Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    bericht verwijders;)
    was een afdwaling van mijn emoties..
    alles is weer prima hier;)

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, en dat is nu net waarom ik zo twijfel over een eventuele nummer twee! de mmm doe ik zo over, maar al die onzekerheid.....pffff

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ja, pooh, idd.. heb mn berichtje even verwijderd. het even typen was genoeg, ben het even kwijt. brrrr, nu hopen dat ik dat gevoel vandaag ook nog echt kwijt raak...
    brrrrrr

4. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Ho ho wacht eens ff, jullie vervelen mij niet met de verhalen over jullie kids. je kan en mag hier toch alles delen.

Iedereen is vrij om hier neer te schrijven wat ze kwijt willen. En als ik jullie berichten over jullie kindjes vervelend vind dan moet ik hier niet lezen toch?
    Vooral veel vertellen hoor. En niks van mij aantrekken.

En op iedereen persoonlijk te reageren heb ik n dagtaak aan, het gaat hier soms zo snel met de berichten.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks fleurebel. Ik dacht al dat het zoiets was. Geeft niets, ik heb 3 dagen per week zoiezo haast geen tijd om hier te zijn. En kan ook niet altijd op iedereen reageren, of weet niets terug te schrijven!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    en we hebben ook gezegd dat we geen sorry meer zeggen als we ergens niet op reageren of wat dan ook he;)
    het forum is om te spammen;) wat ik net ook heb gedaan, gelukkig was pooh de enige die het las.
    Voor pooh ook een dikke knuff meid!:)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahha,ik ben gek op knuffelen, vraag maar aan Jens. Meneer heeft ontdekt dat het heel leuk is om je sokken uit te trekken en weg te gooien...gaat ie van schateren!!!!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    haha, geweldig! leuk he als er steeds meer interactie is:) en beweging:) hier had isabella btw nooit sokjes aan, en een commentaar dat we altijd kregen....;)

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hihihi hier ook een sokkenmonster! Maareh, Taliaa, was het heftig dan wat je verwijderd hebt? Je kunt alles aan ons kwijt he?

Fleurrebel, idd geen sorry zeggen. Wel of niet reageren, niet elke keer bij zijn, dat is helemaal niet erg! Kan soms ook niet anders met dat vele gebabbel hier!

Pooh, wij hebben ook net lekker boodschapjes gedaan in de zon, heerlijk he? Fijn dat Jens weer goed slaapt!

Heb Seth net op bed gelegd en volgens mij slaapt ie! Mss dat hij zijn slaapje gewoon wat later op de dag wil? Gut, tis ook altijd weer puzzelen met die kleintjes he? Nog 6 daagjes, is ons ventje alweer 1.... snap er niets van hoor!

Taliaa, wij hebben ook de WII, het gitaren is hier helemaal favoriet, is echt coollll! Het fitness gebeuren hebben we niet, lijkt me ook leuk! Gaaf kado hoor voor Sinterklaas! Vind de Sint vast dat je heeeeel lief bent geweest afgelopen jaar :D

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pffff, hier net een stik moment. Jens kreeg een nijntjekoekje en dat ging goed. Ik bleef naast hem zitten en opeens zie ik het laatste stukje in 1x in zijn mond verdwijnen! Hij begon gelijk te kokhalzen en ik heb hem op zijn kop gehouden en mn vinger in zijn keel gedaan en kotste hij 2 keer van alles eruit. Men, wat ben ik geschrokken. Volgens mij verdween dat grote stukje in zijn slokdarm en bleef daar effe hangen, want toen ik hem drinken wilde geven kokhalsde hij weer en wil niets drinken. Nu ligt hij te slapen. Hij was erna weer ondeugend en vrolijk, dsu het is goed afgelopen.... Wat nou nijntje lief klein konijntje dacht ik....

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    hihi, ja makkie, ineens zijn ze 1 he? en dan denk je: huh? waar is dat jaar gebleven???:)
    Ja zou kunnen dat Seth wat later zn slaapje wil en dan 1tje? blijft lastig hoor, hier kijk ik een beetje naar hoe ik mijn dag gepland heb (erg he). Is er niks: dan 2 keer, is er iets gepland, dan 1 x en hopen dat ze dat goed doet;)
    En nee, was niet zo heftig. Had te maken met een emobui die ik had en een raar gevoel. Dat icm een vlindersite waar ik viavia op terecht kwam en een hoop tranen, zorgde ervoor dat ik ineens bang werd voor alles, bang voor nog een zwangerschap waarin je je kindje kunt verliezen, bang voor nog een kindje waar je van houdt en waar iets mee kan gebeuren etc etc...
    Als ik me zo voel denk ik dat ik zoiets nooit te boven kan komen.
    snap je een beetje?

@pooh, jeetje, hier ook met het nijntje koekje het eerste spannende moment beleefd (alhoewel, de tweede, de eerste was op de eerste dag toen ze uitgezogen moest worden..) Goed gehandeld hoor!!!! zie je, je handelt en dan denk je pas... Nou gelukkig is je boefje er goed uitgekomen (jakkes, en dan denk je weer....;))
    hihi,ja nijntje lief klein konijntje, my ass;)

hihi, ik hoor weer "mama mama"uit de babyfoon:) dus mn meissie maar weer uit bed halen. Hoewel ik een beetje bang van dr ben geworden, ze had vanmiddag een vieze broek, nou daar werd je akelig van. Echt een megastank!!!! (lijkt op dr vader;))
    Hihi, denk ik meteen aan Makkie en de inco lucht van dr werk;) hou vol, wordt vanzelf minder!! (hoewel ik de hele zwangerschap een neus als een drugshond heb gehad...)

Liefss, Taliaa

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bang van een poepie taliaa????? hahahaha

heb om jens te verwennen effe wat bij h&m besteld.... de schrik zit er goed in al heeft hij net zonder problemen zn prakkie op

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, he jakkes wat eng! Maar goed gehandeld hoor, petje af! Je zult de schrik er wel goed inhebben! Wat heb je besteld voor hem?

Taliaa, o op die manier... zulke gedachten/gevoelens zijn naar he? Ik heb het ook met vlagen hoor, echt waar! Ben ook zo bang, stel dat deze zwangerschap weer fout gaat? Maar het voelt goed.... en als er ooit iets met Seth gebeurd.... brrrrrr ik weet niet of ik er dan zelf nog wel wil zijn.... maar goed, gauw weg met die gedachtes en genieten van ELK MOMENT en ELKE DAG!!!!

Ga nu lekker zuurkool schotel eten, mmmmm! (was koud trouwens ook erg lekker hahahaha!)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, een vest met tijgertje erop. Ze hadden nu leuke kortingen....
    Ja, genieten moeten we , elke dag! Want anders wordt je gek!

15. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh: jeetje schrikken meis!

Taliaa: snap heel goed wat je bedoeld! Ik voel me ook heel kwetsbaar als gezin. Geluk is iets heel teers waar je heel goed voor wilt zorgen! Het idee van "waarom zou ons niet iets kunnen overkomen/waarom zouden wij gespaard blijven" zijn gevoelens die mij ook wel eens overkomen!

Morgen naar Derek Oglivi (huh weet ff niet hoe je het schrijft) en ga het nu wel spannend vinden!

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvs: Leuk zeg naar euro disney, met zijn 3-en?
    Derek Ogilvie lijkt me ook zeker spannend ben benieuwd hoe het is....

Mvj hoe is het gegaan vandaag?

Makkie leuk idee om het met kerst te vertellen... Heerlijk dat je een goed gevoel bij jullie wondertje heb en die luchtjes vervelend.

Taliaa laat je emoties maar gaan hoor!

Ryanne en Fleurrebel geeft niets dat je het niet bij kan houden of op iedereen kan reageren het gaat soms erg hard.

Net sinterklaas gevierd met mijn collega's was erg gezellig. En vandaag besloten dat ik mijn ouderschapsverlof ga verlengen tot waarschijnlijk eind augustus zolang heb ik er recht op. Mijn man heeft net met mijn ouders een wintersport geboekt in februari dus vanuit hier allemaal leuke berichten, hoop dat de week zo positief blijft ;)
    Tygo had het vandaag niet zo naar zijn zin op het kdv, ik hoorde hem veel was niet fijn werken, waarschijnlijk gaat papa een andere middag oppassen en gaat Tygo op dinsdag naar oma en dan op woensdagmorgen naar het kdv in onze plaats waar ik niet werk, dan werk ik denk ik fijner en weet hij zeker dat ik weg ben.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pooh: jeetje wat schrikken!!! dat lijkt me dus zo eng he, als er iets met je kindje gebeurd, ik ben eerlijk gezegd niet zo'n goeie handelaar in dat soort situaties dus ben dan ook zo bang dat ik straks niet weet wat ik moet doen, zo'n kinder ehbo-cursus lijkt me echt wel wat.

@all: zoals te verwachten....

ik zit dus ziek thuis, heb even gegoogled op griep en zwanger maar ik denk niet dat ik me echt ongerust moet maken. het zijn in ieder geval niet de mex. griep tekenen, ik ben vooral grieperig in mijn hoofd en heb erge keelpijn. volgens mij kan het ook gene kwaad voor de kindjes toch? ik bel straks nog even voor de zekerheid de huisarts en kruip dan lekker in bed want ik heb denk ik vooral een extra lage weerstand omdat ik zo slecht slaap.

18. @ linda beterschap!
    @ pooh das schrikken! Maar goed dat het zo goed is afgelopen zeg.
    @ Lot wat een fijne berichten zeg. Heerlijk nog lekker lang ouderschapsverlof.
    Wij gaan ook in februari een weekje op wintersport en F. gaat mee. Heb er zin en en ben zo benieuwd hoe dat zal gaan, onze eerste vakantie samen!

@ Mvs have fun bij Derek vandaag!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda beterschap! En nee heeft geen gevolgen voor de baby's! Ik heb in mijn zwangerschap 2x keelonsteking gehad enigste nadeel is dat je er niks voor krijgt en dus iets langer duurt voordat je bent opgeknapt!

Makkie leuk zeg met kerst vertellen en dan Seth met zijn mooie shirt! Maak je foto's!En vreselijk he die luchtjes, ik heb het mijn hele zwangerschap gehouden! Aals ik maar de ijskast opentrok stonk het aan alle kanten! Mijn buurvrouw onder mij kookte altijd veel met knoflook en 's morgens rook dan mijn hele huis ernaar (oude huis) als ik gevolg dat ik dit nog erger rook als Chris en dus ook heen hele morgen op de wc zat, omdat ik moest overgeven. Hahaha ach je moet er wat voor over hebben ;)

Chan veel plezier bij Derek ben benieuwd!

Wij gister in de dierentuin geweest (zie foto's hyves) het was super leuk! Jesse lekker gelopen.

Nu is mijn nichtje (van 3) bij ons. We gaan zo even naar winkelcentruim! Jesse roept de hele morgen Lieneeeee (ze heet Feline) zo schattig:) Zij is echt zijn grote voorbeeld!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, veel beterschap meid! Geen zorgen maken, je kindjes merken er niets van. Wel genoeg blijven drinken hoor!

Lot, wat een leuke vooruitzichten allemaal! Hopelijk gaat het beter als Tygo niet meer bij je is op je werk, lijkt me voor hem ook gek, van Hee ik weet dat mama hier ook is! Wie weet gaat het straks beter. Ik duim nog even door tot je NOD goed?

MvS, veel plezier bij Derek Ogilvie vandaag! En straks lekker met zn drietjes naar Disneyland, lekker vooruitzicht ook!

MvJ, hoe gaat het met je meid?

Ryanne, leuk starks wintersport! Gaan jullie dan met zn drietjes? Hebben ze wel van die kleine skietjes dan?? (hahaha geintje!!)

Debjes, nou zo erg heb ik het niet hoor! Hoop ook niet dat dat gebeurd! Tis vooral etenslucht waar ik beroerd van wordt en de poepluiers van Seth hahaha.

Hier rustig dagje, ik zou met Seth meegaan met mijn beste vriendin naar de verloskundige (= vandaag 36 weken) maar haar dochtertje had gister erg hoge koorts (40gr) dus ik heb afgezegd..... Seth is net weer helemaal opgeknapt en hij is bijna jarig, dus even die ziektekiemen op een opstand houden! Gelukkig snapte ze het prima. Ga ik de volgende keer gewoon mee.

Dus wat zal ik vandaag eens gaan doen.... mmmmm? iemand ideetjes??

Deel Deze Pagina