@makkie, met een grote kop thee cadeautjes voor de sint inpakken, of kerstliedjes luisteren, word ik altijd zo vrolijk van in deze tijd Wijs besluit hoor, om even niet mee te gaan! @linda, nee hoor, je kindjes lijden er niks onder. jij hoogstens iets meer dan normaal, goed uitzieken dus! bij twijfel gewoon eventjes de ha bellen! beterschap en doe rustig aan!!! (kop thee op de bank jij!!! of lekker in bed!!!) @MvS:ja, idd extra kwetsbaar als gezin, zo voelt het!!!! Komt je ongi al in zicht? @debjes, ik ga zo even de foto's bekijken! @Lot, wat een leuke berichten allemaal zeg!!! krijg jij trouwens een vergoeding voor je ouderschapsverlof? en hoe staat het met de verbouwingsplannen?? @ll, hier weer uitgeslapen tot 930, weet niet wat me overkomt!!! heerlijk nu weer werken... dussss Adios, Taliaa
@makkie, shoppen, kinderboerderij, spelletjes met Seth. @Linda beterschap! @lot wat leuk allemaal wat je in het vooruitzicht hebt. @mvs Disneyland ,dat staat ook nog op mijn lijstje, leuk hoor . En veel plezier vanavond, ben benieuwd hoe het was. @all, degene met blerende kindjes snachts, jullie zijn niet alleen, vannacht met kabouter van 24u tot 2 u in de weer geweest, kokkel kwijt, teut kwijt, huilen om niks, op een gegeven moment na de tigste keer uit bed te gaan voor haar heb ik d'r n boekje gegeven en toen was het goed en was ze stil, ze heeft tot vanmorgen half 9 geslapen. Af en toe heeft ze zo'n nacht maar nu is het al de 3de x in een week tijd. Het scheelt wel dat ik nie thoef t egaan werken , maar toch breekt het je wel op. Fijne dag allemaal!
Net weer twee uur geslapen, de huisarts gebeld, idd hele lage weerstand en gelukkig geen MG, moet koorts en kortademigheid in de gaten houden maar dat heb ik niet. Zo even snel naar AH nog wat extra fruit halen en dan weer naar bed.
@ Linda heel veel beterschap. @ Taliaa lekker hoor weer zo kunnen uit slapen @ Mvs heel veel plezier vanavond bij Derek @ Makkie leuk idee om het met kerst te vertellen. Wel foto's maken he van Seth met zijn shirt aan. @ All Afgelopen nacht weer met N bezig geweest. Om 23.45 werd ze wakker door het hoesten en we zijn bijna 3 uur met haar bezig geweest (ze was aan het hoesten en bleef er telkens bijna in) En op laatst door puur vermoeidheid viel ze in slaap om vervolgens om 05.30 het hele ritueel opnieuw te laten beginnen Dus vanmorgen de dokter gebeld en alles uitgelegd en ook gezegd dat ik er nu genoeg van heb en een kuur wil (de puffertje van vorige week geeft haar geen verlichting) Want aankomend weekend hebben we een druk weekend en zijn we 6 en een kwart getrouwd en willen dan graag iets leuks doen met de kids Ik kan dus om 13.10 met haar bij de dokter komen. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Fleurrebel, vervelend zulke nachten! Scheelt idd dat je thuis bent, maar dan nog hoor, breekt je wel op! Thamara, succes bij de ha (o je zult er nu wel zijn/geweest). Hoe was het? Taliaa, kerstliedjes jaaaa daar word ik ook zo happie de peppie van! Zal zo eens ff de cd van Mariah Carey zoeken, die blijft toch wel de mooiste! En dan hup pleite met die oude vent van een Sint en dan hup de kerstboom erin!! Hier toch maar geen plannen. Seth is niet helemaal fit. Geen koorst hoor, maar heel hangerig en huilerig. Kan hem geen seconde los laten, wil meteen weer opgepakt worden! Hij ligt nu in bed, hopelijk even lekker slapen. Wat dit nu weer kan zijn? Zijn 2e tandje is vandaag doorgekomen, kan het daar van zijn? Valt me sowieso op dat hij de laatste dagen heeeeeel graag opgetild wil worden en het liefste de hele dag bij je op schoot zit! Wel schattig.... maar soms ook ietsjes lastig!
Makkie hier met Jiamy hetzelfde probleem. Alleen al ruim een week nu. Kom gewoon nergens meer aan toe. Nu is hij wel ook weer bezig met een hoektand dus hoop dat dat het is. Fleurrebel jeetje al 3 nachten in een week. Wellicht tandjes oid? Pooh jouw boefje ook weer bezig met zijn slaap las ik. De nijntje koeken zijn hier ook niet lang geweest. Linda heel veel beterschap!! Taliaa die angsten ken ik ook. Ik heb soms ook van die momenten dat je daar niet uit lijkt te komen. Mvs ow wat heerlijk oud en nieuw in disneyworld. Mvj jeetje hoop dat je je echt snel beter gaat voelen. Beterschap. Lot lekker he zo'n positieve week. Thamaraa hoe was het bij de HA? Debjes ga zo eens even de fotoos bekijken. Ryanne lekker vooruitzicht de vakantie. Meiden hier is de kogel door de kerk! We hebben een nieuw huis gekocht! We gaan lekker terug naar onze oude woonplaats en dan weer lekker dicht bij de Fam. Nu even kijken hoe snel we de hyp. en alles geregeld krijgen zodat we een datum kunnen zetten voor de sleuteloverdracht. Verder weinig bijzonderheden. Jaimy is momenteel erg hangerig en weer met tanden bezig. en natuurlijk hier in de beetjes vrije tijd alvast kasten uitzoeken. Want ja over 9 weken moeten we dit huis opleveren. En ben bang dat heet ook nog wel volgend jaar wordt voordat we de sleutel van ons nieuwe huis kunnen krijgen.
Ben net weer terug. Was met de wandelwagen gegaan en ben gelijk door gelopen naar de apotheek. Na aandringen van mij heeft N eindelijk een kuur gekregen, en mocht haar ook 3 a 4x daags een zetpil geven. Hoop echt dat ze zich snel beter voelt, voel me zo machteloos he (gewoon moeten toe kijken hoe ziek mijn meisje is ) wou dat ik het kon overnemen maar helaas dat kan niet.
Thamara jeetje zeg data wordt je toch ook niet vrolijk van! Arme N ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat! Taliaa ja heerlijk kerstnummer vanaf zondag weer volop te horen! Makkie kan ook wel een sprongetje zijn, maar kan ook door zijn tandje komen, wie weet broeden er nog wel meer! lekkere bijtring kan verlichting geven (gekoelt) Jesse is vandaag ook hangerig en huilerig! Mijn nichtje ging net de deur uit met 39,5 graden koorts en Jesse wilde de hele middag niet slapen! heb hem om 4 uur in bed gelegd hij was kapot en ik ook van dat gezeur en gepiep! Nu slaapt hij als ee blok, maarja ik maak hem toch zo wakker om te eten, dan kan hij evrvolgens om 20:00 uur weer naar bed na een lekker bad! Zouden ze nog ziek kunnen worden van die M-prik? omdat zowel bij Jesse als bij mijn nichtje is het een week geleden.?
Linda beterschap! En goed uitzieken he! Taliaa ik krijg 25% vergoed voor mijn opgenomen ouderschapsverlof. Oh heerlijk half 10 zou Tygo dat gehoord hebben kan hij het morgen ook doen. We zijn nog druk met dingen voor de verbouwing nu met de hypotheek. Ryanne waar ga je heen op wintersport? Cira gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Thamara hoop dat N snel opknapt want dit is ook niets. Beterschap! Dames las giter op het nov. mama forum waar mvj en ik schrijven en daar las ik dat mvj is opgenomen in het zh gister, als ik nog iets lees laat ik het horen.
@MvJ hoe is het meid??? @thamaraa: goed hoor, gewoon doorzetten, jij kent je meisje het beste! Watvoor kuur heeft ze gehad? succes ermee hoor!! M nergens last van nu? @Linda, goed zo, lekker fruitje en rustig aan doen! braaf! @Cira, gefeli met je huis!!!! (heb je een link, ben wel heeeeel nieuwsgierig als je niet wilt, niet doen hoor!!!) En je NOD, wieweet!!! blijft spannend hoor!! @debjes, héle leuke foto's!!!! een leuk dagje geweest! hmm, tja, isabella is sinds de prik niet in haar hum. zijn er steeds meer van overtuigd om de 2e prik niet te halen voor haar.. @ll, gewerkt vandaag, maar morgen heb ik vrij!!! én de auto, dus.... lekker..... SHOPPEN!!! lekker nog voor de Sint wat kopen (nouja, namens de sint dus...)en nog wat voor mezelf denk ik. Plus lekker lunchen met mn meissie. Heb er nu al zin in!! Liefss, Taliaa
heb ff terug gezocht, maar Milla is de buddy van MvJ... nou ik hoop dat het goed komt hoor. ze was toch zo ziek he.... vreselijk hoor.... wat zal je je dan zorgen om je prulleke maken he?
@ Taliaa weet zo gauw niet welke kuur ze heeft gegeven, maar ze heeft afgelopen nacht de hele nacht door geslapen en vanmorgen klonk haar hoest al stukken beter. @ Mvj heel veel sterkte meid (je zult het wel niet lezen) Schrik hier wel van hoor, hopelijk voelt ze zich snel beter Hele fijne dag allemaal.
Jeetje,wat schrikken van mvj!! Ben benieuwd hoe het met haar gaat!! Linda: beterschap meis! Taliaa: shopse!! Ik ga vandaag ook shoppen! oh Suze wilt nijntje kijken..... kom later terug!
Dames zou even terugkoppelen wat ik lees, mvj weet nog niet wanneer ze naar huis mag, er is gister als het goed is bekeken welke kuur ze krijgt en haar suikers moeten in de gaten gehouden worden als ik meer lees laat ik het weten. Het eerste bruine is hier weer gespot helaas.......
Jeetje , hopelijk kan mvj weer snel naar huis. Das wel schrikken. Fijn Thamara dat N al wat beter klinkt. Wat doen jullie met kindjes die niet willen eten? Ze heeft wel 220 cc melk op en een beetje brood, nu bij ieder stukje laat ze het uit d'r mond vallen. Al spelende wil ze het ook niet, soms werkt dat hier wel. ( weet het, niet pedagogisch verantwoord) . Gelukkig n rustige nacht gehad, druk weekend voor de boeg.
Ojee, schrik erg van het de opname van MvJ! Meid, heeeeel veel succes en hopelijk ben je snel weer gezond thuis! Taliaa, shopse! Veel plezier vandaag met je meisje! Thamara, lekker dat N goed geslapen heeft en dat ze beter klinkt. Wie weet gaat het de goede kant op nu. Fleurrebel, lastig is dat he? Seth heeft ook van die buien dat hij moeilijk wil eten, wat we ook proberen. En soms blijft ie heel goed in zijn stoel zitten en is zijn broodjes zo op! Heb geen tips, maar probeer er geen strijd van te maken! Lot, nee toch... hopelijk zet het gewoon niet door!! Pfff sch**t KDV! Seth is nu dus alweer snotverkouden en niet fit... valt wel op altijd na het KDV! Arm ventje. Vandaag lekker weer niets en thuis blijven.