Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    even aliillegali op het werk:) heb maar 2 cliënten, 2 mannen 1 van 32 en 1 van 21;)
    dus kan wel eventjes boven wat zp'en;)

@thamaraa: spannend joh, ik hoop echt zo voor je dat het iets wordt. Waar denk je zelf aan, kinderopvang??
    @MvJ, hmmm, prednison. Denken ze niet aan de MG? ik hoop zo dat het snel aanslaat en je je wat beter kunt voelen! en wellicht een beetje genieten van je beebje in je buik! wel super dat je hem al gevoeld hebt hoor!!!!! lijkt mij super, zo vroeg.... (taliaa droomt even weg, naar een land met dikke buiken en trapjes in je buik)

@linda, doe rustig aan meis!!! nog even volhouden en dan heerlijk verlof!! Hoe is je pizza?(hier ook zo'n man trouwens...)

@Makkie, groot gelijk dat je terug naar bed gaat! je hebt dat nu gewoon nodig hoor!!!

@Lot, jij hebt bijna je NOD toch?? spannend:) En Tygo ook tussen 2 slaapjes in? I ook, alleen nu slaapt ze heel veel. is niet helemaal fit. Maar daarvoor idd keten in bed en niet willen slapen bij dr 2e slaapje. Maar goed, we zien wel. Ik vond 2 slaapjes op een dag wel heerlijk hoor, kon je ook eens eentje overslaan als je weg bent.
    Hoe is het met het lopen van Tygo?

@debjes, hihi, ja bent snel verwend met uitslapen he??:)
    Maar he, al super dat hij nu weer zo goed slaapt toch??

@ll, heb mn afspraak van morgenmiddag afgezegd (doorgesluisd naar mn collega) dus ben morgen rond half 11 klaar (vandaag om 1330 begonnen). Maar scheelt al wel, een middagje vrij.
    Donderdag hopelijk voor het eerst babyzwemmen, joehoe. en dan sintshoppen!!!!!!:):)
    hebben jullie ideetjes voor mn man? lastig he, die mannen. Ik denk dat het een WII spel wordt (ben zooooo blij met dat ding, is echt heel leuk!)

Nou ik ga naar mn mannen toe:)

Liefss, Taliaa

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, ppppf, ik weet zelf al niets te kopen voor mn vriend. Hij is gek met energie zuinige dingen, dus heb en lamp gekocht die zich overdag oplaat met zonne energie en dan als het donker wordt vanzelf aan gaat. En verder krijgt ie wat kleding. We houden het klein dit jaar, want alles is al duur zat.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda heb echt het idee dat je een stapje terug moet doen, dan maar niet tot kerst volhouden maar je moet aan jezelf en de kleintjes denken en zeker niet te vaak en te veel harde buiken krijgen, dan gewoon minder gaan werken hoor.

Taliaa ik vind 2 slaapjes ook wel lekker heb je je handen eens lekker vrij. En als Tygo 1x slaapt slaapt hij eigenlijk nog net iets te kort om het tot 7 a 8 uur te redden. Stappen houd hij even voor gezien als we hem neerzetten blijft hij even staan en laat zich dan door zijn benen zakken, komt vast weer binnenkort.

Pooh heerlijk dat jens zo lang heeft geslapen. even uitgerust.

Taliaa ik denk mijn nod eind van de week te hebben maar ach is een gok dus weet het niet precies, we zien wel(al hoop ik diep van binnen dat het raak is maar ja dat hopen we elke ronde weer he)

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : spannend je nod !

@talia ; ik dacht dat jij met kinderen werkte ...?
    nee geen MG .....puur longproblemen nu ....

@pooh : wat weet jij precies van prednison icm diabetes ? als je het een vervelende vraag vind hoor ik het wel ...
    ze hebben me wel gewaarschuwd voor hypoglycamie ....maar dat is iets anders danz wangerschapssuiker volgens mij ...

@all *zucht* net het zh gebeld ...zat weer gigantisch hoog met mijn suiker .....en voelde me hondsberoerd ....hoop dat ze morgen de boel weer omhoog gooien met de insuline want dit is niks ...

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda doe jij rustig aan meid!!!!!!!!

Taliaa ik koop WII Fit ;) Chris wilt graag dat bord hebben en ik vind dat sporten wel leuk! We hebben hem nu te leen van mijn broer, maar die wilt hem graag weer terug nu hij opzich zelf woont!
    Maar ik geef dit wel met Kerst wij doen niet aan Sint, wel voor de kids maar niet voor de volwassenen. Wij trekken lootjes met kerst.

Ik krijg voor kerst een mooie zilvere ring met daarin Chris zijn naam en jesse in de binnekant :D

6. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie Joepie!

Wij vieren oud & nieuw in EURO DISNEY!!!

Net geboekt!!

MvJ: knuffel!!

Lot: spannend een naderende nod!

Linda: rustig aan meis!

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, Suze is weer opgeknapt. Gelukkig!

Vanaf morgen kan ik ongesteld worden..... hopelijk komt het dan ook snel. Want dan kan ik aan de clomid!

Taliaa: heb je deze ronde ook fm's?

Deb: wat een mooi kado!

Oja, we gaan naar eurp disneyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chan als het al op je hyves! Super gaaf zeg! Lijkt me echt heel mooi! veel foto's maken he!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, jik heb het effe voor je opgezocht: Prednisolon kan grote invloed hebben op de suikerstofwisseling doordat dit het belangrijkste hormoon voor de regeling van het suiker in het lichaam, insuline, tegenwerkt.

*
    De bloedsuikerspiegels kunnen omhoog gaan en er kan suikerziekte (diabetes) ontstaan waarvoor, naast een dieet, medicijnen of insuline nodig is.
    *
    Bij patiënten die al suikerziekte hebben zal het moeilijker worden de suikers goed te regelen en moet vaak veel meer insuline worden gegeven. Bij patiënten met suikerziekte die met een dieet en tabletten worden geregeld zal vaak overschakeling (al of niet tijdelijk) op insuline nodig zijn.

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mvj vind het echt heel rot voor je! Dit is juist nu zo'n moment dat je lekker moet genieten van je zwangerschap! Ik wens je veel beterschap en sterkte!

Meiden wij vertrekken zo richting Blijdorp! heb er zin in :D Ben benieuwd wat Jesse er van vind hij mag daar natuurlijk ook even lopen ;) Tot vanavond!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mvj: meis ik denk aan je!!!

@mvs: wauw wat gaaf. Ben er een keer met kerst geweest, zo bijzonder, echt speciaal in die periode!

@all: direct vanochtend aangegeven dat ik niet meer op pad wil dus daar werd wel ok op gereageerd. Het blijft vervelend net als het eerder stoppen met werken maar gelukkig heb ik me er inmiddels overheen gezet. Volgens mij is het nu ook geregeld met mijn werk, van mijn leidinggevende hoef ik niet langs de arbo-arts dus... aftellen, nog 15 dagen werken :) klinkt dan wel weer lekker :).

12. * wat gaan jullie snel zeg... * Ik houdt jullie niet bij.
    Vandaag aan t werk dus kan dan stiekum meelezen en reageren..

Nog steeds een hoop zieke hier. Niet leuk zeg :( Hoop da iedereen snel weer beter is.

Kunnen jullie me zeggen hoe groot en hoe zwaar jullie kindje was met ongeveer 5 mnd.?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, hou je nog van me te goed, weet ik zo niet uit mijn hoofd meer. Verder alles goed?

MvJ, wat een pech heb je toch meid...

Taliaa, wij doen alleen met sint voor de kleintjes. En met kerst voor de 'grote' mensen hihihi.

MvS, heerlijk lekker naar Euro Disney! wat een bijzonder oud en nieuw wordt dat!

Pooh, hoe is het nu met Jens? Nog steeds een driftkikkertje?

Debjes, veel plezier in blijdorp en fijne vakantie met je mannen!

Lot, ik duim met je mee hoor, voor je NOD!! En joh, komt vanzelf weer met stapjes doen, geen haast, het gaat als snel genoeg toch! Ja, hier met slapen dus ook ineens anders dan anders, het middagslaapje wilde meneer gister op het KDV ook niet! Ach, wat maakt het ook uit!

Gister gewerkt, kan ineens zo slecht tegen de luchten daar! (incontinente mensen, eten) En ik moest gister een paar mensen helpen met eten geven...wat een geknaai en geklieder...werd er echt misselijk van! Hahahaha had ik eerst echt niet, valt wel op nu!

Verder willen we met Kerst een truitje van Seth inpakken met Stoer, Grote Broer erop! En dan uitpakken bij opa en oma en de volgende dag bij de andere. Heb er nu al zin in!! Voel me vanochtend goed! Ga straks nog even lekker met mijn ventje de stad in, ben de hele week vrij!!

14. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

een update van deze kant:

eerst @makkie gefeliciteerd met je zwangerschap, dat had ik nog niet gedaan.

Voor de rest ik lees mee, maar heb momenteel niet de power om te reageren. Ik ben met andere dingen bezig dan zwanger worden, hormonen en vragen over onze kabouter heb ik niet, ze is zo'n lief meisje, heb je geen kind an. En om elke keer weer te moeten melden hoe het gaat en hoe het vordert met werk zoeken e.d kan ik ook even niet opbrengen.

Voor iedereen die ziek ,zwak en misselijk is , beterschap ook voor de ukken.

@ linda , ik vind het mooi die verhalen van jouw en de enthousiasme over de spulletjes aan te schaffen voor je kindjes.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fleurrebel, DIKKE KNUFFEL!!

16. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Makkie: wat ontzettend speciaal om dat te doen met kerst!
    Kan me voorstellen dat je misselijk wordt van alle geurtjes!!

Ryanne: Suze was met 5 mnd. ongeveer 70 cm en ongeveer: 7800 gram denk ik....

Linda: nog 15 dagen werken.... klinkt goed! Daarna heerlijk ontspannen, genieten en zo mijn mogelijk doen!!

Deb: veel plezier vandaag!

Suze slaapt = moe van de zwemles!

17. @ makkie echt zwanger :D
    Wordt een spannende kerst voor jullie!
    Vorig jaar met kerst hebben wij het verteld. Wat vliegt de tijd!

Naar Disney Land..

Ik wil ook. Zijn al jaren aan t plannen maar voordat je 8 mensen bij elkaar krijgt ..:s

@ MVS wat lekker dat je meisje laapt. Heeft mama ff tijd voor zichzelf he :)

@ linda echt aftellen zeg... Ik ben ook aan t aftellen tot 18 december. Dan heb ik vakantie :D

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @makkie, wat leuk zeg, dat belooft een hele fijne kerst te worden!!!! (lekker doorbakken biefstuk en vruchtensap voor jou!!)
    @MvJ, dikke knuff. En idd ik werk vnl met kids, maar we hebben een brede cliëntengroep;)
    @pooh, hoe is het met Jens nu??
    @Lot, ja dat lopen komt wel, vond dat Tygo al goed stapte hoor!!!

@ll, isa is nog steeds ziekjes van de prik. verhoging, hoesten. echt sip:(
    hier ben ik ff aan het speuren voor sint cadeautjes op inet, denk dat ik ons nog maar dat balanceboard geef:)

liefss, Taliaa

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    oja, mvs: joehoe, disney!!! wij willen ook, maar wil of met zn 2-en, of wachten tot isabella ouder is! jullie zijn al eens naar disney geweest he, met Suze??
    en laat de ongi maar komen he?:) dan kun je weer aan de clomid. En nee, ik krijg nu geen fm's, mag het 6 maanden zelf proberen met de clomid.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    #13040 poohbear226, 1 dec 2009
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
    @taliaa en makkie. Hij is weer heel lief en slaapt erg goed/veel .Hij heeft dan ook een snotneus en hoest een beetje. We hebben net lopend wat boodschappen gedaan, was heerlijk in de zon!

@fleurebel, succes met banen zoeken. Sorry als ik je mocht vervelen met mn gebazel over Jens. Of misschien heb je even genoeg aan je hoofd?

Deel Deze Pagina