blijkbaar ook) hebben dik 2 uur liggen pitten. dat is voor hem echt lang, normaal zijn het 40 minuten slaapjes.
Thamara, wat leuk!! iets met kleintjes, geweldig! En genoeg ervaring heb je nu! Wie weet snel een hele leuke stage voor je! MvJ, pffff wat een service zeg (NOT!!) en ben je al bij de ha geweest? Wat nu? Taliaa, oooei lekker slapen toch! En zoveel werken jee, hoe doe je dat met I?? Pooh, lekkere drama hebben jullie gehad gister! En nu zijn slaap dus even inhalen, de boef! MvS, beterschap met Suze! Debjes, wat goed zeg van Jesse, heerlijk joh! Dat is weer even wat anders voor mama!! Hier alles goed, Seth is vandaag voor het eerst naar het KDV op de maandag en dat blijft ook zo. Ik hoef pas om 16.00 te werken, dus ik ben na hem weg gebracht te hebben weer naar bed gegaan..ergh he? Heb tot 12.30 uur liggen slapen! Daarna even beneden gepoetst en de ramen gedaan. Nu ben ik nog meer moe en ik moet nog gaan werken hahaha. Het maakt mij ook niet uit hoor dat hij smiddags even niet wil slapen! Hij is er niet vervelend van dus vind ik het wel gezellig. Vroeg me alleen af of dat nu normaal is of dat het wel weer terug kan komen? Seths 2e tandje is ook al goed zichtbaar! En over een weekje precies is hij jarig!!
@ Pooh en Makkie Ja ik hoop het ook dat ze snel een stageplek vinden. Wel dubbel hoor, lijkt me super om met kinderen te gaan werken, en het lijkt me ook wel weer leuk om te gaan werken. Maar ben gewoon bang dat ik mijn kids mega veel ga missen. @ Makkie Mijn zoon was met 11 mnd van zijn middag dutje af. EN als die heel heel erg moe was dan wilde die ook niet slapen he Dus dan ging ik vaak wandelen of een rondje rijden met de auto en dan viel die vaak wel ff in slaap. Maar het kan dus maar zo dat die er nu klaar mee is, maar mss komt het over een tijdje wel weer terug
@tamara : wat spannend zeg ! hopelijk vinden ze een leuk plekje voor je ! @all : nou ik zit aan de prednison ...beetje de laatste hoop..... de ha zei dat sommige mensen zich na 1 tabletje minder benauwd voelen ...dat heb ik dan nog niet ...maar hopelijk voel ik me snel beter....mijn kuur is ook voor 3 dagen verlengd. de ha heeft trouwens met de gyn overlegd waar ik bij zat .....dus het mag voor max 5 dagen .... nou ja ik ga zo maar effe een beetje rommelen in huis en het eten startklaar zetten ... het is hier echt een mega bende .....en mijn mannetje heeft qua huishouden 2 linkerhanden ...die kan nog geen wc poetsen ...of hij is te beroerd voor dat kan ook @makkie je bent al weg maar werkze hoor !
Mvj hoop dat dit gaat helpen en je je snel beter gaat voelen!! Makkie het zou kunnen dat Seth een beetje toe is aan 1x slapen, merk dat Tygo er ook een beetje tussenin hangt als gaat hij wel slapen maar ligt lang te kletsen of oogt niet echt moe. Thamara zou leuk zijn als ze wat voor je vinden. Hier weinig te melden, Tygo is weer prima in zijn doen begint zichzelf weer wat beter te vermaken. Morgen weer werken en morgenavond sinterklaas met collega's.
@mvj, pittig hoor, hopelijk gaat die prednison snel helpen! Wat zei je huisarts over de behandeling van de huisartsenpost gisteren? @all, jens heeft 2 uur geslapen en zit nu voor het eerst even in zijn nijntje loopstoel. Hij vind de speeltjes erop geweldig. Maar hij mag er van mij maar een paar minuutjes in,
Makkie haha heerlijk toch even etrug gedoken in je bed! Je heb het nu zo nodig! Werkse voor zo! Thamra spannend nu hopen op een stage plek! MVS hoe is het met Suze? Hier was Jesse vanmorgen om kwart voor 8 wakker dat was wel even slikken hahahahahaha ben al weer verpest maar goed ik mocht blijven liggen van mijn man! Wij zijn natuurlijk een weekje vrij heerlijk! Morgen naar blijdorp!
Meiden wilde op jullie allemaal reageren maar jullie schrijven zo veel hihi. Wilde mvj wel even heel veel sterkte wensen, meid wat krijg jij het weer voor je kiezen!!! Hier even klagen, enorme rotdag gehad op het werk, moest de hele ochtend op pad, allemaal dingen die fout liepen, met als gevolg een mega harde buik, kon bijna geen stap meer verzetten, ga dus morgen maar weer aangeven dat het buiten de deur werk naar iemand anders moet maar jeetje wat tel ik de dagen af zeg!!! Mijn hoofd zit helemaal vol ook met alles wat ik thuis wil doen en ik kan zo weinig! Net als Mvj is mijn man niet altijd de hulpvaardige husband die hij overigens wel kan ziijn hoor. Hij heeft sinds sept. een nieuwe functie en daarom is hij gewoon in het weekend ook kapot met als gevolg dat het hier thuis ook niet echt lekker loopt. Zo nu dus op de bank en ik ga er niet meer vanaf, bestel pizza, heb het even gehad.
@linda, meid meid meid, doe voorzichtig. Ik zou het ook zeggen hoor, als je harde buiken krijgt enzo!